70. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Marras 2011 14:19

Janica kysyi Benkulta myös, mitä olivat pihalla puhuneet. Ben ei muista, kun oli vaan haukkunut Sebastianin mm. ääliöksi.
Janicasta on hienoa, että Ben ja Suvi olivat puolustaneet häntä.
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 07 Marras 2011 14:26

Asukkaat käskettiin ulos ja heti perään Seis!

Sisään astuu Miksun kaveri. Mikael juoksee halaamaan ja esittelee taloa. "Riku on täällä!". Riku ei saa puhua mitään ja lähtee pois.

Kun saavat liikkua, alkaa huuto. "Oliks toi Riku?!".
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Marras 2011 14:26

Joku aika sitten lukivat sohvilla sääntökirjaa ja muistelevat kivoja pelejä. Sebastian haluaisi tietää mitä sääntöjä rikkovat eniten, jotta voisivat korjata asian. Veera mietti, että onko pelikielto tullut sääntöjen rikkomisesta. Seba selittää, että on paljon muitakin juttuja mitä on otettu pois tai loppunut. Heillä ei ole enää edes saippuaa, mitä Suvi ihmettelee, koska muuten on painotettu hygieenisyyttä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 07 Marras 2011 14:31

Miksun kaveri Riku kävi talossa. Miksu totesi:"sä et vissiin voi puhuu mitään." Riku veti ns. vetoketjun suun eteen, mutta sanoi hiljaa "missä sun nainen on", Miksu kävi avaamassa vessanoven, sillä Annika oli vessassa. Riku ei käynyt ovella, vaan poistui pian talosta. Miksu luulee, että tuli käsky korvanappiin poistua ovesta. Miksu näytti tärisevän istuessaan pöydän ääressä ennen kuin "saatte liikkua"-käsky tuli. Suvi valittaa, miksei Miksu tuonut Rikua sinne missä Suvi oli, ei tainnut nähdä mitään. Ben sanoo, että Riku kävi katsomassa Beniä. Tanjan mielestä Riku ei ollut hyvännäköinen, Janican mielestä ok.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Marras 2011 14:31

BB: SEIS!
Mikaelin kaveri Riku tuli ovesta. Miksu syöksyi heti halaamaan.
Mikael: Ei vitsin jätkä! Nyt tehään kierros! Oiii, fuck a duck! Makeet puikot (viikset). Ainiin sä et saa sanoo mitään.
Mikael juoksee avaamaan kylppärin oven (Annika oli siellä pöntöllä tekosilla).
Mikael: Riku on täällä!
Riku lähtee pois, Miksu meni istumaan ruokapöydän ääreen.
Seba: Kertakaikkiaan! Riku tuli!
Annika kiljuu.

Tanja: Miksu mites toi sun finaalipaikka ja häätöäänestys.
Miksu: Ei mitään välii, ihan sama.
Seba spekuloi, että kyllä Mikaelin ja Janican kaverit varmasti tietää, että ovat vahvoilla. Eikai kukaan kaveri lähtisi muuten tekemään noin.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Marras 2011 14:41

Tanja jatkuvasti hokee, että on tosi epäreilua jos vaan Miksun ja Janican kaverit sai tulla taloon ja muiden (eli hänen) ei saisi...

Kaikki asukkaat keskustelevat Rikun vierailusta ihan täpinöissään.

Sebastian: "No nyt me tiedetään, et saadaan olla fyysisessä kontaktissa mut puhua ei saa..."
"Yks vielä tulee tänään, ihan varmaan".

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Marras 2011 14:51

Ben se vaan jaksaa jatkuvasti toistella, että Rikulle oli selvästi annettu käsky käydä eka Miksun luona ja sit tulla kurkkaamaan myös Beniä.
(Ihan kuin muiden asukkaiden ystävät tulisivat taloon tervehtimään Beniä) [smilie=a_doh.gif]

Ben: "Mä oon nähnyt sen ainakin ehkä 150 kertaa..."

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 07 Marras 2011 14:53

Mikael sai punaisen nauhan pk:sta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 07 Marras 2011 14:53

Mikael kopista ulos punainen käsinauha kädessä.
You're not bored, you're boring.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Marras 2011 14:59

Suvi: Se mitä mä mietin on et tulisko mun kaverit jos ne tietää, et mä oon heikoilla tuolla ulkomaailmassa. Mun kaverit ei tulis. Toisaalta ne kyl on ehkä kans kuullu, et mä en haluu olla täällä turhaan.

Miksu miettii, että nyt hänet äänestetään ulos kun hän tahallaan liikkui. Suvi muistuttaa, että finaaliviikko on äänestetty kahden viikon jälkeen. Janican mielestä ei ole reilua, ei olis pitänyt koskea Mikaelia. Mikaelin mielestä pitää koskea, ei olisi muuten mitään järkeä.

Veera: Voihan se olla, et Mikaelia ei saa oikeesti äänestää, mut me vaan luullaan niin.
Mikael selittää, että hänelle on sanottu että häntä koskevat samat säännöt kuin muitakin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 07 Marras 2011 15:38

Tapahtumien puintia kahdessa ryhmässä. Ruokapöydän ääressä Annika ja Suvi toistelee, että varmasti halaisivat, jos heidän ystävänsä tulisi piipahtamaan talossa, ei mitään väliä BB:llä enää, tietenkään jne. Seurassa myös Ben ja Miksu. Tanja myös siinä, mutta enemmän paikallaan pysymisen kannalla. Sohvilla Janica, Rami ja Netta taas vastakkaista mielipidettä, yrittäisivät olla paikallaan, enemmän haastetta siinä, ehtii niitä halata BB:n jälkeenkin ym. Seurana ainakin Sebastian.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 07 Marras 2011 15:44

Netan sisko tuli taloon ja Netta nyyhkyttää kuin koiranpentu.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 07 Marras 2011 15:44

Netan kaveri taloon. Netta itkee ja tärisee muttei varsinaisesti liiku. Kaveri antaa pusun Netan päähän ja puolihalauksen. Saa liikkua, Netta pillahtaa kunnon itkuun.

Edit. Kyseessä siis Netan pikkusisko.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Marras 2011 15:44

Annika ja Netta olivat ulkona tupakalla, puhuivat chihuistaan. Tulivat takaisin sisälle ja Netta oli juuri astunut kuppi kädessä ja takki päällä sisälle kun tuli:

BB: SEIS!

Sisään asteli hyvin Netan tyylinen tumma nätti tyttö. Nettaa alkaa itkettää, yrittää kaikin voimin pitää itkua sisällään. Tyttö meni halaamaan Nettaa, Suvikin kyynelehtii sohvalla eikä Veerallakaan ole kyynel kaukana. Netalla todella vaikeaa pitää itkua sisällään, ääntelehtii ja niiskuttaa. Tyttö poistui.

BB: Saatte liikkua.
Netta hajosi, "mun pikkusisko". Muut halaa ympärillä, Annika ja Janica ainakin itkee. Tilanne alkaa pikkuhiljaa rauhoittua, Netta vielä vapisee. Pikkusiskon nimi tais olla Bettina.

Joku: Nyt on tullu jo kavereita ja sisko, mitä vielä?
Seba: Siellä on kasa muutakin porukkaa odottamassa!
Janica: Jonkun vanhemmat! Kenen vanhemmat vois tulla?
Seba: No Benkun äiti olis kyllä veto. Vois todistaa, että se välittäis.
Muidenkin mielestä olis hienoa jos Benkun äiti tulisi. Benkkua alkoi itkettää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 07 Marras 2011 15:48

Suurta tunnekuohua, itkua ja halailua. Netta: ...ja mä sanoin, et ei mulla niin voimakkaasti tuntuis... Huh, et voi ihminen täristä näin paljon! Sebastian: Kyllä tuntuu, sen näkee.

Siirtyvät sohville jatkamaan juttelua tapahtumasta. Ben surkean näköisenä kyhjöttää sohvan nurkassa itku silmässä.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 07 Marras 2011 15:49

Asukkaat miettivät keitä taloon voisi tulla. Veikkaavat Benkun äitiä. Ben alkaa itkeä pelkästä ajatuksesta.

Sebastian: "Haluisitsä että sun äiti tulis tänne?"
Ben: "E."
Sebastian: "Mikset?"
Ben: "Emmä haluis että se näkee mut täällä.."
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 07 Marras 2011 15:59

Sebastian spekuloi, että varmaan tulee yks julkkis ja yks entinen bb-asukas. Joku: no jos joku julkkis tulee, niin mä en ainakaan liikk...(tai välittäis yhtään tms) Sebastian: Mä haluisin ainakin tutustua, jos joku julkkis tulisi Joku: no ei ne saa puhuu Sebastian: Mulle riittäis jos vaikka Antti Tuisku tulis, niin menisin kyllä tervehtimään, niin harvoin on tilaisuus tutustua...

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Marras 2011 16:14

Veera toivoi hetki sitten, että "tulispa seis". Muut komppaili.

Edelleen täysillä arvaillaan kenen kaveri tulee ja missä tilanteessa. Käydään läpi erilaisia tilanteita ja ihmisiä.

Seba: Tää on ihan kauhee tää spekuloinnin määrä nyt.
Veera: Oispa Terhi vielä täällä, mä olisin halunnu nähdä kun Iina tulee. Terhi ois varmaan räjähtäny.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 07 Marras 2011 16:38

Asukkaiden punnitus on alkanut pk:ssa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 07 Marras 2011 16:39

Porukkaa ramppaa pk:ssa. Olisiko punnitukset menossa viikkotehtävää varten?

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 07 Marras 2011 17:15

Annika taisi olla eka punnitettava ja naureskeli sen jälkeen. Miksu ja muutkin kyselivät, miksi nauraa niin paljon, A keksi jotain selityksiä.

Janica jumppaa. Ben kiusaa Veeraa, joka luulee, ettei häntä kutsuta ollenkaan pk-huoneeseen kuten muita.

Ben: onko sulla äiti? No ni, onko sulla isä? Mut sä oot läheisempi sun äidin kanssa? Nii, mieti nyt: äiti!
Veera: onks mun äiti siellä?
Ben: mieti vaan "äiti", en mä voi muuta sanoo...
Yleensä: sä oot niin blondi, kui sä et tajuu.
Veera: Miten mun äiti olis voinu nähdä Salarin? ym.
ja uudestaan mieti: äiti! ja Tanssii tähtien kanssa! Ni! ...
Ben: Tanja, onko sulla äiti?
Tanja: Muuten vaan oon täällä.
Ben: No, kaikilla meillä on äiti.... Jos sä saisit jutella sun äidin kanssa, niin...
Veera: Miks Ansku nauraa, vaikka se ei tuu toimeen sen äidin kanssa? Miten sä et itke, kun sä yleensä itket, kun sä puhut sun äidistä?
Ben: Nii, ku mä sain puhua sen kanssa....
Kuulutus: Pk-huoneessa puhutuista asioista ei saa puhua.

Ja sama jatkuu, arvailua, millä ilmeellä tulivat pksta, miksi jne Myös tuotannostapuhumiskuulutus. Tanja pksta... mä tiedän niks Veeraa ei kutsuta, mut mä kerron joskus myöhemmin Ansku: mäkin tiedän, hihittää. (Siis kaikki ilmeisesti vaan "jotain läppää", isoveikka kuitenkin tuntuu pelaavan Benin pussiin antamalla taustatukea läpänheittoon.)

17.50 Oleilua pienryhmissä. Janica ilmeisesti epiloi (laite pitää ääntä), Sebastian katselee toimitusta lattialla maaten (ovat olohuoneen peilin edessä, siellä missä tytöt usein meikkaavat). Miksu ja Annika sohvalla, Veera ja Tanja siinä vieressä lattialla selällään, näyttävät nukkuvilta. Rami ja Ben juttelevat ruokapöydän luona.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 70. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 07 Marras 2011 18:11

Sohvilla Veera ja Rami on valitelleet kipeää oloa.
Veera: Mulla särkee lihaksia ja kaikkee.
Seba: Hä! Meillä on täällä joku lihaskaatumatauti!
Suvi: No mut tiätsä ku mullakin särkee lihaksia. Tai siis sillee et must tuntuu, et mun iho on sellanen herkkä ja kolottaa. Mut mul voi johtuu kyl siitä et mul on vatsa ihan löysällä.

(Tämä keskustelunpätkä reilun puolen tunnin takaa oli taltioitava ihan vain sen takia, että jälkipolvetkin saisivat kokea Suvia suvimaisimmillaan...)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”