94. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Joulu 2011 19:01

Suvi kaapi kinkun päältä rasvakerroksen pois ja Ben oli harmissaan, kun se on Benkun mielestä hyvää. Ei ole, sano Suvi ja jatko kaapimista.
Mä olen kyllä luullut aina, että se kuorrutus laitetaan sen rasvakerroksen päälle. Tai sillee meillä kotona tehtiin.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Joulu 2011 19:26

Janicalle kirje, Janica ei tunnista käsialaa.

Janica: "Moi Janica. Äiskä täällä kirjottelee kuulumisia kotipuolesta. Hyvin on mennyt, vaikka meillä kaikilla on ihan hirveä ikävä sinua. Olit oikeassa kun sanoit, että tämä aika menee kuin kesäloma. Juuri se alkoi ja nyt jo loppu häämöttää. Näihin viikkoihin on mahtunut niin paljon, kerrottavaa riittäisi. Monesti olen miettinyt, että jos olisit kärpäsenä katossa, olisi naurussa pitelemistä. Ruusunnuppu ruksailee ahkerasti päiviä antamastasi kalenterista. Ja simpukka puolestaan sai mummin kyyneliin ylpeydestä kun hänet valittiin taannoin joukkueen parhaimmaksi pelaajaksi. (Suvi ja Janica itkee molemmat aika reilusti.) Olet äärettömän rakas ja tärkeä meille kaikille. Pysy lujana, ei enää kauan niin näemme jälleen. Suukkoja ja haleja."

Kirje oli lyhyehkö ja sen jälkeen Tanja ja Seba menevät halaamaan Janicaa.

Tanja: Mun ammu tippu kiipeilytelineestä, Janican ammu valittiin joukkueen parhaaks pelaajaks.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 01 Joulu 2011 19:30

Seba mietti, jos kirjeestä on jouduttu ottamaan jotain pois ja se on pitänyt kirjoittaa tuotannon toimesta uudestaan. Mikael oli miettinyt samaa, ei ehtinyt sanoa, menevät SEban kanssa katsomaan pyyhkeiden nimilappuja, jos sieltä löytyy samaa käsialaa, mutta ei ollut yhteneväistä kirjeen kanssa. [smilie=a_cool.gif]

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 01 Joulu 2011 19:30

janican kirjeessä kerrottiin mm että janican muksu on valittu parhaimmaksi pelaajaksi joukkueessaan. lisäksi käskettiin pysyä kovana kun niin vähän enää jäljellä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Joulu 2011 19:45

Loirin Varpunen jouluaamuna soi ja porukka huojuu kuusen ympärillä. Miksu alkoi seisomaan päällään ja heiluttelee jalkoja.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 01 Joulu 2011 20:30

Benin kirje tuli. Äidiltään.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja ramasee » 01 Joulu 2011 20:36

Sebastian lukee vielä benin kirjeen ääneen, benin toiveesta
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Joulu 2011 20:40

Ben sai kortin, ihmetteli läpällä miksei siellä ollut rahaa sisällä, "mutsi hei?!".

"Rakas poikani, toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja.." Vitsiii... "Ja.." Mmmm... (Benkku meinaa itkeä) "..toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja sydämesi on saanut kokea paljon tunteita ja tapahtumia joilla on vaikutusta elämääsi ja voit olla näistä kiitollinen." Huhhuh. Ja piste misson sydän. "Itselleni on ollut vaikeaa tämän sinun lähdön kanssa. Olen yrittänyt ymmärtää sinun valintaasi ja toivon että sillä saadaan ymmärrystä molemmin puolin. Minua on tukenut ystävät ja läheiset. Veljellä ja isällä on kaikki hyvin, mummilla myös. Kaikilla ikävä sinua." (Ben puhaltelee.) "Pojat kämpillä ovat pärjänneet hyvin, jokaisella ikävä sinua." Sydän. "Ja odottavat näkemistä. Toivotaan, että tänä jouluna saamme nauttia.." (Keräilee itseään hetken.) "..sinusta niin paljon, että kyllästymme sinuun. Syödään ja rauhoitutaan nauttimaan kiireettömyydestä. PS. Laita käsi sydämellesi ja tunnetko.." Mitä? Tunnetko..? "tunnetko, jokainen lyönti on merkki siitä että ajattelen sinua. Äiti."

Ben käsi sydämellä: Vitsii...
Janica ja Suvi kyynelehtii.
Ben: Missä raha on?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Joulu 2011 21:02

Alkavat tehdä tehtävä-pipareita, tarkoitus olisi saada aikaan 600 piparia, jokainen saa syödä yhden. Suunnittelevat paketoivansa piparit lahjapapereihin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Joulu 2011 21:05

Ben päikystä. ”Isoveikka on aina mulle kiltti”
Muut: Kiltti?
Ben: Nii, se on mulle aina kiltti!
Seba: Mä en usko, et isoveli on yhellekään asukkaalle alusta loppuun kiltti. IV:llä on tosi paljon piilokettuilua, tai sen kysymyksillä se piikittelee. Tai haluaa saada sut kuulostamaan tyhmältä. Monta kertaa saa oikein miettiä, ettei vaan vahingossakaan mee siihen ansaan minkä IV asettaa.
Suvi: On se välillä kiltti.
Seba: Sillä on tosi paljon ansoja.
Ben:No en mä tiiä, mulle se on ollu aina kiltti.
Seba naurahtaa: No,sulle se on sit ollu aina kiltti.
Ben hymyilee maireesti: Kiltti isoveli.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Joulu 2011 21:13

Suvi: Vatsa on ihan sikakipee. Tuli (varmaan) tost ruuasta.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Joulu 2011 21:29

Suville postia varastohuoneessa....

Lukemisen jälkeen alkaa armoton spekulointi. Ystävä Katja kirjoittajana. Kirjoittaa melko ympäripyöreästi tilanteesta uolkomaailmassa. Suvin täytyy nyt vain keskittyä talossa olemiseen ja malttaa mielensä, "pieni hetki vielä rakas hyvä ystävä ja kaikki selviää sinulle kyllä"... "Kaikki täällä ulkona odottavat asiat voivat vielä pikkuisen aikaa odottaa".

Suvin tulkinnan mukaan oria ei siis enää ole, koska Katja ei mainitse siitä kirjeessä mitään. Lisäksi Piihu ja "sen muija" on nykyisin varmaan TOSI läheisiä, eikä Katja tahtonut pahoittaa Suvin mieltä sellaisillakaan uutisilla. Lapsilla kaikki hyvin vaikka ikävä ei kirjeen mukaan olekaan heistä näkynytkään.
Mitä tulee ystäviisi on alleviivattu, Suvin mielestä se tarkoittaa että ori ei ole edes Suvin ystäväkään enää.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Joulu 2011 21:41

Varastohuoneeseen tuli Suvin kirje, Suvi on vessassa kakkalla.
Suvi: Ne teki tän tahalleen!

Asukkaat kerääntyy sohville, Suvi alkaa avata kirjekuorta, "tää on tosi ohut".

Suvi: Tää on Marikalta. Ei kun tää on Katjalta. "Rakas Suvi. Ihan ensimmäisenä lämpimät onnittelut siitä että olet selvinnyt talossa näin pitkälle. Kulunut syksy on mennyt todella nopeasti, ei voisi vieläkään uskoa että olet ollut siellä jo kolme kuukautta. Mietit varmasti paljon, että mitä täällä ulkomaailmassa on tapahtunut. Pieni hetki vielä rakas ystävä niin kaikki selviää sinulle kyllä. Nyt vaan keskityt talossaoloon, jotta pysyt omana iloisena itsenäsi (ääni alkaa murtua, Suvi jatkaa itkien). Kaikki täällä ulkona odottavat asiat voivat vielä pikkuisen aikaa odottaa." Ja hymynaama.

"Yleisesti ottaen täällä vietetään aika normaalia elämää. Bilettäminenkin on hieman jäänyt kun meidän bilemoottorimme puuttuu joukosta. Lapsillasi on kaikki hyvin, kovasti he jo kaipaavat ja odottavat äitiä. Mutta kuten lapsesi aina, ovat he nytkin pysyneet reippaana eikä ikävä ole heissä tai heidän elämässään onneksi juurikaan näkynyt. Mitä tulee ystäviisi, kaksosten äiti, reissukaverisi, laululintusi, pikkumiehen äiti sekä tietenkin minä itse ikävöimme ja odotamme sinua jo kovasti tänne ulkomaailmaan. Tiedämme, että rakastat joulua ja varmasti mietit miten ehdit joulua valmistelemaan. Jos matkasi talossa vielä jatkuu, älä huoli rakas ystävä, me autamme kaikessa mahdollisessa, jotta sinulle ja läheisillesi saataisiin ihana joulu."

"Muista, että olet meille kaikille erittäin rakas ja tärkeä ihminen. Toivomme sinulle erittäin paljon voimia ja tsemppiä loppuajalle taloon, sekä näiden sanojen myötä lähetämme sinulle paljon haleja ja pusuja. Rakkaudella ystäviesi puolesta kummityttösi äiti."
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Joulu 2011 21:43

Suvi ja Janica juttelee keittiön pöydän ääressä siitä kuinka ystävä oli varmasti nähnyt kuinka Suvi on talossa puhunut orista.

Miksu: Se on saleen pannu sitä!
Seba: Noniin Miksu, hienoa! (puhelinmainosäänellä) Soita Mikaelin lohdutuslinjalle.
The reason I swear so much is because fuck you.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Joulu 2011 21:48

Suvi masentuneena Janicalle: "Voi kun se (Ori) tulis mua vastaan. Voi kun se edes olis mun ystävä." "Ei kun se johtuu tästä kaikesta mitä siitä on täällä puhuttu. Sen broidikin on varmaan suuttunut..."

Suvi jankkaa tekstiä ääneen kerta toisensa jälkeen...

Suvi kyynelehtii Janican kaulassa. Kertoo tiedostavansa, että sen vuoksi että on BB-talossa on menettänyt jotakin tosi tärkeetä. Ori on ollut 1,5 vuotta Suville tosi tärkeä, melkein tärkein ihminen.
Suvi: "Kaikki johtuu siitä, että siitä on täällä vitsailtu. Sen veli vihaa mua ja jos se on kattonut mua BB-talossa, niin se on puhunut..."
Sebastian jatkaa: "puhunut sen ympäri?"

Suvi menee makaamaan peiton alle sänkyynsä ja lukee kirjettä mietiskelevä ilme kasvoillaan. Muut asukkaat keittiössä tai olohuoneessa. Tsemppari-Ben käy nopeasti tarkistamassa että Suvilla on kaikki ok.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Joulu 2011 22:15

Janica ja Sebastian ovat puhuneet pitkään (jo ennen kuin Suvi lähti lepäämään) Janican lapsista. Seba haluaa kovasti päästä tutustumaan näihin. Janica tahtoo, että lapset tulis studioon vastaan. Seba järkeilee, että riippuu varmaan paljon exästä ja äidistä ja jopa Mariannestakin. Pyytää Janicaa puhumaan päikyssä tästä asiasta.
Suvi päikkyyn ja Seba kaivaa taas siskon kirjeen esiin ja Janica hakee omansa. Seba pyytää Janican viereensä istumaan ja lukemaan. Naureskelevat yhdessä kirjeilleen ja analysoivat niitä.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Joulu 2011 22:47

Suvi spekuloi edelleen kirjettään, tällä kertaa Tanjalle. Tanja yrittää sanoa, että ei noi sanavalinnat välttämättä tarkota mitään sen ihmeempiä. Suvi jatkaa spekulointia...
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 94. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 01 Joulu 2011 22:59

Spekuloinnissa päästään jälleen finaaliviikkoon, Suvi ja Janica keksivät uuden teoria: nyt onkin finaaliviikko ja asukkaille teetetään mittojen mukaan asut nimenomaan finaalia varten. Miksu ei osta tätä teoriaa, myös Tanja sanoo, että ensi viikko se finaaliviikko on. Suvi miettii, onko sitten huomenna nimeämiset. Tanjan mukaan ei, koska yleisöllä on oikeus päättää, ketkä finaaliin pääsevät.

Let it Snow alkaa soida. Ja sitten Mariah Carey All I want for Christmas is you. Sebastian innoissaan tästäkin. Kaikki tuntuvat olevan innolla mukana tanssimassa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”