85. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Marras 2011 13:32

Benkku haluaa tietää Netan hyvännäköisistä naispuolisista kavereista. Nettaa ei taida oikein napata aiheet. Ei taida olla yhtään Benkun kriteereihin sopivaa. Benkku yrittää jatkaa kyselyitä: mmmm?
Benkun mielestä Turussa ei ole kauneimmat naiset vaan Stadissa. Perusteluna, kun siellä on enemmän ihmisiä.
Netta kysyy, onko Ben käynyt Turussa. On kuulema käynyt pelireissuilla, muttei baareissa.
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 22 Marras 2011 13:34

Lennonjohdossa on tylsää, Suvi toteaa, että tulee olemaan haastetta sitten kun ei saa mitenkään kommunikoida astronauttien kanssa. Seba ehdottaa, että voisivat mennä aina makkariin kun astronautit tulee ulos. Tanjaa kiinnostaisi nähdä, mitä ne tekevät pihalla.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 22 Marras 2011 13:34

Jaa nyt tämäkin alkoi... Sebastian: saiskohan lennonjohtokeskus ottaa päiväunet?

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Marras 2011 13:39

Kuva
KUULE MUN TOIVE, MÄ HALUAN SEN...!!!
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Marras 2011 13:41

Lennonjohdossa lauletaan Piippolan Vaaria, joka hoitelee lampaitaan.
Tanja: "Toi on musta niin pervo laulu"
Sebastian: "...voi kauhee, emmä ole ikinä ajatellut tolleen!"
you've got the dream but not the drive

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 22 Marras 2011 13:55

13.54: Komentokeskuksessa äsken keskustelua lukiosta ja opiskelusta, lähinnä Seban ja Tanjan kesken. Tanja arveli, että jos nyt menisi lukioon, se olisi paljon helpompaa kuin 16-vuotiaana. Seba taas oli sitä mieltä, että nyt ei ehkä menisi lukioon. Opiskelukeskustelun jälkeen Suvi "tilasi" lennonjohtajille megahampurilaiset "puhelimitse". Megahampurilaisista keskustelu siirtyi vuokranmaksuun ja vuokrasopimuksen irtisanomisiin.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 22 Marras 2011 14:01

Suvi kertoo olohuoneessa kauhuskenaariostaan: Piihun uusi suhde ulkomaailmassa on syventynyt, tyttöystävä on jo esitelty lapsille ja Piihu ehdottaa, että vietetään tänä vuonna joulua yhdessä. Suvi ei tiedä miten suhtautua.

Haaveilevat jälleen kerran mega-hampurilaisista. Naureskelevat Janican onnelle: nyt Janica sit sai sen haluamansa one-piece jumpsuitin, mistä se on puhunut jo kauan...

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 22 Marras 2011 14:11

Olkkarissa puhetta nimistä. Seba kertoi, että hänen Hanna-siskonsa on sanonut toista siskoaan Tanjaksi, koska ei osannut sanoa nimeä oikein. Tanja alkoi arvailemaan, ehdotti mm. Tarjaa, lopulta sanoi Sanja. Seba oli hiljaa, kunnes Suvikin sanoi kysyen Sanja. Seba naurahti tyttöjen osuessa oikeaan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 22 Marras 2011 14:20

Komentokeskuksessa puhutaan erilaisista sanoista, niiden kirjoitusasusta, ääntämisestä ja siitä tuntuuko sana rakenteellisesti hyvältä. Esimerkiksi "maito" ja "tasku" ovat Tanjan mielestä rakenteeltaan hyviä ja järkeviä sanoja.

Tästä päästään nimen "Tanja" lausumiseen ja kirjoittamiseen. Sebastian mainitsee että hänen pikkusiskonsa Hanna (joka vieraili talossa "Seis"-tehtävän aikana) sanoi nuorempaa pikkusiskoa pienenä "Tanjaksi", koska ei osannut lausua nimeä oikein. Tanja ja Suvi ryhtyvät arvuuttelemaan, mikä siskon nimi oikeasti sitten on. Ehdotetaan Tarjaa, Taijaa, Taikaa, Tamaraa, Ranjaa, Ronjaa ja Sanjaa. Sebastian ei paljasta mitään.

Kun Suvi vielä toistaa nimen "Sanja", Sebastianin pokka pettää ja tämä ratkeaa nauramaan, nousee tuolista, laittaa käsiä naaman eteen ja nauraen kiljuu Sebastian-falsetissa, että nyt tuli ikävä pikkusiskoa, voi ei, voi ei. Nimi siis oli "Sanja".

Sebastian: "Ja nyt mä oon sanonu mun pikkusiskon nimen Big Brotherissa, voi ei!"

Sebastian hautaa kasvonsa käsiinsä ja painaa kasvot sohvaan. Toteaa sitten rauhoituttuaan että ei kai sitä haittaa nimen sanominen, mutta on pyrkinyt välttämään sitä. Nyt vain petti pokka kun tuli samalla ikävä. Tanjakin sanoo että eipä niitä kaverien ja sukulaisten nimiä tarvitse hokea jatkuvasti, jos eivät mitenkään liity mihinkään tarinaan. Ei itse ainakaan jatkuvasti hoe vaikka joskus jonkin nimen voi mainitakin.

Sebastian sanoo, että toisaalta ihan hyvä. On puhunut nyt niin paljon jo Hannasta, eikä toisesta siskosta mitään, vaikka molemmat ovat tärkeitä ja kuin parhaita kavereita keskenään.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 22 Marras 2011 14:26

Puhelevat komentokeskuksessa mainostamisesta ja kavereidensa nimien paljastamisesta.

Suvi: "Kyllä mä olen puhunut mun kavereista nimillä. Mä olen esim. kertonut, että Marikalla on vientiä vaikka se ei todellakaan ole mikään pienikokoinen. Mä olen ollut siinä vieressä katsomassa, miten ne miehet haluaa sitä, mut en mä ole missään vaiheessa sanonut et se olis lähtenyt joka miehen matkaan."

Sillä aikaa Mikael ja Janica raketin ohjaimissa. Puhelevat kauden päättymisestä, läheisten näkemisestä, lyhyistä yöunista...

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Marras 2011 14:28

Tanja yrittää selittää jälleen kerran Suville sitä, että hän ei itse koe tarpeelliseksi puhua omista kavereistaan talossa nimillä, koska vain Tanja on hakenut taloon ja voi kertoa omista asioistaan. Kaverit eivät ole hakeneet, eikä niiltä pysty kysymään haluavatko he että heistä kerrotaan asioita, joten ei kerro kavereidensa asioita, ainakaan tunnistettavasti.

Suvi on sitä mieltä, että hänen lapsistaan saa kyllä tiedot esille jos haluaa vaan penkoa, kertoi hän nimiä tai ei. Perustelee myös kavereidensa asioista puhumista sillä, että se on sen merkki, että Suvilla on heitä ikävä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 22 Marras 2011 14:30

14:26 Sukkulassa ei tapahdu mitään. Netta ja Ben nukkuvat. Mika ohjaa ja Janica on vierellä. Janicalla on selkä jumissa. Miettivät kauan ovat nukkuneet. Arvioivat että 6-7 tuntia. Janica kaipaa jo ulos näkemään lapsiaan. "Jos vielä ens sunnuntain jälkeen saa olla täällä. Sulla ei ole hätä. Ei ne välttämättä ilmoita, jos tää on finaaliviikko." Kaksikko vaikenee.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Marras 2011 14:41

Sebastian toi kirjekuoren pk:sta. Pyysi tytöt sohvalle.

Saavat avata kuoren. "Ensimmäinen näytteiden keräys", kiviplaneetalta pitää hakea näytteitä. Lennonjohdon pitää välittää ohjeet sukkulaan ja neuvoa näitä laskeutumisen ajan. (Ps. Houston, meillä ei pitäisi olla probleemaa).
you've got the dream but not the drive

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 22 Marras 2011 14:46

Avaruusalus määrätään laskeutumaan. Miksulla ei tee tiukkaa istua aluksen ohjaimissa. Puhelu alukseen saapuu. Suvi antaa ohjeita Janicalle. Kyrkmœn on karheapintainen, tosi vaikea kohde laskeutua. Hidasta laskeutumista. Miksu: mä meen hitaasti. Janica: Benkku herätys! Miksu: 0,0001 promillea laskeutumispinnasta. Muista Benkku: Nanoskooppi

Yhteys katkennut. Kotka on laskeutunut. Netta herätys!

Ben ja Janica pukeutuvat avaruuspukuihin.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Marras 2011 14:51

Kuva
Lennonjohto neuvoo astronautteja laskeutumisessa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 22 Marras 2011 15:00

Janica ja Ben pukeutuvat valkoisiin asuihin + pukuihin Netan ja Miksun seuratessa tilannetta.

15:05 Netta makoilee bunkassaan ja Miksu auttaa Janicaa ja Beniä puketumaan varusteisiin. Janica kertaa samalla annettuja ohjeita.
* One Day at a Time *

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Marras 2011 15:04

Varastohuone aukesi. Oi niitä megahampurilaisia ei tullut, tyytyvät jauhelihaan pakastimesta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 22 Marras 2011 15:05

Saas nähdä pystyvätkö valvomolaiset olemaan reagoimatta beebeenautteihin. Hienot asut!

Kuva

Kuva
Beebeenautit Ben ja Janica valmistautuvat avaruuskävelylle.

Kuva
"Tämä on piene askel ihmiskunnalle, mutta suuri..."

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Mikael: "Isoimmasta kivestä täytyy kerätä 200 grammaa..."

Kuva
Janica haluaisi pyyhkimet kypärän lasiin.

Kuva
Janica: Saatana, taas on nepparit puvusta auki.
Ben: Sul on vaan niin isot posat.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Zeus » 22 Marras 2011 15:07

Komentokeskus mankuu varostohuoneen ovea auki. Haluavat billy pizzaa. HAL 9000 avaa varastohuoneen oven oikeasti. Ottavat myös naudanlihaa. ja alkavat valmistaa ruokaa.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 22 Marras 2011 15:10

Äsken oli tylsää, nyt kun alkaa tapahtua, niin komentoväellä on tietysti nälkä ja rupeavat sitä touhuamaan. Käytiin taas varastohuoneen oven avaamisen pyytämiskeskustelu :). Tyyliin: Mitäh, varastohuoneen ovi ei ole auki! Haluaisitko sinä varastohuoneen oven auki? Mitä? En kuullut? Haluaisitko sinä varastohuoneen oven auki? Kyllä, varastohuoneen oven pitäisi nyt aueta, jotta saisin sieltä pakastepizzaa. Ai, ottaisit varastohuoneesta pakatepizzaa? Minäkin haluaisin kyllä pakastepizzaa. Olisi todella hyvä, jos sen varastohuoneen oven saisi auki. Sitten saisimme pakatepizzaa (mukaellen muistista) jne jne. Tehosi ja saivat jotain ruokaa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 22 Marras 2011 15:11

Kuulutus: "Tämä on pieni askel ihmiskunnalle, mutta älytöntä hommaa teille".

Mikael ottaa yhteyttä Janicaan ja Beniin: "Tukikohta kutsuu, kahta apinaa".
Astronautit liikkuvat pihalla olevia naruja pitkin kohti tehtäväaluetta.

Sebastian pyydettiin pk:hon ja tuli sieltä kirjekuoren kanssa.
you've got the dream but not the drive

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 85. päivä

Viesti Kirjoittaja Belliina » 22 Marras 2011 15:13

Kontattava käytävä oli bbbnauteille aika ahdas, mutta selvittivät sen. Nyt ovat pihalla, jossa on vedetty vaijeria seinään ja hiekkakaistaleen reunaan. Vaijeriin on oltava kytkettynä, joten sitä pitkin mennään. Näkyvyysongelmia bbnauteilla, kun tulee hiki ja kypärän visiiri sumenee.

Reitti johtaa tehtäväalueelle, jossa on muutama kivi eikä muuta.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”