Spekulaatiota kaudesta 2011

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja KariTa » 20 Huhti 2011 16:11


Avatar
Kerkko
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 18 Loka 2008 20:30

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Kerkko » 25 Huhti 2011 21:21

Evalds kirjoitti:EDIT! Onko Espoon BB-talon luonna ollut rakennussäpinää? Meinaa luulis että jotain alkaisi sielläkin tapahtuu (oletan että samaa taloa käytetään kuin viime kaudella).??
Pyöräilin tuosta ohi tänään ekaa kertaa. Olen ollut noin 300m päässä ties kuinka monta kertaa, mutta en ole ikinä jaksanut mennä tarkastelemaan lähempää. Yllätyin kyllä kuinka lähellä tuo oikeasti on "sivistystä" ja viereisestä Tieto-talosta näkee suurin piirtein pihalle asti. Ulkopuolelta tuo piha on aika säälittävän näköinen viritelmä - lähes pahviset seinät ja vähän piikkilankaa suojana. Joku oli tehnyt tuohon suoja-aitaan reiän (näkyy yhdessä kuvassa ihan seinän vieressä). Noin viisivuotiaskin saa heitettyä kiviä sun muuta sontaa pihalle asti, joten ei suurikaan ihme että viime vuonna oli se suojaverkko pihan päällä.

Koitin myös käydä toisella puolella kuvaamassa, mutta siellä oli kunnon aidat ympärillä ja yksityisalue -kyltti. Portti tuonne pysäköintialueelle oli tuolla hetkellä auki, joten lähdin pokkana ajamaan sinne sisään, mutta paikalla olikin pari jotain viereisen firman tyyppiä lastaamassa sänkyä tms pakuun, joten se siitä.

Ei tuota paikkaa ole ainakaan otettu muuhun käyttöön joulukuun jälkeen, joten eiköhän siellä valitettavasti pysytä vielä ainakin yksi vuosi.

KuvaKuvaKuvaKuvaKuva

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja gauchito » 25 Huhti 2011 22:18

^Ainoa muutos näkyis olevan että kakkasäiliö on viety pois (jos se vähän ton näkönen höyryveturi siinä pihalla nyt oli niitten wc-putken päätepiste). Meinaakohan ne saada hajuttoman talon tällä kertaa?

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja dertsi » 12 Touko 2011 00:14

BB:n Facebook-sivuilla tuotanto mainostaa käväisseensä BB-talon pihalla. "Siellä se talo odottelee syksyä ja kunnon bilettäjiä..." eli voisi olettaa että vanha talo on kyseessä, koska talo odottelee jo syksyä valmiina.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 12 Touko 2011 21:57

dertsi kirjoitti:BB:n Facebook-sivuilla tuotanto mainostaa käväisseensä BB-talon pihalla. "Siellä se talo odottelee syksyä ja kunnon bilettäjiä..." eli voisi olettaa että vanha talo on kyseessä, koska talo odottelee jo syksyä valmiina.
No onhan se talo valmis, mutta sisustusta voi muuttaa huomattavasti. Mutta bilettäjiäkö sinne tosiaan odotetaan? Minusta nuo bileet eivät ole olleet keskeisintä antia.
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Touko 2011 11:53

Mun mielestä bileet oikeastaan BB:n parasta antia. Mä jättäsin absolutistit kokonaan pois talosta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 13 Touko 2011 12:09

DosterMan kirjoitti:Mun mielestä bileet oikeastaan BB:n parasta antia. Mä jättäsin absolutistit kokonaan pois talosta.
Oliko Esa A sinusta huono asukas? Entä Terttu?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Touko 2011 17:48

Esa A oli loppu kohden aika tylsää katsottavaa. Mieluummin mä olisin nähnyt Esan pienessä laskuhumalassa filosofoimassa kuin selvänä murjottamassa.

Terttu oli mun mielestä kaiken kaikkiaan aika huono valinta. En tykänny yhtään.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Marianne » 13 Touko 2011 18:24

DosterMan kirjoitti:Mun mielestä bileet oikeastaan BB:n parasta antia. Mä jättäsin absolutistit kokonaan pois talosta.
Minusta taas ylivoimaisesti tylsintä. Ketä kiinnostaa katsella kun ensin lillutaan ammessa 6 h ja sitten sotketaan kämppä yrjöämällä&paskomalla se täyteen. Ja seuraavana päivää ei tapahdu yhtään mitään kun kaikki makaa sohvalla krapuloissa.
Viime kaudella en juuri bileitä jaksanut katsella ja sama linja jatkuu tänä vuonnakin.
Minusta se sotii jotain Big Brotherin pääideoita vastaan, että kaikki saa osallistua bileisiin ja bileet saadaan ilman syytä. Pitäisi olla ensin joku tehtävä jolla ratkaisee kuka saa osallistua bileisiin.Syntyisi mielenkiintoista ihmissuhdedraamaa, varsinkin kun joku joutuisi päättämään kuka saa osallistua ja kuka ei. Ja seuraavana päivänä osa porukasta olisi pirteinä ja jaksaisi viihdyttää katsojia.
Tai olisi hulppeita teemajuhlia, joissa osa juhlisi hienosti, osa palvelisi ja osa esittäisi esityksiä.
Puolien asukkaiden tulisi olla bilettäjiä, jotka järjestää viihdettä bileissä ja toisen puolen normaalisti juovia tai absolutisteja, jotka käy mielenkiintoisia keskusteluja silloin kun ei ole tehtävä tai bileet käynnissä.
Kun siellä on vain yksi raitis, niinkuin EsaA, tästä ei saa mitään irti kun ei ole järkevää juttuseuraa. Lotan ja Iidan tilalla olisi pitänyt olla EsaA:n tyylinen 30-v nainen jonka kanssa EsaA olisi voinut jutell.
Jos ei halua juoda, niin saa pelata jotain. Keltä se muka on pois jos 3 ihmistä pelailee korttia kun 7 tyyppiä riehuu saman aikaan.
Yksi pääsyistä bb:n järjettömään tylsyyteen on juuri tuo että ne tekee aina kaikki asiat yhtä aikaa. Ja sitten on kaikki yhtä aikaa väsyneitä.
QL 2014: kakkonen on ykkönen.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Evalds » 13 Touko 2011 18:55

Itse olen samoilla linjoilla kun Dosterman, vaikka Esa A olikin rautaaa niin karu fakta on se että ennemmistö katsojista haluaa dokun voittavan, ja katsoa noita paljubileitä, vaikka ne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin nähty.

Kyllä noi raittiit ulostetaan talosta ennätysnopeasti.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Marianne » 13 Touko 2011 19:28

Evalds kirjoitti:Itse olen samoilla linjoilla kun Dosterman, vaikka Esa A olikin rautaaa niin karu fakta on se että ennemmistö katsojista haluaa dokun voittavan, ja katsoa noita paljubileitä, vaikka ne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin nähty.

Kyllä noi raittiit ulostetaan talosta ennätysnopeasti.
Siksi kun niitä raittita on vain yksi eikä sillä ole samanhenkistä seuraa. Jos bilettäjiäkin olisi vain yksi, niin sitä pidettäisiin tylsänä ja äänestettäisiin nopeasti ulos.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Evalds » 13 Touko 2011 20:14

^Tossa toi onkin, olet oikeassa, raitis on "friikki" tossa ohjelmassa, juuri siksi että noita ei laiteta montaa taloon.

Olisi jännä nähdä BB-talo täynnä raittiita, mutta sitten kyllä pitäisi olla koko ajan joku juttu (draivi) päällä, ei sitä sohvilla istumista ja peen-jauhamista kukaan kato selvin päin :cheers

Joten realistisesti tota skenaariota ei tapahdu, varsikinkin kun vakiosponssina on aina ollut (ja tullee olemaan) joku juomafirma.

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 13 Touko 2011 22:41

Jos haluaisin nähdä ryyppäämistä, en istuisi kotona vaan kävelisin tuossa kilometrin päässä. Siinä on 7 kapakkaa lähekkäin.

Onhan tuossa Itämerellä risteilyitäkin, joissa törttöillään. Vaikka tansseja ja sambakarnevaaleja ja jalkapalloa ja saunomista yms alkoholitonta hauskaa.
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Sarki » 19 Touko 2011 19:45

Juuso:"Elina Viitasen lupaus tulevalle BB-kaudelle: Jännitystä ja salaisuuksia
Eli aiemmin veikkailemani salaisuus-teema taitaa toteutua."

Mä en oikein ymmärrä tätä salaisuus-juttua. Siitä kohistaan kauheasti etukäteen mutta se ei tuo kauheasti lisää tapahtumia taloon. Jos asukas arvaa toisen asukkaan salaisuuden palkintona siitä on rahaa. Lisää jännitystä toisi sellainen käänne että arvannut asukas saisi seuraavaan nimeämiseen uhrin pisteet elikkä saisi nimetä tuplapisteillä.

Mutta toivon että ei tulisi salaisuus-teemaa.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja dertsi » 30 Touko 2011 13:35

Subin ohjelmakartta tulevalle syksylle kertoo, että Big Brother 2011 alkaa -ohjelma esitetään 31.8.2011 eli siis asukkaat astelevat taloon 30.8.2011. Eka Extra nähdään siis 1.9., mutta Sunnuntai Extraa ei tänä vuonna näyttäisi olevan. Talk Show aikaisempien vuosien mallilla myöskin su klo 21-22.30.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 30 Touko 2011 16:16

Varmaankin viikolla 6 taloon astelee Sauli/Perttu/NaikounSofia tms., joka saa viikolla 10 sydäntäsärkevän puhelun kuolevalta äidiltä/Adam Lambertiltä/Kasmasiinilta/Naikoulta, tai Sofian kyseessä ollen soittaa Naikoulle olevansa raskaana, ja yllättäen voittaa kisan kaikkien tavisasukkaiden nenän edestä.

Joten esim. palstan Naikou-fanit, valmistautukaa taas kerran juhliin.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 30 Touko 2011 18:16

Entä jos tulija onkin Kätlin, ja Raul (vaimikäsenytoli?) kosii Käpää viimeistä edellisellä viikolla? :wink:

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 30 Touko 2011 19:47

Kätlin on mukana ja hänen salaisuutensa on se, että hän on raskaana. Mutta jos joku huomaa sen, joutuu siis ulos. "ou mai kaad... mä oon siis niin lihonnut täällä!
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatiota kaudesta 2011???

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Touko 2011 20:26

Ehkäpä Sauli tulee taloon ja Adam myös, silloin nähdään eka homo-akti talossa kun Adam vetäisee Saulia rektaaliin, toki peittto päällä. Kukkiset saavat taas aiheitta kiukkuun ja Iltalehti on täynnä moraalistien tilityksiä.

Toinen tod.näk julkku talossa on Sofia Ruusila joka pääsee asukasvaihtoon Karibialle koko kaudeksi, palaa finaaliviikolla taloon ja voittaa "yllättäen" 1 %:n erolla.

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Ruotsin BB-talo 2011

Viesti Kirjoittaja Esther » 10 Kesä 2011 10:19

Norjan BB-asukkaat muuttavat samaan taloon - Atria-talo, Årsta Partihallar (09-12/2011).
Viimeksi muokannut Spencer, 10 Kesä 2011 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty Ruotsin BB-alueelta. Mahdollinen asukasvaihto Suomen Big Brotherin kanssa?

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Ruotsin BB-talo 2011

Viesti Kirjoittaja Sarki » 10 Kesä 2011 14:59

Asukasvaihto varmaan aika varma. Sama tuottaja, sama aika ja halvat matkat.

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Ruotsin BB-talo 2011

Viesti Kirjoittaja Esther » 10 Kesä 2011 16:15

Sarki kirjoitti:Asukasvaihto varmaan aika varma. Sama tuottaja, sama aika ja halvat matkat.
Toivottavasti! :thumbsup

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”