73. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Marras 2011 23:33

Veera, Ben, Janica, Rami ja Netta saunassa. Tanja kutsuttiin joku aika sitten pk-huoneeseen. Miksu oli vessassa ja otti juoman ruokapöydältä ja meni myös saunaan.

Annika ja Seba ei osu mihinkään kameraan. Jaa nyt tuli Annika saunaan. Seba edelleen kateissa (olisko vessassa). Seba tuli Elinan ja Suvin seuraksi makkaiin.

Saunojat alkavat valua porealtaaseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Marras 2011 23:43

Suvilla todettu juuri ennen taloon astumista niskarangan vääntymä. Siksi on päänsärkyä ja jopa migreeniä. Joku lääkäri on sanonut, että turha kärsiä kipua, kun voi ottaa särkylääkkeen. Mutta täällä sitä särkylääkettä ei saa. Millon Suvilla on särkenyt pää?
a walking disaster

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 10 Marras 2011 23:49

Sebastian: Jos se ihminen pyytää pk-huoneeseen niin pitäisi olla sellainen ettei puhu halventavasti.

Mainitsee, että on jossain tilanteessa valmis lähtemään.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 10 Marras 2011 23:49

Suvi taisi lähteä käymään vessassa, Seba pääsee taas avautumaan BB-formaatin paskuudesta, tällä kertaa Elinalle. "Jos tää olis joku eläinohjelma niin tilanne olis eri, mut tässä on kuitenkin kyse ihmisyydestä." Sai päiväkirjahuone-kuulutuksen.

Elina: Miks sä oot täällä?
Sen takia, että mä inhoan niitä asioita mitä BB välittää eteenpäin. Nostetaan likasimpia ja inhottavimpia arvoja esiin ja näytetään, että tää on sitä mistä nuoret tulee onnelliseksi. Kuskataan hirveitä määriä noita myrkkyjä sisään, ei kukaan pysty juomaan noita määriä. Ja se, että leikitään ihmissuhteilla (kesken kaiken ohjaaja päätti, että DC1 haluaakin näyttää mielummin poreallasporukkaa). Seba jatkaa siitä, että rakkaudesta ei pitäisi tehdä kauppatavaraa.
BB: Elina, tulisitko päiväkirjahuoneeseen.
Päikkyyn lähtiessään Elina sanoo, että haluaisi vielä kuulla lisää Seban motiiveista.

Suvi tuli takaisin makkariin, Seba selitti lyhyesti mistä keskustelivat Elinan kanssa. Seba sai toisen pk-huoneenasioista puhuminen kielletty -kuulutuksen.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 10 Marras 2011 23:56

Sebastian paljastaa syynsä olla bb-talossa. On talossa siksi, koska "vastustaa kaikkia bb-formaatin edustamia asioita". :keineahnung:

Elina yrittää rakentavasti kysellä Sebastianilta motiiveista ja miten asiat sitten olisi Sebastianin mielestä pitänyt tehdä. Sebastian ei sano selkeätä syytä, mietiskelee voiko pk-huoneen asioista puhua.
Sebastian arvostelee tämän viikon "törkeää toimintaa", ja miten rakkaudesta on tehty kauppatavaraa. Hänen olisi tehnyt mieli paiskoja kaikki päin seiniä toissailtaisen strippausesityksen aikana tehdäkseen mielipiteensä tarpeeksi selväksi.
"Miten nainen voidaan pilkkoa pieniin osiin ja kohdella niin kuin kauppatavaraa?"

Elina kutsutaan pk-huoneeseen.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 10 Marras 2011 23:59

Sebastian kritisoi myös sitä, että pk-huoneesta annetaan selkeitä käskyjä jopa siitä, mitä asukkaiden pitää sanoa, ei ole silloin mitään oikeaa tosi-tv:tä.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 12:17

knocker kirjoitti:Suvin päikkyvideo eiliseltä on hyvä, haukkuu tuotannon pystyyn. Ehtiskö joku purkamaan liveketjuun? Mä en kykene ainakaan tällä hetkellä.
Pistän nyt tähän, anteeksi jos joku joutuu sen siirtämään muualle. En tiedä minne se pitäisi loppujen lopuksi laittaa. [smilie=a_teeth.gif]

Suvi: "Kotiin haluamiseen on tällä hetkellä syynä se, miten vitun mulkkuja ja runkkuja te ootte. Koska se että mulla on mennyt jalka paskaks täällä ei varmaan tarkoita sitä, että mä en vois kuunnella tuolla jotain Petri Nygårdia tai jotain muuta mahdollista. Mä ymmärrän sen että mulla on lääkitys ja mulla on jalka rikki, mä en ota alkoholii, mä oon hokenut ITSE täällä koko päivän että tänään on todennäköisesti bileet ja toivoisin niitä bileitä ainoastaan musiikin takia, että mä saisin kuunnella sitä. Mä en ole kertaakaan sanonut että mä haluaisin juoda, mä en ole sanonut kertaakaan että mä haluaisin mennä porealtaaseen tai saunaan, koska mä tiedän että mä en voi tehdä sellaista.."
(leikkaus)
Suvi: "Mä en ymmärrä minkä vitun ihmeen takia mä en voi mennä kuuntelemaan tonne tota Petriä vaan miks mun piti makaa tuolla vitun makuuhuoneessa..."
(leikkaus)
Suvi: "Mullon jalka kipee kaks päivää, niin mä en pääse kuuntelee sitä Petri Nygårdia eikä mua edes oikeastaan kiinnosta se Petri vaan vituttaa TÄÄ TEIDÄN TYYLI. Ja sen takia mun jalka on tällä hetkellä niin kipee että mä en kestä olla täällä ja mä haluan kotiin!"

BB: "Kysymys kuuluu, haluatko luovuttaa?"
Suvi: "..haluan!"
BB: "Kysyn vielä kerran, haluatko luovuttaa?"
Suvi: "...jos mä nyt sanon, ett mä haluan luovuttaa..."
BB: "Olet sanonut jo."
Suvi: "Joo.."
BB: "Haluatko. Luovuttaa?"
Suvi: "Ööö.. en halua luovuttaa."
BB: "Tämä pelleily loppuu nyt."
(Suvi alkaa itkeä kunnolla).
Suvi: "Mikä vitun pelleily?!"
BB: "(jotain muminaa taustalla)... luovutatko vai et?"
Suvi: (huokaa)
BB: "Sinulla on 10 sekunttia aikaa sanoa selkeästi luovutatko vai.."
Suvi: "EN! Mutta te ootte ihan vitun mulkkuja, ihan oikeesti, te ootte ihan vitun mulkkuja!"
BB: "Minua ei tarvitse teititellä."
Viimeksi muokannut tuusannuuska, 11 Marras 2011 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty tapahtumapäivälle.
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”