Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 01 Syys 2011 13:04

Hennasta tuli Hymyn BB-bloggaaja.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Henna Kalinainen aloittaa Hymyn BB-bloggaajana!
30.8.2011
Big Brotherin uusi kausi starttaa keskiviikkona. Useammallakin kaudella Big Brotherissa vieraillut Henna Kalinainen aloittaa jo tällä viikolla Hymyn BB-bloggaajana.

Viime vuosina BB-blogia ovat pitäneet Hymylle Aki Abiodun, Niko Saarinen ja Toni Haste. Tänä vuonna saappaisiin, vai pitäisikö sanoa korkokenkiin astuu ensimmäistä kertaa nainen - Henna Kalinainen.
Ja ensimmäinen blogi:
www.hymy.fi/blogit/henna-kalinaisen-bb-blogi/ kirjoitti: Henna Kalinaisen BB-blogi: Hyvännäköinen talo - toisin kuin asukkaat!
1.9.2011
Heissulivei rakkaat BB:n seuraajat. Nyt puikkoihin astuu Henna Kalinainen, tänä vuonna terävän kynän kanssa. Tarkoitus ei ole ketään turhanpäiten haukkua ikäänkuin olisin itse parempi, mutta kun taloon menee, asettuu kilpailijana arvostelun alaiseksi. Aivan niinkuin meitäkin arvosteltiin.

Kerrataas ensin todella LYHYESTI oma BB-historiani, koska en tullut tänne itsestäni kirjoittamaan.

Vuonna 2008- BB- julkkisasukas, vuonna 2009 häät BB-Antin kanssa BB-talossa ja vuonna 2010 salaasukkaana kolmen muun vanhan asukkaan kanssa.

Kyllä tässä on kertynyt kokemusta, kun olen saanut maistiaisia talosta useampana vuotena.

Nyt kuitenkin uuteen taloon. Olin tiistaina Big brother kick off- juhlissa, joissa näkee päivää aikaisemmin ennen tv-ulostuloa ketkä astelevat sisään taloon. Tässä siis mielipiteitäni talosta ja asukkaista.

Talo herättää minussa suurta kateutta. Se on todella upea ja värikäs, jossa on kymmeniä erilaisia yksityiskohtia. Se on todella eksoottinen ja siellä on myös eläinten häkkejä mikä tekee siitä jännittävän. Mitä kaikkea talossa tuleekaan oikein tapahtumaan?

Olohuone on ehdottomasti talon upein kohta ja jokainen sohvakin on erilainen ja niitä on koristeltu jopa timanteilla. Tapetteihin on maalattu mielenkiintoisia kuvia. Kokonaisuus talosta on aivan upea ja hienompi kuin yhtenäkään vuonna aikaisemmin.

Se mitä tulee asukkaisiin on suuri pettymys minulle ja varmaan monelle muullekkin, mutta on siinä hyvääkin.

Aloitetaan huonoista puolista. Minä vuonna itse muistaisitte, että taloon on valittu noin hassun tai pitäisikö sanoa jopa rumannäköisiä asukkaita?

Erityistä inhoa herättää Terhin halki oleva kieli. Liian monet naiset ovat talossa nk. poikatyttöjä kuten Tanja ja Suvi. Ja sitten taas loput todella tyylittömiä pissiksiä.

Ja kun miehiin katsoo, tulee mieleen että harrastaako kukaan noista miehistä liikuntaa vai pelkästään makkaran syömistä?

Eräs henkilö jäi kyllä mieleeni ainakin osittain positiivisesti. Ben.

Monet kutsuvat häntä jo limaiseksi, mutta mun mielestä se voisi olla sellainen kesyttämätön poikamies.

Mikael vaikutti huippusymppistyypiltä jo heti kun avasi suunsa, mutta sen pitäisi vaan ensin käydä kyllä parturissa.

Se mikä tekee asukkaiden kirjosta huippua, on se että jokainen on niin erilainen ja erikoinenkin, että saataisiin tänä vuonna vähän actionia aikaan talossa ja paljon mielenkiintoisia riidan aiheita ja keskusteluja.

Yksikään noista tyypeistä ei sovi toisillensa ainakaan ensivaikutelman perusteella joten mitenköhän noi pariintuu? Jäädään innolla odottamaan.

Ensi blogissa sitten vähän tarkempia henkilökuvauksia asukkaista.

Heti aluksi yksi asukkaista saa salatehtävän, mutta minkä?

Mahtavaa alkavaa BB-kautta ja nautinnollisia sohvahetkiä tv:n ääressä.
Rakkaudella, Henna
Benin kannattaa varmaan soitella Hennalle, jos kasseja pakottaa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 01 Syys 2011 15:29

IS kirjoitti: IS selvitti: Tässä ovat Suomen TOP10 BB-kaupungit

Ilta-Sanomien vertailu paljastaa Suomen henkisen "BB-pääkaupungin" - ja yhdeksän muuta kaupunkia, joiden vaikutus Suomen BB-historiaan on ollut merkittävin.
IS vertaili Big Brother-taloon vuodesta 2005 astuneiden kilpailijoiden kotipaikkakuntia ja ja paikkakuntien asukaslukuja. Näin saatiin suhdeluku, jonka perusteella löydettiin Big Brother -taloon eniten asukkaitaan "luovuttanut" kaupunki.

Suomen virallinen BB-kaupunki on Helsinki. Kaupungista on kaikkina näinä vuosina BB-taloon valunut yhteensä 42 asukasta. Hopeamitalit menevät Seinäjoelle ja pronssi Tampereelle.

Pohjoissuomalaiset ovat olleet selvästi ujoimpia tyrkyttämään itseään BB-taloon: Kuopiota pohjoisempia kaupunkeja ei listalle mahtunut.

Pääkaupunkiseutu dominoi myös tuoreella BB-kaudella: uusista asukkaista oululaista Sebastiania ja turkulaista Salaria lukuunottamatta loput 12 asukasta ovat kaikki Kehä III:n sisäpuolelta.

Alla Top 10 -lista Suomen kaupungeista, joista suhdelukujen perusteella on tullut eniten BB-asukkaita. Mukaan on laskettu vain kaupungit, joista BB-talossa on asunut kolme tai sitä useampi asukas.

BB-asukkaiden kotikaupunki, määrä talossa 2005-2011 ja suhdeluku (BB-asukkaat/kaupungin asukasmäärä).

1. Helsinki 42 asukasta / 0,00007096
2. Seinäjoki 4 / 0,00006881
3. Tampere 13 / 0,00006094
4. Kerava 2 / 0,00005803
5. Turku 8 / 0,00004513
6. Vantaa 9 / 0,00004455
7. Jyväskylä 5 / 0,00003822
8. Espoo 9 / 0,00003629
9. Kouvola 3 / 0,00003415
10. Kuopio 3 / 0,00003096
IS kirjoitti: Yllätys: BB-talossa onkin kolme tv-julkkista!

Eilen Big Brother -asukkaat tutustuivat paremmin toisiinsa.
Monille asukkaille turkkilaistaustainen Tamer oli jo aiemmin tuttu kasvo Nelosen Matkaoppaat tv-sarjasta.

Eilen illalla asukkaille selvisi, että Tamerin lisäksi kaksi muutakin asukkia on ollut kameroiden edessä jo ennen tämän vuoden BB:n alkua.

Aluksi Suvi kertoi olleensa MTV3:n Totuuden hetki -ohjelmassa. Ohjelma tuli ulos syksyllä 2009 ja Suvi jäi ohjelmassa ilman rahapalkintoa.

Nainen oli silminnähden pettynyt esiintymiseensä, ja varsinkin siihen, että hänet oli tunnistettu kadulla vielä yli vuoden päästä.

- Ihmisillä on sairaan hyvä kasvomuisti, Suvi puuskahti.

Katso kuva Suvista Totuuden hetkessä!

Sarjassa Suvi paljasti pettäneensä aviomiestään ja tuntevansa seksuaalista vetovoimaa naapurin miestä kohtaan.

Myös Ben yllätti muut asukkaat. Hän kertoi olevansa Jim-kanavan syksyllä lähetettävässä uutuussarjassa Lentokenttä. Ben kertoi, että häntä oli kuvattu yhtenä päivänä töissään, ja toisena, kun hän oli lähdössä Thaimaahan.

- Silloin mä olin kännissä, mies naureskeli.

Lentokenttä-uutuussarja alkaa Jimillä 12. syyskuuta.
Hymy kirjoitti: Anne-Mari Berg lyttää BB-kisailijat!

Uusista BB-asukeista on annettu julkisia mielipiteitä vaikka kuinka, näin tekee myös Anne-Mari Berg Twitter-sivuillaan.

-BB ja Salkkarit. Olen aivan ulkona näistä, onneksi. Luulisi, että viime kausi BB:tä olisi jo riittänyt. Talossa on ollut suurimmaksi osaksi vain oikeasti vähä-älyisiä pissiksiä ja ns. miesmalleja, jotka ei ole oikeata mieskomeutta nähnytkään. Onhan toki muutamia poikkeuksiakin ollut, mutta enempi ohjelmaa dominoinut ed. mainittu sakki.

Anne-Maria ei myöskään miellytä tämän vuoden BB-asukkaat.

-Tänä vuonna ihmiset seuraa taas kiintiö-blondin, homoseksuaalin, maahanmuuttajan, ”aikuisen” ihmisen, wannabe-miesmallin ym. täysin turhanpäivästä kohellusta. Viikkotehtävät ym. tajuttoman lapsellista touhua ja ihmiset seuraa silmä tarkkana. Enää ei naapurin kyttääminen ilmeisesti riitä. Säälittävää.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 01 Syys 2011 15:48

it-viikko kirjoitti: Big Brother tuuppii Suomen nettiliikennettä

Big Brother ja muu netti-tv vetää Suomen nettiliikennettä selvään kasvuun. Euroopassa meni jo rikki kuusi terabittiä sekunnissa.

Taas syksyllä käynnistyvä tv-ohjelma Big Brother näkyy myös netissä. Jos aikaisemmista vuosista voi jotain päätellä, nostaa tosi-tv-sarja Suomen nettiliikennettä selvään kasvuun.

– Big Brother oli viime vuonna yksistään suuri liikenteen tuottaja, Ficix ry:n puheenjohtaja Jorma Mellin huomauttaa.

Ficix on Suomen suurin internetin solmupiste. Nettitelevisio laajemmin on syy siihen, miksi Suomessa on varauduttu liikenteen kasvuun talouden epävarmuudesta huolimatta.

Suomessa nettiliikenne on kasvanut kolmanneksen vuoden aikana. Toistaiseksi vuoden suurin yksittäinen liikennepiikki Suomessa oli 36 gigabittiä sekunnissa. Siihen yllettiin yhtenä päivänä keväällä. Mellin ei muista, että piikkiin olisi ollut mitään selvää syytä, kuten jokin merkittävä uutistapahtuma.

Koko Euroopassa meni rikki kuusi terabittiä sekunnissa elokuussa. Huippu oli 6,2 terabittiä, Euroopan yhdysliikennepisteiden yhteistyöjärjestö Euro-IX kertoo. Euroopan yhdysliikenne lisääntyi siten noin puolella vuodentakaisesta.
IL kirjoitti: Sub: Uusi asukas astuu taloon illalla

Uusi Big Brother -kilpailija on BB Extra -lähetyksessä Elina Viitasen haastateltavana kello 19.00 tänä iltana. Tämän jälkeen hän astelee talon asukkaaksi.

Uusi asukas korvaa Tian, joka murtautui ulos talon Pesä-huoneesta aamupäivällä.
Mtv3 kirjoitti: BB-Tian visiitti talossa oli kaikkien aikojen lyhyin

Keskiviikko-aamuna talosta karannut BB-Tia teki Suomen BB-historian lyhyimmän visiitin talossa.

Aikaisemmilta tuotantokaudelta Suomen Big Brotherissa kukaan ei ole vielä ehtinyt karkaamaan. Ennen tätä Big Brotherin tiukan silmän alta pyysi poistumislupaa ensimmäisellä tuotantokaudella Kathy ja toisella neljännellä kaudella raskaana ollut Tiina.

Karkaaminen Suomen Big Brotherissa on kuitenkin historiallista. Muita asukkaita on aikaisemmin poistettu sopimusrikkomuksen ja käytöserheiden takia.

BB-Tia viipyi talossa kolme päivää.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Mary » 01 Syys 2011 16:27

Uusi asukas on Hjalliksen veljentytär!
Hän on uusi BB-asukas: Amanda Harkimo, Hjalliksen veljentytär

Uusi BB-asukas on 20-vuotias kaunotar Amanda, joka tulee tunnetusta suvusta.

BB-talosta ulos murtautuneen Tian tilalle taloon menee 20-vuotias Amanda Harkimo. Sipoosta kotoisin oleva Amanda on Suomen tunnetuimman liikemiehen, Hjallis Harkimon veljentytär.

Amandan haastattelu nähdään BB Extrassa tänään klo 19.00. Hänen taloon menonsa näkyy suorana ainoastaan BB 24/7 -palvelussa illan Extran jälkeen.

Lue myös netistä myöhemmin tänään Amandan profiili ja haastattelu.

BB Extra Subilla tänään klo 19.00–19.30.
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 01 Syys 2011 17:03

Iidan kolme ensimmäistä blogia:

Täällä taas...
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Täällä taas...
Julkaistu 29.8.2011 kirjoittajalta Iida
MÄ OON TÄÄLLÄ TAAS!!!!

Hip hip hurraa!

Nyt se on jo melkein alkanut, kun ollaan jo kahtena iltana nähty jotain BB:hen liittyvää ohjelmistoa. Sunnuntaina nähtiin siis Mitä heille kuuluu nyt, eli puolen tunnin pätkä siitä mitä kolmelle entiselle asukkaalle kuuluu ja niihin, ketkä siellä oli kertomassa, olitte te katsojat saanut vaikuttaa äänestämällä. Ja hei, mä en päässy edes siihen äänestyskohtaan ja siitä loukkaantuneena otan nyt oikeudet kertoa täällä kaikille, mitä mulle kuuluu nyt! No, hyvää kuuluu! Kiireistä syksyä odotellessa opiskelujen ja töiden merkeissä, joten katsotaan paljonko sitä BB:tä ehtii seuraamaan. Kaikki kommentit, juorut ja ideat ovat siel sieltä suunnilta enemmän kuin tervetulleita!!
Varsinkin tässä vaiheessa, kun vielä spekuloidaan kovasti paljon kuka sinne taloon astelee ja kenen tuttuja kukin on, eli nyt niitä juoruja!!!

Mäkin yritin urkkia viikonloppuna parhaani mukaan läksiäisiä. Piiiiiitkästä aikaa siis uhrauduin ja menin baariin, siis sinne baariin, jossa aikaisempina vuosina on edeltävänä viikonloppuna ollut ainakin parit läksiäiset, kun “oon lähdössä hetkeksi jonnekkin”, mutta ei, tää mun salapoliisius ei tuottanut hedelmää. En nähnyt yksiäkään läksäreitä, eikä kukaan mainostanut “lähtevänsä minnekkään”. Mikä pettymys!

Poliiseista tulikin mieleen, että kävin tänään kuulusteluissa, joista ei kyllä meinannut tulla yhtään mitään, kun se meni ihan kummankin puoleiseksi kikatteluksi ja se meidän “kuulustelu” meni suurinpiirtein näin;
-Sä oot ihan huono poliisi, ku sä et tajuu mistään mitään!
-Sä oot ihan huono chat-juontaja, ku sä et osaa selittää mistään mitään
Kuva
....Ja kuten huomaatte, mun Paint taidot eivät ole tän vuoden aikana päässyt yhtään kehittymään!
Salar on Iidan koulukaveri.
bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Eka tuttu talossa!!!!
Julkaistu 30.8.2011 kirjoittajalta Iida
Jeee! Nyt ne on talossa. He kaikki. Nyt jo suurin osa kännissä!

Ja ekaa kertaa mulla on joku tuttu talossa, joka on tuttu muun, kuin BB:n kautta. Eli Salarin kanssa ollaan käyty samaa koulua Turussa asuessani. Tosin, rehellisesti sanottuna en Salaria eilen tunnistanu Asukkaaksi taloon -ohjelmasta, ajattelin kyllä, että on vähän samaa näköä, kun tässä tuntemassani Salarissa, mutta ilmeisesti Salarilla on vain ollut tietynlainen massakausi ja lihaa on vähän otettu luiden ympärille.

Toiseksi, miksi tuolla on tuo Matkaoppaiden tyyppi? Missä välissä on se on ehtiny sieltä Turkista Suomeen ja hakemaan BB-taloon? Ja eiks se oo vähän epistä, kun se on jo niin tuttu niin monelle?

Iida ihmettelee Suvin puuhia.
/bb2010.seiska.fi/ kirjoitti: Höpinää Suvista
Julkaistu 31.8.2011 kirjoittajalta Iida
Eilen yötöissäni katselin BB:n 24/7 aina johonkin viiteen asti ja en voinut kuin pettyä tän päivän päälähetykseen. Taas kaikki törkeimmät (lue: mielenkiintoisimmat) jutut oli jääny sensuurin alle. Ja ehkä hyvä niin! Mutta Tämä neljän lapsen äiti Suvi kyllä jäi hyvin vahvasti mieleen eilisistä bileistä. Tuntuu, että Suvi haluaa samantien heittää kaikki kortit pöytään ja mikäli vanhat merkit pitää paikkaansa aiemmilta kausilta, tulee Suvi myös lentämään ulos talosta hyvinkin nopeasti. Suvista siis tiesin jo eilisen perusteella, että joo, Suvi on eronnut, mutta rakastaa edelleen kovasti miestään, eikä jäänyt arvoitukseksi myöskään, että Suvin sisään on kerran jäänyt neljäksi päiväksi käytetty kondomi (mies ei kertonut, ettei se yhdynnän jälkeen ollut enää paikoillaa JA sitähän ei mitenkään voi neljässä päivässä huomata, että siellä saattaa jotain ylimääräistä olla). Lisäksi Suvi on kertonut, että sterilisaation jälkeen himot ovat hyvin suuret (tosin, se sterilisaatio aiheuttaa Suvin kaulaan finnejä) ja että viinaa hän normaalisti ottaa kolmena-neljänä päivänä viikossa! KOLMENA-NELJÄNÄ PÄIVÄNÄ VIIKOSSA? Neljän lapsen työssäkäyvä äiti neljänä paivänä viikossa radalla? WTF?

Älkää silti ymmärtäkö väärin, musta Suvi on mahtava. Tosin ehkä hieman liian suora ja ehkä hieman liian avoin, mutta mahtava anyway! Jään vain ja ainostaan innolla odottamaan koska Suvi näyttää meille kaikille, kuinka hänen silikoninsa pyörivät ympyrää nahan alla. Thanks God mulla oli hyvä kirurgi, eikä tarvi pelätä että implantit pyörii ja hyörii paidan alla yhtä rajusti kuin mä itse!!
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

nettikatsomo
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 08 Elo 2006 21:35

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja nettikatsomo » 02 Syys 2011 10:01

Karannut BB-Tia: "Olin heikoin lenkki"
Talon ainoa varattu nainen ahdistui sikkuina viihtyviin asukkaisiin.


Sähkosokit olivat viimeinen pisara tuoreelle BB-tähdelle. BB-Tia karkasi talosta kamerakäytävän kautta, vietettyään ohjelmassa alle kaksi vuorokautta.

Big Brother Extra -ohjelma näytti illalla, kuinka hysteerisesti käyttäytynyt Tia avautui olostaan päiväkirjahuhoneessa ennen pakenemistaan.

- Täs ei oo järkee, nainen ahdistui kameran edessä.

Nainen sai rauhoittua pakonsa jälkeen muutaman tunnin, kunnes kamerat ilmestyivät jälleen tosi-tv-tähden eteen.

-Talo ei vain tuntunut omalta paikalta. Olin ainoa, joka seurusteli, joten oli vähän sellainen sinkut saarella -olo. Oon suhteessa, joten mulla ei ole niin villi meininki, siellä oli vähän friikkisirkus-meininki, BB-Tia avautui paostaan BB Extrassa.

Tia kertoi sähkösokkien olleen liian vaikeas paikka suljetussa tilassa.

- Isäni on sähkömies, ja olen aina oppinut, ettei sähköllä leikitä.

- Olin heikko lenkki, Tia totesi poistumisestaan.
BB-tiimi vaitonainen Minnan sairastumisesta: Edelleen hoidossa
Big Brother -tuotantotiimin mukaan Minna on edelleen hoidossa.

BB -talossa viime yönä sairauskohtauksen saanut Minna on edelleen hoidossa, kertoo Big Brotherin tuotantotiimi Iltalehdelle.

- Seuraamme tilannetta.

Minnan mahdollisesta paluusta taloon ei ole vielä tietoa. Tuottaja Mikko Räisäsen mukaan asiasta kerrotaan heti, kun lisätietoa on tarjolla.

Sairauden laatua BB-tiimi ei toistaiseksi kommentoi

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 02 Syys 2011 14:05

On tämä yhteinen kiinnostuksen kohteemme aika tekijä, kun on motivoinut jonkun Mikko Rautalahden kirjoittamaan näin pitkän Big Brotherin vastaisen blogikirjoituksen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Evalds » 03 Syys 2011 14:01

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... vin-sanoin
Janica ja Salar ruotivat mahdollista finaalinelikköä. Varsinkin Janicalla riitti mielipiteitä muista asukkaista ja heidän aitoudestaan.

Asukkaat olivat aiemmin saaneet kaupasta tekemänsä ostokset ja nauttivat nyt hankkimiaan juhlajuomia olohuoneessa. Osa asukkaista siirtyi pihalle, mutta Janica ja Salar suuntasivat kylpyhuoneeseen.

Kaksikko mietti, minkälainen kokoonpano olisi jäljellä finaalissa. Janica totesi, että hän aikoi itse olla finaalissa ja seurakseen nainen kaavaili Suvia ja Mikaelia.

– Te kolme kyl ootte aika vahvoilla, mietti Salar.

Janica halusi tietää, kenet Salar näki mielikuvissaan finaalissa. Nainen totesi, etteivät muut puhuneet asiasta mielellään, johon Salar vastasi, ettei aihe ainakaan hänelle ollut ongelma. Aihe kuitenkin tyssäsi nopeasti, kun Janica jatkoi omaa ruodintaansa.

Janica pohti, ettei tiennyt pystyykö hän olemaan talossa täysin oma itsensä. Vaaleaverikkö kuitenkin jatkoi ainakin yrittävänsä tätä ja totesi, että teeskentely ärsytti häntä. Salar oli samoilla linjoilla. Janica ilmoitti huomanneensa myös talossa teeskentelyä tietyissä ihmisissä.

– Jotkut on vaan sellasia teeskentelijöitä, nainen summasi tarkentamatta sanomaansa enempää.

Janica: Annika ei ole aito

Salar ja Janica.

Salar palasi Janican hänelle aiemmin esittämään kysymykseen ja ilmoitti haluavansa finaaliin Benin.

– No se on tavallaan kiva, mut et sekin on vähän sellainen mielistelijä, keskeytti Janica Salarin listauksen.

Naisen mielestä Ben ei ollut vielä löytänyt itseään täysin.

– Mut kiva se on, se on ihana tyyppi kyllä, Janica kuitenkin paikkaili.

– No kaikki täällä on ihan kivoja, summasi Salar.

Janica käski Salarin luetella nimet, joiden luuli olevan finaalissa, ei niitä joiden toivoi olevan siellä. Salar aloitti listansa jälleen Benillä.

– Ei, Benkku ei voita, summasi Janica.

Salar listasi Benin lisäksi arvauksiinsa Suvin ja Annikan. Janica oli jälkimmäisestä eri linjoilla.

– No mä en usko, mun mielestä se ei oo aito, mietti Janica viitaten Annikaan.

Vaaleaverikkö vertasi Annikaa Mikaeliin: Janican mielestä Mikael oli aito viihdyttäjä, kun taas Annika ei. Kaksikon ruodinta jatkui vielä tovin, kunnes he suuntasivat muiden joukkoon patiolle.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Syys 2011 18:45

Aijaijai. Jos on todellakin salannut asian BB:ltä, niin häätö on edessä.
IL kirjoitti: Poikaystävä käärmeissään

Sinkuksi BB-sivulla listatun Amandan sydän onkin varattu.

Kuva

Big Brother -taloon viime torstaina astellut Amanda Harkimo, 20, tapailee räppärinä tunnettua Junoa eli Jon Korhosta, 24. Pariskunta on pitänyt yhtä jo viiden kuukauden verran, vaikka Amandan status Big Brotherin esittelysivulla on sinkku.

Talossa Amanda on kertonut rehellisesti tapailevansa rap-artistia. Juno ei ole ollenkaan mielissään siitä, että Amanda meni taloon.

- Rehellisesti sanoen, kyllä mua **tuttaa. En ole ikinä pitänyt koko ohjelmakonseptista, mutta enhän minä voi tehdä mitään jos joku haluaa sinne mennä, Juno pohtii.

Amanda kertoi BB-ekstrassa ennen ohjelmaan menemistään, että on halunnut Big Brother -taloon lapsesta asti.

Juno ehtinyt jo tehdä kappaleen, jonka nimi on BB-ikävä. Biisistä on kuvattu myös video. Junon mukaan ikävää ei auta se, että pystyy näkemään tyttöystävänsä television kautta.

- Ei se paljon helpota, kun joutuu katsomaan miten jengi lähentelee sun mimmiä ja nukkuu sen kanssa samassa sängyssä - eikä itse voi olla missään yhteyksissä, Juno manaa.

Juno ei kuitenkaan asettanut tyttöystävälleen mitään rajoja televisioon.

- Sanoin, että tee mitä itse haluat ja mikä tuntuu hyvältä. Kyllä jokainen tietää mitä on soveliasta tehdä missäkin.

Mies aikoo kaikesta huolimatta olla tyttöystäväänsä vastassa kun tämän taival BB:ssä aikanaan loppuu.

- Näin olen ajatellut.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja JVDS » 06 Syys 2011 08:39

IS kirjoitti:Viime vuonna Big Brother tavoitti 74 prosenttia suomalaisista.

Yllättävä tieto Big Brotherin katsojista hämmentää: Katsojien keski-ikä lähentelee 40 ikävuotta. Ruutujen ääreen nauliutuvat siis kaikenkarvaiset suomalaiset, ikää ja sukupuolta katsomatta.

Tosi-tv-ohjelma vetää jälleen suomalaisia tv-ruudun ääreen syksyn ajan. Ryminäalun saanut seitsemäs tuotantokausi keräsi aloitusjaksollaan lähes miljoonayleisön.

Illan parhaaseen katseluaikaan lähetettävä ohjelma tavoitti viime kaudellaan viikoittain lähes 1,4 miljoonaa katsojaa. Ja millaisia katsojat ovat?

Big Brother -katsojien keski-ikä on 39 vuotta

Tyypillinen Big Brother -katsoja on 15-44 -vuotias mies tai nainen, joka arvostaa omaa vapaa-aikaansa. Myös elämän helppous ja mukavuus ovat katsojille tärkeitä.

Ohjelmasta tehdyn tutkimuksen mukaan ohjelman kohderyhmään kuuluivat niin sanotut nautiskelijat, jotka kuluttavat mielellään ja antavat mestyksen näkyä. Nautiskelijat ovat kiinnostuneet urbaanista elämäntyylistä, kauneudenhoidosta ja muodista.

Nautiskelijat kuluttavat rahansa muun muassa elokuviin ja ravintoloihin. Juhlimista, alastomuutta ja peitonheiluttelua esittelevän ohjelman katsojat rakastavat brändejä ja shoppailua.

Kuulutko sinä heihin?

Big Brother -katsojat ovat kiinnostuneita julkkiksista ja viihtyvät hyvin median parissa. Ohjelman kotisivujen kävijäämärät ovatkin kasvaneet joka päivä viime viikkoisen avausjakson jälkeen. Parhaimpina päivinä lähes 200 000 suomalaista on löytänyt tiensä ohjelman verkkosivuille.

Katsojat haluavat olla mukana yhteiskunnan ilmiöissä. Sarjan keräämä kiinnostus on näkynyt vuosittain ohjelmaan kilpailijoissa, jotka sopivat kuvaukseltaan usein myös katsojien kohderyhmään.

Big Brotherin lisäksi ohjelman kohderyhmä katsoo myös toista suosittua kotimaista televisio-ohjelmaa, Salattuja Elämiä.
Nyt selvisi sekin, miksi en ole koskaan pitänyt itseäni "tyypillisenä BB:n katsojana". Ikähaitari osui oikeaan, mutta lähes kaikessa muussa mentiinkin metsään.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 06 Syys 2011 15:08

IL kirjoitti: BB-katsojaluvuissa jyrkkä lasku

Seitsemäs BB-kausi ei lähtenyt yhtä vauhdikkaasti liikkeelle kuin vuosi sitten.

Kuva

Big Brother 2011 alkaa -ohjelma saavutti ensimmäisenä päivänä 487 000 katsojaa ja sitä seurannut kooste talon tapahtumista 463 000 katsojaa.

Viime vuonna vastaavat luvut olivat 676 000 ja 603 000.

Pudotus on kova, mutta Subin kanavajohtaja Toni Flyckt ei ole huolissaan. Hän odottaa koko kaudelta lievää nousua. Viime vuonna katsojakeskiarvo oli 314 000, sunnuntain Big Brother Talk Show:ssa 500 000.

- Ensimmäiset vakavammat arviot voi tehdä kahden katseluviikon jälkeen. Olen tyytyväinen talon castingiin, sanoo Flyckt.

- 24/7 myynti on käynyt erittäin hyvin ja olemme viime vuoden tasolla, Flyckt kertoo.
Kyttääjä kirjoitti: BB:n suosio laskee

En siis näemmä ole ainoa, joka ei jaksa enää liimaantua tv:n ääreen joka ilta kello kymmenen BB:n takia.

Katsojat ovat selvästi kaikonneet, sillä vielä viime vuonna avausjaksolla oli katsojia peräti 676 000 katsojaa, ja nyt luku on enää 487 000!

Sehän on melkein 200 000 vähemmän! Huhhuh!

Seuraava kysymys kuuluukin: Miksei BB jaksa enää kiinnostaa? Johtuuko se talosta, asukkaista, tehtävistä vai liian monesta BB-kaudesta?

Kertokaa minulle, pliis. Tämä on kiinnostava aihe, sillä en osaa itsekään täysin sanoa, miksei ohjelma enää kiinnosta.

Ehkä ne ovat ne asukasvalinnat loppupeleissä kuitenkin.

Mutta millaisia ihmisiä sinne sitten olisi pitänyt saada?

En jaksa ainakaan tätä pornosoopaa yhtään, ja Sebastianin touhu taas on jotenkin tekopyhää. Eli ei se erilaisuuksien hankkiminenkaan taloon ole enää se juttu.

Olisiko sitten auttanut, että taloon olisi viety selvästi vanhempaa porukkaa - että se olisi kerrankin sellainen aikuisten BB?

Vai kaipaako joku vielä sitä julkkis-BB:tä?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Syys 2011 17:44

Mitähän IS haki tolla valehtelullaan? Se jäi kyllä hämäräksi, sponssia BB:lle?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 07 Syys 2011 00:20

Tero Paloniemi kirjoitti: Mikael, pomottava homofoobikko?

Mehiläispesässä vaihtui tänään valta ja Suvi joutui riisumaan kuningattaren tiaran ja luovuttamaan sen Janicalle.

Operaatio sujui sen kummemmin kivuttomasti, mitä nyt Suvi pelkäsi Janican kuhnurivaatteiden olevan hänelle (rintojen kohdalta) liian pienet. Samalla Oskar joutui luopumaan soturimehiläisen tamineista ja luovuttamaan ne Mikaelille, joka rupesi heti pomottamaan muita.

Okei, pomottaminen ja toisten käskyttäminen on juuri se asenne, jota tarvitaan tehtävän läpäisemiseksi, mutta siitä ei saa nauttia liikaa, eikä sen saa antaa kihahtaa päähän.

Vallan kanssa on oltava varovaisia tai se kusahtaa omaan nilkkaan nimeämisten aikaan. Tämä on nähty aiempina vuosina kun täysin fiksutkin asukkaat ovat nimenneet toisiaan koska “se otti viikkotehtävässä muiden kyykytyksen liian tosissaan”.

Mikael on käskyttänyt muita jopa enemmän kuin itse kuningatar Janica. Tai ehkä Janica nauttii siitä, ettei hänen tarvitse olla se ilkimys, kun Mikael tekee kaiken likaisen työn hänen puolestaan?

Vallanvaihdon yhteydessä Mikael päästi suustaan ajattelemattoman kommentin joka jäi kalvamaan mieltäni. Hän oli innokas ottamaan Oskarin soturi-tuntosarvet ja heittämään tälle “kuhnuripörriäisten hinttarituntosarvet”.

Tuo ei nyt ole mikään maailman törkein eikä homofobisin kommentti, mutta minusta tuollaisen huomaamattaan päästetyn kommentin sanominen kertoo, että tuo on yleensäkin kyseisen henkilön tapa puhua ja ajatella. Hinttari-sitä, hinttari-tätä.

En muuten olisi kiinnittänyt lauseeseen huomiota enkä antanut sen särähtää korvassani, ellen olisi kysynyt kaikilta asukkailta ennen heidän taloon menoaan, että “Mitä et suostuisi tekemään talossa mistään hinnasta?” Useimmat heistä vastasivat, etteivät suostuisi harrastamaan seksiä. Mikael vastasi: “Suutelemaan miestä.”

Että eiköhän tuossa ole vastaus otsikon kysymykseen.
Hymy kirjoitti: BB-Suvi ja BB-Salar voivat joutua poliisikuulusteluun!

Tyhmyydestä sakotetaan, ja vertaus voi muuttua todeksi varsinkin parin BB-kilpailijan kohdalla, kun he ovat menneet kertomaan julkisuudessa rikollisista puuhistaan.

Eilen iranilaistaustainen Salar kertoi harrastaneensa sukupuoliyhdyntöjen salakuvaamista.

-Viemme kavereitten kanssa naisia kotiin baarista ja videoimme seksin salaa. Kilpailemme kaveriporukassa siitä, kuka saa parhaat ja pisimmät videot, se on porukan sheriffi. Kerran olin sängyn alla kuvaamassa, kun salama meni vahingossa päälle, mutta onneksi tyttö ei tajunnut mitään! Salar kertoi Hymylle.

BB-Suvi taas on tunnustanut ajelleensa kännissä Sokos Hotelli Vantaaalta Tikkurilasta kotiinsa Länsimäkeen.

Suvin tunnustus voi pahimmassa tapauksessa poikia kutsun kuulusteluun, kun neitokainen vapautuu BB-talosta. Salaria taas voidaan epäillä salakatselusta. Rikosnimikkeeksi voi tulla myös yksityiselämää loukkaava tiedon levitys, mikäli kuvia on julkaistu tai esitetty.

Poliisilla ja muillakin viranomaisilla on viran suoma mahdollisuus käynnistää myös omatoimisesti esitutkinta julkisuudessa havaitsemistaan rikosepäilyistä. Näin on käynyt monessakin tapauksessa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 07 Syys 2011 14:00

Iltasanomat.fi kirjoitti:Bassoradio: Juno: En ole koskaan sanonut olevani Amandan poikaystävä

Eilen Iltalehti kertoi BB-Amandan seurustelevan räppäri Junon kanssa. Amanda on maininnut asiasta myös BB-talossa.
Tänään Bassoradion haastattelussa räppäri Juno korjaa käsitystä suhteen laadusta.

- Hauskin läppä on se, etten ole missään maininnut olevani Amanda Harkimon poikaystävä. Multa on kysytty, olenko tapaillut sen nimistä ihmistä ja pitääkö se paikkansa, Juno huomauttaa Bassoradiolle.

- Koska en ole halunnut valehdella, olen sanonut tapailleeni Amandaa, mutta sen vakavampaa meillä ei ole.

Keskustelupalstoilla on jo puitu Junon tekevän kappaletta nimellä BB-ikävä.

Juno ampuu alas huhut, että olisi tekemässä minkäänlaista kappaletta asiasta.

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ba ... 83779.html
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Syys 2011 23:06

IL kirjoitti: BB-Liana:
"Jumalanpilkkaa en hyväksy"


Hehkuvan punaiseen minimekkoon pukeutuneen Lianan, 21, eksoottinen ulkonäkö on israelilaisista vanhemmista.

Kuva

Isä on israelilainen, äiti osittain suomalainen. Jerusalemissa syntynyt Liana muutti kolmevuotiaana Suomeen.

Sinkkuna elävällä Lianalla on kielessä useita lävistyksiä. Yllättäen hän sanoo olevansa piikkikammoinen.

- Saatan vieläkin itkeä hysteerisesti verikokeessa. Halusin kokeilla rajojani ja sitä kautta tulivat lävistykset ja sitten tatuoinnit, jotka ovat vielä osin kesken.

Lianan olkavartta somistaa monimutkainen, värikäs kuvio.

- Siinä on minun sini-valkoinen sydän; Suomi ja Israel, sydämeni valitut.

Kauneusleikkauksiin Liana suhtautuu hyväksyvästi.

- Siitä on tullut niin yleistä ja hyväksyttävää, että voisin hyvin muutaman lapsen jälkeen harkita hankkivani silikonit.

Usko on tärkeää

Liana väittää, että hänellä ei ole luurankoja kaapissa. Julkisuuteenkin Liana on jo alustavasti tottunut.

- Olen joskus eksynyt Idolsiin kaverin tueksi ja sitä kautta telkkariin. Läksin BB-taloon kavereitten ehdotuksesta. Ajattelin, että ei minusta ole, mutta tässä ollaan, hän naurahtaa.

Liana sanoo, että hänen elämänsä suurin juttu tähän mennessä on ollut koiran hankinta.

- Mulla on niin ihana kaksivuotias rottweiler-poika, että se saa minut sekä nauramaan, että varmaan itkemään ikävää BB-talossa.

Naisella ei ole BB-talossa suosikkeja eikä inhokkeja.

- Olen yrittänyt olla katsomatta tämän vuoden BB-kisaa, jotta ei tulisi ennakkoluuloja. Haluan aloittaa puhtaalta pöydältä ja tutustua asukkaisiin ihmisinä.

Liana on asettanut itselleen rajat BB-taloa varten.

- Jumalanpilkka, siihen en lähde mukaan. Minä uskon Jumalaan. En halua loukata kenenkään uskontoa.
IL kirjoitti: BB-Kaisa:
"Petipuuhiin en suostu"


Tamperelainen Kaisa, 26, on ollut kaksi vuotta sinkkuna.

Kuva

Hän on ollut kerran kihloissa. Tällä hetkellä työtön Kaisa on toiminut vaatemyyjänä.

- Toivon lisää töitä samalta alalta. Ei minulla ole erityisiä toiveita tulevaisuuden suhteen, kun pysyisi terveenä ja saisi tehdä työtä.

Kaisa on määritellyt itselleen rajat BB-taloa varten.

- Petipuuhiin en suostu. Ja joku lihakoukuissa roikkuminen on juttu, johon en myöskään suostu.

Kaisa uskoo liikuttuvansa silloin kun tulee puhe perheestä.

- Jos on vähänkin alkoholia alla ja taustalla soi joku hidas kappale, niin varmasti se saa mut herkistymään.

Ison perheen, isän, äidin ja viiden sisaruksen perheen keskimmäisellä tyttärellä nauru on herkässä.

- Jos joku kämmää hyvällä tavalla, niin sille varmaan nauran. Hyvät jutut saavat minut myös nauramaan.

Fanitan Sebastiania ja Stefania. Jos inhokki on pakko valita, niin se on Suvi.
Seiska kirjoitti: BB-Liana paljastelee netissä: Alasti pylly pystyssä - KATSO!

Big Brother -taloon asteli sunnuntaina Liana, joka on julkaissut netissä rohkeita kuvia itsestään.

Kuva

Big Brother 2011 -kausi sai yllättävän käänteen sunnuntaina, kun taloon asteli neljä uutta asukasta. Yksi asukkaista on Liana, joka on aiemminkin ollut julkisuudessa. Hän on osallistunut myös Idols- ja Talent-ohjelmiin.

Kuva

Julkisuuteen kerta toisensa jälkeen pyrkineen Lianan rohkeita poseerauksia löytyy muun muassa MySpace- ja Kuvake.net-sivustoilta.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Syys 2011 23:09

IL kirjoitti: BB-Netta:
"Pelkään ikävää"


Sunnuntaina BB-taloon astuvan nelikon ehkä epävarmimmalta vaikuttava kaunotar on 25-vuotias Netta Turusta.

Kuva

Hän asuu nykyään Raisiossa.

- Olen iloinen ja rempseä, hän kuitenkin rohkeasti itsensä esittelee.

Vaatimaton Netta on kuitenkin monessa mukana. Hän on muun muassa meikkaaja-maskeeraaja ja kampaaja sekä karaoke-emäntä, tarjoilija ja lattaritanssien harrastaja ja opettaja.

- Voi olla, että puhun liikaa ja nauran kovaa ja se saattaa jotain ärsyttää.

- Olen myös itsepäinen ja määrätietoinen. Aluksi olen varmaan aika vieraskorea. Voi jotain ärsyttää jos olen liian temperamenttinen.

Netta on seurannut BB-talon tapahtumia. Hänellä on mielipiteitä muista asukkaista.

- Suosikki on Suvi, joka on räväkkä ja puhelias, vähän samanlainen kuin minä. Inhokki varmaan selviää kun olen paikalla.

Hän on seurannut myös viikkotehtäviä mielenkiinnolla.

- Pahin mahdollinen voisi olla se, että on pakko olla tai jopa nukkua ulkona kylmässä.

- Olen herkkä ihminen. Päiväkirjahuoneessa saattaa tulla kyyneleet, hän miettii ja pelkää eniten koti-ikävää.
IL kirjoitti: BB-Veera:
"Paljastan peffatatuointini"


Tamperelainen Veera, 21, on seksikäs ilmestys mustavalkoisessa tyköistuvassa mekossaan.

Kuva

Jännittävin asia kuitenkin paljastuu mekon alta. Neitosella on pakarassaan tatuointi, jossa on kirjaimet S.K.

- Olin Sedu Koskisella töissä. Kaikki kaverit olivat saaneet palkan, mutta minä en. Mentiin juomaan ja lupasin, että jos mun palkka on tullut tilille, niin tatuoin mun peffaan Sedun nimikirjaimet. Palkka oli tullut, ja mun oli ihan pakko pitää lupaukseni, Veera nauraa.

- Mä lupaan näyttää tatuoinnin BB-talossa, hän lupaa.

Tarjoilijana työskentelevä Veera muistaa elämänsä mokan.

- Olin ruokatarjoilijana ja asiakkaina olivat talon suuret pomot. Kaaduin ja lensin pitkin salia kaikkien kastikkeiden perässä. Sen jälkeen mun oli pakko mennä tarjoilemaan niille uudestaan ja se otti koville.

Veeraa kiinnostaisi nähdä BB-talossa myös julkkiksia.

- Joku poliitikko olisi kiva, vaikka Jutta Urpilainen. Myös Matti Nykänen olisi hauska, joka retkahtaisi juomaan siellä ihan varmaan.

- Johanna Tukiaista enkä Henna Kalinaista en haluaisi. Ne on niin nähty, ettei niitä enää jaksa kattella.
Seiska kirjoitti: Onko BB-Liana tosi-tv-tyrkky?

Big Brother -taloon sunnuntaina astellut Liana kokeili muutama vuosi sitten, että olisiko hänestä uudeksi Idols-tähdeksi - ei ollut.

Kuva

Sunnuntaina BB-taloon astunut Liana on aiemminkin pyrkinyt julkisuuteen.

- En osaa laulaa ollenkaan. Lähdin kaverin tueksi koelauluihin, mutta lupauduin myös itse laulamaan, koska ystävääni jännitti niin paljon, Liana perustelee Idols-ohjelman koelauluihin osallistumista.

Puoliksi israelilainen Liana työskentelee ovimiehenä ja vartijana. Tulevaisuuden suunnitelmissa on vielä opiskella lisäammatti.

- Viihdyn nykyisessä työssäni, mutta olen miettinyt että tulevaisuudessa voisin opiskella lentoemännäksi tai mekaanikoksi.

Ärsytän ihmisiä!

Sanavalmiilla Lianalle ei ole juurikaan naispuoleisia ystäviä, vaan mieluummin hän viettää aikaa miesten kanssa.

- Ärsytän paljon ihmisiä, enkä tule naisten kanssa toimeen. Monet ovat saaneet minusta negatiivisen kuvan, ennen kuin ovat tutustuneet kunnolle minuun. Minulla ei ole ylimääräisiä kavereita, Liana sanoo.

Liana on osallistunut myös Talent-ohjelmaan. Hänen isoäitinsä on näyttelijä Liana Kaarina.

Taloon asteli sunnuntaina neljä naista: Kaisa, Liana, Veera ja Netta. Naisten tehtävänä on liehitellä Beniä, sillä mies valitsee sinkuista neitokaisista suosikkinsa, joka saa lopulta jäädä taloon. Loput kolme passitetaan ulos. Ben ja uudet asukkaat asuvat torstaihin asti BB-talon lisähuoneessa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 12 Syys 2011 11:27

Seiskan videot talon uusista naisista:

BB-Kaisa: Kukaan talon mies ei sytytä!
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a221606/ ... ei+sytyta/

BB-Liana: Voisin harrastaa seksiä talossa!
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a221608/ ... a+talossa/

BB-Netta: Tämän takia minun pitäisi voittaa!
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a221618/ ... i+voittaa/

BB-Veera: Tälläinen on miesmakuni!
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a221622/ ... iesmakuni/
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Syys 2011 16:18

Mtv3 kirjoitti: BB-Kaisalla tuomio petoksesta

BB-Kaisalle langetettiin sakkorangaistus petoksesta vuonna 2008.

Kuva

Big Brother-taloon sunnuntaina astellut BB-Kaisa joutui vastaamaan petossyytteeseen Tampereen käräjäoikeudessa vuonna 2008.

BB-Kaisan todettiin erehdyttäneen Kansaneläkelaitoksen Tampereen toimiston henkilökunnan maksamaan itselleen asumistukea yhteensä 2396 euroa. Tuomiolauselman mukaan hän laiminlöi kaksi kertaa ilmoittamista ruokakunnan kuukausitulojen kasvamisesta.

Tuolloin BB-Kaisan ruokakunnan bruttotulot nousivat työsuhteen ja siitä saadun ansiotulon vuoksi.

Kaunotar tunnusti syytteessä kuvatun teon. Hänet tuomittiin maksamaan 50 kappaletta 7 euron päiväsakkoja, mikä teki yhteensä 350 euroa.
Mtv3 kirjoitti: Tältä näyttää BB-Veeran tökerö pepputatuointi – katso

Big Brother -taloon sunnuntaina marssinut Veera kertoi ottaneensa "ruman ja ison" tatuoinnin takapuoleensa vedonlyönnin seurauksena.

Yökerhossa työskentelevän Veeran iho ei ole enää ollut entisellään erään kostean illan päätteeksi.

– Pari vuotta sitten tuli vähän lyötyä vetoa ja siitä se sitten lähti. Olin vielä humalassa, kun takapuoleeni tatuoitiin työnantajani nimikirjaimet, ruma ja iso SK, Veera muistelee.

Kuva

Takapuolessa olevat kirjaimet harmittivat Veeraa aiemmin, mutta nyt hän osaa jo suhtautua erikoiseen tatuointiinsa huumorilla. Tatuoinnin takia Veera tunnetaankin hyvin Tampereen baarityöntekijöiden keskuudessa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Syys 2011 22:20

IL kirjoitti: "Asukkaat siirretään jos puita rytisee"

Big Brother -talossa on valmis pelastussuunnitelma asukkaiden ja myrskyn varalle.

Kuva

Lähipäivinä Espooseen saapuvaan syysmyrskyyn on varauduttu myös Big Brother -talossa. Asukkaista 13 suorittaa perjantaihin asti viikkotehtävää ulkoilman armoilla. He yöpyvät taivasalla ja kastuivat likomäriksi jo ensimmäisten sadekuurojen yllätettyä maanantaina.

Tuottaja Mikko Räisänen kertoo tuotannon varautuneen asukkaiden siirtämiseen erilaisilla pelastussuunnitelmilla, joita hän ei halua tarkemmin paljastaa.

- Toimiin ryhdytään ja asukkaat siirretään pois (tehtäväalueelta), jos alkaa paukuttaa kunnon tuulenpuuskia ja jos puita rupeaa rytisemään ympärillä. Mieluiten vähän ennen.

Espoon Kilossa sijaitsevan BB-talon vieressä on metsää, ja vaikka talon ympärillä onkin puuton turvakaistale, Räisäsen mukaan "ei vara venettä kaada".

Vaikka tärkeitä onkin asukkaiden turvallisuus, niin heitä ei poisteta kokonaan talosta, vaan asukkaat siirretään sisätiloihin ja ohjelman teko jatkuu.

- Evakuoinnista ei ole kyse, vaan asukkaiden siirtämisestä. Sillä meidän rakennus on hyvinkin tukevaa settiä, Räisänen vakuuttaa.

Talolla seurataan nyt jännittyneinä säätilan kehitystä.

- Huippupuuskat ovat olleet 26 metriä sekunnissa ja nyt enää 22 metriä. Mutta ainahan ne voivat jotain häslinkiä aiheuttaa, joten silmähavainnoilla tässä mennään.

Asukkaat evakuoitiin briteissä

Viime vuonna Ison-Britannian BB-talosta jouduttiin evakuoimaan kymmenen asukasta, sillä rankkasateet aiheuttivat tulvan olohuoneessa. Asukkaat joutuivat neljäksi tunniksi ulos talosta erillissäilöön, josta heidät palautettiin talon tyhjennyksen ja kunnostuksen jälkeen takaisin. 24/7-kamerat olivat tällöin pois käytöstä.

Räisänen vakuuttaa, ettei Suomessa ole pelkoa vastaavasta. Piha on huomattavasti alempana kuin itse talo ja asuinhuoneet.

- Aika paljon saa sataa, että meidän talolavasteesta tulisi vedet sisään. Sitten olisi jo paljon muitakin ongelmia, Räisänen naurahtaa.

Alastomat tunkeutujat iskivät

Suomessa asukkaita ei ole koskaan jouduttu evakuoimaan tai siirtämään pois talosta turvallisuussyistä. Tosin ensimmäisen BB-kauden aikana vuonna 2005 asukkaat lukittiin makuuhuoneeseen, sillä reilun parinkymmenen hengen nuorisoporukka tunkeutui taloon.

Tunkeutujat repivät kuvauspaikkaa ympäröivästä kolmimetrisestä muurista pressun irti ja kiipesivät tukirakenteita pitkin muurin päälle. Osa tunkeutujista riisuuntui alasti ja hyppäsi talon pihalle ja uima-altaaseen. Yksi ehti sisälle taloon ryöstöretkelle.

Tuotantoryhmä havaitsi tunkeilijat välittömästi ja lukitsivat talon ovet valvontakeskuksesta. Kilpailijat eivät olleet missään vaiheessa vaarassa, vaan he nukkuivat makuuhuoneissaan autuaan tietämättöminä tapauksesta. Poliisi sai kiinni tekijät.
Seiska kirjoitti: BB-Janica pyllistää bikineissä: Pakarassa julkkismiehen nimmari! KUVA!

Kuka julkkismies kirjoitti nimmarinsa Big Brother -talossa kilpailevan Janican pakaraan? Tsekkaa!

Kuva

Big Brother -kilpailija Janica on tehnyt lähempää tuttavuutta vuoden 2009 Big Brother -voittaja Aso Alanson kanssa. Seiskalle on tihkunut tietoa, että kaksikon välillä olisi ollut sutinaa.

Toimitukseen tuli myös vinkki, jonka mukaan Asolla olisi Facebook-sivuillaan Janicasta kuva, jossa blondi pyllistää kameralle. Potretti paljastaa, että Janicalla on pakarassaan Ason nimikirjoitus.

Seiskan tavoittama Aso nauraa vinkeille.

- Kuva on otettu Raumanmeren juhannusfestareilla viime vuonna. Kirjoitin nimmarin hänen pyllyynsä, koska hän pyysi. Mutta mistään sutinasta mä en tiedä mitään, Aso kommentoi Seiskalle.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 14 Syys 2011 11:52

mtv3.fi

BB-Amanda romahti ja tunnusti:
Olen pleijeri, joka pokasi perheenisän


Kuva
BB-Amandalla on tukalat paikat, mies ulkopuolella ja mies talon sisällä.

Big Brother -talossa nähtiin tiistain ja keskiviikon välisenä yönä tunteiden paloa, kun Amanda tajusi mokanneensa pahasti suhdeasioissa.

Amanda hehkutti taloon mennessään olevansa villi sinkku, jota ei ulkomaailmassa odota yksikään mies. Todellisuudessa Amanda asui jo avoliitossa räppärinä tunnetun Junon eli Jon Korhosen kanssa, mutta ei halunnut vahvistaa suhdetta julkiseksi.

Talossa ollessaan Amandan sydän alkoi lyömään taas Benille, jonka kanssa kemiat sointuivat hyvin yhteen. Amandan jouduttua eroon Benistä haaremitehtävän vuoksi, oli naisella aikaa miettiä elämäänsä ja ulkona odottavaa miestä. Vielä kun Big Brother näytti Amandalle kuvamateriaalia Benin seikkailuista talon neljän uuden naisen kanssa, oli Amandan kuppi täynnä.

Yön pimeinä tunteina Amanda itki Annikalle mokanneensa suhteen räppärin kanssa omilla toilailuillaan. Pleijeriksi tunnustautunut Amanda kertoi vaihtaneensa viimeisten vuosien aikana miestä kuin paitaa, mutta uskoneensa löytäneen oikean rakkauden Junosta.

Päättäväinen Amanda oli nähnyt Junon ja päättänyt saada miehen omakseen. Päätöstä ei horjuttanut edes se, että Juno oli perheellinen ja asui avoliitossa lapsensa äidin kanssa.

Kun Junon silloiselle avovaimolle paljastui Harkimon suvun kaunottaren ja miehensä suhde, heitti nainen räppärin ulos asunnostaan. Juno muuttikin kimpsunsa ja kampsunsa saman tien Amandan luo.
>> Linkki uutiseen.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2011 15:15

Seiska kirjoitti: BB-Netta seurusteli tämän julkkismiehen kanssa - KATSO KUVA!

Big Brother -talossa paikasta taisteleva turkulainen Netta seurusteli vielä kesällä julkkismiehen kanssa.

Kuva

Aso ja Netta viihtyivät keväällä Seiskan Bileristeilyllä, mutta he eivät olleet tuolloin yhdessä.

Big Brother -taloon sunnuntaina astellut turkulainen Netta seurusteli kesällä vuoden 2009 Big Brother -voittajan Aso Alanson kanssa. Seiskalle tihkui tietoa suhteesta, jonka myös Aso myöntää.

- Kyllä se on totta, että seurustelimme Netan kanssa. Tosin suhteemme kesti vain muutaman päivän, Aso sanoo Seiskalle.

Vain muutaman päivän! Miksi erositte?

- Ei siitä vain tullut mitään. Emme sopineet toisillemme, jonka vuoksi en halunnut enää jatkaa suhdetta, sinkkuna nykyään viihtyvä Aso sanoo Seiskalle.

Hän on seurannut tarkkaan uutta BB-kautta.

- Suosikkejani ovat Sebu, Salar ja Stefan. Välillä huomaan kaipaavani itsekin takaisin taloon. Joitakin hetkiä on ikävä, mutta en menisi sinne enää uudestaan kuin korkeintaan muutamaksi tunniksi, Aso sanoo.

Netta kisaa parhaillaan paikasta talossa kolmen muun sinkkunaisen kanssa. Torstaina nähdään valitseeko Ben taloon Netan, Veeran, Kaisan vai Lianan.
Mtv3 kirjoitti: BB-Terhin järkyttävä paljastus: Eksäni on murhaaja

Tehtäväalueella kuultiin keskiviikkona veret seisauttava paljastus, jonka kertoi persoonallinen punapää.

Asukkaat kuluttivat pihamaalla aikaa jutellen, kun puhe kääntyi Terhin pohkeessa olevaan arpeen. Terhi kertoi arven liittyvän entiseen poikaystäväänsä, jonka kanssa ei ole nykyisin enää missään tekemisissä.

Salar, Tanja ja Amanda kyselivät Terhiltä lisää asiasta ja punapää paljasti entisen miehensä istuneen vankilassa murhasta. Kanssa-asukkien ilmeet olivat järkyttyneen kummastuneet ja he tiedustelivat oliko kyseessä Terhin lapsen isä.

Terhi kielsi kyseessä olevan saman miehen, mutta kertoi eksänsä istuneen linnassa harkitusta murhasta. Hän ei kuitenkaan avannut tapauksen yksityiskohtia lisää, vaan tyytyi sanomaan ettei ole miehen kanssa enää missään tekemisissä.

Salar kommentoi Terhin rajua paljastusta sanomalla tämän tuntevan kyllä kummallista porukkaa. Terhi totesi asian olevan niin.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Yleiset lehtiartikkelit & BB muussa mediassa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2011 22:36

Seiska kirjoitti: BB-fanit raivostuivat Big Brotherille!

Kohuttu BB-naisten tapaaminen ei vielä tunteita katsojissa herätä.

Big Brother -fanit jännittivät koko päivän likaisina tehtäväalueella olleiden Amandan ja Annikan kohtaamista Benin haaremin kanssa.

No, toistaiseksi kuusikko istuu sohvalla sopusoinnussa ja katsoo elokuvaa hissukseen. Vain popcornin mussutus häiritsee leffa-äänien lisäksi. Ben nukkuu toisessa huoneessa.

- Siis... mitä? oikeesti mitä hittoo tää touhu oikeen on? minz-nimimerkki tivaa BB 24/7 -keskusteluosiossa.

- Ennennäkemätön Big Brother...hei just joo,daa ja sillee.. mamu manailee.

Jebakaan ei riemusta kiljahtele.

- Tylsäätylsää ja tylsää.. tätäkö pitäs kattoa ja tätäkö extrassa mainostettiin? hän kyselee.

Raivopäisimpiä kommentteja on turha edes julkaista.

Suurin osa 24/7-katsojista kertoo siirtyneensä katselemaan tehtäväalueella römyäviä muita asukkaita. Tai eräskin nimimerkki valoitti lähtevänsä mieluummin baariin.
Mtv3 kirjoitti: BB-Ben vonkasi tätä julkkiskaunotarta treffeille

Kuva

Isoveljen talossa omaa haaremia pitänyt Ben on kova naistenmies myös talon ulkopuolella.

BB-talon tämän vuoden naistenmiehen roolin itselleen ottanut 21-vuotias Ben on pyörittänyt talossa ollessaan virallisesti viittä naista, mutta katsastanut jo kisan alusta lähtien myös kahden muun naisasukin markkina-arvon.

Benin ja Amandan välille ehti jo syttyä rakkaudenliekki, mutta taloon tulleet neljä sinkkunaista saivat Benin pään pyörälle. Ja se oli naisten taloon menemisen tarkoituskin.

Ben taitaa olla kova naistenmies myös talon ulkopuolella, sillä mies on kehuskellut talossa ollessaan naisseikkailuillaan. Vaalea hurmuri on myös itsekin varsin aktiivinen vonkaamisessa, sillä Viihdeuutisten saamien tietojen mukaan Ben on pyydellyt varsin hanakasti bikinimissinä tunnettua Maisa Torppaa treffeille.

Maisa paljasti Benin kosiskelukuvion omilla Facebook-sivuilllaan kertoen Benin lähetelleen hänelle ahkerasti seksikkäitä kuvia itsestään.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”