72. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Marras 2011 13:01

Ben purkaa taas vihaansa Sebaa kohtaan. Annika pohtii Benkun peittävän sen hyvin. Ben selittää, että pakko, kun muut tykkää Sebasta ja jos näyttäisi vihansa Sebaan, niin kaikkia alkaisi inhota häntä. Benkkua ärsyttää kun Seba on niin hyvä puhumaan ja puhuu kaikki antamaan hänelle ääniä. Ben onneksi tietää ettei Annika nimeä häntä.

Lisäksi se että Sebastian huusi Janicalle lisäsi Seba-inhoa, teki niin mieli puolustaa Janicaa. Ben myöntää ettei ole aina tykännyt Janicasta, oli pitkä aika kun ei tykännyt eikä taida tykätä oikeastaan vieläkään. Voisi ihan hyvin nimetä Janican.
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Marras 2011 13:02

Nyt Annika jo kyselee Janican ja Benin yllättäen lähentyneistä väleistä. Ovat alkukauteen verrattuna lähentyneet viimeaikoina. Janica oli Benin mukaan tehnyt aloitteen ja tullut juttelemaan.

Ben: "Mut en mä tykkää siitä kuitenkaan niin paljoa, etten mä antaisi sille pisteitä...."

Annika jatkaa taas kulunutta helvetti-tehtävän kuvausta ja Janican arvostelua kylmää käytöstä...

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Marras 2011 13:06

Annika kysyy pelkääkö Ben että sitä dissataan ulkomaailmassa. Ei se pelkää, ei usko että sitä dissataan. [smilie=a_teeth.gif]
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 13:16

Sohvilla keskustellaan BB-julkisuudesta ja julkisuudesta yleensä, Janica harmittelee että tulevaisuudessa ei voi tietää onko uudella tuttavuudella jotain ennakkoasenteita häntä kohtaan. Veera kertoo, että Danan kaveri oli kertonut, että Dana oli muuttanut sen takia pois Suomesta kun BB-imago oli niin vahva.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 13:30

Suvi kysyy muilta, että onko heillä käynyt mielessä, että BB olisi jotenkin tosi nolo juttu. Kun talossa on käynyt tosi paljon sellasta porukkaa jotka tulee sinne vaan siksi, että saisivat silikonitissit. Suurin osa Suvin tutuista ei edes suostu katsomaan BB:tä. Annikaakin pelottaa, että kaverit ei enää arvosta kun hän on ollut BB:ssä. Seba tietää, että facebookin suurimpia suomalaisia yhteisöjä on ne joissa vaaditaan BB:n lopettamista.

Suvi on halunnut taloon siksi, että hänen normaalielämänsä on niin tasaista. Elina on iloinen, että BB päätti määrätä hänet taloon, vaikka onkin välillä tuntunut siltä että haluaa jo kotiin. Suvi painottaa sitä, että talossa oppii arvostamaan jokapäiväisiä ja itsestään selviä asioita.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 14:22

Asukkaat taas vainoharhailevat kuulutusten kanssa, kuulivat kun kajarit meni päälle ja joku kysyi onko kaikkien mikit ok. On. Pitkä hiljaisuus ja lopulta BB käskee Benkkua korjaamaan lähettimensä asentoa. Asukkaat on varmoja, että BB seivailee.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 14:33

BB: Menkää pihalle!
Seba: Mä en haluu hakee sukkia nyt!
Kaikki yrittävät tähyillä kohti ovea.

"SEIS!"

Tanjan sisko tuli ovesta. Käveli Tanjan luokse ja silitti kättä.
Tanjan sisko: Oot ihana. (Tanja vinkkasi silmää)
Tanja pysyy paikoillaan, mutta alkaa vähän naurattaa. Sisko haahuilee pitkin kämppää, kävi ottamassa sohvapöydältä suklaapatukan. Suvi kikattaa hillitysti. Sisko poistuu ovesta, Suvia nauratti jo ääneen. Tanja pysyi paikallaan.

"Saatte liikkua"

Tanja repesi nauramaan, Netta sanoo, että nauru on kauhea kun se tarttuu, oli vaikea pitää pokka. Tanja kertoo muille, että sisko on 6 vuotta vanhempi, heillä on sama syntymäpäivä.

Tanjaa naurattaa vaan, joku nauraa myös ja sanoo, että "ihana toi sun reaktio". Tanjasta on hauskaa, että hänen siskonsakin on nyt käynyt BB-talossa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Marras 2011 14:34

Asukkaat käsketään pihalle ja heti perään Seis!-käsky.

Tanjan sisko tulee taloon, sanoo Tanjalle "Olet ihana!" ja menee ottamaan suklaapatukan olohuoneen pöydällä olevasta korista. Suvi repeää ja Tanjakin repeilee. Tanja ei kuitenkaan liiku.

Sisko lähtee ja BB antaa luvan liikkua. Kaikkia naurattaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 09 Marras 2011 14:39

BenQQu rekisteröi tarkasti kuinka Tanjan systeri häntä katsoessaan kohotti kulmakarvaansa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 14:45

Suvia ärsyttää kun Tanjan sisko sai sanoa Tanjalle, että se on ihana. Suvi manaa miksei Marika voinut rikkoa sääntöjä ja sanoa hänelle, että kaikki on ihan okei.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Marras 2011 14:59

Sebastian: "Mä aion ainakin tästä lähtien liikkua. Jos vaikka Benin kaveri Tommy tulee... Puhuhan Suvikin äsken, ei siitä tuu näköjään mitään ylimääräisiä rangaistuksia"...

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Marras 2011 15:01

sisupussi kirjoitti:Sebastian: "Mä aion ainakin tästä lähtien liikkua. Jos vaikka Benin kaveri Tommy tulee... Puhuhan Suvikin äsken, ei siitä tuu näköjään mitään ylimääräisiä rangaistuksia"...
Tämän jälkeen Elina näytti vähän huolestuneelta, koska eilisen extran aikana sai tietää pk-huoneessa, että luvassa voi olla pahempia rangaistuksia jos Seis!-käskyä ei noudateta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 09 Marras 2011 15:10

Dorothy kirjoitti:Tanjan sisko tulee taloon, sanoo Tanjalle "Olet ihana!" ja menee ottamaan suklaapatukan olohuoneen pöydällä olevasta korista.
Kuva

Matkallaan ulos, Tanjan systeri hakee suklaapatukan evääksi. Kaikki repeää kun liikkumislupa tulee.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 15:12

Asukkaat keksi, että Ben tietää kuka tulee seuraavana tai jopa päättää missä järjestyksessä asukkaiden kaverit tulee. Ben koittaa sanoa, että on vaan ollut kipeänä ja siksi käy usein päiväkirjahuoneessa. Suvi sai tästä taas lisäsyytä marmattaa miksi hän ei pääse tai saa mitään.
Mikael: Sillain tää talo vaan toimii, Ben sai valita asukkaan tänne, Seba sai tietää, et helvettitehtävä jatkuu.

Spekulaatio jatkuu, Veera inttää milloin hänen kaverinsa tulee käymään.
Ben: Miks te vedätte mut kokoajan tähän juttuun mukaan?
Annika: Kun sä tiedät! Sen näkee noista sun hampaista!
Elina: Noista hampaista näkee kaiken.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 15:31

Elina kysyy yhtäkkiä kesken sohvakeskustelun miltä Mikaelista tuntuu kun on äänestyksessä. Ei haittaa, ei halua pois, mutta ei haittaa vaikka on äänestyksessä. Veera ei halua. Tai haluaisi kokea sen jännityksen istua häätösohvalla, mutta ei halua pois. Haluaa kokea sen kun on enää ihan muutama ihminen jäljellä.

Elina: Mitä tehtäis?
Mikael: Voitas pelata vaikka murhaajaa. Eikun ainiin EI VOIDAKAAN!

Sitten arvaillaan taas mitä sekatavarakaupassa myydään kun ei myydä mitään uutta. Suvi ei ole vielä hoksannut, Elinakin ihan pihalla.

Ben: Sebastiania ei myydä, mutta Sebuja myydään. Blondeja ei myydä, mut brunetteja myydään.
Suvi: Punapäitä?
Joku: Ei.
Ben: Joo. Kuka sano ei? (en nähnyt, ilmeisesti Rami)

Elina hokas. Paitoja ei myydä, mut housuja myydään. Kukkia myydään, koruja joo, kulhoja ja mukeja kans.
Elina: Jes!

Suvia ärsyttää kun hänelle ei voida kertoa. Ramikaan ei tiedä mitä myydään. Leikki loppui BB:n kuulutukseen sääntörikkomuksesta.

Elina ehdotti seuraavaksi sitä, että Janica pukee erilaisia tarjollaolevia pukuja päälleen. Miksu ja Annika alkoi käsilläseisontashow'n hetikohta perään.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 09 Marras 2011 15:50

Annika ja Miksu otti käsilläseisontakilpailun, jonka Annika voitti. Miksu voitti puolestaan käsillä kävelyn.
* One Day at a Time *

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 09 Marras 2011 15:50

Tanja makoillut jo aika pitkää yksikseen makkarissa. Näyttää aika apean mietteliäältä ja vähän pyyhkielee silmäkulmiaankin.
Siskon seis-vierailun jälkeistä päikkykutsua ei ole vielä kuulunut (muille on tainnut tulla melkein heti?).

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 15:53

Sebastian tuli pois päiväkirjahuoneesta (olisiko muistutettu, että ei saa liikkua seis-komennon aikana, vaikka onkin jo häädössä). Ei mitään ilmoitettavaa.

Anskulla ja Miksulla päälläänseisontakisa kesken kun BB kuulutti Mikaelin päikkyyn. Ansku kiljuu "voitin voitin!". Terassin verhot laskeutuvat kiinni. "Se tulee kohta sieltä iPadin kanssa."
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 09 Marras 2011 16:29

Tanja ja Sebastian keskustelevat makkarissa Sebastianin viime sunnuntain esityksestä. Tanja valittaa Sebastianille, että Sebastian oli vastaan BB:n taivas ja helvetti -tehtävän feikkauksia ja nyt Sebastian teki sitä itse. Tanjan piti Sebastianista ensimmäisestä päivästä lähtien, mutta nyt Sebastian on Tanjan mielestä perseestä, eikä Tanja enää kunnioita Sebastiania. Tanja ei haluaisi käydä tätä keskustelua, koska ei usko mielipiteensä muuttuvan.

Sebastian pyytää aluksi Tanjalta anteeksi käytöstään. Sebastian sanoi, ettei tehnyt esitystään läpällä, vaan täysin tosissaan. Ei ollut kohdistanut sitä Tanjaa kohtaan, kuten Tanja väitti. Sebastian toteaa, että hän epäonnistui sunnuntain jutussa. Sebastian ei ole muuttanut mielipidettään Tanjasta.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 16:41

Seba ja Tanja kahdestaan makkarissa, Tanja makaa sängyssä peiton alla.

Tanja: Mä en jaksais käydä tätä keskustelua, mut mä oon suhun tosi pettyny..

Seba kysyy käykö sulkemassa oven, Tanjalle on ihan sama. Seba käy sulkemassa.

Tanja: Mä voin sanoo, et mä oon suhun tosi pettyny. Tai en ees pettyny, vaan mä en arvosta sua enää yhtään. Se, et jos sä sanot helvetissä et sä et lähe pelaan ihmissuhteilla tai et sä et lähe mihinkään tollaseen peliin mitkä vois vahingoittaa.. tai siis sä et lähe jos isoveli käskee, et helvetti-taivas-tehtävässä pitää pelata ihmissuhteilla ja saada toiset itkemään. Sä sanoit ite et sä et lähe siihen isoveljen toimesta niin mitä helvettii sä lähet siihen omasta toimesta. Onneks olkoon, onnistuit, mulle tuli ihan vitun paha fiilis.

Tanja: Mun mielestä se on ihan ok jos sulla menee täällä hermot ja niinku flippaat täällä, mut jos sä teet sen kaiken vaan näytelläkses, niin mulle tulee väkisinkin mieleen, et sä vaan niinku haet jotain huomiota ja leikit täällä jotain helvetin pyhimystä. Ja jos sä haluut herättää meidät kaikki huomaamaan, et kuin huonosti täällä kaikki muut käyttäytyy ja haluut tehä sen sun omalla käytöksellä, niin esimerkiks muhun oli uponnu jo paljon ennen niitä sun viime sunnuntain pelleilyitä, että sä toivoisit että täällä ihmiset käyttäytyis eritavalla. Mun mielestä se oli ihan ok vielä siihen asti kunnes sä sanoit, että ihan läpällä vaan heitin.

Tanja: Mulle tulee oikeesti paha fiilis siitä, et jos se on oikeesti jonkun mielestä helvetin hyvä läppä.. No onneks mä tiedän, et se ei ihan kaikkien mielestä ollu mikään kauheen hyväksyttävä teko mitä sä sunnuntaina heitit, mut mulle ainakin tuli helvetin paha olo ja mä oon sanonu sulle monta kertaa, et mä oon pitäny susta ja kunnioittanu sua siitä asti kun sä tulit tänne ja esittelit ittes tos sohvalla ekana päivänä. Mut mä voin sanoo, et mä en kunnioita sua enää yhtään ja mun mielestä sä oot ihan perseestä.

Seba kuuntelee hiljaa ja nyökkäsi ihan pienesti.

Tanja: Ja ainakin sait mut huomaamaan, että tää talo on ihan perseestä, koska kiitos, enpä ole ihan hirveesti itkeny noissa suorissa lähetyksissä. Enkä todellakaan itkeny sen takia, et faija lähti, vaan sen takia et mä huomasin et sä oot ihan perseestä ja valehtelija.

Seba: Mmm... Mä pyydän sulta anteeks mun käytöstä.

Tanja: Mun mielestä tätä keskustelua ei vaan tartte käydä, koska mä tuskin tuun muuttamaan mun mielipidettä. Aina jos mä katon sua, mä hokaan et sä oot ajanu noi hiukset ja mulle tulee mieleen se viime sunnuntai ja... mä en... Mä en tiedä kenen sä haluut muuttavan asioita, ainakin sä siinä sohvalla luettelit paljon asioita mitä mä oon täällä tehny mihin sä et oo hirveen tyytyväinen. Kyl mä tiedän itekin toimineeni väärin ilman, et siitä tehään joku irokeesipelleily. Ja mä en tiedä, et keitä ihmisiä sä ajattelet, et tekee kaiken jotenkin niin huonosti ja tappelee turhista asioista, mut mä en vaan niinku...

Tanja: No ihan sama, en mä enää kunnioita sua yhtään. Jos se ois ollu joku BB:n juttu se olis sillon ollu hyvä läppä, mut jos sä ite alat leikkiin täällä jotain vitun Jeesusta ja "hei huomatkaa kaikki et mäkin osaan käyttäytyä huonosti" ja kuin tyhmii meidän riidat on. Eiköhän kaikki muutki oo jo tajunnu.. (joku tulee makkariin, Seba pyytää poistumaan) ..et me ollaan tyhmii.

Seba: Sen lisäks et mä haluun pyytää sulta anteeks, niin toinen asia minkä mä haluan sanoo on se, että se mitä mä sillon tein niin se ei ollu läpällä. Se oli ihan tosissaan. Kolmas asia minkä mä haluun sanoo ni se ei ollu kohdistettu sulle, vaan se oli kohdistettu meille kaikille. Ja se oli kohdistettu myös mulle itselleni. Ja mä oon sitä mieltä, että on varmaan harvassa täällä talossa se ihminen joka olis täällä toiminut täydellisesti alusta lähtien loppuun saakka. Must tuntuu, et varmaan kaikki meistä on tehny virheitä. Ja sen takia se oli kaikille.

Seba: Ja jos susta tuntuu, et sulle tuli sellanen fiilis, että mä haluan savustaa sua tai että mä mainitsen asioista vaan mitkä oli sinun tai tällätavalla, se ei oo koskaan ollu tarkotus. Ja vasta nyt kun sä sanot, ni mä rupesin miettimään et oisko voinu olla niin, mutta niin ei ollu. Se ei ollu sulle, vaan se oli ihan yhtä paljon sulle kun se oli kaikille meille muillekin.

Seba: Ja neljäs asia. Mä arvostan sua vieläkin yhtä paljon kun mä oon arvostanu aikasemmin alkukaudesta ja mä tuun arvostamaan loppukauteen saakka. Valitettavasti vieläkään.. tai ei valitettavasti, inhottava sanoo noin. Öööh..

Seba: Yks asia mitä mä en tuu sanomaan on se niistä nimeämispisteistä, niistä mä en sano yhtään. Mutta mä sanon sulle, että sä oot mulle tärkeä ja mun suhtautuminen suhun ei oo vieläkään muuttunu mihinkään. Ja mä toivon, että sä yhä vieläkin näät sen mun käytöksestä että mä arvostan sua ihan kympillä. Ja mulle on tosi rankkaa kuulla se mitä äsken sanoit, mutta mä otan sen kaiken vastaan ja mä hyväksyn sen täysin jos sä ajattelet sillä tavalla. Sulla on täys oikeus siihen ja ajatella sillä tavalla, koska mä oon toiminut paskamaisesti.

Seba: Ja mä oon sanonu ite muutamille ihmisille täällä, et jos mä saisin valita niin mä en tekis sitä sunnuntaita enää.. Mä en tekis vaan sitä, koska se oli tyhmästi tehty. Mut pitää edelleenkin muistaa se, et mä tein sen täysin, täysin puhtaista motiiveista. Ja se motiivi oli se, et täällä talossa vois ilmapiiri kohentua. Epäonnistuin, myönnän virheeni, oon siitä pahoillani. Valitettavasti sitä ei saa enää vedettyä taaksepäin. Ja nämä asiat mä olisin voinu sanoo minä tahansa päivänä sulle sen sunnuntain jälkeen. Siitä lähtien kun se tapahtu, mä oon ollu samaa mieltä. Ja mä oon todella pahoillani Tanja.

Tanja: Mä en vaan niinku.. Jos sä et haluu lähtee ihmissuhdepeleihin sen takia et isoveli käskee niin miten sä voit lähtee niihin vaan sen takia.. niinku omasta tahdostas?

Seba: Sen takia että... Kysymyksen asettelussa on mun mielestä virhe. Omasta mielestäni ei ollu kyse ihmissuhdepelistä, vaan..

Seba selittää, että hänen mielestään viikkotehtävän aikana oli kyse ihmissuhdepelistä, isoveli käski heitä että pitää näytellä kärsiviä, vaikka toiset hajoaa sen takia. Tekivät sen vaan ruuan takia. Sellaiseen peliin ei halunnut lähteä mukaan.

Seba: Tässä mistä oli kyse, niin mä en halunnut lähteä haukkumaan ketään ihmistä. Mä en valitettavasti voinu tietää sitä, että Janica oli sanonut tommosia asioita Benkulle. Mä en vaan tienny sitä. Sen lisäks mun motiivi ei ollu missään vaiheessa sellanen, et mä oisin halunnu hajottaa ketään. Vaan pointti oli se, että mä halusin tehdä näkyväksi sen tosi mädän ongelman mikä meillä täällä keskuudessa on.

Seba selittää, että oli iloinen kun Tanja tuli helvettiin(?), Tanjaa kohtaan oltiin toimittu monessa asiassa väärin. Tanja oli ollut yksi syy minkä takia halusi tehdä sen minkä teki. Toinen syy oli selkeästi Janica, mutta oli miljoona muutakin syytä ja monia ihmisiä kohdellaan talossa väärin. Seba haluaa vielä pyytää anteeksi Tanjalta ja halusi sanoa, että hänellä ei ole Tanjaa vastaan mitään, ei yhtään mitään. Seba rakastaa Tanjaa ja Tanja on hänelle tärkeä tyyppi. "Ja mä arvostan sua."

Tanja muistelee jotain kertaa kun olivat Seban ja Janican kanssa pesässä ja Seba oli sanonut, että jotkut tietyt ihmiset eivät arvosta Tanjaa. Tanjalle oli tullut huono fiilis siitä, koska hänellä oli itsellään ollut ihan kivaa. Tanjan mielestä jokaiseen ongelmaan ei tarvitse tarttua, koska ne voivat mennä itsestään ohi. Kaikesta ei tarvitsisi tehdä isoa asiaa, Tanja on mielummin iloinen niistä asioista jotka on hyvin.

Sitten Tanja hajosi siihen kun Seba oli äsken ja aiemmin puhunut jotain sellaista, että kaikilla talossa olijoilla ei ole Tanjaan kovin hyvät välit. Tanjalla on muutenkin jo paska fiilis perjantaisin kun on usein nimettynä, ei tarvitsisi enää muistuttaa siitä. Seba haluaa oikaista, että sanoi kommentin sen takia kun Tanja totesi, että ei ole mitään ongelmaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 09 Marras 2011 16:50

Tanja oli kuitenkin yksi syy, miksi teki sunnuntain esityksen. Janica oli toinen syy. Ihmiset ovat suhtautuneet heihin väärin. Joitakin muitakin ihmisiä kohdellaan väärin. Sebastian myöntää, ettei itsekään ole aina toiminut oikein, eikä voi pestä käsiään tämän suhteen. Sebastian arvostaa Tanjaa.

Sebastian perustelee, miksi teki esityksensä. Sebastian selittää talon huonosta ilmapiiristä. Sebastian kertoo, kuinka eilenkin kuulu, kuinka joku (ei sano nimeä) haukkui toisen asukkaan niin, ettei toinen ollut paikalla. Kertaa myös Netan ja Veeran lauantaisen allaskeskustelun, jota oli todistamassa, mutta ei kerro nimiä. Sebastian sanoi Tanjalle kyllästyneensä tällaiseen ilmapiirin.

Tanja kommentoi aiemmin, että Sebastian leikkii Jeesusta toiminnallaan. Sebastian tarttuu tähän, että ei ollut mitään pisteitä keräämässä toiminnallaan. Tanjaa ärsytti, ettei Sebastian hyväksynyt taivaan ja helvetin esityksiä, mutta tekee omasta aloitteestaan tuollaista näytelmää. Tanja oli valittaa, että loukkasi monia asukkaita sunnuntain aikana, mutta Tanja ei ollut vielä pahoillaan ennen kuin Sebastian paljasti koko jutun.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Marras 2011 17:04

Lopputulos: Sebastian on iloinen että saivat puhuttua, Tanja ei tiedä oliko siitä mitään hyötyä. Tanja ei arvosta Sebastiania, Seba arvostaa Tanjaa. Seba lähti makkarista, Tanja heitti tyynynsä alta löytyneen dildon seinään ja meni peiton alle.
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”