100. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 07 Joulu 2011 22:56

BB-3 kirjoitti:Janica poistui heti nukkumaan :lol: "perus"
Janica nukkui "sängyssä" ja kuuli puheita olkkarista. Musiikki alkaa soida ja Janican sanoo silmät kiinni tyyliin "Mun pitää voittaa Tanja" ja lähtee olkkariin.

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 07 Joulu 2011 22:57

olkkarissa siis soi Leonard Cohenin Closing Time.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 07 Joulu 2011 22:59

Nyt Tanjan kohteena Janica. Haluaa, että Janica voittaa finaalin, koska ei osaa itse nähdä itseään voittajana x 100. Janica taisi jo sammua. Ei hidasta Tanjaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Joulu 2011 23:00

Tanja örveltää makkarissa Janicalle, että tahtoo Janican voittavan BB:n. Välillä puhuu poikien voittamisesta juomakisassa. Tanjalla menee jo voitot sekaisin. ;)
Tanjalle kuulema hoettu pari viikkoa, että vain yksi teistä voittaa. Tanjasta Janican voitto ois sikasiistii. Janican vastauksia ei kuulu.

Makkarista sammui valot.Tanja jatkaa ja J kysyy, voitasko alkaa nukkuu. T ei lopeta ja J sanoo, että oksettaa. T jatkaa edelleen voitosta, T on ilosempi, jos kaveri voittaa.

Tanja jatkaa edelleen ja taustalta kuuluu Miksun "plaaplaaaplaa". Tanja siirtyy Miksun sängyn vierelle. Alkaa puhumaan renkaiden vaihdosta..
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Joulu 2011 23:16

Tanja höpöttää hetken yksinään mikkiin. Päättää siirtyä sohvalle istumaan, kun ei ole kuulijoita.
Juoksee ulko-ovelle ja toteaa sen olevan vielä auki, kertoo menevänsä tupakalle ja höpisee koko ajan tekemisiään. Toteaa BB:lle, että voit sitten kuuluttaa, että mene nukkumaan. Puhuu ääneen stendarin etsimiset, seinään nojaamiset jne...
Ulos mennessään Tanja toteaa muistavansa kaikkia, jotka kuolivat sodassa. Ja selostus jatkuu...
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Joulu 2011 23:29

Viimisillä voimillaan sohvan uumenista Tanja toteaa voittaneensa juomiskilpailun.
Ulko-ovi pamahtaa kiinni.
"Vittu mul on paha olo, ja en ois halunnukkaa röökille. Terveiset Olarista. Jaaa yrjöttää, meen yrjölle. Sirilimpsis, pesukonekin päällä ja kuivausrumpukin. Silti oon sitä mieltä, et Miksu ja Benkku hävis."
Tanja yrjöö.
a walking disaster

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 07 Joulu 2011 23:33

Kuva

Kuva
Sirilimpsis! Espoo voitti jälleen!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Joulu 2011 23:42

Tanja pyytää BB:ltä, että kun rakentaa ens vuonna taloa, niin laittaa sohvan, missä voi nukkua ja vessan viereen, kiitos.
Hyvä idea ;)
a walking disaster

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Joulu 2011 23:51

Tanja pitää huomiohakuista monologiaan olohuoneen lattialla ja puhelee itsekseen ja usein kohdistaen sanansa isolle veljelle. Muut asukkaat nukkumassa makkarissa.

Ilmoittaa haluavansa olla nyt kotona. Räkii kuppiinsa ja niistää kovaäänisesti. Kertoo, että nenässä on oksennusta.
Pätkiä turhaakin turhemmasta lässytyksestä:
"Ja mulla on paha olo, v*ttu mä nään tähtiä, ja v*ttu tollasta sohvaa ei haluais kukaan himaansa..."
"Mut silti mä puolustin Anskua koska Ansku on ihana. Ja Miksu on ihan paska jos se ei tajua kuin hienon naisen se on löytänyt".
"Mut hei broidi, jos sä vihaat mua niin paljon et sä haluut mut ulos täältä, niin sä voit nyt keksiä jonkun hyvän syyn. Jos mä vaikka lyön itseeni, sä voit heittää mut ulos väkivaltaisen käytöksen vuoksi..."
"Mä oon ihan lärveissä. Mä oon tottunut siihen, et himassa mua taputtaa aina joku päähän vaikka mä oisin miten lärveissä tahansa... Sori.fi. Onneks mä pääsen kotiin parin päivän päästä..."
Puhuu suoraan kameroille ja napsuttaa sormiaan: "Lopeta, lopeta, lopeta"

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”