100. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 07 Joulu 2011 14:43

Janica ja Suvi keskustelevat yläterassin puutarhatuoleilla istuskellen kotoa saamistaan kirjeistä. Janicalla on kaikki hyvin kun kirjeessäkin niin vakuuteltiin.

Suvia edelleen vaivaa, ettei omassa kirjeessä ollut mitään mainintaa kahdesta tärkeimmästä ihmisestä, Piihusta ja Orista. Ei haittaa mitä mieltä vaikka äiti tai sukulaiset ovat, mutta näistä kahdesta olisi halunnut kuulla. Aikoo ottaa asian puheeksi vielä kaverien kanssa, kun pistivät elämään pari viikkoa epätietoisuudessa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 14:50

Asukkaat sisälle, drinkintekoaika.

Janica lukee: Nimikko drinkki Ben

2cl Pisang Ambon orginal
2 cl Bols Blue
Sprite
Koristele limelohkolla


Ben menee valmistamaan viittä drinkkiä. "Älkää kattoko mua."
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 07 Joulu 2011 14:51

Benin drinkin vuoro.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 14:55

Suvi purnaa kun hän ei ole saanut mitään salatehtäviä isoveljeltä. Muut yrittävät sanoa, että Suvi on saanut mm. aamusaunan.

Puhe siis siitä kun osa asukkaista on maininnut keskusteluissa, että "puhutaan tästä sit ulkopuolella" (kun asia on liittynyt tuotantoon tai päiväkirjahuoneen asioihin). Janicalla ei ole sellaisia asioita, Suvillakaan ei.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 07 Joulu 2011 14:56

Benin drinksu tekeillä

Kuva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 15:06

Benkkua muistellaan, Suvi muistelee kuinka käski Benin lintuhäkkiin. Tanja muistaa kun Ben tuli juttelemaan Tanjalle sen jälkeen kun veitsi oli lentänyt Anskua kohti. Kuparikaivostehtävässä näkivät Benkusta klippejä, ajattelivat että Benillä oli hauskaa uusien asukkaiden kanssa ja oli jo unohtanut heidät. Muistelevat kuinka Ben oli ninjaviikolla pukeutunut ninjaksi.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 07 Joulu 2011 15:16

Miksu ei tunnu osallistuvan Benin muisteluun (kehuskeluun) ollenkaan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 15:19

Ben kippasi loput juomasta huiviin, Tanjalla ja Janicalla vielä puoli lasillista, Suvin lasia ei näy.

Mikael tosiaan osallistuu keskusteluun vaan jos joku sanoo tälle suoraan jotain kommenttia, eli ei käytännössä ollenkaan.

Nyt ollaan jo tonttubileissä, Ben muistelee kuinka Miksu tappoi joulukuusen. Miksukin vähän heräsi, muisteli kun Ben kävi yksinään saunassa. (No siihen se herääminen sitten jäikin...)

Muistelointi alkaa hidastua, kukaan ei enää oikein keksi mitään sanottavaa.
Ben: Eiköhän vaan juoda nää lasit.
Tanjan mielestä drinkki maistuu samalta kuin eilinen booli, booli oli vaan sinisempää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 15:35

Muistelotuokio ohi, Mikael kävi päikyssä ja toi sieltä terveisiä. Talossa on tällä hetkellä 5 kaljatölkkiä ja ne saa tyhjentää. Kun tyhjän tölkin vie varastohuoneeseen, sieltä saa ottaa täyden tilalle. Talon puolella saa olla kerrallaan 5 tölkkiä.

Löysivät tölkit ja veivät ne varastohuoneeseen. Varastohuoneen jääkaappi aivan täpötentäynnä kaljatölkkejä (saattoi olla lonkkua ja siduakin). Suvi valittaa, hän ei ole tölkkijuomien ystävä.
Suvi: Mulle vois tulla sellanen, et mä vien tyhjän lasin tonne ja saisin ottaa täyden.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 15:42

Mikael toi päiväkirjahuoneesta myös kuoren. Sai luvan avata sen ja lukee:

Vetäkää hatusta! On aika laittaa luovuus peliin ja heittäytyä improvisaation maailmaan. Teidän tulee päättää ketkä asukkaista ottavat lavan haltuun. Esiintymässä on 2 tai 3 asukasta kerrallaan. Kukin esiintyjä arpoo itselleen yhden ammatin/hahmon pussista. Sen jälkeen otatte yhden paikan ja yhden tapahtuman. Kun pusseja on ronkittu, hyökkäätte lavalle ja annatte improvisaation ottaa teistä vallan humoristisen näytelmän muodossa. Näytelmä alkaa kuulutuksella ja näytelmä päättyy kun BB antaa teille palautetta.

Suvi: Eli onks mun nyt sittenkin otettava tuolta noita (kaljoja), en mä pysty tällaseen selvinpäin. Onks kaikkien osallistuttava?
Miksu lukee sääntöjä, 2 tai 3, asukkaat päättää.
Janica: Eli Benkku ja Tanja.
Mikael tarjoutui kolmanneksi.

Suvi haki itselleen ison kaljan, Mikaelilla on kädessään karpalolonkero ja Benkulla tavallinen. Odottelevat jatko-ohjeita.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 15:47

BB: Voitte aloittaa.

Esiintyjät vetävät hahmolappuja.
Mikael: Presidentti.
Tanja: Kummitus.
Ben: Strippari.
Mikael: Sitten meidän tapahtuma on... Esileikki!
Tanja: Jaaa tapahtuu armeijassa.
Ben: Eli mitä mä teen?
Mikael: Strippaat.
Ben: Sulle?
Mikael: Nii.

Presidentti-Mikael komentaa strippari-Beniä kuin alokasta. Miksu meni makaamaan lattialle, komensi Benkun strippaamaan. Ben heiluttelee samalla tavalla jalkoja kuin Janica, kummitus-Tanja vinkkailee Benkulle.

Tanja: Sori, mä oon oikeesti ihan jäässä!
Ben: Oo kummitus, sano silleen "pöö".
Tanja: Bööö!
Mikael kauhistuneena: ÄÄÄÄÄÄ!

BB buuasi.

Janican ja Suvin vuoro. Suvi on mörkö, Janica on faarao. Tapahtumapaikka on onnettomuus, paikka on pannuhuone. Suvi on pannuhuoneen mörkö.

Eivät ehtineet vielä edes aloittaa ja BB buuasi pitkään. Eivät nyt tajua mitä tekivät väärin. Alkoivat suorittaa tehtävää. Suvi käkättää ja pelottelee Janicaa, Janica liukastui pannuhuoneen lattialle. Mörkö kuulustelee faaraota, miksi on tullut Suomeen. Faarao halusi kylmään, mörkö uhkaa pistää tulta pesään että tulee lämmin. Kääri faaraon papyruskääreisiin ja pisti uuniin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 16:10

Suvi toi päikystä terveisiä, että ei mitään miettimisiä, vaan lappu käteen ja lavalle ja siitä sitten improvisoidaan.

Homma alkaakin sujua vähän paremmin, Mikael ja Ben olivat helvetissä ja Mikael vaihtoi Benkun autoon renkaita. Ben esitti jotain vanhaa miestä (meni ohi tarkempi kuvaus). Chat-juontaja Suvi ja tyylikonsultti-Tanja saivat siivouspäivästään ja chat-juonnostaan aplodit isoveikalta. Unohtivat vaan täysin tapahtumapaikan, eli Kuusamon.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 16:14

BB: Voitte aloittaa.

Suvi: Oopperalaulaja.
Mikael: Mä oon Susanna Laine. Who the fuck is Susanna Laine?
Muut: Tän BB:n juontaja!

Puhelinkoppi ja ensilumi.
Suvi kiekuu kuin oopperalaulaja, Miksu yrittää puhua puhelimeen ja innostuu samalla ensilumesta. BB antaa aplodit.

Tanja: Mä oon keihäänheittäjä.
Janica: Mä oon Tamer
Janica: BB-häätö Japanissa.
Keihäänheittäjä tuli häätämään Japanin BB-talosta asukkaan. Keihäänheittäjä heittää, "TAMER!". "Oho, meni ohi.. Seiso paikallas, helpompi tähdätä."
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 07 Joulu 2011 16:34

Suvi ja Ben esittivät liikemiestä ja mykkää. Saivat buuaukset.

Mikaelin ja Janican välinen esitys "kotiäiti (Miksu) ja gynekologi (Janica) jääkaapissa hampaita valkaisemassa" sai sekä aplodit että suuret naurut sohvilla.

Tanja esitti Salaria ja Ben Big Brotheria, sirkuksessa piti kengittää ja oli riittävän hauskaa että saivat aplodit.

Janica ja Suvi joutuivat vuorollaan esittämään Kirjailijan ja Elinan treffejä Pattayalla.

Janica: "Mikä sinun nimesi on?"
Suvi: "Elina"
Janica: "Vai niin, minä olen Kirjailija"

Vähän lässähti loppua kohti, mutta saivat aplodit.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 07 Joulu 2011 16:36

Jeppe-Oskar (Tanja) ja pappi (Mikael) viettävät arpajaisia ruumishuoneella. Pappi lupasi arpoa Jepelle ruumiin seuraavaa leffaa varten, Jeppe taas halusi papin elokuvaansa. Isoveli ei pitänyt esityksestä ja se päättyi buuaukseen.

Biologi (Ben, joka ei tiennyt mikä se on) ja Amanda (Janica) nimeävät BB-talossa. Amanda antoi 2 pistettä biologille, koska se tutkii talon pihalla kukkia ja 1 piste meni biologille kanssa, koska se yrittää iskeä Beniä. Biologi antoi 2 pistettä Amandalle, koska ei päässyt tutkimaan Amandan kukkaa. 1 piste menee Benille, koska.. ei, ei haluakaan antaa, 1 piste menee Salarille, koska hänellä oli herkkutatti housuissa, siinä kasvoi kaunis kukka. (What??). Amanda meni tupakalle nimeämisten jälkeen, biologi tuli tutkimaan kukkia tupakkapaikalle ja löysikin Amandan kukkasen. Suvia ja Tanjaa naurattaa sohvilla. Isoveli nukahti ja kuuluu kuorsausta.

Tonttu (Suvi) ja Annika (Tanja) ovat pankissa velanperinnässä. Annika on pankissa töissä, tonttu tuli perimään. Tanja-Annika nauraa käkättää eikä kuuntele mitä asiaa tontulla on, "ai mitä? hihihihihihihihihi". Annika tarjosi tontulle Tekiilaa, tonttu haluaa vain pankin velat. Isoveli buuasi kovaan ääneen eikä sohvillakaan ketään naurattanut.

Sebastian (Mikael) ja 5v. lapsi (Ben) ovat häissä päiväkodissa. Sebastianista kaikki on ihanaa, varsinkin toi lapsi, ihanaa, Seban sisko menee naimisiin, ihanaa! Kiitos Jumalalle, halleluja! Ben haluaa olla Seban lapsi. "Sähän oot mun lapsi", Miksu-Seba vastaa. Siskokin on niin kaunis, ihanaa ihanaa! Mä en kestä kun se on niin kaunis, aaaa! Miksu-Seba rakastaa lastaan, mutta on surullinen kun ei osaa itkee. Ben huutaa äitiä vieressä. Voi ei, Seballa alkoi nyt seisoo. Isoveli antoi aplodit. Sohvilla porukkaa nauratti, Suvi kehui, Sebasta saa vaikka mitä irti. "Sarjakuvahahmo", Tanja tiivistää ajatuksensa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 07 Joulu 2011 18:27

Improvisaatiot jatkuvat.

Ben aikoo käydä niin monta kertaa kunnes saa aplodit.
Janica sanoo ettei enää halua mennä lavalle esittämään, Mikael kommentoi että juotetaan Janica känniin niin sitten lähtee.

Voitte aloittaa. Mikael hierova siivooja, Ben robotti, tapahtumapaikka pannuhuone. Mikael Imuroi Benillä pannuhuoneen lattiaa. BB antaa aplodit.

Seuraavana vuorossa Ben ja Tanja, esitys menee aika puihin ja BB kuorsaa.

Sitten Tanja ja Mikael. Mikael on lääkäri, Tanja on Urologi. Onnettomuus antiikin roomassa.

Mikael: Terve nyt olis virtsankarkailua.
Tanja. No otappa muna esiin niin katotaan. Jos me tällä veitsellä vähän katselen. Oho, pala irtos.

Molemmat repeävät nauruun.

Mikael: Anteeksi, refleksi veti housut takaisin jalkaan. Onneksi olen lääkäri, urologi pyörtyi, tiedän että jalat pitää nostaa ylös. Tämän minulle opetti Zeus.

Tanja: Mitä tapahtui? (nauraen)

Mikael: Arvon neiti, näitte penikseni! (Jotain selitystä antiikin roomasta) ..nyt voisinkin tehdä valituksen sillä urologini ei ole peniksen kestävä.
Tanja ja Mikael nauravat molemmat. Esitys päättyy.


Sitten Mikael ja Ben. Mikael on tonttu, tapahtumapaikka pariisilainen kahvila. Ben on Big Brother. BB kuorsaa.

Sitten vuoroon rohkaistunut Janica ja Suvi. Janica Mörkö ja Suvi ihmissusi, häät erotiikkaravintolassa. Esityksestä ei ole tulla mitään, Suvi nauraa. BB antaa buuaukset.

Esitykset jatkuvat ja vuoron saa Tanja, Ben ja Mikael.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 07 Joulu 2011 18:43

..ja jatkuu.

Janica, Mikael ja Ben. Alkavat olla aika tuitelissa.

Tapahtumapaikka Muistinmenetys jääkaapissa, Ben Biologi, Mikael Vampyyri ja Janica Lintu. Mikael imi Benin myrkyttynyttä verta ja kuolaa valuu. BB antoi aplodit (Whaaat? :D )

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 18:49

Suvi tuli pois päikystä ja alkoi keräillä Vetäkää hatusta -lappusia pois. Muut harmittelee kun leikki loppui. Suvi vei laput päikkyyn ja asukkaat jatkaa leikkiä antamalla toisilleen tapahtumapaikkoja, hahmoja ja tilanteita. Päätyvät lopulta juomaan vaan.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 07 Joulu 2011 18:54

Tanja on pk:ssa. Ben, suvi, miksu ja janica meni piiloon varastohuoneeseen.

tanja istui sohvalle ja sanoi silisrimpsis.

mihin tanja meni? muut juoksi pesään
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 18:55

Janica löi varastohuoneen oven kiinni, vaikka muut yritti estellä. Suvi totesi, että isoveli on nyt mukana jutussa. Tanja tuli pois päikystä ja meni sohvalle juomaan. Tanja meni piiloon pesukoneen viereiseen koloon, varastohuoneen ovi aukesi ja Janica, Miksu ja Suvi juoksi pesään piiloon. Ben lähti etsimään Tanjaa. Lopulta BB käski sulkemaan varastohuoneen oven ja kaikki lähtivät äkkiä hakemaan juomaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 07 Joulu 2011 19:11

Finalistit kokoontukaa sohville

"kukas sä oot?" heitti miksu vieraalle :D

19.29 vieras lähti :lol:
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 100. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 07 Joulu 2011 19:32

Stand-up-mies Tampereelta kävi talossa, oli ihan jees settiä, ainakin asukkaita nauratti paljon. Olisivat halunneet pidemmän esityksen, oli aika lyhyt visiitti.

Nyt naureskelevat vitseille keskenään.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”