69. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Marras 2011 13:00

Ben tuli pk-huoneesta, oli infoa. Tyhjiä pulloja ei saa laittaa varastohuoneeseen, vaan ne pitää laittaa pullonkeräyspisteeseen pihalle. Peilit pitää pestä ja Ben ja Netta lähtevät pesemään kylppäriä. Ben vetää päiväunilla ollutta Nettaa ylös sängystä ja Netta valittaa, että miksi hän taas joutuu kylppäriä pesemään.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Marras 2011 13:09

Ansku ja miksu tupakalla. Vauva itkee ulkona. Suvi tuli kertomaan asiasta. Miksu lähti juoksemaan sisälle ja ansku nauroi perään
ja noin

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 06 Marras 2011 13:16

Netta oksensi pönntöön WC-siivouksen lomassa. Ben kurkkaa pönttöön ja toteaa: Hyvän näköstä. Suvi odottaa WC-ovella ja rukoilee, että pääsis ripulille. Ei halua joutua youtubeen ja pyytää siivoojia poistumaan. Eivät poistu. Suvi ei voi enää pidättää.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Marras 2011 13:55

Suvi meinaa rueta vänkäämään veeralle eilisestä riidasta ruokapöydässä. Muut huutaa väliin, että puhukaa ruoan jälkeen
ja noin

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Marras 2011 14:16

Ben ja Mikael pesässä.

Ben valehtelee ja kertoo muunneltua totuutta eilisestä poreallassessiosta, jossa mukana ovat olleet Sebastian, Annika ja Ben. Sebastian on muka selvästi vihjannut, että Mikael olisi kertonut Sebastianille, että Mikael on antanut nimeämispisteet Benille.

Mikael: "Siis onko Sebastian ihan tosi sanonut muka jotakin tollasta musta ja mun nimeämisistä?"
Ben: "Mmmm....joo....mmm, Anskukin oli siinä, ja mä oon aina luullut et meillä kahdella on hyvät välit..."

Mikael: "No mun täytyy puhua Sebastianille suoraan".
Ben: "Ja et mulla ja Anskulla olis muka ollut jotakin ja sä olisit sit sen takia nimennyt mut"
Mikael: "Voi Sebastian Sebastian..., mun täytyy hakee se tänne pesään jutteleen. Ai niin, sehän nukkuu..."

Ben: "Joo, no juttele sä eka sen Anskun kans..."

(Mikä ihme tota Beniä Sebastianissa oikein ärsyttää: Ben on koko tän kauden ajan yrittänyt suolata/nimetä Sebastiania aina kun on pystynyt)

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Marras 2011 14:19

Kuva

Koti-iskällä on homma hallussa, kokkaaminen ja vauvannukutus onnistuu simultaanisti.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Marras 2011 14:19

Mikael ja Ansku keskustelevat Sebastianin puheista ja Benin sanomisista.

Ansku oikoo asioita. Anskun mielestä Ben itse on spekuloinut kuka hänet on nimennyt ja heittänyt Sebastian olevan yksi niistä. Ei Sebastian ole Anskun mukaan koskaan suoraan sanonut, että Miksu olisi antanut Benkulle pisteitä. Se kaikki on ollut ihan vain Benin omaa arvailua. Eihän Sebastian olisi edes voinut sanoa Miksusta mitään tuollaista...

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 06 Marras 2011 14:23

Miksu ja Ben pesässä: Ben kertoo eilisestä poreammekesustelusta. Sebastain, Ben ja Annika oli siinä. "Sit se lähti siitä et oot sä muuttunut. Me oltiin siin, et ei, miten niin. Et Sulla ja Anskulla ois jotain riitaa." Miksu: " Ei meil kyl oo." "Sit mä oli okey. Sit se karkas jotenkin siihen, et Sebastian kuulemma niinku tietää, että kenelle sä oot esim. antanut äänet. Se on jutellut sun kaa." Miksu ei ole sanonut. Sebastian on ehkä päätellyt. Ben: "Sit se tavallaan vihjas, et mulle." Miksu: " Ai sano vai" Ben: "Joo" Ben pyysi, että voit sä jutella illalla Miksun kaa. Miksu: "No huh huh." Ben: "mun mielestä meillä on ihan hyvin kaikki." Miksu ei silti kerro ketä on äänestänyt. Sen näkee sit kun lähetään talosta. Miksu aikoo sanoa Sebastianille. Ärsyttää jos se puhuu mun
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 14:23

Zeus kirjoitti:Netta oksensi pönntöön WC-siivouksen lomassa. Ben kurkkaa pönttöön ja toteaa: Hyvän näköstä. Suvi odottaa WC-ovella ja rukoilee, että pääsis ripulille. Ei halua joutua youtubeen ja pyytää siivoojia poistumaan. Eivät poistu. Suvi ei voi enää pidättää.
Nyt on pakko muistuttaa, että noin kaksi aamua sitten kun tapeltiin vessa- ja suihkuvuoroista, nimenomaan Suvi oli se joka sanoi, että aikuinen pystyy kyllä pidättämään p*skaa. /OT

Makkarissa Sebu nukkuu (tai joku Sebun paikalla, kuka muukaan tuo mytty olis), Janica ja Benkku silittelevät toisiaan, Netta ja Rami menivät myös päikkäreille, Eki ilmeisesti nukkuu.. Hiljaista on.

Veera, Tanja ja Annika ovat pesässä ruotimassa Suvin öisiä avautumisia. Veera pohtii, että onko Suvi oikeesti ajatellut että Veera kusettaa kun sanoo ikävöivänsä Salaria. Myöskään tämä porukka ei tunnu ymmärtävän miksi joku halailu on nyt niin iso asia. "Eihän mulla oo ollu Ramin kans mitään!".

Olkkarissa Sebu ja Janica vetävät feikkiriitaansa. Sebu poistuu paikalta paiskaten oven kiinni, Janica on menossa päikkyyn. Suvi ja Netta ovat sohvalla "Mitä tääl tapahtuu oikeesti". Suvi ja Netta jäävät sohvalle, Suvi kertaa mitä yöllä tapahtui ja miksi alkoi huutaa Ekille yöllä.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 06 Marras 2011 14:28

Janica lähtee makkarista päiväkirjahuoneeseen ja jättää oven auki. Sebastian alkaa tästä valittaa Janicalle. Että ei voi käyttäytyä talossa niin kuin itse haluaa. Osa leikkiriitaa tämä siis.

Suvi ja Netta kuulevat keskustelun ja ihmettelevät, mitä talossa tapahtuu.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Marras 2011 14:35

Ansku, Veera ja Tanja pesässä.
(Harmi että Tanja meni mukaan: Veera ja Ansku olisivat läyhänneet paljon vapautuneemmin ilman Tanjaa.)

Puhelevat Rami-gatesta. Veeran mukaan tää on ihan Suvin ja Netan aikaansaannosta. "Tää on viety ihan liian pitkälle". Veeraa ei Rami kiinnosta, on ollut Ramia kohtaan niin kuin muitakin poikia kohtaan poislukien Salar.
"Kaikkihan täällä halailevat toisiaan, esim. Benkku Janicaa. Miksei siitä ole tehty numeroa?"

Suvi on Veeran ja Anskun mielestä edelleen kiinnostunut Ramista vaikka väittääkin muiden mielestä toisin. Veera on kuullut Suvin sanoneen häntä teinitytöksi jne. Tanja oikoo Suvin sanomisia Suvin eduksi, Veera olisi saanut keskustelun jo monesti kääntymään Suvin yksipuoliseksi arvostelemiseksi ilman Tanjaa.

"Ja mä en muka kunnioita Salaria, mulla ei ole MITÄÄN Ramin kanssa..."
"Kuvitteleeko se Suvi, et mä oon kusettanut, kun oon puhunut ikävästä Salaria kohtaan?"

"Mut en mä oo naimisissa Salarin kanssa, jos mua Rami kiinnostais mua, tottakai mä tekisin jotakin".

Tanja: "Mut mikä sun ja Netan suhde on?"
Veera: "No se sanoi eilen, että se voisi kostaa jos se haluaisi. Mä oon muka läiskinyt vettä sen naamalle silloin vaahtobileissä ja muutkin tytöt muka ajattelee samalla tavalla kuin se". Ansku: "Mut ei se välitä susta. Jos se oikeesti olis välittänyt, ei se olis ottanut näitä asioita taas esiin..."
Veera: "Se on vaan katkera siitä et sitä ei valittu. Mut sit se lopuksi sanoi, et nyt meidän välillä kaikki on selvää. Ei mulla ainakaan ole kaikki selvää. Mulle jäi tosi paska fiilis."

Tanjakin alkaa puhelemaan Netasta: "Se kysyi eilen, onko Veera puhunut siitä täällä pahaa."

Veera: "Mä en oo kenestäkään puhunut ikinä pahaa kenestäkään. Tyhmähän mä olisin. Ainoastaan Anskulle oon puhunut ja silloinkin Janicasta, koska mä en tuu Janican kanssa toimeen"...

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 14:41

Netta ja Suvi päivittelevät sohvalla talon Kauniit ja Rohkeat -meininkiä. Ihmettelevät Seban ja Janican riitaa, Suvi kyselee Netan ja Veeran väleistä ja aiemmin käsiteltiin myös Suvin ja Ekin eilistä konfliktia. Janica pk:sta, liittyy mukaan seuraan.

Suvi ja Janica siirtyivät vessaan. Suvi kysyy Seba-jutusta. Janica kertaa, miten Norjasta paluun jälkeen Seba on ollut outo. Suvi kysyy, voisiko se liittyä siihe, että Janica on ollut Roberton kanssa. JAnica mainitsee myös Benin kanssa pyörimiset, ja itsekin miettii, jos siinä voisi olla mustasukkaisuutta kyseessä. Suvi aloittaa taas Rami-Veera-gaten käsittelyn Janicalle. Ben käväisi vessassa, meni ulos ja palasi pian. Ben ihmetteli Seban käytöstä makkarin ovella (kitisi Janicalle). Keskustelu käynnistyy Sebastianin muuttumisesta. Ben kertoo taas saaneensa pojot Sebalta, enää ei kiinnosta puhua sen kanssa. Janica epäilee mustasukkaisuutta Benistä. Suvi komppaa ja mainitsee myös Janican alkoholinkäytöstä, mikä voi häiritä Sebaa. Ben sanoo, että Seba yrittää tehdä Janicasta vaimoa.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 14:48

Netan puheet olkkarin sohvalla menee jo läyhäämisen puolelle. Jauhaa Veeran vedenläiskytyksestä, että Veera vaan muina miehinä muka ihan muuten vaan läiskytti eikä ollenkkaan sillee et Netan meikit olis levinnyt jne.

Janica tuli päikystä. Suvi ja Janica kylppärissä. Suvilla on tosi paska fiilis kun Veera kuittailee sille koko ajan. Suvi siirtyy kyselemään Janicalta, että mikä Sebun ja Janican juttu oikein on. Janica selittää, että Norjasta paluusta asti ollu Sebu erilainen. Suvi pohtii, että voisko olla että siks kun Janica olla Roberton kanssa. Janica myy mustasukkaisuusjuttua, että jos johtuu siitä että on ollu Benkun kanssa.

Suvi kelaa, että on huutanu Ekin kanssa, Ramin kanssa (tosta Veera-asiasta). Et nyt mul on tosi paska fiilis, et sitä asiaa ei ois pitäny käydä ainakaa kännipäissää. Ja Veera on suuttunut koska Eki oli menny huutaa Veeralle et susta puhutaan paskaa, vaikka Suvi vaan keskusteli... ei mua haittaa et joku halailee Ramin kanssa.. mut se tyyli mil se teki sen... mä olin oikeesti loukkaantunut sen takii et... mä oon oikeesti tykänny Veerasta täällä... ni sit sillon kännis ku Veera hyökkäs sinne Ramin kainaloon.... et miks se tekee noin... eikä mun tarvii tätä asiaa vatvoo.. ( :madone: ) enkä mä haluu et kellään on paska fiilis mun takii tai mun sanomisten takii...

Benkku tulee kylppäriin kyselee, et mikä toi ovijuttu oli (Sebu huus siitä). Jatketaan analysointia et mistä voi olla kyse.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Marras 2011 14:49

Sohvalla Suvi, Netta ja Janica.
Netta käy täsmälleen samoja asioita läpi kuin kolmikko (Ansku-Veera-Tanja) pesässä.

Suvi ja Janica menevät vessaan. Suvi päivittelee Veeran asennetta, "se ei halua edes ymmärtää".
Janica: "No se ei ole tykännyt musta alusta alkaenkaan. Mä yritin kyllä tulla sen kanssa aluksi juttuun, mut nyt ei enää kinosta".

Janica heittää Suville Sebastianin ja hänen välisestä "välirikosta", hyvin näyttää uppoavan Suviin ja myöhemmin myös Beniin. ;)

Suvi kertoo eilisistä riitelyistä Veeran ja Ramin kanssa.
Janica: "Veera on just semmonen, et se ei halua jutella, esim. sillon kun se Salarkin lähti, mä pyysin et juteltais, eikä se koskaan halunnut..."

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 15:03

Ben, Miksu, Annika, Suvi ja Tanja keittiössä. Puhuvat siitä, että Sebu on antanut Benkun ymmärtää että Miksu olisi antanu tälle ääniä. Miksu haluaa selvittää asiaa Sebun kanssa.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 15:04

Seba istuu tupakkapaikalla "angstisena". (toim. huom. Nyt olis totuustorstain paikka jos milloin!)

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 06 Marras 2011 15:06

Nyt Suvi on jo kääntänyt asian niin päin, ettei olisi ottanut mitään puheeksi ellei Rami olisi poreissa alkanut puhua hänelle siitä... jne jne.

"Herranjumala olishan mul ollu viikko aikaa ottaa tää asia esille jos se olis mua haitannut"
"Ja sit tänään ku mä olin Ramin kainalossa Veera otti käden pois ja sano ettei voi ettei kukaan tuu vihaseks"
"Mä en oo ollu tekemäs tästä mitään isoo numeroo, jos mä olisin halunnu tehä täst ison jutun mä olisin tehny sen sillon aamulla"
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2011 15:39

Asiakkaat pihalla. Keskustelua mm. saunan alla asuvasta päästäisestä. Annika on luullut, että päästäinen on taruolento. Suvi kysyy, eikö päästäinen ole myös lintu, joku sanoo että se on pääskynen. Annika kysyy, onko silli ja silakka sama asia.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 06 Marras 2011 16:19

16.17 Seba ulostautuu päikystä pää mohikaanille kerittynä!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Marras 2011 16:20

Sebastian tuli PK:sta ja oli vetänyt itselleen irokeesin. Veera, Annika ja Suvi ihmeissään. Seba käski Suvia vessaan ajamaan keesi tasaiseksi. Yrittää kysellä onko Seban oma tyyli ulkomaailmassa vai mikä juttu. Seba ei sano. "Tällä kaudella on enemmän salaisuuksia kuin koskaan ennen."

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 06 Marras 2011 16:22

Benkku tuli vessaan ja seba käski mennä pois. Leikkaus valmis ja seba haluaa olla yksin vessassa
ja noin

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 69. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 06 Marras 2011 16:23

Hilma kirjoitti:16.17 Seba ulostautuu päikystä pää mohikaanille kerittynä!
Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”