80. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 17 Marras 2011 11:50

Janica on jo parin kymmenen minuutin ajan vedättänyt Suvia raskausasiassa. Janica pelkää, että raskaus pitää keskeyttää kierukan takia. Mun tissitki! Suvi: ei sun tarvii imettää, jos sä et haluu.

Juttu keskeytyy, kun jengi käsketään pihalle nakuttaa. Mielestäni Suvi ei onnitellut.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2011 11:52

Sebastian kysyi äsekn Janicalta liittyykö se Robertoon ja "tänne alueelle" (näytti vatsan seutua).

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Marras 2011 12:39

Suvi huutelee terassilta, että hänellä ei hölsky tää. Rami toteaa kyllästynneesti hiljaa tupakkapaikalta: no sille asialle en voi yhtään mitään.

12:55 Porukka notkuu terassilla. Sisältä kuuluu kolinaa. Suvi kysyy, onks meillä siivoojat. Seba ja Miksu huutaa Suville, että tämä kerjää sitä, että vaatteetkin viedään. Suvi ei ymmärrä mitä teki. Tanja sanoo, että jos puhut siitä, mitä tuotannon henkilöt tekee, niin se on tuotannosta puhumista. Suville on sama, mistä rankut tulee, kun hän ne kuitenkin kärsii.
Seba toteaa, että sitten et voi syyttää muita, jos tahallaan teet.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2011 13:05

Suvi ei nyt meinaa tajuta millään mikä on tuotannosta puhumista ja mikä ei. Ei ymmärrä mitä eroa on puhua edelliskausien asukkaista tai edelliskausien ohjelmanteosta ja suunnitelluista tapahtumista. Tanja vääntää ratakiskoa, Mikaelilla ei enää riittänyt kärsivällisyys vaan totesi vaan, että hyväksyisi vaan että ne on sääntörikkomuksia vaikka Suvi ei ymmärräkään mitä eroa niillä asioilla on.

Sebastian sanoo, että isoveljen pitäisi järjestää heille enemmän tekemistä. Jos heillä on aikaa käydä keskenään läpi sanoja ja yrittävät keksiä sellaisia asioita mistä ei ole vielä keskusteltu, ei ole ihme jos puheenaiheet käy lähellä tuotantoakin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Marras 2011 13:12

OH-kamera näyttää olohuonetta. Sohvat on viety ja naulakossa roikkuu työasut.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2011 13:13

Makkarikamerassa näkyy, että muut sängyt yhtä lukuunottamatta on viety ja tilalla retkipatjat. Varmaan Seballe tuo yksi sänky sitten...

Olkkarissa yksi tuoli, jossa Seban nimi, sohvat viety pois.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 17 Marras 2011 13:18

Asukkaat sisälle. Sisältä on viety lähes kaikki pois. Pari tuolia ja niisssä lukee seba :D :D

Makkarissa yksi sänky. Muilla vaahtomuovipatja

myös vaatteet viety pois
ja noin

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 17 Marras 2011 13:18

Marikki kirjoitti:Olkkarissa yksi tuoli, jossa Seban nimi, sohvat viety pois.
Kuva
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2011 13:19

Verho nousee.
Seba: Hei täältä on viety kaikki poissa!
Tajusivat, että kaikkialla lukee Sebastian. Ovi aukesi, Seba juoksee ympäri kämppää.
Seba huutaa: Mulla on täällä yksittäissänky, kaikki muut nukkuu lattioilla. Voi EI, oonkohan mä rikkonu jotain sääntöjä!
Janica: Sä oot varmaan saanu parhaan tuloksen tossa pelissä.
Seba: Ei, tän on pakko olla joku et mä oon rikkonu ihan törkeen pahasti jotain sääntöä. Mitä mä oon tehny! Siis mikä tää on tää juttu, nyt alko pelottamaan.
Tanja laski, että haalareita on heille muille, mutta ei Seballe.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 17 Marras 2011 13:19

Sebastian: "MITÄ (kiekaisten) mä oon tehny? Nyt mua alko pelottamaan"

"Miettikääpä nyt, mitä mä oon tehnyt, oonko mä tehny jotain NIIN väärin, et se oikeuttais johonkin tollaseen? Mitä se vois olla? Mitä ihmettä se vois olla? Siis mikä tää juttu on? Tää on niin kettuilua, mitä tää oikein on"

Kaikkien vaatteet ja kaikki on viety pois. Joku Miksu tai joku kommentoi, ettei kyllä tule mieleen.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2011 13:20

Olkkarissa yksi tuoli, samoin ruokapöydän ääressä, jakkara keittiösaarekkeella. Kaikissa "Sebastian"-lappu. Seba hihkuu ja hyppii pitkin kämppää. "Hei mul on yksittäissänky! Kaikilla muilla on retkipatjat!" Huomasivat myös työhaalarit naulassa. "Me mennää pihalle." Seba alkoi miettimään onko rikkonut jotain sääntöjä. Muut veikkasivat, että on saanut parhaat pisteet pelissä. Seba ei voi uskoa. Käski muitakin miettimään onko rikkonut jotain niin pahasti, että oikeuttaisi tällaiseen. Miksun mielestä ei ainakaan.

Edit. Palautetta tulee. "Hei jos Isoveli on toiminu mua kohtaa väärin, niin sitä ei hyvitetä tällälailla, että muut laitetaan kärsimään. Että terkkuja Isoveljelle." Edelleen kävelee ja kauhistelee pitkin taloa. Tutki makkarin laatikotkin. Lattialla on erillinen kori missä ihan hirveitä alusvaatteita.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2011 13:20

Seba kysy muilta, muistaako joku miten Sebastian on rikkonut sääntöjä, jotta tulee tällainen rangaistus.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2011 13:22

Seba: Pikku hetki, nyt miettikää. Oonko mä tehny jotain sellasta, että se oikeuttais tällaseen, miettikää. Tuleeko kellekään yhtään asiaa mieleen?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 17 Marras 2011 13:24

Lähtivät heti syömään, jos kohta joutuu pihalle. Seba ihan ihmeissään. Miksulla on ehkä joku teoria, mutta ei osaa pukea sanoiksi. Seba haluaa tietää ennen kuin ehkä joutuu päiväkirjahuoneeseen. Nyt on menossa vessaan, kun Netta tuli pois. Tajusi ovella "Täällä kaikuu!" ja lähti "Hoh hoh" huudellen käymään makkarissa. Takaisin keittiöön. Miksu muistutti, että ketjussa sanottiin, että tulee lisärangaistuksia, jos vielä rikotaan. Ei välttämättä Suville. Seba totesi, että itselle pahin rangaistushan on, että muita rangaistaan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2011 13:31

Pannulla paistuu kanafileitä, pojat jo ehti vetästä kylmää makkaraa naamaan sinapin kera.

Miettivät miten laatikot on tyhjätty ja vaatteet/tavarat/röökit pakattu. "Ihan sekasin".
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2011 13:45

Ruoka alkaa olla valmista, meinasi tulla pientä kinaa kun Tanja oli tekemässä kanoille kastiketta ja (ainakin?) Janica tuli neuvomaan.

Olivat kattaneet lautaset pöytään, Sebastianin tuolin edessä pöydän päässä ei ollut lautasta. Seba keksi, että syödään japanilaisittain lattialta ja lähti viemään lautasia rinkiin lattialle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2011 13:45

Tanja ahdistui, kun muut tulivat neuvomaan ruoanlaitossa ja siirtyi pois kauhan varresta.

Sebastian kattaa lautasia "japanilaisittain" lattialle, ei aio itse istua pöydän ääressä.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2011 13:53

Seba sai lautaset, aterimet ja lasit aseteltua lattialle rinkiin.

Seba: Mä en laita vielä muuta tonne kun ruuassa vielä menee.
Janica: Mut tuntuuks susta pahalta kun tää on Sebastianin (sanoiko valtakunta?)
Seba: Ei kun mä en vielä tiedä mikä tää on. Jos pointtina on mulle hyvää ja pitää laittaa muut kärsimään niin kyllä mä aion tehä ihan samalla tavalla kaikki hommat. En mä istu noilla tuoleilla.
Ben: Mut jos sun kuuluu istua, kun ne on merkitty tolleen.
Tanja: Eihän se nyt meitä haittaa jos sä istut tuoleilla.
Seba: Ei haittaakaan, mut jos isoveli haluaa tahalleen ärsyttää, niin siinäpä ärsyttää. Jos se haluaa pelleillä ja olla lapsellinen, niin... Mut kun ei vielä tiedä mistä on kyse niin ootellaan ja katotaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2011 14:02

Sebastian tuli päiväkirjahuoneesta. Makkarin korista löytyy ne vaatteet jotka pitää laittaa päälle. Muut henkilökohtaiset tavarat ja esineet tulee toimittaa varastohuoneeseen mahdollisimman pian.

Seba: Tämän homman pointti, tai se selitys mikä tuli, on että olen toiminut väärin päiväkirjahuoneessa.
Suvi: Sinä olet toiminut?
Seba: Minä.
Suvi kikattaa.

Mikael: Kaikki vaatteet? Pipokin?
Seba: Kyllä.
Mikael: Ponnarin saa varmaan pitää.
Seba: Ei vaan sekin pitää viedä
Mikael: Mulla on päässä ponnari!
Seba: Vaan lävistyskorut saa jäädä.

Tytöt vaihtaa päälleen mummokalsarit ja -liivit ja päälle tulee valkoinen haalari. Tanjalle ei meinaa mahtua, kaikki haalarit on saman kokoisia.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2011 14:17

Ruokailu alkamassa, Seba ilmoitti, että isoveli sai luvan käyttää vain niitä reinoja joissa lukee Petri Nygård. Suvilla on jotkut omat reinot eikä ole kenkiä jos vie nekin varastohuoneeseen.

Mikael: Jaa, mitenköhän mä saisin tukan pysymään jossain muualla kun naamalla.
Suvi: Mitenköhän mä saan syötyy kun mä en voi istuu ton mun jalan päällä.
Tanja: Kauankohan me joudutaan pitään näitä.
Suvi: Varmaan sunnuntaina joku lähtee suorassa näillä.
Mikael: Mun mielestä tää on ihan kiva! Te kaikki näytätte hirveen hyvältä valkosissa.
Suvi: Mulkin on paljon parempi fiilis nyt kun kukaan teistä ei voi laittaa hiuksii eikä meikata. Eikä vaan mun vaatteet lähteny.
Seba: Ja tiettekö mikä sääntö mua koski? Mä en saa istua lattialla. Enkä mä saa makoilla lattialla.

Muut istuu lattialla ringissä syömässä, Sebastian seisoo ja kurottaa välillä ottamaan ruokaa lautaselta lattialta.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 17 Marras 2011 14:18

Asukkaat syövät lattialla. Myös Sebastian syömässä samassa porukassa: hän ei voi istua tai maata lattialla, eikä edes kyykistyä. Aikoo Ison Veljen kiusaksi pelata kuitenkin samoilla säännöillä ja seisoo suorilla jaloilla, välillä kumartuu ottamaan lautaseltaan ruokaa. Muut asukkaat yrittävät saada Sebastiania menemään syömään omalle tuolilleen. Sebastian ei aio todellakaan mennä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 80. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2011 14:20

Asukkaat syövät lattialla istuen, Seba on mukana ringissä ja syö seisaaltaan linkkuasennossa. JAnica ja Tanja sanovat, että Seba voi hyvin syödä pöydän ääressä istuen, mutta Seba sanoo, että jos isoveli haluaa leikkiä, niin Sebakin leikkii mukana. Janicasta juttu on mukavaa vaihtelua. Spekulointia rangaistuksen syystä, Ben ihmettelee mitä pk:ssa voi tehdä väärin. Hetkeä aiemmin Seba kertoi periaatteestaan, ettei suostu haukkumaan ihmisiä. (olettaa varmaankin tämän olevan syynä rankkuun)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”