101. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 08 Joulu 2011 17:02

Miksu aikoi toivoa lopuksi, että kaikki nämä toiveet perutaan :D "läppä läppä"
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Joulu 2011 18:20

Musiikki alkoi soimaan, Suvi toivoo ensimmäisenä, ei oikein meinaa saada sanottua asiaansa nopeasti. Toivoo tärkeää ihmistä eli Oria vastaan (puhui Orista sen oikealla nimellä). Ben toivoi kaikille valkoiset hampaat. Mikael toivoo, että kaikkien toiveet toteutuu. Tanja ei ehtinyt toivoa, ei paljon enää kiinnostaisi toivoa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 08 Joulu 2011 18:37

Tanja nukahti olohuoneen sohvalle, muut makuuhuoneessa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja Skygge » 08 Joulu 2011 18:42

Asukkaat sai megahamppareita.

Lisäksi varastohuoneessa oli kaksi kirjekuorta, toinen janicalle ja toinen benille. Janican kuoressa luki, että "onneksi olkoon, olet yksi finalisteista ja sinulla on 20% mahdollisuus voittaa Big Brother." Benin kuori sisälsi kaksi valokuvaa.
:trollface:

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 08 Joulu 2011 18:42

Varastohuone aukesi, kaikille mega-hampurilaiset. Benille ja Miksulle kirjekuori jonka sisällä kuva Thaimaasta. Janicalle kirje jossa kerrotaan että hänellä on 20%:n voittomahdollisuus.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 08 Joulu 2011 19:22

Suvi toivoi kolme uutta toivomusta, benkku sähköshokkipukua.
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Joulu 2011 20:09

Asukkaat käskettiin kymmenisen minuuttia sitten pihalle. Suvi surkutteli, että nyt lähtee toivomuskaivo. Arvailevat että nyt tulee muisteludrinkki jollekin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja ramasee » 08 Joulu 2011 20:25

Suvi: Pitäsköhän mun toivoo särkylääkettä, ku oon ihan varma, et mun niska menee ihan just jumiin
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Joulu 2011 20:30

Asukkaat pääsi takaisin sisälle, pöydällä on drinkkitarpeita ja kaivokin on vielä paikoillaan.

Saivat avata kuoren, Tanja lukee. Nimikkodrinkki finalisti Mikaelille.

2 cl Pisang Ambon
2 cl Bols Melon
6 cl tuorepuristettua appelsiinimehua
Soodaa
Koristele appelsiiniviipaleella


Ei ole jäitä. Muut sanoo, että alkaa vaan mittailemaan aineksia, jäät tulee varmaan kohta varastohuoneeseen.
Mikael: Saan vähän puristella tätä appelsiinia! Kuus senttii joka drinkkiin.
Suvi tuli pyörittelemään appelsiineja pitkin pöytää, kuulemma irtoaa paremmin mehu silloin. Miksu kutsuttiin päikkyyn.

Miksu tuli päikystä ja sai varastohuoneesta jäitä. Alkoi puristella appelsiineja. "Joo ei meillä kuulkaa oo tässä mihinkään kiire."
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Joulu 2011 20:57

Miksu sheikkailee edelleen drinkkejä, Tanja ja Miksu kauhistuttelee Suvia pässinpanemistarinoilla. Tanja selittää kuinka pässin peräsuoli supistelee kun siltä lyö pään kirveellä irti, kaveri kertonut juttuja. Suvi hokee kuinka sairasta toi on.

Tanja kutsuttiin päikkyyn. Suvi miettii, että mitä jos nämäkin keskustelut olisi ollut jossain suorassa lähetyksessä.

Suvi: Ja taas joku Tanjan kaveri kertonu. Sillon kyllä siis oikeesti... Mä haluisin kyllä nähä millasia kavereita Tanjalla on. Millon se puolustaa jotain narkkiksia ja millon sillä on jotain linnakavereita.

Miksu sai juomansa valmiiksi ja käskee muita juomaan nopeasti. Tanja tuli pois päikystä. Muut muistelee, että tuli alkuun sellanen fiilis että Miksu on jossain pilvessä tai kamoissa. Tanjalla on vieläkin sellanen fiilis.
The reason I swear so much is because fuck you.

sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja sinna » 08 Joulu 2011 21:03

Keskustelunpätkä timesifhtin alkupäästä, Suvi, Janica ja Tanja sohvilla, Miksu ja Ben pk-huoneessa.

Suvi: Mut sit mä oon niinku... mä oon ruvennu miettiin, et pelataanks täällä jostain ihmisist voittajii.
Janica: Ai, mitä sä tarkotat?
Suvi: Sitä, että tää on kumminki sellanen, et tätä on pystyny aika pitkälti ohjaileen, tätä on pystytty alust pitäen ohjaileen.
Tanja: Sä puhut nyt kohta tuotannosta...
Suvi: Joo, lopetetaan puhuminen.
Janica: Mut tarkotatko sä Miksuu?
Suvi: En siis ketään henkilökohtasesti, vaan yleisesti mä oon ruvennu miettii, et nyt esimerkiksi meistä viidestä nii...
Tanja: Mut se on siis ihan sama kuin se mitä mä sanoin sulle silloin, kun se mun video alko silleen, et ku mä oon silleen "joo" ja broidi on silleen "ei","joo", "ei", "joo", "ei". Nii se oli sellanen tilanne, että mä en ite niinku päättäny, et mä joudun siihen tilanteeseen eli siis se, että kenet broidi tonne kutsuu ja kertoo sit sille asioita ja niinku sanoo ja antaa salatehtäviä ja tapahtuu ja ne ei oo meiän päätettävissä vaan se on broidin päätettävissä, niin esimerkiksi jossain vaiheessa must tuntu, että kun Salar ja Sebastian oli koko ajan niinku, et niillä oli koko ajan jotain sellasta niinku extrajuttuu jollain tavalla niillä.
Janica: Salar ja Sebastian kumpikaan ei oo enää täällä.
Tanja: Ei ookaan silti, että niinku, koska mua vituttaa se kun mulle tulee se fiilis, että mä oon ollu kaks viikkoo niinku näkymätön ja mä en oo tehny täällä yhtään mitään ja mut kutsutaan välil tuonne antamaan nimeämispisteitä ja kysytään mikä fiilis ja mä et v*ttu ei mikään ja joo, joo, okei, bzzzz.
Suvi: No, ku mä en ees ajattele sitä, mä välttämättä... aina sillon tällön on ihan jees mennä tonne, mut sit mä aina välillä mietin sitä, että tää ois se hetki, jolloin tätä pystyttäs pelata siten, että jostain tehtäis voittajaa tai ainaki yritettäis kovasti.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 08 Joulu 2011 21:03

Miksun tekemä drinksu Suvin makutestissä.

Kuva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Joulu 2011 21:15

Miksulla loppui ensimmäisenä juoma, Benkullakin on jo loppu. Tanja ilmoitti aika alkuun, että aikoo juoda omansa hitaasti. Mikael ei oikein tahdo osallistua edes omaan muistelohetkeensä (on ollut tosi vähäsanainen muidenkin drinkkejä juodessaan). Muut yritti kysellä Mikaelin parasta hetkeä talossa, ei meinannut kertoa, mutta lopulta mainitsi Rikun käynnin seis-komennon aikana.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 08 Joulu 2011 21:35

BB toimitti varastohuoneeseen taas asukkaiden toiveita.

mm. Suvi sai paljon kosmetiikkaa ja Janica sai jääkaappiin monta pullollista Jaffaa.

Mikaelille oli toimitettu 50 väliaikaistatuointia (oli aiemmin toivonut tatuoijaa taloon) Mies repesi leikkitatuoinnit nähtyään nauruun "Ei hyvänen aika isoveli!"

Mikael alkoi leikkelemään innoissaan tatuointeja sillä aikaa kun tytöt tutustuivat meikkeihin. BB kuulutti pariin kertaan patterienvaihdosta joka tuntui menevän asukkailta ohi.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 08 Joulu 2011 21:37

Tanja tuli pk-huoneesta ja varastohuone aukesi. Tällä kertaa löytyi iso purkki röökiä, kulhollinen meikkejä, jokin kala, monta pulloa jaffaa ja Miksulle 50 leikkitatuointia.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 08 Joulu 2011 21:38

Leffa alkaa
ja noin

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 08 Joulu 2011 21:40

BB-3 kirjoitti:Leffa alkaa
Leffana Into the Wild, jota Mikael toivoi.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 101. päivä

Viesti Kirjoittaja Cheri » 08 Joulu 2011 22:36

Hetki sitten elokuvaa katsellessa Suvi, Ben ja Tanja kommentoivat että pääosan esittäjä muistuttaa Miksua, ja sanoivat että ei ihme että on siis miehen lempileffa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”