83. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 20 Marras 2011 14:52

Naiset puhuvat sukkahousuista. Seba miettii onko hänen pituiselle sopivia sukkahousuja. Tanja käskee Seban pukea sukkahousunsa päälleen. Seba empii hetken, mutta suostuu sitten. Laittaa Tanjan mustat sukkahousut päälle ja hyppelee peilin edessä balettiliikkeitä tehden.

Mikael: Vitsi noi on ihanat Sebastia, laita ne tänään illalla!

Tanja käskee Seban laittaa mekon, Sebastian ei halua. Muut yllyttävät, laita farkkushortsit! Seba: "Emmä laita! En laita!".
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 20 Marras 2011 14:55

Kuva
Mikael: "LAITA NÄÄ!"

Benkku tulee pk:sta. Muut käskevät Sebaa mennä Benkun eteen tanssimaan balettia. Seba: "No sen eteen mä en ainakaan mene!".
Muut nauravat Benille mitä missasi.
you've got the dream but not the drive

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2011 14:58

tuusannuuska kirjoitti:Äsken puheenaiheena olivat tummaihoisten naisten alapäät, Tanja kyseli, Miksu tiesi. Seba pukeutuu olkkarissa.
Tätä ennen puhuttiin siitä, että tummaihoisille ei juuri tule ihosyöpää kuin ihon vaaleisiin kohtiin, kuten kämmeniin... ainakin Mikaelin tiedon mukaan.

Keskustelu jälkipolville:

Tanja (pohtivaisen näköisenä): "Tota... milt tummaihosen pillu näyttää?"
Mikael: "No... vähän riippuu--"
Janica: "Punaselt... tai vaaleenpunaselt."
Mikael: "--mutta joillain on lohenpunanen ja joillain on sitte ihan sellainen... tumman..."
Tanja: "Mi... onks ne häpyhuulet viel kuitenkin tummat?"
Mikael: "Mmh... joo, ulkoota päin."
Tanja: "Niin just. Sitä mä ajattelin... että on vaaleenpunaset sisält."
Janica: "Joskus mä oon kuullu et joku on sanonu että on... ihan punanen."
Tanja: "Vähä siistii!"
Rami: "Lohenvärinen."
Mikael: "Mmh. Sitähän sitä sanotaan, että lohenpunaset."
Janica: "Ei vaan et ihan semmonen punasenpunanen, ja meil on vaaleenpunanen."
Rami: "Se on semmonen lohenpunanen."

Suvi (vihjaillen): "Tietääko Rami?"
Rami (hymähtäen): "No... ilmeisesti!"
Mikael: "Mitä?"
Suvi: "Onks tummat hyvii... sängys?"
Mikael: "Paha mennä sanoon."
Rami: "Ei... ei välttämättä tietysti... voi mitenkään kyllä sillai! Kai niitäki on ihan joka lähtöön."
Mikael: "Juu, ei se oo ihonväriin kattominen minkälainen se sängyssä on..."

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 20 Marras 2011 15:24

Benkku viheltelee. :madone: :madone: :madone:
ja noin

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2011 16:38

Suvilla ja Ramilla oli taas äsken makuuhuoneessa kovasti vääntöä Suvin taipumuksesta kääntää keskustelut itseensä, omiin kokemuksiinsa ja ystäviensä kokemuksiin, sekä kaverien intiimiasioihin. Suvi ei ymmärrä, miksi omista kokemuksista ei saisi puhua. Rami yrittää sanoa, että kyse ei ole siitä, vaan siitä miten paljon omista asioista puhutaan suhteessa toisiin ja kuinka yksityisistä asioista puhutaan.

Suvin mielestä kukaan ei tietäisi heistä mitään jos eivät olisi puhuneet omista asioistaan, eikä ole mielestään kertonut mitään sellaisia asioita tuttavistaan, joista ei saisi kertoa. Ainoa asia mikä harmittaa on Orin 23-senttisestä puhuminen, kun siitä on tullut talossa sellainen juttu ja tietää että se ei siitä tykkää.

Suvi häipyy makuuhuoneesta keittiöön Benkun vielä naureskellessa, että Ori saa varmaan nyt muijia ulkomaailmassa hyvin, kun on mainostettu niin paljon. Keskustelu päättyy siihen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2011 16:40

Suvi selitti makkarissa Ramille, joka nosti taas esiin sen, että Suvi kertoo itsestään ja kavereistaan tosi henkilökohtaisiakin asioita, että hänellä on paljon sellaistakin kerrottavaa, jota ei voi kertoa talossa. Ben siihen kommentoi, että eiköhän kaikilla ole ollut erilainen lapsuus ja elämä, johon Suvi totesi, että Ben on ehkä Ramin kanssa normaaleimman elämän elänyt. Ben totesi, että se on kyl ehkä totta, mutta lisäsi että on hänkin vähän kummallinen.
The reason I swear so much is because fuck you.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Marras 2011 16:46

Makuuhuoneesta paennut Suvi avautuu DC2:ssa peilin edessä meikkaaville Netalle ja Tanjalle että ärsyttää taas. Ajattelee, ettei välttämättä edes olisi talossa jos ei olisi asioistaan puhunut. Tanja taas kokee, että jos se on syy Suvin talossapysymiselle, niin minkähän vuoksi itse sitten on vielä talossa, kun ei ole millään tavalla vakavissaan omasta elämästään talossa puhunut.

Suvi odottaa että päästään talosta pois, niin voi avautua sitten elämästään kunnolla. On kaapissa sellaisia mörköjä. Sitten kaikki ymmärtävät, miten on voinut olla niinkin avoin asioista talossa kuin on, kun pääsevät vertaamaan niihin.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 20 Marras 2011 17:24

Miksu kypsyttelee kanaa miedolla lämmöllä ja benkku kyselee vieressä joko valmista? ?...

17.35 Ruoka valmista ja asukkaat syömässä...
ja noin

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 20 Marras 2011 18:16

Sebastianin tekisi mieli jotain makeaa, menee etsimään jäätelöään pakastimesta ja alkaa ihmetellä missä se on. Sebastianille paljastetaan, että Ben ja Janica söivät Sebastianin jäätelön joissain bileissä viikko pari sitten. Janica ei edes tiennyt sen olleen Seban jäätelöä, luuli vaan Benkun tuoneen hänelle jäätelöä. Suvi ja Ben korjaavat, Janica oli kännissä oikein yllyttänyt Benin mukaan syömään Seban jäätelön. Janica pahoittelee asiaa.

Sebastian teki makeannälkäänsä makaronia, jossa on joukossa kaakaojauhetta, sokeria ja siirappia. Maistettuaan totesi olevan erikoista, mutta hyvää. "Sen on pakko olla hyvää!", Mikael vastasi vieressä.

Sebastian yrittää saada muutkin maistamaan. Tanja ei tahdo.
Suvi: "Hyi vittu!". Sebastian yrittää uudelleen, Suvi suostuu ja toteaa: "Nojoo..". Netta ja Ben maistavat myös, ei ilmeisesti maistunut.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 20 Marras 2011 19:12

Suvilla on valokuva istukastaan ja lupaa näyttää sen kaikille.

(Olkaa hyvä, halusin mahdollisimman monen pääsevän nauttimaan mielikuvasta.)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2011 19:15

^Tanja ei ollut edes halunnut nähdä omaansa, koska tiesi että se näyttää oksettavalta.

Ovat jo pidemmän aikaa keskustelleet kakasta ja sen eri muodoista. Sebasta joku kuivakakka tuntuu hassulta (vai kivalta, en enää muista mitä positiivista sanaa käytti).

Nyt siirtyivät puhumaan siitä kuka on joskus maistanut, tahallaan tai vahingossa, kakkaa tai pissaa. Suvi kai ilmeisesti lapsena on, Janica myös ja tämän jälkeen live meni mutelle...
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Marras 2011 19:17

...jonka jälkeen siirryttiin sperman maistelukokemuksiin.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 20 Marras 2011 19:20

..josta Sebastian järkyttyi syvästi ja pyysi muita lopettamaan seksistä puhumisen. Erityisen kamalaa oli, kun Mikael myönsi lauenneensa suuseksin jälkeen tytön suuhun, ja sen jälkeen suudelleensa tätä.

Sebastian: ..Mikael, nyt mulla meni oikeesti susta pyhän pojan kuva.
Mikael: Onks mulla ollut jossain vaiheessa pyhän pojan kuva!?!
Sebastian: Siis sä oot ensin vielä harrastanut suuseksiä mitä mä en ois uskonut...
Mikael: MITÄ? *naurua*
Sebastian: ...ja sitten vielä suudellut sitä kun sä oot laittanut spermat sen suuhun!

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 20 Marras 2011 19:57

19:50 Rami pk:sta: 10 minuuttia aikaa pakata, viedä laukut varastohuoneeseen ja siirtyä ulos.

Miksu laulaa Tehosekoittimen Joku Kuten Minä sävelellä "Mä oon vaan jätkä joka duunaa tiskei kun muut häärää, oon vaan jätkä jollei oo kiire yhtään mihinkään, mä oon vaan mä ja täällä mä oleskelen."

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 20 Marras 2011 20:02

20.03: Asukkaat ovat pakanneet tavaroitaan. BB: "Menkää pihalle" ja perään vielä pari "Vauhtia", kuulutusta.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 20 Marras 2011 20:35

Asukkaat pääsivät takaisin sisään. Sohvapöydälle oli tullut karkkien ja limsojen lisäksi liitutaulut ja liidut. Asukkaat saivat ohjeet häätöä varten. Ohjeet ovat samat kuin edellisessä käänteisessä äänestyksessä.

Asukkaille ei kerrottu, kuinka toimitaan tasatilanteessa. Sebastian spekuloi, voisiko tasatilanteessa ratkaisun tehdä kolmanneksi häätöäänestyksessä jäänyt asukas vai meneekö se katsojaäänestyksen perusteella.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Marras 2011 20:44

Benkku vihjailee Miksulle, että on tämän hyvä kaveri.
Janica sanoo olevansa eri mieltä, kuin Suvi, eli jos hän on häädössä, ei toivo, että hänet äänestetään ulos.
Tanja sanoo muille, että ei ole vihainen muille, jos äänestävät tätä, mutta kyllä vähäsen on. Mutta jos muut haluavat hänen jäävän, niin se olis paljon hauskempaa.
Suvi tulee huutamaan, että jos hän on kolmen joukossa, niin hänen nimensä pitää kirjoittaa. Janica pyytää suvia olemaan hiljaa, koska tollasia asioita ei saa sopia.

- Ben toteaa, että Tanjan nänni näkyy. Tanja opettaa Benkulle, missä nänni sijaitsee. Ei näkynyt yhtään.

- Miksu esittää Räiskälettä ja Janica meinaa kuolla nauruun. Suvi alkaa kostumaan.

- Tanja: Voidaaks ottaa paperii, jos alkaa itkettää. Ja sit rasvaa, jos on liian kuiva olo.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2011 21:19

Asukkaat muistelee mainoskatkon aikana ensimmäistä taloyhteyttä ja jumalanpalvelusta. Susanna ja Elina kyseli siitä miten osa liikuttui seremonian aikana.
Seba: Te ootte niin ihania kun te ootte niin tunteellisia!

Suvi: Ollaaks hetki hiljaa, mä haluisin rauhottuu tähän tilanteeseen.
Kaikki: ...
Janica: Eikä nyt mitään tollasia (Janicalla jäi joku juttu kesken äsken).
Suvi: Eiku sä voit vähän aikaa nyt olla hiljaa ja kuunnella. Tai siis miettii.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2011 21:33

Susanna yritti puristaa Janicasta irti kaksi henkilöä joiden toivoisi olevan häädössä, Seba hoki Janicalle, että älä sano ja Janica onneksi uskoi eikä suostunut nimeämään ketään. Kun taloyhteys loppui, asukkaat olivat yhtä mieltä siitä, että inhottava kysymys. Janica sanoo, että ainut kenet hän olisi voinut läpällä nimetä on Seba ja Mikael, koska Seba on tärkein ja Mikael finaaliviikolla.

Netta muistelee omaa viimekertaista kysymystään jossa kysyttiin kenet toivoisi jäävän. Ben sanoo, että ei hänellekään tullut helppo, eli äänestääkö pahinta vastusta vai tylsintä henkilöä. Seba sanoo, että kukaan ei ole tylsä ja ne jotka päätyvät sohvalle, eivät ole pahimpia kilpailijoita. Seba on tyytyväinen, että suorassa isoveli ei voi kuuluttaa häntä hiljaiseksi (eli pystyi sanomaan Janicalle, että älä sano ketään).
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2011 21:43

Puhuvat Benkun pukeutumisesta, Benillä on päällään valkoinen villapaita. Ben selittää, että joku ehdotti hänelle sitä ja samalla osoitti sormella ensin ylöspäin ja toistaessaan saman uudelleen, osoitti puolittain päiväkirjahuoneen ovelle. Muut kyseli, että eikö sillä tule kuuma siinä, Ben sanoi, että tulee. Sai tämän jälkeen sääntörikekuulutuksen.

Siirryttiin tarkistamaan oliko liitutaulujen käyttöohjeissa mitään siitä, että niihin saisi vain ja ainoastaan kirjoittaa häädettävän asukkaan nimen. Ei lue mitään sellaista.
Seba: Tänään piirretään!
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Marras 2011 22:18

Mikaelin Annikan-tapaamissalatehtävä paljastettiin asukkaille taloyhteydessä. Sen jälkeen Miksu selittää kuinka lavasti rasvalla huulenjäljet skumppalasiin.

Suvi: No miks sun piti tehä noin?
Ben: Miks täällä huijataan ihmisiä kokoajan?! Mä oon niin saatanan hölmö, et (mä uskon kaiken)
Ben selittää, että uskoi jutun kun näkin nallen ja skumppalasit, Miksu selittää kuinka yritti imurilla tehdä itselleen fritsua. Janica oli epäillyt, että ei pitänyt paikkansa, mutta ei ollut viitsinyt sanoa mitään. Miksu oli hätäseen vetänyt yksinään melkein koko skumppapullon huiviinsa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Marras 2011 22:31

Rami häädettiin Suvin, Sebastianin ja Tanjan äänillä. Janica ja Mikael antoivat Netalle.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”