72. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2011 10:18

10:12 Makuuhuoneessa Suvi ja Janica juttelevat kahdestaan siitä, kuinka Miksu on Elinan saavuttua kuin ihan toinen ihminen, koko ajan show päällä. Samoin myös Benkku riehuu tosi paljon enemmän. Janica miettii että haluavat varmaan sitten vain tutustua Elinaan kun tietävät ettei se kuitenkaan kovin kauaa aikaa asukkaiden seurassa vietä. Suvia ihmetyttää eivätkö pojat tajua että Elina kuitenkin tuntee kaikki. Janica komppaa ja toteaa että on nähnyt myös pk-huoneesta henkilökohtaisia juttuja.

Suvi kertoo Ramin vihjailleen hänelle ulkomaailman asioista. Oli sanonut Ramille eilen, että pelottaa millainen juttu Lotharin kanssa suoritetusta liinan alla tehdystä "suihinotosta" tulee, kun on mietityttänyt sama jo Salarinkin kanssa pelleilyistä, niin Rami oli sanonut, että haluaa nyt vain sanoa Suville että lukisi rivien välistä: "tosta ei tuu mitään juttua."

Suvi: "Eli siit Salarin jutusta ei oo tullu mitään kohuu siellä."

Janica vihjailee kautta rantain Suville ilmeisesti nähneensä omia klippejään tv:stä Norjan-reissun yhteydessä. (Joku muu voi katsoa tuon makuuhuonekeskustelun jos ymmärtää vihjailut paremmin.)

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 09 Marras 2011 10:22

10.22: Kaikkien vaihdettava patterit.

10.25: Suvi esittelee makuuhuoneessa Netalle vaaleanpunaista seksilelua, jonka on varannut itselleen, jos saavat eiliset bilerekvisiitat. "Sebastian, silmät kiinni!" :lol:

10.38: Ruoka-aika, tarjolla makkaraa ja ranskalaisia perunoita.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2011 10:35

^ Kyseessä on siis vaaleanpunainen dildo, jossa on surisevalla moottorilla pyörivä pää ja erillinen värisevä klitoriskiihotin, olikohan keskellä jotain helmiäkin. Suvi käy esittelemässä sitä Annikalle, Tanjalle ja Veeralle, joka älähtää kun Suvi tökkää sen housunperään kiinni. Veeralla on kauhea kakkahätä ja odottaa vessavuoroa, ei saa tökkiä takapuoleen mitään.

Elina puuhailee Ramin apuna keittiösaarekkeella tiskikoneen tyhjäämisen ja täyttämisen sekä muunkin astioiden lajittelun ja järjestelyn merkeissä. Mikael huomauttaa, että Elina niin yrittää kerätä jotain pisteitä heiltä. Elina ei kuulemma normaalisti tee tällaista, mutta nyt yrittää olla ystävällinen, jotta ei teurasteta.

Kun keittiösaareke on siistimmässä kunnossa, istuu Elina Ramin viereen baarijakkaralle syömään aamupalaa. Elinan aamupala ei ole erityisen lihottava: paahtoleipiä, joiden päällä on juustoa ja tomaattia.

Ben, Mikael ja Rami sen sijaan vetävät poikamiesmättöä: uuninpellillä valmistettuja ranskanperunoita ja makkaranpaloja valkosipulimajoneesilla. Elina toteaa, että nyt voidaan sitten seurata kuinka verisuonet menevät tukkoon.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Marras 2011 10:56

Veera valittaa, kun ei mahdu vaatteisiinsa.
Veera: Jos mä nyt ens sunnuntaina tipun..
Tanja: Ni kaikki nauraa sulle, ku oot niin läski.
Veera: No seki, mut mä lupaan..
Tanja: Sä et mahu ees seiskan kanteen, ku oot niin iso.
Veera: No seki. Mutta sitte ku te tuutte finaalissa pois, ni te ette ees nää mua siel yleisössä, ku mä oon niin pieni.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Marras 2011 11:11

^ Tuohon viimeiseenkin ehdotettiin vielä, että Tampereen lihapullalle on rakennettu oma katsomo.

Rami ja Elina istuskelevat kahdestaan tupakkapaikalla. Juttu luistaa Ramilla, kertoo junaonnettomuustarinansa, puukotustarinansa ja muita tarinoita. Tupakkapaikalle tultaessa myös säikäytti Elinan esittelemällä massiivisia röyhtäilytaitojaan ("ÖRIÖRIÖRI!")

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 11:17

Veera röhnää sohvalla ja voivottelee mahaansa, Rami heitti, että Veera on raskaana. Miksun kommandosiittiö on tehnyt tehtävänsä. Tanja kihartaa/taivuttaa ripsiään sohvapöydän ääressä.

Tupakat on poltettu. Veeralla on vielä salakätkö olemassa, mutta se on äärimmäisiin olosuhteisiin tarkotettu.
Miksu: Vähän niinku Nokian renkaat.

Veera miettii istuukohan se yks äijä vielä Koskikeskuksessa kaivurissa. Tajusi, että Tampereellakin on jo jouluvalot laitettuna.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 11:23

Mikael ja Ben innostuivat kokeilemaan ruokapöydällä tyrkyllä olevia seksikkäitä asusteita. Miksulla on päällä musta pitsimekko ja Ben kiskoo jalkoihinsa mustia pitsisukkahousuja (ai se onkin joku kokovartalopitsipuku).

Miksulle puetaan korsettia päälle, Tanja löysää toiselta puolelta ja Ben kiskoo toiselta puolelta kiinni. Korsetti saatiin päälle.
Miksu: Tää on väärinpäin! (sitä Elina ja Tanja yritti niille sanoa, mutta eivät uskoneet)
Ben: Käännetään se!

Ben kiristää naruja, Miksu huutaa.
Ben: Vähän sä oot nätti.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 11:33

"SEIS!"

Suvin kaveri tuli ovesta, Suvi syöksyi itkien halaamaan. Yritti saada mukaansa makkariin, "tuu käymään". Kaveri tuli melkein makkarin ovelle, mutta kääntyi sitten ilmeettömänä kävelemään muualle.

Suvi syöksyi perästä.
Suvi: Mä tiedän et sä et saa sanoo mitään. Onks kaikki hyvin? Ori?

Kaveri lähti, Suvi meni nurkkaan itkemään.

"Saatte liikkua"

Seba kiittelee, että Suvi käytti kaveriaan makkarin ovella. Kaverin nimi oli Marika. Suvilla tais mennä nilkka paskaksi. Suvi ei nähnyt mitään kaverinsa ilmeestä (oli kyllä kivikasvonen).

Suvi: Mä arvasin et se tuodaan tänne!

Tanja ja Annika tutkii Suvin nilkkaa, Suvi epäilee, että nyt meni joku.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 09 Marras 2011 11:34

Suvin kaveri taloon. Suvi ryntään halaamaan. Kyseessä ilmeisesti Marika. Suvi yrittää viedä makkariin, kaveri kääntyy pois. Yrittää kysyä, onko kaikki hyvin, entä ori. Marika lähtee. Suvi kuulemma ei nähnyt mitään Marikan ilmeistä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 12:02

Suvi tuli pois pk-huoneesta punaisen käsivarsinauhan kanssa ja könkkäsi varastohuoneeseen hakemaan Seban kylmägeelipakkauksen pakastimesta (miksei noille voi antaa sidettä ja keppejä tollasissa tilanteissa?).

Suvi: Voi vitsi mitä se teki mulle!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 12:16

Tupakkapaikalla Miksu, Annika ja Seba. Puhutaan Elinasta.

Mikael: Toi on naurettava tilanne..
Seba: Mikä?
Miksu: Niinku toi (jotain) tilanne, et se tulee tänne ja sit se alkaa itkee vielä. Se on niin ku heti mukana!
Seba naureskelee: Sekin oli, ku "Elina, tuutko makkariin!" Sit Elina kävelee sinne, makuuhuoneen ovi pamautetaan kiinni ja sit kun se tulee sieltä niin aivan itkusena. En mä ois ikinä osannu kuvitella, että se alkaa itkemään!
Seba: Mä pyysin anteeks sitä kun se oli tarjonnu kättä siinä kun se halus lohduttaa, kun mä työnsin sen käden pois. Kun mä en halunnu, kun mulle hän näyttäyty tuotannon henkilönä, musta tuntu väärältä että tuotannon henkilö lohduttaa mua. Mutta kun en mä voinu tietää sitä, että Elina, ei se oo sillä tavalla osallinen ku ehkä jotkut muut. Mutta kun hän ite käsikirjottaa ekstroja ja muuta tämmöstä, niin ei sit tietää.

Keskustelu kääntyy muussintekoon.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 12:39

Rami käski Elinan kokeilla olkapäätään. Kiva möykky nousee kun laittaa käden tiettyyn asentoon. Rami oli joskus kännissä valitellut olkapäätään ja kaverit oli päättäneet, että nyt laitetaan se paikoilleen. Toinen kaveri oli laittanut polven olkapäätä vasten ja toinen ottanut ranteesta kiinni, sitten oli vetäisty/työnnetty ja kuului POKS räks ja PAU. Luu poikki kahdesta paikkaa ja seuraavaksi mentiin sitten ambulanssilla.

Elina toteaa, että Rami on just tollanen perusjäärä. Rami myöntää ja sanoo, että se on tyhmyyttä. Elina kysyy, että joko Rami osaa mennä suoraan lääkäriin, ei vieläkään. Menee kyllä jos viedään.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Marras 2011 12:40

Annika kertoo pesässä Benille vihaavansa show'ta, jota Miksu vetää yhden asukkaan ympärillä. Miksu kuulemma seuraa kuin hai laivaa Elina ja Elina Miksua.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Marras 2011 12:41

Annika ja Benkku pesässä.

Ansku sanoo että vihaa yhden ihmisen ympärillä pyörivää showta. Ei kuitenkaan ole hermostunut Benkkuun, vaan enemmänkin Miksuun. Benkku puolustelee sillä kun on niin hauskaa tehdä jekkuja uudelle ihmiselle. Myöntää kuitenkin, että jos olis ollut normiasukas, olisivat varmasti rauhallisempia.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 12:42

Annika ja Ben pesässä. Annika sanoo, että Benkkua kohtaan ei ole mitään, mutta vihaa tollasta show'ta yhden ihmisen ympärillä.

Ben: Okein, no..
Ansku: Ei mä en niinku sua tässä, lähinnä se mitä Miksu tekee. Ei vaan enää jaksa kattoo.
Ben: Mullon pitkästä aikaa tosi hauskaa. Salarin jälkeen ei oo päässy pitkään aikaan jekkuileen.
Ansku: Mut noi samat jutut.. Ette te oo tehny mitään uusia juttuja.
Ben: Mut uudelle tyypille. Ja kun se on vaan täällä muutaman päivän.

Annikaa häiritsee kun Miksu seuraa Elinaa kun hai laivaan.
Annika: Ja Elina samalla tavalla Miksuu.
Annika selittää taas kaikki samat yhtäläisyyden samasta musiikkimausta ja muusta.

Ben huomasi heti, että Annikalle tuli joku (reaktio Elinasta heti alkuun).
Ben: Mä aattelin et sä olit pesässä jonkun Veeran kans tai jotain ja sit ku mä näin (että olikin Seban kanssa) mä olin, et "vittuuu..."
Annika puolustelee Sebaa, ei tuomitse ja vei pois tilanteesta.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 09 Marras 2011 12:43

Annika: "Mä en tarkoita nyt sua. Mut mä inhoan tollasta yhden ihmisen ympärillä esittämistä ja pyörimistä".
Ben: "No, mulla on nyt ekan kerran oikeesti kivaa pitkästä aikaa. Ja eihän toi kuitenkaan kauaa täällä ole.."
Annika: "Mistä me se voidaan tietää?" Miksu on kehunut mustasukkaisen Annikan mukaan Elinaa tosi kauniiksi monia kertoja, tuulettaa joka kerta kun Elina kertoo itsestään jotakin, musamaustaan, nukkumispaikasta...

Annika: "Miksu koko ajan kehuu sitä, koko ajan." Annika on tulkinnut Miksun ilmeitä Elinan ympärillä.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Marras 2011 12:44

Benkkua vitutti kun Annika olikin ollut pesässä Sebastianin kanssa juttelemassa silloin kun Elina tuli taloon. Oli toivonut että siellä oli Veera ja siksi mennyt pesään perässä.
Annikasta Seban kanssa oli kiva jutella, kun se ei tuominnut ja sanoi selvästi asioita. Molemmilla myös meni hermot MiksuBenkku showhun.

Ben: "mhh mhhh".

Benkku kertoo ettei ikinä seurustelisi Elinan kanssa, koska se tykkää jostain punkkirokista, sillä on liikaa tatuointeja ja vaikka onkin blondi, ei ole sellanen bimbobarbie-blondi joten ei iske Benkkuun.

Benkku palaa vielä Sebaan, se on paskapuhetta jos sanoo että pystyy kuvittelemaan miltä Annikasta tuntui. Kukaan ei pysty siihen.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Marras 2011 12:47

Ben luettelee syitä, miksi ei ITSE haluaisi seurustella Elinan kanssa. Se kuuntelee jotain punkrokkia, se on täynnä tatuointeja eikä ole sellainen barbieblondi. Ben kieltää, että Sebastian voisi tietää miltä Annikasta tuntuu.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Marras 2011 12:50

^^Tuohon lisäys, että kun Ansku oli vuodattanut pahan olonsa siitä, kun näkee Miksun tykkäävän Elinasta, niin Ben käänsi tuon "hmm" kommentin jälkeen asian itseensä.
Ja kun Ben kirosi sitä, kun Seba oli Anskun kanssa pesässä, Ansku kertoi, että Seba oli nähnyt Anskun pahan olon ja kysyi, haluaako tämä pesään rauhoittumaan.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 09 Marras 2011 12:51

Ben: Jos Seba sanoo, et se pystyy kuvitella miltä susta tuntuu, paskapuhetta. Ei kukaan pysty sanoon miltä susta tuntuu.

(Näin se käy, eihän Annika edes sanonut, että Seba olisi väittänyt tietävänsä miltä hänestä tuntuu...)

Annika kertoo kuinka ei ollut Siville mustis, koska tiesi että Siv lähtee pois.
Annika: Tää ihminen on oikeesti Suomessa, tää ihminen on kaikkee mistä Miksu on puhunu.
Annika: Kaikki tällaset pienet jutut.. mä haluun pois täältä talosta! Mä en haluu kattoo tollasta. Mä haluun kokoajan pois tosta tilanteesta.
Ja taas itketään, Ben pyyhkii kyyneleitä Annikan poskilta.
Annika: Mä haluisin olla täällä loppuun asti, mut mä en haluu tällasta. Mä pelkään, et jos mun kaveri tulee niin mä romahdan niin, et mä meen tonne huoneeseen ja sanon et mä haluun ulos.

Annika: Mut tieksä kun mä luulen, et sä et ois ikinä tehny Amandalle näin.
Ben: Vaikee sanoo, kun ei voi varmasti tietää. Nyt mä voisin sanoo, et mä en ois tehny noin.

Ben kääntää taas puukon kohti Seban selkää. Ärsyttää, että oli puhunut Annikastakin pahaa ja sitten lohduttelee. Annika sanoo, että Seba on kyllä sanonut hänelle suoraankin asioita. Ben ei anna periksi, jankuttaa vaan kun Seba ei yhtään ymmärrä sitäkään miksi Ben äänesti Salarin ulos.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 09 Marras 2011 12:54

Benia ärsytti niin paljon kun Sebastian lohdutti Annikaa pesässä, koska tietää että Sebastian haukkuu Annikaa seläntakana. Annika sanoo Seban sanoneen hänelle kyllä päin naamaa. Benkku jatkaa että Seba vaan haukkuu Annikaa seläntakana eikä tykkää Benkusta, joten Benkkua ärsyttää kun Seba meni lohduttaa Annikaa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 72. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 09 Marras 2011 13:00

Be läyhää Sebusta.

Mä näen oikeesti mustaa.. se on niin hyvä puhuu, NIIN hyvä puhuu, se pystyis puhuu vaikka kaikki antaa mulle ääniä.. se ärsyttää mua niin.. ja kaikki tykkää siitä, ja jos mä sanon etten mä tykkää siitä, niin musta ei tykätä...

Sillä aikaa kun Annika ja Benkku ovat pesässä, muu porukka on olkkarissa. Juttelevat ihan hyvässä hengessä niitänäitä. Esim. Suvi on maininnut että nyt kelpaa lähteä talosta kun tietää että edes joku on vastassa, Sebu komppaa, että hänelläkin on joku vastassa. Puhetta myös syömisestä, jotain että Veera kuorii perunoita, jne. Ei mitään erityistä todellakaan.
Miksulla on David Hasselhoff-paita päällä, osa porukaa lähtee röökille.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”