77. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2011 01:28

Tämä on Big Brother: Lintujen ruokkiminen on sallittu!

Siinä sitten Tanja lauleskeee, mitä ehkä söisi ja mitä ei ainakaan halua (eli makkaraa, joka on pahaa). Sebastian tutkii lohkoperunoiden kypsyyttä, sillä Tanjalle maistuisi vaan ne (tai mieluummin ranskalaiset, mutta ei kermaperunat, joita olisi jo valmiina Miksun satsista). Ranskalaisiin sopisi mausteeksi majoneesi ja ketsuppi Tanjalle. Eivät ole vielä ihan valmiita.

Mikael sai syötyä runsaasti ja oletti sen puolesta ainakin jaksavansa nukkua. Sebastian söi ja suunnisti nukkumaan. Netta ja Suvi ja Rami syömässä. Ben jo nukkuu. Janica pkssa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 14 Marras 2011 01:28

Sebastian ja Mikael siirtyivät myös nukkumaan, toivottivat toisilleen hyvät yöt ja makkari hiljeni.

Netta, Suvi ja Rami kuuntelevat Tanjan konserttia iltapalaa nauttien. Janica on ollut pitkään pk:ssa. Ja tulikin juuri ulos.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2011 01:30

Janica myös syömään. Tanja jaksaa vielä laulaa, toteuttaa Netan toivetta Kersantti Karoliina.

Mahtavatkohan nyt muistaa ruokkia lintua?

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 14 Marras 2011 01:31

[juuso] kirjoitti:Tanja häkkiin: Mun täytyy varmaa alkaa laulaa tääl. Maijal oli karitsa, karitsa, karitsa, karitsa, Maijal oli karitsa, onko teillä biisitoiveita?
Kuva

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2011 01:35

Suvi muistaa ruokkia Tanjaa. Mussuttaa lohkoperunoita Dirlandaan säestyksellä. Ennen ruokaa tuli riparilla tehty jeesus-rappi. Ja lautasen tyhjentyessä Olet todella kaunis.

Ruokapöydän ääressä tytöt pohtivat Annikan ja Veeran lähdön vaikutuksia taloon. Suvi: muutamalle ihmiselle täällä tosi kova paikka Janica: niin Benkulle ja Miksulle ... Janica: Salar täältä puuttuu, se on ainoo noista pudonneista, jonka haluaisin olevan täällä, nää jotka täällä onkin ja sit Salar, mulla on välillä ollu sellanen olo täällä, et mä en jaksa, oon liian vanha tohon juttuun, voisin lähteä pois, niin nyt ei varmaan ole enää sellaista...

Tanja totetaa, että on vaikea syödä laulaa yhtaikaa, joten eiköhän hän voi olla laulamatta sen aikaa kun syö. Janica kyselee haluaako Tanja, että vähän vuoroon jäisivät seuraksi. Tanja sanoo, ettei ole väliä, menkää vaan nukkumaan. Suvilla näppylöitä ja kyselee Tanjalta koska hänen menkkansa alkaa - ja Tanjahan laskeskelee laulellen. Janica ja Suvi päätyvät siihen, että kyllä varmaan vähän seuraakin voisi pitää. Tai ehkä olisi helpompi nyt pärjät yksin ja sitten kun tulee musiikkia ja muut joutuvat heräämään, niin jäävät sitten pitämään seuraa.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 14 Marras 2011 01:38

Ruokittu Tanja Dirlandaan sävelellä: Määä tykkään lohkooperunoistaaaa...

Suville pukkaa näppylöitä ja pyysi Tanjaa laulamaan koska Suvin menkat tulee :shock: (Kuten olemme oppineet, ne lomittuu...)

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2011 01:53

Janica vielä seurana. Tanjan ohjelmistossa oli Rusketusraidat, nyt Vilkkumaan Ei. Sitten Hyvää yötä ja huomenta (Don Huonot). Välillä pientä hakemista ja jotain rappipätkiä. Anssi Kelan Mikan faijan BMW.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2011 01:53

"Tytär riuhtoo lukkoo, mut se ei aukee, ei se ei aukee. Mikään ei tätä ikävää poista. Hän on kohta jo kuusitoista ja hän tietää, ettei taiat auta. Hän huutaa päästä mut ulos jumalauta!" :D

2:01 Tanja manailee, kun ei osaa minkään biisin sanoja. Sitten taas "Maijal oli karitsa ja kastikettaa" Biisi sai jatkoa, kun Maija alkoi kokkaaman ja laittoi karitsan nuotioon.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Marras 2011 02:01

"Maijal oli karitsa karitsa karitsa, Maija alkoi kokkaamaan ja paisto sen nuotiollaaa."

Siihen perään lähti Anssi Kelan Mikan faijan bmw. Myös XL5:sen Déjà vu löytyy tanjeboxin valikoimista. Pari biisiä meni ohi korvien, mutta nyt tuli pätkä Jenni Vartiaisen Ihmisten edessä -biisistä. Tanja hakee hetken sanoja seuraavaan biisiin, XL5:sella jatkuu, Muistan (lunttasin googlesta, en minä noita tunnista sentään!). Sitten taas Maija Vilkkumaata, "tahtoisin ajaa nopeemmin, olla jo sekaisin, enkä ajatella, kuinka hän mut petti, sitten jätti, miten katsoin viikon ostoskanavaa enkä nukkunut ollenkaan..."
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2011 02:27

Taas Maija kehiin, kun pitää miettiä seuraavia biisejä. "Vittu että alkaa pelottaa, pelottaa, pelottaa, vittu että alkaa pelottaa laulaa yksin BB-talon olohuoneessa." :D Jos sun lysti on sitten.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Marras 2011 02:29

Tanja laulelee terassin ovelle, että toivottavasti sieltä ei tuu ketään sisään, alkoi pelottaa kun valot meni pois.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2011 02:30

Musiikki alkoi. "Vou. Aika megamagee. Mä käyn eka kusel."

2:33 Ja sitten pyörimään keittiön pöydän ympäri. Ensin loikki ja nauratti, mutta nyt vaihtui väsyneeseen puhalteluun.

2:35 Naureskellen herättämään muut. "Sori. Kuudennesta kerroksesta näkyy kauas kaupungille ... Mä yritän saada nyt teitä kaikkia heräämään ja kävelemään tota pöytää 10 kertaa ympäri. Pliis olkaa vähän messissä, niin pääsette takas nukkumaan. Teidän pitää nousta daadirlandirlandaa." Miksu kömpi ekana ja muut hiljalleen perässä.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2011 02:36

VAikeasti tuo porukka nousee pöytää kiertämään. Helpommat tapaukset Miksu, Janica, Rami ja Suvi. Miksu aloitti unissaan myötäpäivään, kunnes Janica muistutti, että vastapäivään piti.

(BB:n kipale oli joku Ladybird.) Ei tainnut olla kellään mitään biisiehdotuksia. Nopeasti tuntui kymmenen kierrosta kuluneen.

Tanja sitten jatkaa Narkkarirakkaudella. Seuraavana Piha ilman sadettajaa -pätkä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2011 02:39

Kierrokset tehty ja Tanja jää yksin miettimään seuraavaa kappalevalintaa.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2011 02:49

Joku Etupenkin poika tms, sitten Paten Ukkometso ja Leevin Itkisitkö onnesta. Välissä joku minulle tuntematon pätkä, sitten Laura, Jenna, Ellinoora, Aleksandra Jurvanen... Teuvo, maanteiden kuningas.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 14 Marras 2011 02:50

[juuso] kirjoitti:Taas Maija kehiin, kun pitää miettiä seuraavia biisejä. "Vittu että alkaa pelottaa, pelottaa, pelottaa, vittu että alkaa pelottaa laulaa yksin BB-talon olohuoneessa."
Kuva

Kuva

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2011 02:58

Kelan Peten ja Lauran tarina, jossa kaikki säilyy ennallaan.
Maanantaiaamuna krapula ja vapina....
Pekka kulkee kassalle, Siwaan... puhellen.
Älä lausu rakkausrunoja, mä näen niistä painajaisunia....
Käske miestäsi pukeutumaan Che Guevaraan...

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2011 03:04

Che Guevara. Välikommentti "Vittu ku osais räppää ilman et änkyttää." Pitkä miettimistauko taas.

3:07 Karitsa paistettiin jälleen ja Jarmo-hiiri biisi. :D Pelimies...

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 14 Marras 2011 03:16

Tästä kesä voi alkaa... päättymättömän retken...
Nummela
Hei beibi, anna mulle piiskaa..
Tahdon rakastella sinua
Ylämäki, alamäki, lupaan sulle sen, pilsneriä en ota enää ikinä...
Missä muruseni on

BB soittaa taas biisin ihan kaiuttimista

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2011 03:21

Lisää musiikkia. Tanja ihmettelee miksei kaverit saa nukkua koskaan. "Ei pliis tälläsii. Ihana biisi. Mä kävelen toiseen suuntaan. Mä saan varmaa kävellä kumpaa mä haluun.

3:24 Tanja ihmetteli, kun biisi loppui ja kuului vaan linnunlaulua. Mietti meneekö herättämään, mutta sitten biisi jatkuikin. "Jee!" ja juosten ympyrää.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Marras 2011 03:24

22 pistepirkko - Birdy
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 77. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 14 Marras 2011 03:25

Herättämään muut biisin jälkeen. "Paljon onnea Ben, menetit Suvin ystävyyden, kun varastit sipsipussillisen, siis paljon onnea Ben." :lol:

3:32 Tanja alkaa sekoamaan häkissä. Naureskelee ja laulaa All by myself. Seuraavaksi viritteli jo My heart will go on. "Emmä osaa englantii niin hyvin."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”