74. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja sandman » 11 Marras 2011 05:03

Belliina kirjoitti:Tanja rupeaa ruoanlaittoon, Rami seurana. Muut jo luovuttaneet.
Hauskaa seurata kun kerrankin Tanjalla on kuuntelija :D

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 11 Marras 2011 05:09

Tanjalla ja Ramilla oli oikein hyvät jutut tossa keittiössä äsken. Kumpikaan ei oo sellasia tyyppejä että alkaisivat väkisin tuomaan omia juttujaan esiin ton muun apinalauman mölyämisen läpi. Tanja oli joskus makkarissa alkanut kertomaan jotain isänsä kuolemasta (korjaus: siis Stefan oli alkanut kertomaan isästään) mutta kun sitten alko vaan jonkun muun asian huutaminen ja kiljuminen sekä yleinen älämölö niin ei sitten enää viitsinytkään.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 11 Marras 2011 05:14

^Ymmärsin, että jutunkertoja olisi ollut Stefan, Tanja + pari muuta olisi ollut jutusta kiinnostunut, loput sitten rupesivat meluamaan.

Keskustelusta jäi näin jo unisen mieleen Ramin kertoma tv-ohjelmientekoviikosta. Oli ollut hänelle todella vaikea tehtävä, olla kameran edessä varta vasten hauska sekä puhua yöchatissä taukoamatta. Voi kiivetä vaikka aamuun asti tai tehdä ihan mitä vaan, mutta tuo ei ollu helppoo. Kun siinä oli se musta laatikko ja kamera, niin polvet meni veteliks. Eikä ole koskaan puhunut niin paljon kuin chatissä joutui vetämään.

Tanjallekaan ei kuulemma ollut helppoa, kun ei pidä itseään hauskana ja sitten joutuu sitä esittämään. Rami sanoi olevansa syntynyt chattijuontajaks (=ei ole ja vihaa koko touhua), Tanja kehui, että hyvin se meni, voitit ittes ja onnistuit. (Viitaus aiempaan, kun puhuivat viikkotehtäväprosenteista. Rami: ellei oo 99, niin on jo kättelyssä luovuttanut Tanja: haluan kilpailla ja voittaa itseni, pros ei merkitystä)

Rami: mulla ei oo mitään tarvetta muutenkaan olla keskipisteenä ja/tai isolle porukalle ruveta tarinoita kertomaan, parille kuuntelijalle voin kyllä kertoa, en oo siinä mielessä ollut ihan oma itteni, tiedän, että jotkut kaverit ovat vähän pelänneetkin, että mitä se Rami heistä kertoo (tarinoita, joissa ovat olleet mukana tai liityyvät jotenkin niihin), mutta täälä on paljon sellaisia, jotka haluu, että heitä kuunnellaan, niin mun ei tartte.

Puhuivat sitten tuosta keskeyttämisestä. Tanja sanoi, ettei ole yhtään tarinaansa kertonut kokonaan, ketään ei kiinnosta eikä hänkään pidä itseään niin kiinnostavana, että olisi väkisin yrittänyt.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 11 Marras 2011 05:19

Belliina kirjoitti:Ymmärsin, että jutunkertoja olisi ollut Stefan, Tanja + pari muuta olisi ollut jutusta kiinnostunut, loput sitten rupesivat meluamaan.
Jeps, kuuntelin uudestaan, noin juuri. Tanja tosiaan käytti tota esimerkkinä vastaavasta tilanteesta mitä on itse joutunut kokemaan. Vaihtu se tarinan "kertoja" sen verran nopeesti että menin sekasin.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 11 Marras 2011 05:31

Siirtyivät tuossa edellisen kirjoitukseni aikana nukkumaan, nyt kuuluu vain tuhinaa enää.

Avatar
opsu
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Syys 2008 08:49

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja opsu » 11 Marras 2011 07:38

Kuva

Elina ja Miksu pari tuntia sitten timeshiftiltä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Marras 2011 08:52

Kuva
Veera ja Rami.

Kuva
Elina ja Mikael.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Marras 2011 10:05

10:02

Big Brother: "Tämä on Big Brother. Hyvää huomenta!"
Big Brother: "Tämä on Big Brother. Kylpyhuoneessa on lämmintä vettä vielä 30 minuutin ajan!"

Sebastian lähtee kohti suihkua ja muistuttaa, että tänään on punnitukset, pitää juoda paljon.

Big Brother: "Tämä on Big Brother. Kaikkien on vaihdettava patterit mikrofoniinsa!"

Väsynyttä ylösvääntäytymistä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Marras 2011 10:10

10:05

Big Brother: "Tämä on Big Brother. Elina, tulisitko päiväkirjahuoneeseen."

Elina (unisena päätään tyynystä nostaen): "Mitäh?" (epäuskoisena naurahtaen) "Eih!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Marras 2011 10:22

Sebastian tonkii Miksun vaatteita makuuhuoneen vaatelokerikolla. On saanut luvan lainata, aikoo tänään pukeutua niihin.

Sebastian (innokkaalla äänellä): "HEI MUN VILLASUKAT, TÄÄLLÄHÄN NÄMÄ ON! Näitä mä oon ettiny kaks viikkoa! Ja nyt ne löyty!"

Sängyillä krapulaiset Tanja, Ben, Rami ja Veera liikehtivät huudon jälkeen levottomasti.

Rami: "Herranjestas. No nih. Nyt ne löyty."
Ben: "Leikitään semmost leikkii et jotku on kuolleita ja... pitää olla hiljaa."
Tanja: "Mä oon kuollu."
Rami: "Määki oon."
Ben: "Mäki oon kuollu."

Sebastian ihmettelee miten Mikaelilla voi olla niin asenteellisia vaatteita.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 11 Marras 2011 10:50

Sebastian tankkaa pöydän ääressä kun muut löhöilee makkarissa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Marras 2011 10:51

10:27

Kylppärissä Janica, Suvi ja Tanja. Janica on suihkussa. Suvi on tuohtunut eilisestä.

Tanja: "Mut onhan täällä niinku... tai se, et... vähän kaikest tehään... esimeriksi mä oon alkukaudest saanu sen verran pahasti ainakin mun omia, lääkärin määräämiä reseptilääkkeitä, et mul on tullu sellanen asenne täällä, et en mä niinku, mä en välttämät jaksa mennä hakeen mun lääkkeitä, koska mä en jaksa tehä siit aina samanlaist hirveet showta ja mä oon vaan ilman niitä. Mulle on myös alkukaudesta esimerkiks sanottu, et mä en voi ottaa särkylääkettä ja alkoholia sekasin, josta sit taas johtu se et mä itkin tuol kaks päivää, koska mua sattu mahaan, ku mä en saanu särkylääkettä, ja sit tää asia sanottiin mulle siin vaihees ku mä olin juonu jo... niinku yhen, kaks siiderii. Niin ei... tääl niinku periaattees kaikest revitään sellasta..."

Suvi: "No mut mä oon siltä mieltä et jos joku tääl loukkaa itsensä, niin ei se oo sille rangaistus. Se on oikeesti vahinko, ja mä ymmärrän jos mut laitetaan vittu lintuhäkkiin kärsimään rangaistuksia."

Tanja: "No mut siis ihans sama et on siis mullekki sanottu ennen ku mä tulin tähän taloon et täält saa särkylääkkeitä, jos tarvii, koska mä oon sanonu että niinku mä syön Buranoita kerran kuussa, koska mua sattuu kun mul on kuukautiset. Ja siitäki on revitty tääl joku helvetin huumori. Joku... joskus... että niinku... sit mulle ei tarjoillakaan niitä, koska isoveli on mies, eikä ymmärrä kuukautiskipuja. On siitäki revitty jotain helvetin huumorii tääl niinku ja katottu, et mä saan itkee tuol kaks päivää koska mua sattuu niin paljo."

Suvi: "No mut eilinen 'huumori' tarkotti sitä et mä kävelin tonne ja mä sanoin et mä haluun himaan."
Tanja: "Ai kävit sanoon?"

Suihkutteleva Janicakin kääntyy vilkaisemaan Suvia.

Suvi (hiuksia tarmokkaasti harjaten): "Ni." (peiliä kohti takaisin kääntyen)
Tanja: "Okei."

Tanja kysyy saako Suvi sitten mennä tänään illalla. Suvi ei saa puhua päiväkirjahuoneen asioista. Janica muistuttaa Suvin puhuneen jotain sunnuntaista. Suvi ei edelleenkään saa puhua päiväkirjahuoneen asioista.

Suvi vielä mainitsee että kun oli käsketty lepäämään Nygårdin keikan ajaksi, niin silmänsä makkarissa ummistaessaan oli heti tullut "päiväunikielto on voimassa" -kuulutus.

10:50

Elina on palannut pk-huoneesta ja makailee makuuhuoneessa sängyllään Ramin vieressä. Läsnä myös Janica, Suvi, Tanja, Mikael ja Veera. Puhutaan krapularuuista ja sitten Elinan talokokemuksesta.

Mikael kutsutaan pk-huoneeseen, makuuhuoneessa arvellaan että nyt alkavat punnitukset.

Rami: "Tekiskö mieli mennä kotiin?"
Elina: "Ei."
Rami: "Nyt ei?"
Elina: "Ei, nyt on ihan... taas semmonen et 'apua'... pelottaa ihan hitosti, jos joutuu pois. Tää on ihan hullua, tää menee ihan sillai--"
Rami (hymyillen): "Niin, niin. Se on ihan tajuton tunne!"
Elina: "--ihan aaltoliikettä."
Rami: "Nih."
Elina: "Taas niinku eka... eka ajatus siinä vaihees ku valot räpsähtää päälle: 'Ei!' ja heti sen jälkeen..." (naurahtaen) "'...et 'Eijeijei! Älkää viekö mua pois!'"

Ramia naurattaa.

Elina (nauraen): "Niinku 'en mä haluu lähtee täältä!'"
Rami: "Se on aika jännä."
Elina (hymyillen): "Niin, ja siis se just et aluks... niinku et... näitte sillon miten paljon mua pelotti tulla tänne! Ja nyt niinku... pelottais hulluna mennä tohon toiselle puolelle. Se on ihan outoa! Heti se..."
Suvi: "Ai sua pelottaa mennä tohon toiselle puolelle?"
Elina: "Joo joo, heti ihan semmonen 'älkää irrottako mua mun laumasta!'"
Rami: "Nih!"

Suvi kehottaa miettimään miten sitten 10 viikon jälkeen. Tai 11 viikon. Elina voi vain kuvitella.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 11:01

Mikael juoksi vessaan oksentamaan ja Tanja juoksi nauraen perässä. Ei tullut kuitenkaan oksua, joten Mikael päätti mennä syömään.

Keittiökierroksen jälkeen Mikael kuitenkin juoksi takaisin vessaan ja tällä kertaa lensi myös laatta. Tanja hurraa keittiössä.
Sebastian tuli varmistamaan että Miksulla on kaikki ok ja toi vettä.

Tanja: "Et kai sä suuttunu mulle?"
Mikael: "Miks mä suuttuisin?"
Tanja: "Koska mä nauroin sulle!" (ja nauroi päälle).
you've got the dream but not the drive

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 11 Marras 2011 11:11

Yhteiselämän riemuja: Janica ja Netta joutuivat odottamaan suhkuhuoneen ovella Miksun Wc-asiointia, pientä kiroilua. Suvi valittaa, että jos joku loukkaantuu, niin siitä sitten tulee rangaistus! (Suvi ei eilen saanut osallistua bileisiin kipeän jalan takia) Ei siis kulunut montaakaa hetkeä herätyksestä, kun saamme kuulla pitkän pätkän Suvi-valitusta.

Suvin häivyttyä Tanja sanoo, että tällä tehdään jokaiselle jotakin. Janica on sitä mieltä että tehdään niille jolta saadaan parhaat valitukset. Muut naiset eivät tänä aamuna näytä välittävän suhkuista.

Sebastian miettii, että kuinka kauan hän pystyy pidättämään kakkaa punnistusten takia.

Sebastian aloittaa yksinlaulun mutta lopettaa nopeasti nähdessään Janican: Anteeksi teillä saattaa olla se, mikä se nyt on, se krapula :D Sebastian laulaa: "Mä oon vain jätkä, joka tykkää taivaan Isästä. Oon vain jätkä joka tykkää olla sekaisin Pyhästä hengestä".

Miksu juoksee WC:ssaan. Tanja juoksee perässä. "Mä halusin tulla vain nauraa sulle" Tuliko? "Ei". Miksu uudestaan WC:n oksentaa kunnolla. Tanja huutaa "hyvä Miksu" ja taputtaa käsiään. Sebastian tuo taas ystävällisesti lasin vettä pahasti oksentavalle Miksulle.

11:18 Netalle kaksi päiväunikuulutusta. Rami varoittaa että joutuu lintuhäkkiin. Janicalle tuli ihana tunne siitä, kun vain hänen Reino-tossuihin oli laitettu kortsut.

Rami kertoo käyvänsä suihkussa normaalisti kaksi kertaa päivässä. On pyytänyt isoveljeltä tätä pikku asiaa, mutta ei ole saanut. Hänen maailmansa ei kuitenkaan siihen kaadu.

11:24 Jannica on ollut toples-kalenterissa, reinot jalassa. Hän ei ole koskaan nähnyt valmista kalenteria. Janicaa on pyydetty Kalleen ja erotikan maailmaan, mutta ei ole suostunut. Kuvia on ollut kolme kertaa erotiikkamessuilta kuvattuna.

Sebastianilla on Miksun vaatteet päällä. Kertoo harrastavansa vaateien vaihtoa mm veljensä kanssa. Elina on huolissaan onko Sebastian saanut nukkuttua kikatuksen takia. Sebastian ei ollut huomannut mitään. Juo Dumlee kaakaota ison lasin. Tankkaus menossa.

11:40 Makuuhuoneessa Miksu tekee Elinan suuntaan keskutelualoitteen. Annikka möksöttää omassa pedissään ja saa todisteita Miksun ja Elinan välisestä kutinasta. Elina istuu Miksun jalkopäässä. Annika ei enää kestä katsoa vaan poistuu olohuoneeseen.

Ben kertoo unestaan. Oltiin olkkarissa kaikki. Yht äkkiä Susanna tuli tänne. Sit se sano että kolmanneksi paras tsemppaaja on Netta! Toiseksi paras tsemppaaja on Janica! Ja ensimmäinen tsemppaaja paras BEN! Sit se tuli halaa mua ja sit se sano mulle kuiskas mun korvaan: Ja voittaja saa thaimaan lentoliput. Elina: Aivan söpöä.

Elina menee Miksun viereen lepäämään.

Janica rapsuttaa Benin paljasta selkää.

Miksu kertoo vitsejä: Fly like an eagle = kärpänen pitää kotkasta.
I am just asking = olen vain persekuningas
can you hear me = kannussa sinä, täällä minä
sano englanniksi kiva kymmenen riisi lehmät = nais ten rais kaus

Tupakkapaikalla Annika sanoo Veeralle, että toivon että tämä talo palaa ennalleen. Mua ärsyttää kun tietty ihminen seuraa tiettyä ihmistä kuin hai laivaa. Mä en jaksa katella sitä. Veera: onneksi sä osaat mennä pois, mä jäisin kiusallanikin. Ikinä ihminen ei ole menny altaaseen paitsi nyt.

Makuuhuoneessa Miksu potee krabulaa. Miksu sanoo yleisesti ja erityisesti Elinalle että jos sais Annikalta seksiä se helpottais. Toteamus tuntuu Annikasta varmasti loukkaavalta, mutta Annikka on kauempana hiljaa.

Annika hivelee Veeran selkää. Miksu kaivelee muniaan ja röyhtäilee. Miksu lähtee kymmenen minuuttia Elinan jälkeen olohuoneeseen. (seuraa kuin hai laivaa).
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 12:29

Netta taisi mennä oksentamaan.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 11 Marras 2011 12:36

12:37 Ben huomaa, että kaikkien Reinot haisevat kaurapuurolle. Miksu pyörii WC:n lattialla hirveessä krapulassa. Nyt Miksu ja Ben pesevät hampaitaan. Keittiössä tehdään pyttipannua.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 12:38

Sebastian makoilee Janican vieressä sängyllä ja silittelee puolialastoman Janican selkää (uuu...). Janicalla on vain bikinit päällä.

Ja Benkku tuli paikalle silittelemään Janican hiuksia.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 13:04

Punnitukset alkoivat. Kaikki aloittivat nestetankkauksen.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 11 Marras 2011 13:05

Sebastian ehdotti, että seuraavaksi PK:n menevä asukas kiljaisee jos siellä on vaaka. Rami kutsuttiin seuraavaksi ja joi ison kulauksen vettä mennessään. Totesi myös huvittuneena että mitenköhän Rami kiljuu. "Kiljui" mennessään sisään eli punnitukset käynnissä.

Porukka tankkaa ihan tosissaan. Sebastian keksi, että naisten hiusten kastelustakin voi tulla lisäpainoa. Tanja ja Janita kävi kastelemassa hiukset. Myös Mikael kasteli hiukset. BB kutsuu aika tiuhaan tahtiin porukkaa.

Paskakeskustelut jatkuvasti käynnissä eri asukkaiden toimesta :roll:
You're not bored, you're boring.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Mole » 11 Marras 2011 13:59

Ben kävi varmuuden vuoksi halailemassa Veeran, Sebun ja Tanjan. Sebu epäili jekkua, mutta Ben pamautti että alkoi vain ajattelemaan mitä Sebu sanoi hänen äidistään. Mahdollisista nimeämisistä ei ole vielä tietoa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 14:00

Kuva
Ben tuli yhtäkkiä halaamaan Sebastiania.
(mitä täällä tapahtuu??)
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 14:24

Janica pyydettiin pk:hon ja melkein heti perään asukkaat sohville.

Janica tuli pk:sta kirjekuoren kanssa.
you've got the dream but not the drive

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”