80. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

80. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 16 Marras 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 80. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2011 00:05

Janica alkoi puhumaan, että onkohan Robertoa käsketty pokaamaan ja laittoi vain omana lisänä sen panemisen. Vietti vielä tosi paljon aikaa PK:ssa. Tuli jotenkin pätkistä mieleen. Luotti vaan niin siihen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Marras 2011 00:11

Tanja ja Netta arvostelevat talon 'pikkupoikia', kun näillä on kriteerinä naisia kohtaan se Benkun keksimä sormimitta sopivan kokoselle naisen perseelle. Toteavat, että Ramilla on ainoa järkevä ajatusmaailma naisten ruumiinrakennetta kohtaan.
Janica miettii, olisko Roberton tehtävänä ollut vain feikisti ihastua Janicaan ja että tämä olis vaan läpällä pannut Janicaa. Jos Robertolle olis laitettu vaan tehtäväksi muka ihastua Janicaan ja Roberto itse olisi keksinyt, että voidaan samalla vaikka panna.

Janica jatkaa vähän kautta rantain, että oli mennyt hääräilemään ilman...
Rami on sitä mieltä, ettei Janican kannattaisi miettiä tollasta. J haluaisi mennä ja selvittää asiaa. J miettii, kauanko on aikaa siitä, kun hän meni Norjaan. Paneutuu tehtävään satasella :)
a walking disaster

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2011 00:17

Valot pois ja hiljennyttiin heti hyvien öiden jälkeen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Marras 2011 00:23

Suvi mumisee jotakin. Rami on kietonut kätensä suojelevasti Janican kaulan yli ja pitää J:n kännystä kiinni.

IIH! Janica liikahtaa vähän ja Rami hyväilee peukulla J:n sormea. Olis melkein huiskutusketjun paikka kukkiksille. ;) Niin suloista.
Tylsä päivä loppui, naidi nait.
a walking disaster

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 17 Marras 2011 00:35

Asukkaat nukkuvat...
Edelleen Rami pitää Janicaa miehekkään turvallisessa halaus-lusikassa. Välillä näyttää silittävän Janican hiuksia... :in love:


Janica nousee vuoteesta ja lähtee keittiöön täyttämään vesilasiaan. Käväisee samalla myös vessassa.

Avatar
Susqu
Läyhääjä
Viestit: 139
Liittynyt: 16 Loka 2008 10:49
Paikkakunta: Leppävirta, Sorsakoski.

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Susqu » 17 Marras 2011 07:14

7.15 Tanja käväisi vessassa ja palasi nukkumaan, Sebu käänteli kylkeä samaan aikaan, ilmeisesti heräsi Tanjan liikkumiseen. Jaa, nukkuminen jatkuu.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2011 09:31

9:30 Lisähuoneessa Suvi solariumissa, Janica rasvailee itseään. Janica kyseli Suvin mielipidettä Roberton mahdollisesta tehtävästä pokailla Janicaa. Eilisiltaan viitaten Janica kertoo, että lapsilla on kaikki hyvin, mutta tuli kova ikävä.

10:10 Mikael pk:sta: talon sääntöjä rikotaan jatkuvasta, rangaistuksena Suvilta takavarikoidaan kaikki hiustenhoitotuotteet lukuunottamatta shampoota ja hoitoainetta. Suvilla ei kuulemma ole muuta kuin hiusvahaa, silti hieman naputtaa, miksi hänelle tulee aina kaikki.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Marras 2011 10:11

Miksu toi viestin pk:sta; koska talon sääntöjä rikotaan jatkuvasti, kaikki Suvin hiustenhoitotuotteet (lukuunottamatta shamppoota ja hoitoainetta) viedään pois. Suvi ei myöskään saa lainailla muilta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2011 10:12

Miksu PK:sta. Huutaa Suvia, joka lähti juuri suihkuun. Meni oven toiselle puolelle kertomaan infon. Sääntöjä tykätään rikkoa uudelleen ja uudelleen. Välinpitämättömyyden takia kaikki Suvin hiustenhoitotuotteet shampoota ja hoitoainetta lukuunottamatta takavarikoidaan. Miksu ei voinut mennä hakemaan, koska "se on nakkena tuolla", niin Benkkuhan otti homman tietysti haltuun ja pamahti kylppäriin. Suvi laittoi juuri rintsikoita takaisin. Ei ole hiustenhoitotuotteita "Hähää Isoveli!" Lakka vietiin varastohuoneeseen.

10:15 Suvi tuli sanomaan muille, että on varma miksi tehtiin näin, kun eilen oli sanonut, ettei vittuakaan kiinnosta, jos hiustuotteet viedään. Mutta kukaan ei sitten varmasti laita sunnuntaina hiuksia, jos ei saa meikkejä ja hiustuotteita takaisin. Ja nyt lopetetaan sitten sääntöjen rikkominen, kun Suvi joutuu kärsimään kaikkien rangaistukset.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 17 Marras 2011 10:19

Sebastian kertoo, että Miksusta oli kuulunut pelottavia ääniä yöllä. Rami: ne äänet tuli hirveen syvältä. Miksu: mulla on vähän astmaa.

Janica on Suvin kanssa solariumissa. Kamera paneroi Janican vartaloa, kun Janica rasvaa itseään ( :tu kameramies). Janica ottaa puheeksi Norjan panot. "Me ei edes käytetty kortsuu kuin kahdella kerralla." Suvin vastauksesta ei saa solariumin kohinan takia selvää.

Miehet makaavat rivissä selällään ja tuijottavat kattoon. Puhutaan polttohautauksesta. Miksu haluaa, että hänen tuhkansa ripotellaan Korson ilmakehään. Ben: se ei ole laillista. Tanja: voihan niin tehdä, vaikka se ei ole laillista. [smilie=nonono.gif]

Miksu päiväkirjahuoneesta: Suvi, koska talon sääntöjä rikotaan jatkuvasti ja suhtaudutaan välinpitämättömästi, Suvin kaikki hiustenhoitotuotteet takavarikoidaan. Suvi (nauraen): Ei oo totta! Vittu miks mä joudun kärsii?
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2011 10:21

Tanja yritti saada Beniä taas vastailemaan myönteisesti, kysyi onko Ben rikkonut sääntöjä. Ben vastasti kyllä. Tanja kysyi myös, haluaako Ben nuolla Tanjan varpaita, Ben vastasi kielteisesti. Ben naureskeli, että Tanja luuli tietävänsä jotain. Tanja alkoi miettiä, ketkä ovat käyneet aamulla pk:ssa (ts. saanut tiedon salatehtävän päättymisestä), Ben väitti ettei ollut käynyt siellä, mutta Miksu komppasi Tanjaa, että näin oli tapahtunut.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2011 10:26

Suvi alkaa taas kiihtymään. Tsembbarillekin äsken ärähti jostain läpästä "Nyt Benkku oikeesti!" Seba tuli solkusta ja kerrottiin asiasta. Suvi paasasi taas, että voi olla melko kireä sunnuntaina. Parempi katsoa, ettei joudu äänestykseen. Ja nyt ei ole sitten varmaan mitään väliä mitä puhuu, kun ne hiustuotteetkin vietiin. Seba rauhoitteli, että voidaan viedä vaatteetkin housuja myöten.

Suvi ei ymmärrä miksi rikkoo sääntöjä, kun puhuu aiemmista kausista. Jumalauta jos on katsonut sen aiemmin, kun on ollut Paloheinässä. Miksu yritti keskeyttää, että nyt taas mennään väärille raiteille. Seba naurahti, että Suvin kohdalla ehkä voidaan hyväksyä. Se on oikeasti ainoa kuka ei ymmärrä, kun puhuu tuotannosta. Muut sentään huomaa sen.

Suvi totesi, että ehkä pitää tulkita niin, että Isoveli tykkää sitten kuitenkin, kun on niin kaunis ilman tuotteitakin. Ja sitten PK:seen.

10:37 Suvi kopista askelmittarien kanssa. Rami totesi, että nyt pääsee ulkojumpalle.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 17 Marras 2011 10:47

Tupakkapaikalla Miksu Tanja Netta pohtii nimeämisiä. Tanja: En voi nimetä itseäni enkä Miksua, niin mulla on 6 vaihtoehtoa. Niistä sitten päättämään. Netta: kuinka moni joutuu siihen häätöuhan alle? Miksu (joka ei tunnetusti halua keskustella nimeämisistä): neljätoista. Tanja: älä hei päiväkirjahuoneasioista ei saa puhua. Mulla ois villi veikkaus, et kaks lähtis. Miksu (huutaen): Ei täällä millään veikkauksilla pärjätä! Tanja: kiitos tupakasta. Nyt kun meillä ei oo omii, niin pitää nuolee ton Netan persettä. Jos me saadaan röökii, niin pidetään niitä kaikkia yhteisinä, niin ,että niitä ei oteta pois jos joku meistä röökaajista lähtee.

Mä nautin kun Suvilla ei ole mitään tuotetteita: Jotenkin mä olen niin vahingoniloinen. Ben: toivottavasti ollaan kaikki häädössä.

Suvilla tuli eilen kuulemma verta nenästä ja nenä on ihan koko ajan tukossa. Vaivaa kuiva huoneilma.

Tanja missasi Ammun nimipäivän. Oli ostanut kuitekin lahjan valmiiksi ennen taloon lähtöä ja kortin jossa lukee Hyvää nimipäivää Ammulle terveisin Äiti.

Tanja on missanut parit tuparin. Miksu ja Sebastian häät.

Miksu: Teillä kauhee tarve kapinoida täällä. Ettkö te voi ottaa chillisti.
Sebastian: Kattokaa tota Mikaelia joka on malli esimerkki kiltistä koulupojasta, joka tekee kaiken oikein. Suvi: mikaelilla on kusi sukan alla. Miksu. ei mulla oo mitään sellasta fiilistä. Ne asiat mitä täällä tapahtuu, niin en mä koe mitään, ei mua ärsytä nää asiat niin paljon, et mä halluaisin tehä jotain vastahyökkäyksiä. Sebastian: mitä tarkoitta kusi sukan alla? Suvi: no et saa punasen ranteeseen. Miksu: voi Suvi. Suvi: en mäkään tahalleen täällä riko sääntöjä! Miksu: en mä sitä meinaa vaan Bastia, kun se haluu kapinoida. Sebastian: mä oon tällanen kapinallinen. Miksu: sua selvästi ärsyttää nää asiat. Sebastian: Ulkomaailmassa tasan tarkkaan oot henkilö joka testaa rajoja, jopa omassa perheessä. Kun isoveli on oikeasti toiminut väärin mua kohtaan, niin silloin mulla on tarve kapinoida. Miksu: se kuuluu tähän juttuun.

Suvi: ne ihmiset joille sitä rangaistusta ei tule tai sitä ainaista paskaa, ne ei voi ymmärtää sitä, koska ne kokee olevansa vain kultalusikka suussa täällä talossa! Kyllä mä oon oikesti kokenut aika paljon paskaa Sit on Janica, joka ei ole saanut kertaakaan paskaa niskaan! Se on saanut siinä samassa kaikkee hyvää. Janica ite sanoo, että hänellä oikeesti sellanen fiilis, et se saa vain kokoajan hyvää. (muut eivät pääse väliin tähän Suvin vuodatukseen). Mä en tanja muista niitä hyviä asioita. Tanja: no kuka pääs kopeloimaan niitä uusia asukkaita tonne päiväkirjahuoneeseen, se en ollut ainakaan minä! Suvi: Mä esimerkiksi muistan kaikki Janican hyvät asiat, mitä se on saanut täällä. Kyllä mulla on tullut täällä talossa paskaa varmasti paljon paljon enemmän kuin muille. Ja se johtuu vain siitä ,että mä olen reagoinut niihin niin voimakkaasti. Miksu: sä vain muistat ne paremmin kuin kaikki muut. Suvi: Eilen multa lähti meikit. ja mä sanoin oikeesti ei mua häiritse se että multa lähti meikit kuhan saan laittaa mun hiuksia. Ja mitä tapahtu tänään! Lähti hiustuotteet!
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Marras 2011 11:06

Miksu kävelee Tanjan ja Seban kanssa ja heiluttelee välillä tekokättä. Seba kieltää, että häntä ei saa lyödä sillä persiille, tyynyllä käy, muttei tekokädellä. Miksu kysyy, miksi haluaisi vahingoittaa Sebastiania. Seba nauraa, että vaikka siksi, jos sulla on kova koti-ikävä.
a walking disaster

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2011 11:15

Suvi avautuu taas. Koko ajan itse saa vaan paskaa muiden takia. Ei ehkä isoja, mutta pientä paskaa tulee koko ajan. On varmaan muutkin saanut rangaistusta, mutta jos aletaan miettimään ihan oikeasti. Janica ei ole saanut yhtään paskaa. Tanja käski miettimään, että Janican asenne on niin eri. Oli kiva heitellä sähköpalloakin ja itse olisi varmaan hajonnut. Suvi totesi, että hänestä saa isoimmat reaktiot. Oli sitten itkua tai naurua. Ei se ole Isoveljen vika, jos jotkut joutui helvettiin, vaan itse laittoivat. Tanja heitti, että pitäisikö heidän sitten ajatella, että ne muut on paskoja, kun laittoivat helvettiin. Ei Suvi sitä tarkoita. Muistaa kaikki Janican hyvät asiat, mutta ei omia. Talossa on tullut paljon paskaa niskaan alusta asti ihan sen takia, että reagoi niin voimakkaasti. Se tiedetään.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 17 Marras 2011 11:19

Tanja, Miksu ja Sebu kävelevät ympäri olkkaria. Suvi istuu keittiönpöydän ääressä. Yleistä keskustelua rangaistuksista, Miksu on sitä mieltä että muut testaa rajoja ja kapinoi isoveljeä vastaan mutta ei hän. Sebu puolustaa että kun rikotaan arvoja vastaan, on eri asia. Suvi selittää että osalle tulee paskaa niskaan jatkuvasti ja toisille ei ja toiset on kultalusikka suussa. Ja sit on Janica, joka ei oo saanu kertaakaan paskaa niskaan, (Sebu: eri mieltä, Tanja: Mä kanssa).

Tanja: Mut pitää huomata et Janica ei hajoo samalla tavalla, kun se laitetaan helvettiin tai pahvilaatikkoon heittämään sähköpalloon. Et eri ihmiset kokee eri tavalla, et mä oon ottanu varmaa helposti itteeni sellasii asioita mitä ei oo ehkä tarkotettu niin pahalla.

Suvi: Niin, no musta saa parhaat reaktiot, niin kaikki paska tulee mulle niskaan. Jos niit hyvii asioit tulis edes yhtä paljon niin mä muistaisin.

(Netta ja Janica on liittyneet kävelijöiden rinkiin)

Suvi: Mulle on tullut paljon paskaa niskaan, ei mulla olis varmaan tullu sitä niin paljoo, jos musta ei tulis reaktioita, ja Janicakin on oikeesti sanonu et mulle on tullu enempi paskaa niskaan. Suvi alkaa kuumeta pöydän vieressä ja huutaa jo Tanjalle että lohta ja kaikkee tuli kaikille. Tanja pistää hyvin takasin, että Petri Nygårdkin oli kaikille. Pojat ei ole kommentoineet enää aikoihin kun Suvi vääntää ja vääntää Tanjalle ja Tanja pistää takasin.
Ei tätä Suvin rutinaa ei jaksa enää edes yrittää toistaa, sori, vänkäämistä ja vänkäämistä Suvin ja Tanjan välillä, tai mun silmiin Suvi vänkää ja Tanja puhuu asiaa.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Marras 2011 11:20

Suvi huutaa, että hän on saanut pelkkää paskaa talossa. Jatkaa, että Janica taas on saanut pelkkää hyvää, eikä koskaan paskaa. Tanja ja Seba sanovat olevansa eri mieltä tästä asiasta. Suvi jatkaa, että no siinä yhteydessä Janica on kuitenkin saanut myös paljon hyvää. Muut sanovat, että se pitää vaan hyväksyä.
Tanja ottaa esimerkkinä, että jos Janican viskaa helvettiin, niin se ei ota sitä inhottavana asiana. Suvi taas olis hajonnut sielläkin. Tanja jatkaa, että sillon kun Janica laitettiin pahvilaatikkoon heittämään sähköpalloa, se oli Janicasta kivaa, kun taas Tanjasta se olis ollut perseestä. Koska Janica ottaa asiat noin, niin ei sille jää mieleenkään, että sais vaan paskaa.
Suvi sanoo, että hänestä saa ne voimakkaimmat reaktiot, niin ne asiat heitetään hänelle.
Tanja muistuttaa Suvin saaneen myös hyviä asioita.
a walking disaster

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 17 Marras 2011 11:23

Tilanne olkkarissa on jo sen verran kireä, että Rami päikystä tullessaa kysyy "uskaltaako tänne tulla". Suvin vänkääminen ainakin taukosi toviksi.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 17 Marras 2011 11:23

^Joo näin on. Suvia ei yhtään haittaa ettei oo meikkejä eikä yhtään valita - ainoastaan vaahtoaa aiheesta - ja sitä on jo kestänyt vaikka kuinka kauan. Tanja yrittää selittää, että kannattaako suhtautua sillä tavalla, että kaikki on väärin ja ikävä. Mutta Suvi siis vaan toistaa samoja asioita ainakin neljättä kertaa ja volyymi vaan nousee. *HUH*

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 17 Marras 2011 11:27

Janica kertoo makkarissa Suville, että isoveli ehdotti että tekis raskaustestin. Oli saanut luvan kertoa yhdelle asukkaalle. Suvin reaktio: nauraa & sopertaa "anteeks". Suvi: "mun on kyl yks kaveri tullu raskaaks vaiks sil oli kierukka". Vedätys menee ihan täysillä Suville läpi.

Janica siis mm. sanoo että oksettaa ja hammastahnan hajukin tekee pahaa jne.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2011 11:28

Janica avautuu Suville makkarissa, että BB on ehdottanut raskaustestiä. Suvi ottaa aika rauhallisesti, ja kertoo, että hänellä on kaveri, joka on tullut raskaaksi hormonikierukasta huolimatta.

Suvi haluaa olla mukana, kun Janica tekee raskaustestin.

Janica sanoo, että jos olisi raskaana, ei varmaan voisi tehdä aborttia.

Suvi ja Janica spekuloi, miten Robertolle ilmoitettaisiin asiasta päiväkirjahuoneessa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”