Yleistä keskustelua nimeämisistä

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 23 Loka 2011 20:02

Dorothy kirjoitti:Kuka nimesi kenet? Katso nimeämispisteet ja perustelut

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... perustelut
Pistetään nämä nyt vielä tähänkin.

Viikon 8 nimeämisperustelut

Veera

2 pistettä: Terhi
Viikkotehtävissä tosi ahne ja välillä niin huonolla tuulella, ettei sille uskalla puhua. Rastat haisevat homehtuneelle koiralle, meinasin oksentaa, kun nukun sen vieressä.

1 piste: Annika
Ärsyttää tekonauru. Jos Annika ei olisi täällä, tämä porukka olisi enemmän yhdessä. Annikalla on kaksi niin läheistä ihmistä, että voi viedä ne pois porukasta.

Annika

2 pistettä: Sebastian
Käytöksessä välillä ristiriitoja, tekopyhä. Puhuu ihmisistä selän takana pahaa, vaikka väittää olevansa hyvä ihminen.

1 piste: Suvi
On Veeran lisäksi ainoa, joka kirjoitti nimeni tauluun, että lähtisin. Ja Veeralla oli hyvä syy.

Tanja

2 pistettä: Stefan
Ei ole voinut osallistua viikkotehtävään ja muuhun. Saattaa vaikuttaa niin, että Stefan ei voi nauttia tästä samalla tapaa kuin muut.

1 piste: Ben
Vain seitsemän mistä voi valita. Kaikista muista voin keksiä perustelun, miksi en halua nimetä. Muut ovat läheisempiä.

Stefan

2 pistettä: Terhi
Hän on muuttunut tosi paljon Amandan lähdön jälkeen. Komentelee ja huutaa toisille, mutta itse on pikkuisen hällä väliä.

1 piste: Suvi
Hän on vieläkin niin "minä minä". Haluaa, että "mä teen", "minä tiedän". Se ei sovi tänne taloon.

Suvi

2 pistettä: Stefan
Kiusaa mua koko ajan. Meillä on vähiten jutunaihetta sen kanssa, en jaksa kuunnella sen juttuja eikä se jaksa mua.

1 piste: Veera
Veera on mennyt kauemmaksi musta alkuvaiheen jälkeen ja Annika on tullut viime viikon aikana lähemmäksi. Haluan antaa Annikalle mahdollisuuden.

Ben

2 pistettä: Suvi
On puukottanut joskus aikoinaan selkään. Ärsyttää, että joka kertaa, kun tulee nimeämiset, alkaa itkeä "taas mä lähden kotiin".

1 piste: Sebastian.
En tykkää sen puheesta, että "olen vaikein tehtävä talossa". Aina kun avaan suuni, niin se on väärää ja heittää puukkoa takaisin.

Sebastian

2 pistettä: Veera.
Ei osallistu leikkeihin, tykkää laittautua ja tehdä omia juttuja. Veeran lähtö vaikuttaisin kaikkein vähiten talon dynamiikkaan. Vaisto sanoo, etten pysty luottamaan .

1 piste: Annika.
Annika kadehtii muita ihmisiä, esimerkiksi Janicaa. Kun Janica lähti vaihtoon, ensimmäinen kommentti oli "olipa ylläri". Käyttäytyy marttyyrimaisesti.

Terhi

2 pistettä: Suvi.
Käytös on muuttunut ihan totaalisesti uusien asukkaiden myötä. Aina valittaa jostain ja esitys koko ajan päällä. Tykkäsin enemmän vanhasta Suvista.

1 piste: Stefan
Edelleen huutaa tosi paljon, vaikka siitä on sanottu. Menee hermot sen äänenkäyttöön.

Mikael

2 pistettä: Tanja
Ei ole enää niin ärsyttävä kuin ennen, mutta olisi viimeinen, jonka kanssa haluaisin olla suljetussa tilassa vuorokauden. Puhuu liikaa ja liikaa mielipiteitä kaikesta.

1 piste: Suvi
Koko ajan jotain valitettavaa ja joku huonosti. On jokin paikka kipeänä tai menkat tai jotain vastaavaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 28 Loka 2011 11:11

Nimeämiset ovat taas alkaneet. Subin sivuilla tietoa: Matti ja Rami saavat nimetä ensimmäistä kertaa, mutta Siv Anita ei saa osallistua nimeämisiin.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 28 Loka 2011 11:33

Marikki kirjoitti:Nimeämiset ovat taas alkaneet. Subin sivuilla tietoa: Matti ja Rami saavat nimetä ensimmäistä kertaa, mutta Siv Anita ei saa osallistua nimeämisiin.
Pakko valittaa, mutta minusta on tyhmää, ettei Siv saa nimetä. Janicakin sai nimetä Norjassa. En myöskään ymmärrä tuota, että Matti saa nimetä, koska joutui kuitenkin rankkuna häätöön. Salarkaan ei tuossa tilanteessa saanut nimetä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2011 13:48

Paskempi juttu, juuri noista en haluais vielä ketään ulos. Miksei ne äänestä noita saatanan tapetteja (Ben, Veera, Stefu)!
a walking disaster

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Loka 2011 13:51

Marikki kirjoitti:En myöskään ymmärrä tuota, että Matti saa nimetä,

Mun mielestä hyvä, että sai nimetä. Matti on ollut todennäköinen Annikan nimeäjä. Mä olisin ainakin protestoinut tuotannon suuntaan, jos taas olisi tuotanto suojellut Annikaa, kun Janicakaan ei saanut nimetä. Siihen päälle vielä Matilta nimeämisen kieltäminen, niin ois menny hermot monelta muultakin kuin itseltä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 28 Loka 2011 13:58

Mulle tuli yllätyksenä nää nimetyt!

Missä on stefan?Luulin et Matti ja Suvi nyt ainaki ois antanu sille.2 ääntä siis kumpiki.

Nyt kuhan vaan tanja pysyy talossa!Oikeestaan haluisin mattiakin nähä vielä eli annika aika ehdoton suosikki putoajaks mun kirjoissa

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Loka 2011 14:01

Äsh...ihan paskat nimeämiset. Asukkaat äänestätte väärin!! :madone:
No ei vaan....tietysti äänestävät ketä haluavat, mutta tällä hetkellä siellä on kaikki hyvät asukkaat, paitsi Matti.
No onneksi tulee kuitenkin vaihtumaan edes joku suosikeistani.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 28 Loka 2011 14:04

Jumalauta, talon 2 parasta ihmistä häädössä, ja paskimmat ihmiset ei ollenkaan! MITEN VITUSSA SE BEN EI JOUDU NIMETYKSI!? [smilie=a_listenuppunks.gif] :madone:

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 28 Loka 2011 14:04

Matti varmaankin tippuu, mutta miten voi olla mahdollista että nimeämiset menee näin laidasta laitaan? Viimeviikolla oli Suvi ja Stefan, nyt pelkästään sellaisia jotka sai viimeksi vain pari pistettä. Eki ja Suvi äänestykseen ja ulos, kiitos.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 28 Loka 2011 14:15

Sebastian, Tanja ja Annika?? [smilie=a_doh.gif]
Talo täynnä turhia ihmisiä ja tollanen porukka häädössä. Ei näin! Nyt kyllä kiinnostaa todellakin miten ne pisteet on jakautuneet. Toivottavasti oljenkorsivaihdossa äänestykseen tulee joku turhis (tai Ben). Veikkaan kuitenkin että Matti lähtee tällä viikolla kotiin.
you've got the dream but not the drive

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 28 Loka 2011 14:19

Dorothy kirjoitti:Toivottavasti oljenkorsivaihdossa äänestykseen tulee joku turhis (tai Ben).
Toivon myös, että joku muistaa Veeran olemassaolon kun vaihdon aika tulee. Muuten menee joku puhuttava asukas hukkaan (noista Annika on ainoa jonka putoaminen ei haittaisi kovin paljoa, koska haluaisin nähdä käveleekö Mikael perästä tai muuttuuko talon ryhmädynamiikka jotenkin).
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 29 Loka 2011 22:27

Koosteen perusteella Tanja nyt jopa ihan "ansaitusti" nimettynä, tällä kertaa Räiskäleen erikoisen uhriksi joutuikin Annika.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 29 Loka 2011 23:41

Nimeämiset:

Viikon 9 nimeämisperustelut

Matti

2 pistettä: Tanja

On tiellä ja ottaa puheenaiheeksi arkoja aiheita. Tulee juttelemaan sellaisissa paikoissa, jolloin olisi parempaakin tekemistä. Pitää niin kovaa meteliä, ettei kovin moni saa suunvuoroa.

1 piste: Stefan

Panos viikkotehtäviin muita alhaisempi. Pitää öisin kovinta meteliä. Viime yönä pyörin useita tunteja sängyssä Stefanin takia.

Ben

2 pistettä: Sebastian

Sama syy kuin ennen. Olen kuulemma vaikein ihminen täällä, en pidä, että mulle sanotaan niin. Muuttunut parempaan suuntaan, mutta ei tarpeeksi.

1 piste: Tanja

En viihdy Tanjan kanssa niin hyvin, että haluaisin olla loppuun asti sen kanssa. Tulee turhia itkupotkuraivareita.

Sebastian

2 pistettä: Annika

Heikoin lenkki sekä fyysisesti että henkisesti, sen takia tehtävän suorituksen kannalta isoin riski. Ei luonnollista olla hänen lähellään. On kateellinen ja väittää, että häntä kohtaan toimitaan aina epäreilusti.

1 piste: Veera

Sellainen henkilö, joka ei edistä ajankulua. On tärkeää että jokainen keksii virikkeitä, mutta Veera on aika paljon yksikseen, ei osallistu ryhmäkeskusteluihin.

Rami

2 pistettä: Annika

Tutustumisyritykset Annikan puolelta olleet olemattomia. Pyörii liikaa Mikaelin kanssa. On aika kova häseltämään ja kovaääninen.

1 piste: Ben

Käyttäytyy lapsellisesti. Jemmailee yhteisiä karkkeja ja juomia, jotka pitäisi olla kaikkien käytettävissä. Yrittää kerätä ylimääräisiä pisteitä tekemällä muka vähän ruokaa tai muuta vastaavaa.

Stefan

2 pistettä: Sebastian

On tullut pikkuisen pomon elkeitä: komentelee ja haluaa vähän päättää kaikesta. Vaikka on hyvä tyyppi, jättää omia astioita keittiön pöydälle.

1 piste: Suvi

On ihan hyvä tyyppi, mutta hänellä on vähän sellanen hassu tapa, että "minä haluun, minä haluun".

Mikael

2 pistettä: Tanja

Iso osa Tanjan jutuista on sellaisia, että olen täysin kyllästynyt niihin. Viimeinen henkilö, jonka kanssa näistä haluaisin viettää aikaa kahden kesken.

1 piste: Suvi

Suvi on tuonut negatiivista ilmapiiriä aiempiin viikkotehtäviin. Tapana valittaa jokaisesta asiasta. Joka paikka kipeä, joku on aina pielessä.

Suvi

2 pistettä: Veera

Ei ole ollut vielä äänestyksessä ja haluaisin, että äänestyksessä olisi tällä viikolla eri henkilöitä eikä aina samoja henkilöitä. Veera on ollut etäinen pari viikkoa.

1 piste: Annika

Mietin pitkään, että olisin antanut pisteitä Stefanille, mutta muuttanut käytöstään mua kohtaan hellemmäksi. Haluan antaa sille mahdollisuuden. Joku on valittava.

Annika

2 pistettä: Sebastian

Juttu ei kulje samalla tavalla kuin muiden kanssa. Sillä on tosi vahvat omat mielipiteet ja kun juttelee, niin tuntuu, että ne ovat ainoita oikeita vaihtoehtoja. Hän tietää kaikesta kaiken.

1 piste: Suvi

Ei puolustaisi mua tilanteessa, jossa olisin äänestyksessä, kuten viimeksi Salarin kanssa. Luotan muihin enemmän.

Tanja

2 pistettä: Ben

En halua kenellekään muulle antaa eli pakko nimetä se, joka ei jää jäljelle. Ben on tosi monelle läheinen, mutta ei mulle samalla tavalla.

1 piste: Sebastian

Luulen, ettei Sebastian suutu ja antaa mulle anteeksi. Ei kuitenkaan tipu, koska on huipputyyppi. En halua nimetä ihmisiä, joita olen nimennyt jo.

Veera

2 pistettä: Tanja

Tästä porukasta vähiten tärkein. Turhanpäiväinen asioiden toistelu ja yltiöspekuloiminen vähentyisivät, jos Tanja ei olisi täällä.

1 piste: Suvi

Ajattelen sitä, että jos olisin täällä pitkään, niin kenen kanssa haluaisin täällä olla. Suvista luopuisin. Olisi kiva keskustella muustakin kuin menkoista ja silikonitisseistä.

Avatar
Kaizerchief
Sveitsi
Viestit: 97
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:43

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Kaizerchief » 30 Loka 2011 11:12

Olis muuten ihan reilua, ettei Mikael saisi nimetä, kun häntäkään ei saa nimetä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Loka 2011 23:29

Tosta Suvin nimeämisperustelusta Veeralle vielä. Tossa ei mainita sitä, että Suvi oli selkeesti katkera siitä, kuinka Veera oli muuttunut Ramin tultua. Kun Rami oli jo sanonut Suville, ettei ole tästä kiinnostunut, niin ei pitäisi kääntää asiaa Veeravastaiseksi. Valinta oli Ramin, eikä tietääkseni Veera ole millään tavalla osoittanut kiinnostusta Ramia kohtaan "siinä" mielessä.
Kaizerchief kirjoitti:Olis muuten ihan reilua, ettei Mikael saisi nimetä, kun häntäkään ei saa nimetä.
Samaa mielipuolta.
a walking disaster

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 31 Loka 2011 02:45

Olispa seuraavaks käänteiset nimeämiset, niitä kun ei vieläkään ole tällä kaudella ollut. Tai sitten sohvilla kasvottain nimettäisiin.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Marras 2011 22:01

Onkohan huomenna nimeämisiä lainkaan? Tossa SEIS tehtävässä taisi selkeästi epäonnistua Annika ja Suvi. Annikalla se pelästyminen ja kyykistyminen sen johdosta, Suvi taas selvästi käänteli päätään, kun rambokala kiersi heidän ympärillään. Nettakin räjähti nauramaan ääneen jossain kylppäritilanteessa.
Loppu riippuu siitä, huomioidaanko itkuun- tai nauruun pyrskähdyksiä ja niistä johtuvia tahattomia liikahduksia.
a walking disaster

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 03 Marras 2011 22:06

knocker kirjoitti:Onkohan huomenna nimeämisiä lainkaan? Tossa SEIS tehtävässä taisi selkeästi epäonnistua Annika ja Suvi. Annikalla se pelästyminen ja kyykistyminen sen johdosta, Suvi taas selvästi käänteli päätään, kun rambokala kiersi heidän ympärillään. Nettakin räjähti nauramaan ääneen jossain kylppäritilanteessa.
Loppu riippuu siitä, huomioidaanko itkuun- tai nauruun pyrskähdyksiä ja niistä johtuvia tahattomia liikahduksia.
Vaikea sanoa. Jotenkin olisin odottanut extrassa jotain paljastuksia asiasta. Aamullahan se selviää.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja calderyon » 04 Marras 2011 00:35

rubyblue kirjoitti:
knocker kirjoitti:Onkohan huomenna nimeämisiä lainkaan? Tossa SEIS tehtävässä taisi selkeästi epäonnistua Annika ja Suvi. Annikalla se pelästyminen ja kyykistyminen sen johdosta, Suvi taas selvästi käänteli päätään, kun rambokala kiersi heidän ympärillään. Nettakin räjähti nauramaan ääneen jossain kylppäritilanteessa.
Loppu riippuu siitä, huomioidaanko itkuun- tai nauruun pyrskähdyksiä ja niistä johtuvia tahattomia liikahduksia.
Vaikea sanoa. Jotenkin olisin odottanut extrassa jotain paljastuksia asiasta. Aamullahan se selviää.
Kunhan ei vain käy niin, että tuotanto päättää rikkoa omia sääntöjään ja jättää koko jutun tyystin huomioimatta.

Toivon mukaan näin, ei käy.

Mutta Toivo on usein väärässä, joten...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 04 Marras 2011 03:35

Eikö niissä säännöissä ollut, että kaikki muu kuin hengittäminen ja silmänliikkeet on kielletty. Tyrskähdykset ja kikatukset ja äännähtely pitäisi aiheuttaa äänestykseen joutumisen. Jos tarkkoja ovat kaikki naaman liikkeet seis komennon aikana on kielletty ja äänestyksen pitäisi kutsua niitä jotka ainakin kalakohtauksessa vääntelivät naamaa. Muistaakseni sääntönä oli, että sallittua on vain silmien liikkeet ja hengittäminen, Sebukin tais hieman virnuilla kutan Tanjakin. Jos mennään tiukalla syynillä niin taitaa vain Ben, Miksu, Janica ja Rami olla ulkona äänestyksestä, muut taisi virnuilla. Suvi nauraa rätkätti ja Annika liikkui joten ne nyt ainakin on selviä.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja calderyon » 04 Marras 2011 10:39

bigbrother.fi kirjoitti:Annika ja Suvi suoraan häätöäänestykseen!

Big Brother ilmoitti Annikan ja Suvin rikkoneen Seis-komentoa ja joutuvan tämän vuoksi suoraan viikon häätöäänestykseen.

Asukkailla on ollut koko viikon käynnissä Seis-tehtävä, jolloin Seis-komennon kuultuaan heidän tulee olla täysin hiljaa ja paikoillaan liikkumatta. Asukkaille oli tehtävän säännöissä ilmoitettu, että tehtävässä epäonnistuminen johtaisi suoraan häätöäänestykseen joutumiseen.

Suvi ja Annika rikkoivat Seis-komentoa ja joutuvat näin ollen häätöäänestykseen. Annika rikkoi komentoa, kun lentävä kala kosketti häntä ja Suvi uuden asukkaan Netan tullessa taloon. Katso asukkaille näytetty video tilanteista!

Muut häätöäänestykseen joutuvat selviävät myöhemmin tänään nimeämisten myötä.

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... nestykseen
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Skygge » 04 Marras 2011 10:49

Nyt jos tuotannolla olisi ollut pelisilmää, niin Suvi ja Annika olisivat olleet ainoat hahmot, jotka häätöön joutuvat. Tuolla tavalla oltaisiin saatu kunnolla draamaa aikaan ja oikeasti kova panos tuohon jo loppuneeseen viikkotehtävään. Aina saa haaveilla... :D
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”