74. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Marras 2011 14:25

Asukkaat sohville.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 14:31

Viikkotehtävän lopputulos:

Annika +0,8 kg
Ben +3,9 kg
Janica +2,6 kg
Mikael +2,1 kg
Netta +0,1 kg
Rami +2,2 kg
Suvi +2,1 kg
Veera +1,7 kg
Elina +0,4 kg
Sebastian +5,3 kg
Tanja +4,6 kg

BB kuuluttaa lopputuloksen, paino yhteensä seitsemänsataaviisikymmentä.... (hirveä huuto, loppua ei kuule, BB rykii kaikki hiljaiseksi). Viikkotehtävä onnistui!
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 14:45

Elina tuli pk:sta itkien, matkalaukun kanssa! Kaikki juoksivat halaamaan ja lohduttamaan.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 11 Marras 2011 14:45

Elina tuli itkien PK:sta matkalaukun kanssa.
You're not bored, you're boring.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Marras 2011 14:45

Elina tulee itkien päikystä laukun kanssa. Lähdön aika lähestyy. Asukkaat lohduttavat Elinaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 11 Marras 2011 14:47

Annika veti Elinan terassille juttelemaan. Pyytää anteeksi ettei ole jutellut, Annikasta on vaikea jutella jos ympärillä on härdelliä. Elinan mielestä Annika on jutellut paljon.
You're not bored, you're boring.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 14:49

Kuva
Elinan lähtö lähestyy.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 14:51

Annikan ja Elinan siirtyessä sisään, Benkku tulee ovelle vastaan. "Mäkin oon täällä!", Benkku ilmoittaa vauvaäänellään. Kertoi jo vieneensä Elinan laukun makkariin. Elina ja Ben halaavat, Elina kiittelee Benkkua kun on ollut niin kiltti hänelle. Ben hymyilee leveästi.

Elina siirtyi makkariin pakkaamaan. Toteaa asukkaille ettei pysty enää suhtautumaan asukkaisiin mitenkään neutraalisti. Tanja vastaa etteivät asukkaat pysty suhtautumaan Elinaan samalla tavalla sunnuntaisin.
Rami halaa Elinaa ja pyytää pusua poskelle.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2011 14:52

Elina pakkailee, asukkaita ympärillä. Rami tuli myös makkariin.

Rami: Et sä ilman halausta lähe täältä minnekään.
Elina: En mä oo ihan vielä lähössä.
Rami: Mä voisin ottaa pusunkin tohon poskelle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Marras 2011 15:00

Elinalla on 10 minuttiia jäljellä
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 15:00

BB: 10 minuuttia aikaa jäljellä.

Elina makoilee sängyllä Miksun ja Ramin välissä, itkee ja nauraa samaan aikaan. "Tää on niin typerää!".
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2011 15:10

Elinalle tuli minuuttikuulutus. Kerääntyivät ovelle ja kaikki halasivat Elinan, asukkaat tekivät käsiportin ja Elina poistui ovesta. "Elina, sinut on häädetty Big Brother -talosta."
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 11 Marras 2011 15:14

Kuva

Elinan viimeiset minuutit fiilistellään yhdessä makkarissa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2011 15:19

Tupakkapaikalla Annika ja Mikael keskustelevat. Annika yrittää selitää Miksulle miten tekisi mieli vaan poksahtaa, on yrittänyt kahden vuoden ajan opetella ihmiseksi, mutta aina tulee tilanteita mikä tuntuu ylivoimaiselta. Mikael kuuntelee ja koittaa tsemppailla. Annikaa ahdistaa kun talossa ei pääse minnekään pakoon.

Makkarissa Suvi tutkii Ramin jalkapohjia ja arvailee olisiko jalkasilsaa. Ramilla ei ole ikinä ollut.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2011 15:35

Miksun ja Anskun keskustelu oli melko yksipuoleista, Annika yritti selitää mustasukkaisuusongelmaansa ja huonoa itsetuntoaan. Miksu lähinnä kuittaili asioita sillä, että ei elämässä kannata ottaa asioita niin vakavasti. Lopulta Mikael päätti keskustelun sanoihin "lopetetaan tää lässyttäminen ja lähetään paneen"...

Miksu ja Annika meni keittiöön tekemään pyttäriä Mikaelin johdolla. Annika kutsuttiin hetken päästä päikkyyn. Ben keikkuu baarituolilla Miksun seurana.
Ben: Elinasta tuli ihan sikatärkee mulle, sillain kaverina. Mä en tiedä mitä siinä tapahtu.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 11 Marras 2011 15:54

Miksu: Mitä
Annika: Voi luoja
Miksu: Kyllä mä varmaan ymmärrän sun asian vaikka sä et osais ilmaista sitä.
Annika (huokaus): Sulla on omat syyt miks sä et seurustele, et haluu seurustella. Mulla on omat syyt. Tämä viikko vaan muistutti mulle miks ... taukoa ..
Miksu: kyllä mä ymmärrän sua.
Annika: Mulla on ehkä paskin itsetunto, paskin luottamus itteeni, ja myös muihin.
Annika: niin tyhmältä kuin tää kuuulostaakin niin me ollaan oltu kohta 11 viikkoo näin käy kun mulle tulee tunteita. Mä en kestä tiettyi asioita yhtään. Ja mun on vaan helpompi poistua tilanteesta. Maailman helpoin asia vain lähteä pois.
Miksu: hymph
Annika: Tällä viikolla on tapahtunut asioita miks tauko ... Olen vakavasti harkinnut, että pitäiskö mun vaan sanoo sulle et älä tuu enää mun lähelle. On ollut niin paha olla.
Miksu: hymph
Miksu: mä ymmärrän suo kyl, onhan toi tosi typerää. Ymmärrän ihan täysin.
Ansku: Tekis mieli vain poksahtaa
Ansku ja Miksu naurua
Ansku: mulla tulee ajatuksii, mitä mä en haluu et tulis mut kun mä en maha niille mitään. Mä en haluu olla se kuka mä oon. Mä oon kaks vuotta yrittänyt saada itteeni ihmiseks mut se ei vaan onnistu.
Miksu: kyllä se jossain vaiheessa onnistuu. On sellainen sanota että (epäselvää) sen aika korjaa. tai jotain tonne päin.
Annika: sit jos joku asia alkaa ärsyttää, nit sit sä kiinnität huomiota että kaikki alkaa ärsyttää.
Miksu: mä ymmärrän kyllä sua mutta sulla ei ole mitään syytä. Kyl mä tiesin mistä on kyse. en mä mikään tyhmä ole. Mä ajattelin et sä pystyt ite painii ne asiat.
Annika huokaa raskaasti ja kyyneeleet valuvat silmistä
Annika: Sen lisäks et mua harmittaa jotkut asiat, niin mua harmittaa et miks mun pitää olla tällanen.
Miksu: ei sille voi mitään.
Annika: (itsestään) Vitun ääliö paskapää.
Annika: mä en yhtään tykkää tykätä kenestäkään.
Miksu: en mäkään hirveesti tykkää tykätä kenestäkään. mulla on ihan eri syyt
Annika: mulla ei ole hajuukaan mitä sä vihjailet mutta vihjailet kuitenkin. Mun tulee siitäkin sellainen olo et mun pitää lähtee pois sun luota. Mut se ei ole niin helppoo.
Miksu: mut en mä mitään pahaa mieltä haluu sulle aiheuttaa täällä.
Ansku: silti vaikka mulla on kuin paska olo niin mä päädyn sun luo. Punnitsen vaihtoehtoja tulisinko vai en niin se on aina se et tulisin.
Miksu: ymph
Ansku: mä oon kans vihanen et sä et enää haluu niin paljon et mä tuun siihen.
Miksu: sulla on sellainen olo. Se on vain olo. Muista se.
Ansku: mun mielikuvitus on erittäin hyvä
Miksu: kaikkien mielikuvitus on erittäin hyvä. Kyllä mä pystyn jollain tasolla samaistumaan suhun. Mutta en ehkä niinku täällä ja sitten kyllä mä siis tai tiedän noi tunteet.
Ansku: Täällä on paskaa se et mä en pääse minnekään pakoon. Mä en pääse hetkekskään miettimään näitä asioita rauhassa. Sillä tavalla et mä voisin oikeesti rauhottuu. Ja ajatella fiksummin kuin vain sillä mielellä että mä oon pettynyt näin se vain on.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Marras 2011 15:57

Ulkona Seba, Veera ja Tanja toistivat pysähtyneisyystilanteen kun Seban sisko tuli taloon. Seba kauhistui kuinka omituiselta pysähtyneet asukkaat olivat näyttäneet.

Netta okkentaa kylppärissä, Ben etsi jotain väliämpäriä.

Makkarissa Janica huijaa Suvia, Ramia, Miksua ja Annikaa, että ei hän ollut oikeasti mitään seksiä harrastanut Norjan BB-talossa. Kertoo kaiken olleen läppää, seksiäänet muualla talossa ja kaikki (toivooko näkevänsä oikaisevia klippejä vai mitä ihmettä?). "Enhän mä nyt telkkarissa!"

Ei mene jekku läpi, Suvi ja Miksu ei usko, että olisi keksinyt niitä päästään. Lopulta Janica paljasti, että huijasi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 11 Marras 2011 16:21

Netta oksentaa taas.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 11 Marras 2011 16:25

Jälkijunassa vielä pari kuvaa Elinan lähtötunnelmista:

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 11 Marras 2011 16:49

Kuva
Tytöt BenQun kimpussa: "Miten tota tulee noin paljon??!!"

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 11 Marras 2011 16:52

Annika ja Miksu kutevat hyyyvin lähekkäin peiton alla. Ei siellä ehkä nyt ihan sormipeliä vielä (en kyllä ole siitäkään ihan varma), mutta pussailua ja tiivistä halailua.

Muuten talossa ei näyttäisi tapahtuvan yhtään mitään, suurin osa porukkaa makoilee makkarissa.

Suvi leikkasi kylppärissä Veeran hiukset, Tanja oli myös paikalla pitämässä seuraa ja syömässä. Suvi pohtii, johtuuko hänen masiksensa siitä ettei ole saanut aurinkoa ollenkaan. Varoo nilkkaansa kävellessään. Veeraa ei meinaa tunnistaa, onkohan se myös värjännyt hiuksensa?

Janica tuli päikystä; kaikki pois ulkoa ja makkarista. Ja Elinan takki pitäis löytää.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 74. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 11 Marras 2011 16:58

Asukkaat käskettiin pois makkarista.

17.49 benkku ja veera kaupassa
bigbrother.fi kirjoitti:Veera ja Ben lähtivät tekemään asukkaiden ruokaostoksia terassille. Veera keräili tuotteita kuvaavia muoviruokia koriin.
– Otetaan eka röökit, Veera julisti.
Veera heitti naudan, porsaan ja kanan koriin. Ben huolehti budjetin pitävyydestä ja vähenteli laskimella ostosten hintoja käytettävissä olevista rahoista.
– Leikkele vai kananmuna? Veera tiedusteli.
Ben ei ilahtunut kummastakaan, mutta suostui lopulta leikkeleeseen. Juuret ja vihanneksen maksoivat vain muutamia rahoja, joten nekin joutivat ostoskoriin.
– Tekis mieli ottaa toi jäätelö, Ben huokasi.
Veera ajatteli jäätelöyllätyksen ilahduttavan asukkaita, joten nakkasi sen koriin. Pian koko budjetti oli käytetty.
– Me saatiin melkein kaikki, Veera sanoi katsellen ostoskorin sisältöä.
Kaksikko otti korin mukaansa ja paineli sisään toimittamaan koria päiväkirjahuoneeseen.
18.55 suvi on pk:ssa ja asukkaat pyydettiin sohville.

suvi tuli pk:sta ipadin kanssa.

-tuplahäätö sunnuntaina!

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... tuplahaato
bigbrother.fi kirjoitti:Häätöäänestyksessä ovat tällä viikolla Suvi, Mikael, Veera, Annika ja Sebastian. He joutuivat äänestykseen rikottuaan Seis-tehtävän käskyä olla liikkumatta läheisten vieraillessa talossa.

Tällä viikolla ei ollut ollenkaan nimeämisiä eikä oljenkorsikilpailua. Kaksi asukasta lähtee sunnuntaina kotiin rangaistuksena siitä, että asukkaat rikkoivat Seis-komentoa toistuvasti vielä häätöäänestykseen joutumisen jälkeen.
ja noin

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”