103. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

103. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 09 Joulu 2011 23:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 103. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 102. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 10 Joulu 2011 00:01

Janica ja Tanja puhuvat jo häädetyistä asukkaista, Janica sanoo Matista että oli kurjaa kun ei halannut lähtiessään, mutta tykkäsi kuitenkin Matista ja oli hyvä kun sanoi mielipiteensä suoraan. Janicaa harmittaa kun musiikki loppui ja Suvi meni sisälle, soittaispa BB lisää musaa niin Suvi tulis tanssimaan. Miksu ehdottaa että mentäis altaaseen niin tulis musaa. Janica sanoo ettei mennä ennenkun sitä musaa tulee.

Janica ja Mikael menevät ulkosuihkun kautta kuitenkin altaaseen, vaikkei sitä musiikkia tullutkaan. Aika hiljaista, Janica hyräilee hiljaa 'Hyvää yötä ja huomenta'.

Tanjakin altaaseen, puhuvat paras lovestory palkinnosta. Janican mielestä oli ihana se 'ihana sää. -niin sääkin.' -kohta. Tanjan ja Janican mielestä Miksu ja Ansku ovat harrastaneet seksiä, Mikael ei myönnä mitään.

janes
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 08 Syys 2010 21:51

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja janes » 10 Joulu 2011 00:12

Ben ja Suvi makuuhuoneessa, Ben kuorsaa vienosti.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Joulu 2011 00:15

Janica toteaa, että sunnuntaina Tanjalla on se yks ja Miksulla Ansku. Janica laulaa omasta tilanteestaan: All by my self.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Joulu 2011 00:27

Janica heitti juustonaksun altaaseen. Oli kuulema vasta toinen. Alkaa hervoton huutelu: juustonaksu, sinut on häädetty talosta. 10, 9, 8... Sinut on häädetty altaasta! Juustonaksu, sinun olis pitänyt voittaa tää. Tanja huutaa: Miten juustonaksu häädettiin!
Janica pyytää, ettei häntä hukutettais. :lol:
Pyytävät musiikkia.
a walking disaster

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 10 Joulu 2011 00:32

Janica meni saunaan ja Miksu ja Tanja jäivät vaitonaisina altaaseen.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 10 Joulu 2011 00:32

Tanja: Vittu juustonaksu oli tän talon paras asukas, vittu mullon ikävä juustonaksuu!
Janica: Juustonaksu oli mun paras kaveri!
Tanja: Se oli munkin paras kaveri, se oli niin aito!! Juustonaksu oli ainut tääl joka oli oma ittensä vittu tääl koko talossa!
Janica: Keltanen ja mutkanen!!

Janica haluaa musiikkia, se holivuud hore, kuka sen laulaa!

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 10 Joulu 2011 00:38

Tanja poreissa ja Tanjaa vituttaa. Tanjalla on paska fiilis. Tanja haluaisi, että jotain tapahtuisi. Tanja ei haluisi lähteä darrassa täältä pois. Miksu selittää, että onhan tää ollu mahtava päivä. Tanja: -mä en vaan jaksa.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 10 Joulu 2011 01:11

Janica kysyy Mikaelilta mitä ajattelee Miksun ja Anskun suhteesta tän jälkeen.
Mikael: Ei mulla oo mitään sellasii suunnitelmii. Kyl mä todellakin haluun nähä Anskun tän jälkeen, ei mitään kysymystäkään siitä, mut.. ööh.. Emmä oikeesti osaa sanoo, emmä oo suunnitellu mitään, tai emmä odota yhtään mitään. Tai mitään. Ja jos rehellisii ollaan niin.. Mä en ehkä kuitenkaan haluu mitään, vaik mä tykkäänkin Anskusta.

Puhetta Terhin salatehtävästä.
Tanja: Kelatkaa et me ollaan sanottu Terhiä mesiTerhiks nyt saatana viistoist viikkoo eikä se oo oikeesti kussu housuun!

BB: Finalisti Janica, tulisitko päiväkirjahuoneeseen.
Janica: Minä en henkilökohtaisesti tulisi enää tässä vaiheessa!
BB: Finalisti Janica, tulisitko päiväkirjahuoneeseen.
Tanja: Sait oikein tuplakuulutuksen.

Mikael laittaa suojan altaan päälle.

Janica palaa pk:sta ja kysyy mitä nyt tehtäis, oltaisko juomakilpailua? Tanja sanoo heti sori.fi mut ei todellakaan, Mikael ei kieltäydy mutta kysyy et haluaako Janica todellakin. Janica haluaa, mutta päätyvät sitten syömään voileipäkakkua. Janica haluaisi vielä saunaan, muut ei.

Miksu menee nukkumaan, Tanja röökille ja Janica suihkuun.

02:03 Janica poistunut suihkusta, Tanja on mennyt nukkumaan about 15 min. aikaisemmin. Janica menee ensin karpalolonkeron kanssa makkarin ovelle, muuttaa sitten mielensä ja siirtyy sohvalle yksin istumaan.

Kuva

Benkku käy hakemassa jaffapullon unisen näköisenä. Janica kysyy onko kaikki hyvin ja mietitkö Amandaa. "Enää kaks päivää jäljellä."

02:24 Janicakin vihdoin sänkyyn.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Joulu 2011 02:27

Sky kirjoitti:Janica kysyy Mikaelilta mitä ajattelee Miksun ja Anskun suhteesta tän jälkeen.
Mikael: Ei mulla oo mitään sellasii suunnitelmii. Kyl mä todellakin haluun nähä Anskun tän jälkeen, ei mitään kysymystäkään siitä, mut.. ööh.. Emmä oikeesti osaa sanoo, emmä oo suunnitellu mitään, tai emmä odota yhtään mitään. Tai mitään. Ja jos rehellisii ollaan niin.. Mä en ehkä kuitenkaan haluu mitään, vaik mä tykkäänkin Anskusta.
Tuon jälkeen Janica pohdiskeli, että talo on niin erikoinen ympäristö: ikään kuin pakotetaan olemaan 13 ihmisen kanssa ja pitää vain tulla niiden kanssa toimeen, vaikka ulkomaailmassa voisi työntää sellaiset ihmiset pois elämästään.

Mikael sanoi, ettei kyllä Anskun kanssa niin ollut: Ansku on sellainen ihminen, että jos olisi sen normaalielämässä tavannut, niin ei se muuttaisi yhtään mitään (siihen nähden mitä talossa on tästä tuntenut tai ajatellut.) Janica jatkoi, ettei hän nyt tarkoittanut pohdinnallaan Annikaa vaan yleisemmin.

Janica myös selitti suhtautumistaan ja reagointiaan Tanjan ja Suvin väliseen kiistaan: ärsytti kun Suvi tavallaan latisti Tanjan kokemat tuntemukset tilanteesta omilla mielipiteillään ja ikään kuin ajoi tämän makuuhuoneeseen.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 10 Joulu 2011 09:45

9:45 Suvi noussut sängystä jokin aika sitten, siivoilee keittiössä. Muut nukkuvat vielä.

10:04 Talossa herätys. Ben taitaa olla ainoa (Suvin lisäksi), joka nousee. Mikael nukkuu vielä, Tanja ei jaksa mennä suihkuun ja Janica sanoo että kävi illalla.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 10 Joulu 2011 10:26

Tanjalla ja Suvilla alkaa taas makkarissa äänen sävy nousta. Onneksi saivat molemmat homman himmailtua taas normipuheeksi.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Joulu 2011 10:39

Asukkaat sai lahjakortit hampaidenvalkaisuun ja kahvia varastosta.
ja noin

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 10 Joulu 2011 10:50

Benkkua ei ole ikinä pelottanut niin paljon kuin eilen, kun piti ottaa vaatteet pois jengin eessä. Oli ihan paniikissa.
Suvi: Siinhän ei pitänyt.
Ben: No piti.
Suvi: Enhän mäkään ottanu.
Ben kävi aamulla suihkussa ja vaikka oli kylmä, "se" oli paljon isompi ku tossa eilen.

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Joulu 2011 11:10

Suvi sai pk:sta toivomansa lahjan. Itselle ja lapsille pieniä lahjoja. Pienessä salkussa on asukkaiden itse tekemiä juttuja. Enkeleitä?
ja noin

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Joulu 2011 11:30

Pönttö puhuu. "enää yks päivä tarvii tätä paskaa...."

EI KINOSTA :D äänet aika kovalla.

montas paperia sä käytät?

voitko ottaa välihuuhtelun niin mä pääsen liikkeelle...

benkku kertoi pöntön tarinat muille ja naureskelivat. Suvi ei aikonut mennä enää talossa vessaan

11.36 pönttö puhuu taas.

Mä oon ollu koko yön yksin täällä! Kaikki paikalle.!
ja noin

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Joulu 2011 11:38

Pönttö angstaa. Huutaa täyttä kurkkua kaikkia vessaan ja itkee kun on niin yksinäinen. Se ruotsalaisen näköinenkin oksensi lattialle eikä pöntön päälle.

Mikael ilmoittaa hänellä olevan paskahätä. Pönttö kehottaa istumaan alas ja leikkimään että lukee Aku Ankkaa. Pyytää samalla kertomaan Ankkalinnan tarinoita pöntöllekin.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Joulu 2011 11:43

Kuva
Pönttö itki yksinäisyyttään finalisteille.

Kuva
Lopulta pönttökin piristyi.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 10 Joulu 2011 11:44

Asukkaat kehuvat pöntön olevan paras juttu koko talossa. Pöntön olisi pitänyt voittaa finaalipaikka itselleen. "Ehkä mä voitan huomenna koko kisan", pönttö vastaa saaden finalistit nauramaan.

Pönttö kertoo että häntä on kiusattu. Finalistit kysyvät kuka häntä on kiusannut. Pönttö ei voi kertoa kun heitä kuunnellaan ja pyytää kaikki lähemmäksi. Kuiskii muille (jotka nauravat kun Mikael istuu edelleen pöntöllä). Pyysi ilmeisesti jotain kastelemaan hänen tyttöystäväänsä lavuaaria. Tanja tottelee. Pönttö kysyy mitä lavuaari sanoi. "Ei me tajuttu, me ei puhuta lavuaaria", Mikael vastaa.

Pönttö jatkaa lörpöttelyään ja mm. kutsuu Janicaa helminauhatytöksi.

Suvia ällöttää katsoa kun Mikael paskoo. "Unohdinko mä sanoa ettei tässä ole pakko olla?", pönttö vastaa. "Mä vaan pyysin teidän kun oli niin yksinäinen olo". Pönttö pyytää jonkun huuhtomaan vessan. Suvi tottelee ja pönttö hiljenee "AaaAaaaa" huudon jälkeen. Porukka hajaantuu vessasta ja Mikael saa jatkaa pöntöllä rauhassa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja realityfan » 10 Joulu 2011 12:51

Kuvaaja herkuttelee lähikuvalla missä Mikael istuu sohvalla ja kaivelee omaa munaansa vahvalla sykkeellä, samalla keskustellen Tanjan kanssa asuntojen hinnoista.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 10 Joulu 2011 13:26

Janica itki makkarissa, Suvi paikalle kysymään, mikä on. Janica ehtii sanoa vain ikävä ja huominen pelottaa. Minäminä alkaa kertomaan itsestään ja mitä minä tuntee. Ja voittomahdollisuus minällä 20%. Ja näkee Piihun ja Irina ja Lissu ja minä saa puhelimen käteen ja mitä minästä ajatellaan.
a walking disaster

Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 103. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 10 Joulu 2011 13:50

Benkku urheilee. Juoksee taloa ympäri. Miksu kokkaa
ja noin

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”