73. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 10 Marras 2011 18:20

Elina tulee päikystä, lähtevät Ramin kanssa siivoamaan vessaa. Siivoukseen on aikaa puoli tuntia (kuin myös Extran alkamiseen...) ja syömistä pitää jatkaa mikäli haluavat puhua.
Siivous etenee muutoin hiljaisuuden vallitessa paitsi aika ajoin ritarillinen Benkku [smilie=a_teeth.gif] pyörähtää syöttämässä (lähinnä Elinalle) jotain, että voisivat puhua.

Kuva

Beebee-Elina siivoaa.

18.50 Elina kutsutaan päikkyyn ja loput asukit komennetaan hetken päästä makkariin. Siellä spekuloidaan ihan vapautuneesti ja ilman tuotantokuulutuksia josko Elina tekee Extraa olohuoneesta.

Elina alkaa juontaa Extraa päikystä. Passitetaan kohta Pesään, josta löytyy Petri Nygård haastateltavaksi. (Ellu sekoilee juontolapuissaan, meinasi juontaa PN :n ulos pesästä ennen aikojaan :lol: ).

Makkarissa asukit on suht hiljaa kun eivät jaksais syödä (ja yrittävät kuulostella mitä olkkarissa tapahtuu). Kuulutuksia ropiseen säännöistä (nukkumisesta), piiloutumisesta, lähettimistä, mikeistä...

Extran päättymisen jälkeen olkkarikamerassa näkyy Elina siirtymässä Pesästä päikkyyn, kysyy matkalla "Jätänkö vai enkö?".
Makkarin vangit vapautetaan kohta Elinan kadottua pk-huoneeseen.

Asukit jatkavat ruoan laittoa, Elina tulee päikystä ja ilmoittaa, että kesken jäänyt vessan siivous pitää tehdä loppuun. Siivoojat joutuvat odottamaan vessaruuhkan hälvenemistä.

kitek
Peitonheiluttaja
Viestit: 179
Liittynyt: 29 Loka 2009 20:58

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja kitek » 10 Marras 2011 19:10

Kuva

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 10 Marras 2011 20:12

Ruokailun lomaan kyykkäämistä kun Annika ja Ben kämmäsivät.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 10 Marras 2011 20:33

Mikael päiväkirjahuoneesta. Kerää porukkaa kasaan. 15 minuuttia aikaa. Lämmintä päälle. Kun varastohuone aukeaa, ei tarvitse puhua ruoka suussa. Porukat ulos vartin päästä. Suvia nämä ei koske. Suvi menee makkariin, kun muut menee ulos. Suvi valittaa, että miksei saa olla mukana, vaikkei joisikaan, jos muilla bileet.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 10 Marras 2011 21:09

Komennus tehtäväalueelle, PN esiintyy siellä.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Karhu » 10 Marras 2011 21:12

Kuva
Liiallisen riehaantumisen varalta yleisön alue on tarkoin rajattu.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Marras 2011 21:15

Asukkaat istuskeli terassilla kun tuli käsky siirtyä tehtäväalueelle. Seba lähti ensimmäisenä kuin rusakko puskasta. Kun pääsi tehtäväalueen ovesta sisälle ja näki lavalla valtavat verkkosukkajalat ja ison revan levällään, tajusi kuka esiintyy ja parkaisi "EEEEIIIIII!"

Tanja, Annika, Ben, Mikael ja Netta ainakin täysillä mukana Petri Nygård -menossa, Seba nojailee takaseinään, Elina myös. Rami seisoskelee.

Selvä päivä -biisin lopuksi revasta tykitetään asukkaiden päälle vaahtoa.
Petri: Kiitos Big Brother. Kiitos teille! Te olitte niin saatanan likasia, että mä aattelin et mä pesen teidät. Teillä jatkuu bileet tuolla talon puolella, kiitos, ihanaa!

Keikka oli tosi lyhyt, tulikohan 2 vai 3 biisiä. Asukkaat silti ihan fiiliksissä.

Asukkaat palaa talolle vaahtoisina, Tanja mietti, että nyt tiedetään miksi ne mikit piti piilottaa ja laittaa takki päälle. Rami on AIVAN vaahdossa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 10 Marras 2011 21:20

Mole kirjoitti:Sebu seinää vasten saastaisen vaahdon peitossa lienee illan tilannekuva.
Kuva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 10 Marras 2011 21:22

Suvi angstaa yksin makkarissa peiton alla, kun sai kuulla Petrin keikasta.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 10 Marras 2011 21:26

tuusannuuska kirjoitti: Asukkaat palaa talolle vaahtoisina, Tanja mietti, että nyt tiedetään miksi ne mikit piti piilottaa ja laittaa takki päälle. Rami on AIVAN vaahdossa.
Kuva

Seban mikki tais ottaa osumaa kun nakkasi takin suutuksissaan pois päältään.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Marras 2011 21:37

Sisällä on ruokapöytä täynnä juomia ja sipsejä. Asukkaat istuu pöydän ääressä odottelemassa.

Suvi pk-huoneen ovella itkemässä. Netta ja Seba paikalla ja jarruttelemassa.
Seba: Suvi oikeesti tuo ei ollu sen arvosta.
Ei ole kyse vaan Petrin keikasta, eikä vaan jalasta vaan kaikesta (menossa laittamaan 24:n käyntiin?)

Suvi: Tää talo on täynnä ihmisiä jotka ei ajattele mitään muuta kun itteensä. Sä (Seba) oli ainut joka tuli kysymään et saako halata. (Suvi oli itse käskenyt muut poistumaan makkarista...)

Suvi ei ymmärrä miksi hän ei päässyt kuuntelemaan keikkaa, ei siellä olisi tarvinnut käyttää jalkaansa ollenkaan. Ekilläkin oli kolme viikkoa jalka paskana ja sitä pidettiin kuin kukkaa kämmenellä. Suvi tajuaa, että ei pääse bileisiin eikä olisi ollut mennyt poreammeeseen, mutta ärsyttää tää tyyli kun yksi jätetään ulkopuolelle.

Suvi pääsi päikkyyn.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Marras 2011 21:42

Yleistä bamlausta, kun Suvilla on paha olo. Seba sanoo, että antaa Suvin itse kertoa sitten, kun tulee päikystä. Tanja: Mitä jos nyt vaan vedettäs kännit.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Marras 2011 21:58

Suvi tuli pois päikystä itkuisena ja käveli makkariin, Seba tuli perästä ja veti oven kiinni.

Suvi: En saa puhua päiväkirjahuoneasioista. Mut vastaisuudessa jos mä aion luovuttaa niin voi olla niin, että mä en saa sanoo teille heipat.
BB: Päiväkirjahuoneista puhutuista asioista puhuminen on kielletty.
Suvi: Vitun urpo kun en ollu puhumassakaan.
Suvi: Niin et jos mä haluaisin vaikka jossain vaiheessa lähtee täältä, niin mä uskoisin että mä voisin joutuu ehkä lähtee samantien. Ja mä ehkä haluisin sanoo ensin teille heippa ja selittää niitä asioita.

Suvi: Mua ei ees vituta se, et mä en päässy tonne tehtäväalueelle kuuntelee Petrii, mua ei vituta se. Mua vituttaa se, että se et mul meni tää jalka, se on mulle nyt rangaistus. Koska jos se ei olis menny, niin ne ois järjestäny sen niin, et mulla ois ollu kans hyvä olla ja et mä oisin ollu ilonen kans. Ne olis voinu esimerkiks soittaa mulle yksinään täällä pari biisii ja ne ihan varmaan tietää, et mä olisin arvostanu sitä elettä tosi paljon. Mä oon kuitenkin koko päivän hokenu tossa, et mä en aio juoda tänään, et mä en telo pahemmin sitä jalkaa.

Suvi muistelee Ekiä lumimiehenä, sen kanssa käveli yhden vuorokauden. Ekille kipeä jalka ei ollut rangaistus. Ei vaan tarvinnut osallistua vuorikiipeilyyn ym. "Mut mulle tää on jostain syystä rangaistus."

Janica tuli myös makkariin. Suvi ei voi oikein puhua pk-huoneen asioista, Janica haluaa vaan kuulla mitä mielessä liikkuu tällä hetkellä.

Ben tuli myös makkariin.
Suvi: Mee Benkku nyt oikeesti vähäks aikaa veke. Mä en nyt haluu kaikkia tänne makkariin.
Ben: Hmh.

Suvi: Niin, fiilis on tällä hetkellä se, että mä odotan sunnuntaita ja et mä lähen himaan. Koska jos mä oon täällä ens viikolla ja mä saan päähänpiston, et mä lähen kotiin, niin se voi tarkottaa sitä et mä en saa sanoo teille heipat vaan mä lähen samantien kotiin.
Janica sanoo, että eikö niissä nyt aina ole joku tuntimäärä ja että hengittelet sunnuntaihin asti.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Marras 2011 21:59

Voi Suvi, Suvi. Kaikki ois hyvin, jos hänelle ois soitettu vaikka pari biisiä. Nyt sitten haukutaan Eki, kun sai kaikkea.
Se pilaa nyt muidenkin ilon. Saatanan pelle! Puhu nyt vielä pk asioista, niin olis sillä selvä.

Benkku loukkaantu, ku Suvi ajo pois. [smilie=a_chuckle.gif]
a walking disaster

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja ramasee » 10 Marras 2011 22:00

onneks suvi sentään hääti benkun tuolta. ei beniksen tarvi olla joka asiassa mukana
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja David Mills » 10 Marras 2011 22:02

Janicalla hyvä tatsi puhua Suville. "Loppuu se tuhra vatvominen..." -tyyliin.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Marras 2011 22:10

Suvi: Nyt mä ymmärrän vitun hyvin Terhiä, sekin sai pelkkää paskaa niskaan. Mäkin haluun mulle välillä sitä hyvää oloo.
Janica ei pysty samaistumaan, sanoo saaneensa niin paljon hyvää. Suvi avautuu siitä, ettei asiaa selitetty Suville pk-huoneessa. Oli tullut päiväunikieltokuulutusta eikä oltu voitu soittaa edes paria biisiä.

Suvi: Jos BB olis ollu reilu, se olis järkänny mulle jonkun tuolin sinne nurkkaan!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Marras 2011 22:11

Petri Pesässä!!!!!!!!!!!!!!! Benkku ja Tanja pääsi sisään kun juoksivat lujaa ! :lol: :lol:

Petri kaivoi tyynyn takaa pullon ja tarjosi drinksut
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Marras 2011 22:14

"Tämä on Big Brother, Petri on nyt pesässä!"

Tanja ja Ben tajusivat yhtäaikaa mitä sanottiin ja syöksyivät pesän suuaukolle, Tanja ehti ensin. Miksu yritti tulla vetämään Benkkua ulos, mutta irrotti sitten.

Petri: High five!
Tanja: Miks sä vedit meille vaan 2 biisii?

Petri: Kun mä tulin tänne, niin mä aattelin et "PESÄ". Siis pesä. Eihän täällä voi tehä muuta kun nussia. Siis tavallaan.
Veera(?) huuteli ovelta, että antakaa muidenkin tulla katsomaan välillä. Petri kaivoi piilopullon esiin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 10 Marras 2011 22:16

Ben, Petri ja Tanja pesässä
Petri taisi miettiä, että miksi muita ei tullut. Ben sanoo että ei saa olal kuin kolme kerralla.
Ei tiedä kuinka pitkään on tuolla.
Toi viinaa Benille ja Tanjalle.
Ben: Mitä mieltä olit mun ja Miksun alkkariheitosta?
Petri: Upee, Upee..
Tanja kysyy miksi ei vedä banhoja biisejä keikoilla.
Petri sanoo syyksi uudet biisit tjms.
Ben selittelee ulkomaanmatkojaan Thaimaalaisen miehen kanssa
Puhuvat Thaimaasta.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Marras 2011 22:17

Kolme pulloa viinaa ja kaikille Petri reinot :D
ja noin

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 10 Marras 2011 22:18

Sebastian ja Janica "väittelee" eilisen tankotanssiin osallistumisesta. Janica puolustaa Kitkatia ja Sebastian syyttää joko BB:tä tai Kitkatia (tanssija). Kiihkeää. Suvi hiljaa. Annika myös.

22:22 Suvi: Tääl on ihan vitun itsekkäitä ihmisii. Tullaan keikan jälkeen ja sanotaan, että vitun hyvä fiilis. En muista kuka sanoi. Jos tulee Pandoran lipas lauantaina niin mä on ihan vitun salee hyvää mulle. Ei se vittu tule kuitenkaan. En mä sitä oikeesti vois kuitenkaan ottaa, kun voisin vittu teloo jalkani siinä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”