78. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

78. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 14 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 78. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 15 Marras 2011 01:12

1.05 Seba nosti päätään ja höpötteli unissaan.
Netalla oli äsken jokin itsensäraapimissessio, jatkaa nyt unosiaan käsi sievästi Tanjan tissillä. :in love:

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja semale » 15 Marras 2011 01:13

Belliina kirjoitti:23.05 Hyvän yön toivotukset valojen sammuttua.
Valojen sammuttua Ben alkaa kehuskella pimeänäöllään. "Mä nään teidät kaikki tästä ihan selvästi". Rami heiluttaa kättään ja kysyy Benkulta näkeekö mitä tekee. Nyt Ben näkeekin vain jalat..

Heti tämän jälkeen Ben kutsutaan päikkyyn. Ben alkaa etsiä housujaan, ja löytääkin "No niin, niinku näätte niin heti löysin housutkin", jatkaa matkaa ovelle, ja kääntyy takaisin, "Paitsi että tää olikin paita. Mutta samaa materiaalia!". Kaikki repeää ihan huolella. KissaBen.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Marras 2011 03:19

Vähän aikaa sitten (about 2:30-2:45), Sebastian kävi syömässä ja meni takaisin pitkälleen makkariin. Sori paska rapo, mutta peli oli pahasti kesken.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 15 Marras 2011 09:34

Asukkaat herätettiin.
"Kylpyhuoneessa on lämmintä vettä vielä 30 minuutin ajan."

Miehet ensiksi suihkuun/vessaan. Kylpyhuoneessa Mikael, Rami ja Ben.
Janica käy noutamassa hiuspompulansa.

Sebastian paahtaa keittiössä leipää.

Tanja ja Netta makailevat vielä peittojensa alla puoliunessa. Tanjalle tulee "Rikot sääntöjä" -kuulutus.

Janica ja Suvi ovat ilmeisesti menossa solariumiin. Valmistautuvat lisähuoneen kylpyhuoneessa.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 15 Marras 2011 09:47

Rami suorittamassa salatehtäväänsä.
Rami kylpyhuoneessa hampaita pesevälle Benille: "Voi että, määkin haluun tollasen rusketuksen kun sulla on..." ;)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Marras 2011 09:50

BabyBen: "Mennääks Miksu tekee aamupalaa? Siel ois vissii pekonii."

Pojat paistamassa pekoneja. Miksu, Ben ja Seba valittaa, kun ei ole tullut lihoja tarpeeksi. Kun vedetään 99, niin isoveli on luvannut, että ruokaa riittää.
Rami tulee keittiöön ja toteaa, että kyllä meillä on ruokaa vaikka kuinka. Rami toteaa hetken päästä, että jääkaapissa olis kyllä jo vamiiksi avattuja pekonipaketteja ja nakkaa ne pöytään.
a walking disaster

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 15 Marras 2011 10:34

Sebastian meni solariumiin ja Mikael tuli pitämään seuraa, ravaa samalla ympäri lisähuonetta. Sebastian kysyi onko Miksulla vielä kova ikävä Anskua. "Ei mulla missään vaiheessa ole ollut kova ikävä sitä", Mikael vastasi. Nukkumaanmennessä oli tullut mieleen.
you've got the dream but not the drive

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 15 Marras 2011 10:34

Aamupalan syöntiä keittiössä. Tuoretta ananasta, paistettua pekonia, paahdettua leipää, kahvia, raikasta vettä kannusta, Netta keittää puuroa... Ben kertoilee hampaidenvalkaisusta asiasta kovasti kiinnostuneelle Ramille. Ben käy Jumbossa vaalennuksessa: maksaa 100 euroa ja kestää noin 20 minuuttia. Rami kertoo pikaisista Helsingin reissuistaan.

Askelmittarit ovat myös tulleet. Kaikkien pitää vaihtaa patterit mikrofoniin.

Rami: "Vielä kun tästä pääsee kahvin kanssa aamutupsulle, niin..."

Netta jututtaa Suvia vaihteeksi menkkakivuista ja muista vaivoista. Myös turvonneen jalan rasituksesta keskustellaan ja Suvihan kertoo.

Heiluttelevat istuessaan itseään siten, että mittariin kertyy askeleita. Kuuntelevat mittareiden naputus-ääniä.

Sebastian menee solariumiin. Miksu seuraksi, kävelee ympäri huonetta.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 15 Marras 2011 10:48

Solarium-huoneessa Sebastian ja Miksu puhelevat esim. Miksun finaaliviikkovoitosta ja edellisestä häädöstä. Sebastianin mielestä useimpien olisi pitänyt ottaa riski ja liikkua silloin edellisen viikon seis-käskyn aikaan.
Sebastian: "Mikään kilpailu ei voi olla rakkaitten ystävien läsnäoloa tärkeämpi. Kannattaisi ottaa aina se riski! Mä olisin toivonut että useampi täällä talossa olisi ottanut sen riskin!"

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 15 Marras 2011 10:49

Sebastian tyhjentää astianpesukoneen. Misku ajattelee ajavansa parran pois, Sebastein komppaa. Talossa on taas sika vähän lihaa. Pekonin paiston yhteydessä Sebastian esittää oikeutettua kritiikkiä, että se oli se yks kerta kun saatiin ruokaa, mutta ei me olla saatu siihen tahtiin kuin olettais ymmärtää. "Jos ruoka oikeesti loppuu ja Iso veli alkaa leikkii ruuan kanssa, niin sit me voidaan mennä aina lakkoon. Lupaukset pitää aina pitää."

Suvi ja Janica solariumissa. Ei raportoitavaa.

Miksu ei osaa pestä silmistään meikkejä pois. Netta ja Tanja eivät tarjoutuneet auttamaan.

Sebastian ja Miksu solariumiin. Laitteessa on Philipsin lamput (sponsorit huom.) Sebastian kysyy, onko Miksulla kova ikävä Anskuu. "Ei mulla oo ollut kovin ikävä sitä missään vaiheessa. Eilen kun meni nukkumaan, niin tuli mieleen, mutta ei muuten silleen" [smilie=nonono.gif]

Miksu kävelee solariumhuoneessa tienatakseen askelilla peliaikaa ja viheltelee samalla rööperiin kappaletta.

Sebastian oli oikeasti Suvin kanssa lähdössä pois. Miksu ei ollut vielä yhtään valmis lähteen. Sebastian: millon sä oot valmis lähtemään? Miksu: sitten kun tää on loppu. Sebastian: onko sulla voiton tahtoa. Miksu: ei mulla hirveen voitontahtoa ole, mutta mulla on kova ei-tipahtamistahto. Se on käynyt täällä selväksi, ettei voi yhtään tietää, mikä vaikkutais siihen. Tai miten jengi on tippunut täältä.

Sebastian kysyy Miksulta kuinka paljon hän kaipaa elämää ulkomaailmassa. Miksu vastaa, ettei hän niin hirveesti kaipaa. Tää ei oo pitkä aika olla täällä. Periaatteessa aika stessitöntä olla täällä, ei tarvii huolehtia mistään. Rentouttavaa olla täällä. Ei tarvii murehtia mistään. (eikä olla mustasukkainen Anskusta)

Miksua on ottanut päähän finaalipaikassa se, että jotain ihmistä on ärsyttänyt se, ettei ole voinut nimetä mua. "Se haluis nimetä mut, mut se joutuu ottaa väkisin jonkun toisen. Tästä jutusta lähtee iso osa pois, kun mulle ei tuu sitä jännitystä. Omasta mielestäni mä en oo ylpeillyt tai mitään, tai pitänyt siitä mitään meteliä."

Ben olisi halunnut tietää miten Jokereilla menee. Rami ei kerro ja toteaa, että on ollut talossa jo kuukauden. Miksu toivoo kunnolla lunta, että vois kierii kunnolla saunanjälkeen.

Tunneusti vaatimaton Ben toteaa, että kerrankin minä olen vahvoilla jossakin, kun puhutaan viikkotehtävän peleistä. Miksu sanoo ilman salatehtävääkin: "Benkku on ihan luonnonlahjakkuus".

Netta opettaa tanssiaskelia Suville ja Janicalle. Samalla saadaan askelia. Sebastian niisti nenänsä käsipyyhepaperiin, laittoi paperin roskiin, mutta ei työntänyt roskista kunnolla kiinni. Netta korjaa Sebastianin virheen ja työntää roskiksen kiinni. Ulkona on melko kylmä, mutta Sebastian on silti shortseissa. Netta kysyy Suvin lääkkeiden sivuvaikutuksista [smilie=a_teeth.gif] Suvia on kuulemma väsyttänyt. Sebastian veikkaa, että voivat olla jotain plasebolääkkeitä. Suvi sanoo saaneensa kaksi Burana 500 ja sit on ollut kaks jotain muuta, oisko ne ollut jotain tulehduskipulääkkeitä. (Burana on tulehduskipulääke, hyvä Suvi.) Ihmeen hyvällä tuulella mä oon ollut, jatkakaa lääkitystä! Tanssilattialla joku oli astunut Suvin jalan päälle ja jalka oli ollut ihan musta. Veikkas että se oli jostain murtunut. Se oli oikeesti kaks kuukautta kipee. Jos Suvi nyt seisoo vain kipeällä jalalla niin sit se tuntuu. Jalka on jo paljon paljon parempi kuin mitä se oli, mut on se vielki vähän turvoksis. "Mä pelkään enemmän kuin mitä toi on kipee." Suvi on ottanut 12 särkylääkettä ja haluis kokeilla onks se kipee ilman lääkettä.

Suvi kertoo, että silikonejaan ei tunne, jos koittaa päältä. Onks mulla teidän mielestä isot tissit? Tanja: kroppaan nähden hyvät, mulla on kroppaan nähden liian pienet. Suvilla voi olla toinen käsi puuduksissa aamulla. Suvi on käynyt niskarangan kuvauksissa ennen taloon tuloa. Asialle ei voi tehdä mitään. Uimisessa Suvilla menee niskat jumiin.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Marras 2011 12:25

Netan salatehtävä jatkaa menestystään. Suvilla on raskausarpia nilkoissakin, iho vaan löystyy. Puhuu jotain selluliittiasteista, mutta menee yli mun hilseen joka lause. Suvilla ylisuuri nahka, joka vaan roikkuisi, jos selluliitti poistettaisiin. Tai jotain.
a walking disaster

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 15 Marras 2011 12:51

Tanja: Keskimäärin naisella on vasenrinta isompi kuin oikea. Janicalla on nykyisin parempi itsetunto kuin silloin kun oli ne patalaput tos. Tanjalla on vasen jalka isompi kuin oikea. Tanja harrasti ratsastusta, mutta sitten loppu rahat. Nykyisin Tanjalla on liian huono kunto. Ben: mä en ole koskaan noista heppatytöistä pitänyt. Tanja: niillä on hyvä perse. Ben: Se on kyllä totta!

Tanja veikkaa että ensi viikolla tippuu kaks ja siten tippuu kaks ja sit on finaali. Kelatkaa, jos me jo oltais finaaliviikolla, mut me vain tiedettäis sitä. Mä haluaisin kokee sen et täällä oikeesti on vain neljä tyyppii, niin vähän.

Netalle kuuluisi palkinto salatehtevän suorittamisesta. Suvilla on kantapäät kuivat ja iho. Suvi oli saanut ennen tänne tuloa kaverilta lahjakortin selluliittihoitoon. "Se sattuu ihan saatanasti. Mul oli jalat ihan täynnä mustelmii sen jälkeen. Mitä enemmän sulla on selluliittia, niin sen enemmän sul on geenejä, et sä oot hyvä tekee lapsii." Suvilla on ollut selluliittia 12 vuotiaasta." Suvilla on raskausarvet rinnoissa leikattu jo kahteen kertaan. Suvi on myös kuorinut nenäänsä niin, että pintaverisuonet näkyvät. Kosmetologi oli sanonut, että se on ihosyövän riski.

Janica ja Netta ja Suvi menevät makuuhuoneeseen keskustelemaan, että kundit eivät kuule. Suvi: Se kuva mikä mulla on täällä tullut nää kundit on täällä hokenu, et naisen pitää olla timmissä kunnossa, pieni perseinen ja langan laiha. Netta: mulla on sellanen tunne, et mä en mee noitten kriteereihin. Jnaica: ne on niin nuoria vielä. Suvin itsetunto on talossa laskenut huimasti alaspäin. "Miten mä voi oikeesti tollasten teinien sitä laskee." Mulla ei oo eron jälkeen ollut yhtään yli kolmekymppistä. Kyl ne on kaikki olleet 24-28 vuotiaita.

Suvilla on VIP kortti Tigeriin. Joku oululainen oli antanut Suville sellaista kyytiä, että orikaan ei ole niin hyvä.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 15 Marras 2011 13:26

Sub kirjoitti:Tanja sai salatehtävän!

Tanja sai Isoveljeltä haastavan salatehtävän: hän ei saa vastata mihinkään kieltävästi.

Tanja sai tiistai-iltapäivän aluksi haastavan salatehtävän. Hän ei saa vastata kieltävästi mihinkään asiaan, mitä asukkaat häneltä kysyvät tai ehdottavat. Hän ei saa jäädä muille asukkaille kiinni äkillisestä myönteisyydestään. Tehtävä alkoi välittömästi.
13.28 BB: Menkää pihalle!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Marras 2011 13:43

Asukkaat keksi yrittää kaikki samaan aikaan sisälle marsuhäkkiin. Sebastianin johdolla uskalsivat lopulta kaikki olla mukana tempauksessa, kun ensin vähän aikaa väiteltiin siitä onko se kiellettyä vai sallittua. Seba oli sitä mieltä, että vain sen peittäminen vaatteilla oli kiellettyä.

Lopulta lähtivät samaan aikaan yrittämään häkkiin sisälle. Seba, Janica, Tanja ja Rami ehti sisälle ennen kuin tuli sääntökuulutus.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 15 Marras 2011 13:43

Asukkaat kokeilivat monta ihmistä marsuhäkkiin mahtuu. Isoveli keskeytti touhun sääntörike-kuulutuksella. (Harmi, se oli hauskaa :lol:).
you've got the dream but not the drive

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 15 Marras 2011 13:48

13:40 Asukkaat miettivät pihalla, mahtuvatko he kaikki marsuhäkkiin. Ei me saada mennä. Onko kielletty, Sebastian kysyy. Janica: lintuhäkistä on sanottu, tosta ei oo sanottu mitään. Sebastian: kokeillaanko kaikki! Janica: jos kaikki on mukana niin ketkä menee? Kaikki muut paitsi Miksu nostaa käden. Jengi menee Sebastian edellä marsuhäkkiin. BB: Rikotte sääntöjä!!! BB:tä halventavaa naurua!! (Nyt asukkaat hyppii BB:n nenille)

Miksusta näyttää kuoriutuvan koulukiusaaja?: "Meillä oli sellanen balettitanssija ja me ei tykätty siitä kun se oli ihan meidän opettajan lellikki. Mä en tykännyt siitä yhtään. Niin mä otin sen balettitossut. Meidän luokan vieressä oli sellanen pikku koppi jossa oli kaks tietokonetta. Menin siitä. Sit siitä lähtee paloportaat. Menin sinne paloportaille näin. Ja sit mä heitin kengät koulun katolle!" Suvi nauraa, muut ei. "Sit mut vasikoitiin siitä, ylläri, ylläri meil oli pari vasikkaa meidän luokalla. Ja mä jäin kiinni. Se oli mun elämäni nöyryyttävin tilanne. Mun piti käydä ostaa sille ruusuja, ja pyytää anteeksi."

Miksu on räjäyttänyt hitsikaasulla täytetyn cokis pullon metallityöluokassa. Rami: ilotulitteet oli ihan normaalia, että vedetään käytävillä. Rami: meillä oli vuoden aikana kolme pommia. Siel lähti oikeesti vessan ovet.

BEN: et uskalla kokeilee ton opettajan pyllyy. Sit se oli opettamassa tällee näin (pyllistäen). Sit kaveri menee siihen ja puristaa sen pyllyy tällee näin. Sit se sai jälkkää siitä ja sit mäkin jäin kii kun se oli kuulemma mun idea.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Hilma » 15 Marras 2011 14:03

Kuva

Rikotte sääntöjä!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 15 Marras 2011 14:06

Asukkaat pääsi jo hetki sitten sisälle ja istuvat nyt syömässä (en edelleenkään voi sietää tota lautasista lähtevää ääntä!). Seba kysyi haluaako Ben istua pöydän päässä, tottakai. Benkun molemmin puolin istuu Seba oikealla ja Miksu vasemmalla, Seban vieressä istuu Tanja ja Suvi. Miksun vieressä Netta, Janica ja Rami.
The reason I swear so much is because fuck you.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 15 Marras 2011 14:34

Tytöt makuuhuoneeseen ruoan jälkeen. Suvi jatkaa vaivoistaan eikä Netan tarvinnut kuin vähän kysäistä. Pojat sohvilla. Rami kertoo ProPilkki-pelistä.

PS Askelmittareita ei vissiin ole nyt käytössä, sillä kaikki vaan makoilevat. Onkohan taas tulossa "liikuntatunti"?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 15 Marras 2011 14:45

Suvi kyselee ja kertoilee omista netti- ja puhelinseksikokemuksistaan. Makkarissa naiset, miehet olkkarissa.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 78. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 15 Marras 2011 14:49

Ben makaa sohvalla. Myös Miksu makaa sohvalla sillä erotuksella että Miksu pyörittelee hiuksiaan. Benillä on valkoinen side kädessään ja jalat sammakkoasennossa. Sebastian tulee syönnin jälkeen siihen. Alkaako miesten keskustelu? Kuka aloittaa?

Sebastian hyräilee Somerjoen Paratiisi-kappaletta. Benin mielestä olisi makeeta saada karavaanari kuvat itsellen. Avaus ei johda keskusteluun.

Uusi yritys: Sebastian: mulla on tosi ikävä autolla ajamista. Mun niin tekis mieli päästä rattiin ja mennä tuolla vapaana valtateitä. Kun me tultiin tänne, niin arabimaailmassa kuohui. Onkohan bensan hinta noussut. Ben ja Miksu eivät tartu tähän aiheeseen. Ben miettii, kun menee töihin, että töllääks ihmiset paljon ennemmän. Sebastian Ne tytöt vaan juoksee ja alkaa suutelee sua. Sä et voi sille mitään. (hymy alkaa levitä benin huulille) Rami: repii housuja alas. Ben: pitää laittaa henkselit (Käntää mielihyvässään kylkiasentoon ja hymyilee ihanalle ajatukselle.) "Voi sitä elämää" [smilie=vibes.gif]


Sebastian olisi halunnut olla mennyt naimisiin ennen BB:tä. On paljon olemassa sellaisia julkisuuden hulluja ihmisiä, jotka haluaa olla joidenkin ihmisten saurassa vain sen takia että ne on jotekin tunnettuja.

Miksu on hiljaa. Sebastian aloittaa ajatusleikin: haluaisin nähdä mitä siitä tulis kun yhdistetään Benin luonne ja Miksun ulkonäkö. Siit tulis varmaan aika hauska.

Rami: tulee paikalle. Mä tykkään Benkun luonteesta ja voisin ottaa siitä itselleen (suorittaa salatehtävää) Sebastian: mihin toi nii ku liitty? (fiksu poika) Rami: Benkun luonteeseen. Miksu kaivelee muniaan ja sanoo: Benkku on vitun rasittava.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”