84. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Marras 2011 15:16

Ben kulutti toisella kierroksella 152,4 kaloria. Sebastian menee kohta uudestaan, Tanjalla on vielä ihan vitun paha olo. Suvi jo varovasti ilmoitti menevänsä uudestaan jossain välissä.

Seba ottaa seuraavan kokeilunsa pelin kannalta. Ekalla kierroksella yritti polttaa mahdollisimman paljon kaloreita, nyt haluaa pelata.

Suvi: Monta astmaatikkoa täällä on?
Janica: No mulla on infektioastma, mulle tulee sillon kun tulee kipeeks.
Suvi: Mulla on todettu kevätastma.
Suvi varmisti, että Tanjallakin on joku. Tanjalla ei ole astmaa, mutta jos kipeäksi tullessaan ei käytä astmalääkettä, tulee keuhkoputkentulehdus. Netta vaan unohtaa urheillessaan hengittää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Marras 2011 15:44

Suvi pelasi uudelleen kauhean valituksen säestämänä, joka kentän jälkeen oli sitä mieltä, että ei jaksa enää. Silti jaksoi aina pelata vielä seuraavan kerran. Olkapääkin oli jo muka pois paikoiltaan yhdessä välissä (johon Miksu naureskeli, että Suvi ei tekisi kädellä yhtään mitään jos olisi olkapää sijoiltaan).

Suvi poltti lopulta 128,2 kaloria.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 21 Marras 2011 15:53

Janicalla hyvä tsemppi, kolmen pelin jälkeen jo noin 90 pojoa. Miksu sanoo ettei voi kannustaa enää tai Janica menee Mikaelin tuloksen ohi.

Janican tulos 156,1. Paras tähän mennessä.

Seuraavana Mikael. Aikoo vetää täysillä.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja Bandit » 21 Marras 2011 15:58

Melkoista spekulointia siitä, että miten tuota tehtävää / testiä oikein pitäsi suorittaa. Päällepuhumista ja pientä kinastelua.

16:22 Miksun toinen tulos 166,8 kcal.
* One Day at a Time *

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 21 Marras 2011 16:21

Mikaelin tulos 166,1.

Tanja viimeisenä vuorossa. Tulos 87,0.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 21 Marras 2011 16:44

16.45: Kuntotestit on saatu päätökseen ja asukkaat ovat ruvenneet syömään. Ruokalistalla näyttäisi olevan lihaa, perunoita ja salaattia.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 21 Marras 2011 16:48

Perunat viipaloitiin raakana, kieritettiin öljyssä, mausteita ja uunipellille uuniin kypsymään. Noin 200, ei mitään kiertoilmaa, noin tunti. Kaikki kehuvat.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 21 Marras 2011 16:58

Sebastian alkoi laulamaan makkarissa Arttu Wiskaria.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 21 Marras 2011 17:10

Suvin jalka on edelleen musta. Netalla sattuu kävelykin. Ei olisi pystynyt tekee hyppimisii. Oi joi jooi. Suvi toivoo päiväunimahdollisuutta. Netta: kiva kun sain jäädä tänne. Saa rääkätä itteäni. Pitäisköhän mun mennä aidinkielen kurssille. Sebastian: Kaikki turkulaiset pitäis mennä.

Saami on sukupuuttoon kuoleva kieli, Sebastian toteaa, häviävä luonnonvara. Suvi sanoo, ettei ole päivääkää opiskellut ruotsia, suomessahan on pakkoruotsi. (kukaan ei kysy miksi Suvi ei ole lukenut) Suvi ei ole ikinä tarvinnut ruotsinkieltä koko elämänsä aikana.

Sebastian: Oulussa ei tarvitse ruotsin kieltä.
Netta: Jos meet Vaasaa, siel puhutaan vaan ruotsii. Paraisilla kaikki puhus ruotsii. Siellä huomas et mä en osaa puhuu ruotsii.

Suvi: mun aikana oli jo pakkoruotsi.
Sebastian: muutaman vuoden kuluttua pakkoruotsi poistuu. Netta: miksei sitä ole jo ajat sitten korvata jollain muulla. Miks sun täytyy opiskella kun et tee sillä mitään

Suvi: työmarkkinoilla Venäjä alkaa olla tärkeä.

- - -
Sebastian: Se oli traumaattinen kokemus, kun eilen paljastui, että sä oot pannu spermaa toisen suuhun. Miksu kiihtyy: En mä ole sitä laittanut vaan se on vapaaehtoisesti otettu! Seba: Viimeyönä mä näin unta, että joku harrasti suuseksiä toisen kanssa. Sillä tuli spermaa sen suuhun. Ajattele kuinka voimmakkaasti se on painanut mun mieltä. Miksu: Mitä pahaa sä näät siinä, jos nainen haluamalla haluu ottaa ne sinne suuhun? Seba: oonko mä sanonut, että se on syntiä, kertaakaa? Miksu: en mä sitä ole kyseenalaistanutkaa. Janica: kattotaan Sebastian sitten kun sä meet naimisiin niin, mitä sitten? Seba: mutta kun en mä ole missään vaiheessa sanonut, että se ois syntiä. Miksu: minkä takia se on sulle, niin traumaattinen kokemus? Minkätakia mun kiltin koulupojan maine meni siinä? Netta: ei se välttämättä oo paha jos laukee jonkun muijan suuhun, mut mun mielestä se on pahempi asia jos se niellään. Miksu: Miten se on paha asia? Tanja: hoihihi, vittu mä tipun tähän. Suvi: mun mielestä se on paha, jos mies ei millään tavalla varoita, et voiko se nainen ottaa sen suuhun vai ei. Hyviin käytöstapoihin kuuluu ilmoittaa, et ok, mä olisin kohta tulossa. [smilie=a_chuckle.gif] Netta tanjalle: jos sä otat äijältä suihin loppuun asti, niin nieleksä? Tanja: toisinaan. Miksu: mä en oo siis tullut kuin muutaman hassun kerran elämässäni, se ei vaan tapahdu, kun multa otetaan suihin. Tanja: sä et ookaa ollu mun kaa. :lol: Suvi: mä tiedän ihmisiin, jotka tulee tyliin kahes sekunnis kun ottaa suihin, mut pano kestää kaks tuntii. Ben: mul saa tunnin jumpata tuolla alhaalla niin mä voin saada. Tanja: se riippuu vähän siitä, kuka sulta ottaa poskeen ja miten. Sebastian: miks mä kerroin siitä mun unesta [smilie=a_doh.gif]
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 21 Marras 2011 17:16

17.12: Keskustelua kielten opiskelusta ja pakkoruotsista. Netta on törmännyt asiakaspalvelutöissä suomenruotsalaisiin asiakkaisiin, jotka eivät millään ole suostuneet puhumaan ruotsia. Seba hieman puolustelee näitä asiakkaita. Tästä siirrytään yleisemmin puhumaan pakkoruotsin ja yleensä suomenruotsin tulevaisuudesta, asukkaat arvelevat, että suomenruotsi on häviävä kieli ja pakkoruotsi tulee poistumaan.

E: En ole varma, puhuiko Netta juuri asiakaspalvelusta, mutta kokemuksistaan suomenruotsalaisista kuitenkin.

17.15: Seba kertoo espanjan kielen merkityksestä maailmalla ja sanoo "rakastavansa" kyseistä kieltä, jota on lukenut neljä kurssia. Nettakin on lukenut espanjaa, muistaa ainakin "Cómo te llamas"? (=mikä on nimesi). Seba vastaa "Soy Sebastian", keskustelua siitä, mikä on hyvä vastaus. Netan mukaan "Me llamas Netta" (huom: oikein olisi "Me llamo Netta"). Seban mukaan "Soy N.N." on hyvä vastaus, se on lyhyempi.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 21 Marras 2011 17:18

Sebastian palasi eiliseen keskusteluun sperman joutumiseen miehen suuhun. Kohdisti Mikaeliin jutun. Oli nähnyt unta viime yönä asiasta. Janica ja Mikael vähän ihmettelevät ja Sebastian ei oikein osaa vastata. Keskustelu siirtyi Mikael vaikeaan tulemiseen jos otetaan poskeen. Benkku pistää heti paremmaksi ja häneltä voi kuulemma ottaa jopa tunnin suihin eikä nalli pauku.

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 21 Marras 2011 17:22

17:23 Suvilla on hirveitä menkkakipuja, vaikka ei ole edes menkkoja vielä.

(Halusitte kuitenkin tietää!)

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja KariTa » 21 Marras 2011 17:22

Suvilla on menkkakivut ilman menkkoja.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 21 Marras 2011 17:24

Seitikki kirjoitti:17:23 Suvilla on hirveitä menkkakipuja, vaikka ei ole edes menkkoja vielä.

(Halusitte kuitenkin tietää!)
...johon Benkku totesi, että Minnalla oli myös hevonen. ;)

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 21 Marras 2011 17:26

David Mills kirjoitti:Sebastian palasi eiliseen keskusteluun sperman joutumiseen miehen suuhun. Kohdisti Mikaeliin jutun. Oli nähnyt unta viime yönä asiasta. Janica ja Mikael vähän ihmettelevät ja Sebastian ei oikein osaa vastata. Keskustelu siirtyi Mikael vaikeaan tulemiseen jos otetaan poskeen. Benkku pistää heti paremmaksi ja häneltä voi kuulemma ottaa jopa tunnin suihin eikä nalli pauku.
Tähän pitää lisätä Tanjan heitto Miksulle, että "sä et ookkaa ollu mun kans" tjsp. Suvikin selitti ettei Miksulta vaan ole otettu oikein ja että joiltain taas tulee heti kun ottaa suuhun. Suvin mielestä miehen pitää kohteliaasti ilmoittaa, milloin on tulossa, että nainen voi päättää ottaako suuhun. Miksu myös kommentoi Sebulle takaisin, että mistä ihmeestä Sebu on saanut Miksusta kiltti koulupoika-kuvan ja Sebu vähän vältellen väittää ettei ole sellaista ollut. Miksu siihen, että kyllä se eilinen reaktio kertoi muuta.

17.42 Miksulla ja Sebulla on joku analyysi kaikista asukkaista menossa, tai ainakin Suvista ja Tanjasta. Pohtivat, kuka asukkaista talossa ihmetyttää eniten, siis että kenen talossa oleminen on jotenkin yllätys tai vaikuttaa epäluonteenomaiselta. Rami ihmetyttää Sebua ja Miksua. Suvi taas ei yhtään, koska on ollut "siinä toisessa ohjelmassakin". Suvi väittää vastaan.

Tanja pohtii samassa, että onko se huono asia jos tuntee ohjelman läpikotaisin, on katsonut kaikki ja tietää kaikki edelliset kaudet ja sitten tulee taloon. Benkku toteaa että on katsonut tyyliin kaks jaksoa, kämppikset kertoi sitten viikkotehtävistä. Suvi kysyy miksi Benkku sitte haki taloon - "ihan sikahyvä muisto, ja oli voittokin mielessä". Asukkaat siis makaavat kaikki makkarissa sängyillä ja keskustelevat ihan hyvässä hengessä. Onko noi oikeesti kaikki tuol makkarissa kun niit on jotenkin tosi vähän? Janicaa ei ainakaa näy eikä kuulu missään..

17.53. Janica on ilmeisesti pk:ssa, kun joku kommentoi että on ollut jo pitkään, eikun tuossahan se sängyllä istuu. Puhetta siitä, minkälaisia ihmiset talossa on, miten avoimesti puhuvat. Ainut asia mikä Suvia harmittaa että on sanonut on että on kertonut Orin koon, että ei ajatellut että aikuisten ihmisten joukossa siitä tulisi niin iso juttu. Tanjalta rivien välissä pieni piikki Suville kun toteaa ettei halua puhua kavereittensa asioista. Miksulla on käsi kyynärpäätä myöten housuissa. Netta pyydetään päikkyyn.

18.01. Pohdintaa siitä, miten kauan kausi jatkuu. Sebu toteaa, että eka kausi oli 12 viikkoa ja nyt ovat jo olleet 13 talossa.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 21 Marras 2011 18:05

Sebastianilla on kuolettavan ikävä kavereita. Miksulla ei ole ja on hieman hämmentynyt Sebastianin olosta. Miksu: mä en oo ikinä ikävöinyt pahemmin ketään ihmisiä (mukaan lukien Annika, toim huom.). Sebastian. Kattookohan mun kaverit tätä ohjelmaa. Mä voin tulla uskovaisena Big broteriin, se ole syntiä. Miksun kaikki kaverit katsoo.

Sebastian ei olisi uskonut, että miksu tulee big broteriin, suvi kyllä, ben kyllä, tanja kyllä, Janica puoliksi. Salar oli yllätys, Dannykin kun oppi tuntemaan, se on sellanen pehmeä, tunteileva tyyppi, sitä ennen mä en olis kuvitellut ollenkaan. Miksu: Tamer tai Jeppe ei. Terhi ulkonäkö joo, luonne, ei. Sebastian: Veera ehdottomasti. Annika joo. Tia oli selvä tapaus. Miksu: Matti oli aika iso ylläri. Sebastian: kaikista suurin ylläri nyt mä sen keksin: Rami. Se vetää pohjat. Miksu: niin vetää. Miksu, Sebastian ja Tanja ajattelevat, että Big Brother on ihan paska ohjelma.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja dertsi » 21 Marras 2011 18:07

Perunat eivät sopineet Suville, vatsa sekaisin. Ja käsiinkin koskee.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 21 Marras 2011 18:11

Puhelevat sukunimistään. Onko kannattanut paljastaa ja onko nimi harvinainen.
Sebastian Netalta: "Onko sun mielestä Kortman vai Tyne erikoisempi?"

(Eli edelleen Sebastian esittää kirkkain silmin oikean sukunimensä olevan Tyne Tynkkysen sijasta...)

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 21 Marras 2011 18:38

18.37. Asukkaat ravaavat päikyssä peräjälkeen. Äsken tuli myös kuulutus, että pk-huoneessa puhutuista asioista puhuminen on ehdottomasti kiellettyä, ei tietoa kenelle kuulutus tuli. Miksu, Netta, Suvi ja Ben pörräävät keittiössä ja tekevät jotain syötävää. Sebu kertoi aiemmin, ettei ole käynyt pk:ssa kolmeen päivään, ei ole mennyt oma-aloitteisesti eikä ole pyydetty.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 21 Marras 2011 18:59

Tulisiko joku asukkaista päiväkirjauhuoneeseen
ja noin

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 21 Marras 2011 19:10

Asukkaat saivat viikkotehtävänsä; avaruuslennolle lähtevät Mikael, Janica, Ben ja Netta. Muut jäävät maan pinnalle. Lento lähtee viiden minuutin päästä, avaruusporukka sai one piecet avaruuspuvuiksi.
you've got the dream but not the drive

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 84. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 21 Marras 2011 19:12

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”