Dramaattiset tapahtumat talossa

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
pishAchAvesha
Asukaskokelas
Viestit: 115
Liittynyt: 02 Syys 2008 16:57

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja pishAchAvesha » 02 Marras 2011 10:30

[Sori, jos tämä on ollut jo aikaisemmin esillä!]

Kortisoli lienee yksi prominenteimmista hormooneista stressitilanteessa.
Korkean kortisolipitoisuuden yksi tunnusomaisimpia oireita on suhteellisen
äkillinen hiusten runsas lähteminen.

Vaikuttaa vähän siltä, että esim. Suvilla tuo korkean kortisolipitoisuuden
oire on tullut viime aikoina esille melko drastisesti.

Noh, saattaahan Suvilla olla naisten keskuudessa harvinainen
perinnöllinen kaljuuntumistaipumus, mutta jaksan epäillä sitä
melko voimakkaasti.

Myös Seban kasvojen punottaminen saattaa olla oire stressin
aiheuttamasta korkeasta kortisolipitosuudesta. (Myös histamiinilla
saattaa tosin olla sormensa pelissä?) Klo 10.20 hän
näytti minusta sangen masentuneelta. Mikäli se tuosta vielä
pahenee, saattaa olla, että hän joutuu jättämään leikin kesken...

:oops:

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 07 Marras 2011 19:34

bigbrother.fi kirjoitti:Jymy-yllätys: Elina Viitanen asukkaaksi BB-taloon!

Kuva

Elina sai Big Brotherilta työtehtävän ja siirtyi juontajan pallilta BB-talon vierailevaksi asukkaaksi.

Big Brother mullistaa talon elämän täysin maanantai-iltana, kun päiväkirjahuoneesta taloon astuu BB-juontaja Elina Viitanen. Elina elää talossa vierailevana asukkaana osallistuen tehtäviin ja noudattaen BB-talon sääntöjä määrittelemättömän ajan.

Miten asukkaat suhtautuvat Elinaan ja miten hän sopeutuu talon elämään? Seuraa 24/7-palvelua.

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... -bb-taloon
Mikael rikkoi Seis-tehtävän sääntöjä – joutui suoraan häätöäänestykseen
http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... nestykseen
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 07 Marras 2011 19:46

Tämä on toinen kerta, kun olen yllättynyt jostakin tapahtumasta. Edellinen oli Tuijan salatehtäväviikko.
Vierailu varmasti paljastaa asukkaista uusia piirteitä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 07 Marras 2011 20:19

Yksi parhaita käänteitä BB:n historiassa. Mä tykkään ihan älyttömästi. Elina on huippu talovierailija!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 07 Marras 2011 20:26

Loistava käänne. Mahtavaa kun tätä ei hehkutettu missään vaiheessa. Eikä edes kerrottu mitään koko asiasta.
Lisää tämmösiä ylläreitä :tu

mr.special
Heikoilla hangilla
Viestit: 87
Liittynyt: 06 Elo 2011 20:09

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja mr.special » 07 Marras 2011 20:45

Onhan Elina huippu ja loistava persoona.

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 07 Marras 2011 21:00

Wicker Man kirjoitti:Loistava käänne. Mahtavaa kun tätä ei hehkutettu missään vaiheessa. Eikä edes kerrottu mitään koko asiasta.
Lisää tämmösiä ylläreitä :tu
ehkä tämä oli tosiaan Elinallekin ylläri ja sen takia ei ole etukäteen hehkutettu. Näin ainakin toivon.

Avatar
Lupu
Asukaskokelas
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Syys 2010 23:31

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Lupu » 07 Marras 2011 22:54

Jebou! Elina voittoon!

<Suvi-moodi päälle>Mä niiin tiesin tämän.<Suvi-moodi pois päältä>
Kukapa arvasikaan Pelit ja veikkaukset-alueella 9.8.2011 voittajan etunimeksi Elinaa ja sukunimeksi Viitasta...?

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 08 Marras 2011 12:17

bigbrother.fi kirjoitti:Sebastian halasi itsensä häätöäänestykseen

Sebastianin liikkumattomuus Seis-tehtävässä ei pitänyt, kun hänen rakas sisarensa tuli taloon. Häätöäänestykseen joutuminen ei miestä haitannut.

Asukkaat oli komennettu talosta pihalle, ja kesken kaiken heidät kuulutettiin tehtäväalueelle. Seis-komento pysäytti heidät kuitenkin kesken siirtymisen.

Tehtäväalueen ovi liukui auki jähmettyneiden asukkaiden edessä, ja pihalle asteli Sebastianin sisko. Sebastian oli jähmettyneenä terassille, mutta siskon näkeminen sai miehen herpoamaan. Hän nosti kädet suulleen ja kiljahti ilosta. Sisarukset syöksyivät halaamaan toisiaan.

– Hanna, mul on oikeesti ikävä sua, kato tääl on oikeesti ihania ihmisiä! Sulla on vähän aikaa, Sebastian touhotti.

Hän yritti kuljettaa siskoaan ympäriinsä näyttääkseen paikkoja, mutta tämän täytyi lähteä.

– Hanna oikeesti ihanaa kun sää tulit, mää tiedät että sää rakastat mua, Sebastian huusi.

Sebastian pomppi ja kiljui ilosta muiden asukkaiden seistessä yhä jähmettyneinä. Vapauttava komento liitti lopulta muut asukkaat hänen riemuunsa. Mikael nauroi pitkän tovin täyteen ääneen ja Suvi kyynelehti Sebastianin puolesta.

– Se sanoi ettei se ikinä tuu kattomaan mua, se ei rakasta mua, se katkaisee kaikki välit, Sebastian selitti muille siskonsa reaktioita BB-seikkailuun.

– Oi ihanaa, mä tiiän että Hanna tykkää musta vielä, Sebastian riemuitsi ja halaili muita asukkaita.

Mikaelia Sebastian suhtautuminen tapahtuneeseen nauratti edelleen.

– Mä meinasin putoo kun se oli tos…, Mikael imitoi Sebastianin kiljuntaa.

– Se on mun sisko, se rakastaa mua vieläkin! Vieläkin, kaikesta huolimatta! Sebastian huusi ja hyppi ylös alas. Hän olisi halunnut itkeä ilosta, ja harmitteli ettei osannut.

– Mä oon niin onnellinen, mä oon niin onnellinen nytte, Sebastian huokaili.

Jokin asia Sebastianilta oli kuitenkin unohtunut.

– Tervetuloa kerhoon, Mikael toivotti.

– Mihin kerhoon? Sebastian ihmetteli vilpittömästi.

Muut selittivät, että tämä oli nyt häätöäänestyksessä ja saisi kohta punaisen nauhansa. Sebastian ei ollut aiemmin tullut edes ajatelleeksi koko asiaa, mutta se ei tuntunut häntä suuremmin haittaavan.

Mikael nauratti muita toteamalla, että Sebastian oli ollut hänestä kovin rauhallinen kohtaamisen sattuessa. Tämä oli edelleen niin innoissaan, ettei malttanut olla pompahtelematta muutamaa iloista askelta silloin tällöin.

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... nestykseen
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 09 Marras 2011 13:59

bigbrother.fi kirjoitti:Suvi rikkoi Seis-komennon ystävänsä takia

Taloon oli saapunut monien asukkaiden läheisiä kesken Seis-komennon, ja Suvin vuoron tullessa tämä murtui heti kyyneliin.

Seis-komento kajahti talossa juuri, kun Ben ja Mikael olivat sovittelemassa naisten eroottisia asuja. Miehet jämähtivät seisomaan huvittavissa asusteissaan. Suvi oli saanut kutsun päiväkirjahuoneeseen, ja hän seistä jökötti keskellä olohuoneen lattiaa.

Ovi aukesi, ja Suvin ystävätär astui taloon. Suvi käännähti heti tämän luokse itkien vuolaasti ja ripustautui tämän kaulaan. Naiset kulkivat talossa hetken käsi kädessä, sillä Suvi halusi näyttää tätä muille asukkaille, ja samalla esitellä taloa ja sen asukkaita.

– Sun pitää lähtee, mä tiedän et sä et saa puhuu mulle. Onks kaikki hyvin? Ori? Suvi kyseli itkien.

Vieras ei kuitenkaan vastannut, vaan poistui häätöovesta sanomatta sanaakaan. Suvi kyykistyi vapisten oven eteen itkemään. Vapauttavan komennon jälkeen Ben ehti ensimmäisenä sukkapuvussaan lohduttamaan, ja muutkin kokoontuivat pian naisen ympärille.

Sebastian oli onnellinen nähtyään Suvin parhaan ystävän, josta tämä oli monesti puhunut. Hän oli yrittänyt käydä näyttämässä ystäväänsä myös makuuhuoneen puolella, mutta tämä ei ollut tullut huoneeseen.

– Mut se ei saanu tulla, koska se käänty heti pois, Suvi itki.

Suvi oli yrittänyt jutella ystävälleen, joka ei ollut kommunikoinut mitään takaisin.

– Mut se ei voinu mitään, mä en nähny mitään sen ilmeestä, Suvi valitti.

Häntä suretti, ettei ollut voinut lukea ystävänsä ilmeistä mitään tunteita tai vastauksia kysymyksiin.

– Mutta niitä on varmaan kielletty, Sebastian yritti lohduttaa.

Suvi kiroili nilkkaansa, jonka oli innoissaan poukkoillessaan onnistunut nyrjäyttämään ja joka nyt oli kovin kipeä. Sebastian kehui Suvin ystävää, jota tämä oli yrittänyt aiemmin kuvailla muille asukkaille.

– Se oli nuorekkaampi. Paljon nuorekkaampi, nätti oli, Sebastian kommentoi.

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... ansa-takia
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 10 Marras 2011 13:21

bigbrother.fi kirjoitti:Annika ryntäsi ystävänsä kaulaan ja päätyi häätöäänestykseen

Annika rikkoi liikkumattomuuskäskyä ystävänsä tullessa taloon. Tunnemyrskyn asettuminen otti aikansa eikä Mikael innostunut lohduttamisesta.

Asukkaat olivat istuneet hyvän tovin pihalla, ja verhon avautuessa he huomasivat, että aiemmin sisällä olleet Sexhibition-messut olivat kadonneet. Asukkaat pääsivät sisään ja alkoivat kuoriutua ulkovaatteistaan, kun jo tutuksi tullut komento kaikui talossa saaden asukkaat jähmettymään paikoilleen.

Häätöovesta astui Annikan vaalea ystävätär, ja Annika ei kestänyt hetkeäkään paikoillaan. Hän säntäsi saman tien kovaan ääneen itkien tulijan kaulaan.

– Milla tuu pliis käymään äkkiä täällä, että näkee. Kaunis tyttö, Sebastian kommentoi arvattuaan, kuka tulija oli. Hän oli jo joutunut häätöäänestykseen liikuttuaan oman vieraansa tavatessaan, joten uskalsi puhua Seis-käskystä huolimatta.


Annika kuljetti ystäväänsä talossa ja näytti tälle muutamia ihmisiä. Ystävän täytyi kuitenkin poistua talosta pian, ja Annika jäi itkemään tämän perään häätöovelle.

Muut asukkaat vapautuivat jähmetyksestään ja säntäsivät lohduttamaan Annikaa.

– Milla näytti mulle peukkuu näin, Mikael kertoi hymyillen.

– Kaikki on hyvin, Annika, Sebastian lohdutti halaten.

Myös Netta, Tanja ja Veera polvistuivat naisen viereen. Mikael lähti kuitenkin saman tien itkevän naisen luota riisumaan takkiaan ja ihmettelemään talossa tapahtuneita muutoksia. Annika sai pikkuhilja itkunsa tyrehtymään.

– Eiks ollu maailman kaunein? Annika huudahti, ja Sebastian oli samaa mieltä.

– Mä näin saman tien ku se tuli, mä näin sen tukan ku se vaan viipottaa tuulen mukana, Annika kertasi tapahtumia.

– Mä olen nähnyt Millan joskus, Ben ilmoitti painokkaasti.

Myös muutama muu asukas yhtyi tähän ilmoitukseen. He arvelivat törmänneensä naiseen joskus baarissa, ja Benin mielestä nainen oli myös hymyillyt hänelle merkiksi tuntemisesta.

– Voi ei, se tuli tänne, Annika nyyhkytti.

– Sä oot saanu kokee yhteisen hetken sun ystävän kanssa, mieti! Sebastian kehotti.

– Mä antaisin kaiken pois, et Millalla olis hyvä, Annika tilitti.

Muut yrittivät vakuuttaa, ettei tällä varmastikaan ollut mitään hätää ja että tämä oli tullut taloon omasta tahdostaan.

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... nestykseen
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 10 Marras 2011 18:07

bigbrother.fi kirjoitti:Veeran ystävä kävi talossa – Ben luuli saavansa jo toisen vieraan

Veera ryntäsi tulijan kaulaan piittaamatta liikkumisesta seuraavasta rangaistuksesta. Ben oli jo ehtinyt innostua, että tulija oli hänen ystävänsä.

Asukkaat olivat kokoontumassa sohville. Veera vitkasteli vielä kylpyhuoneessa. Juuri kun nainen astui ulos ovesta, kaikui talossa Isoveljen Seis-komento. Hetken kuluttua häätöovi aukesi ja sisään astui salskea nuori mies.

– Ei v*ttu, Veera kiljaisi ja riensi halaamaan ystäväänsä.

Pian nainen jo alkoi kuittailla ystävälleen.

– Sä et tuonut sitä jallupulloa, Veera nauroi.

Ystävä pysyi vaiti. Hänellä ei ollut lupaa keskustella Veeran kanssa. Veera vei miehen katsomaan taloa.

– Ui jui, mä joudun häätöäänestykseen sun takia, etkä sä edes halaa mua, Veera kommentoi ja halasi ystäväänsä taas.

– Mä sanoin noille, että sä olet mun pituinen, kun en mä muistanut, minkä pituinen sä olet, nainen jatkoi.


Suvi oli ottanut tavakseen itkeä vieraan lähtiessä.

Veera murtui ystävänsä näkemisestä

Veeran ystävä alkoi suunnata takaisin ovesta, josta oli tullut. Suvi oli alkanut nauraa miehen nähdessään. Veeran alkaessa itkeä yhtyi Suvi samaan kuoroon. Veera halasi ystäväänsä vielä viimeisen kerran ennen kuin mies katosi ovesta.

Veera lyyhistyi lattialle itkemään. Sebastian ja Annika ryntäsivät naisen luokse heti, kun vapauttava komento oli kuulunut. Ben oli luullut Veeran ystävää Melistä omaksi ystäväkseen Timoksi.

– Se oli ihan mun kaverin Timon näköinen. Mä luulin, että mulle tulee taas kaveri, Ben intoili.


Ystävän näkeminen sai Veeran itkemään.

Mies oli kuitenkin saanut pettyä huomattuaan, ettei tulija ollutkaan hänen läheisensä.

– Mä en vaan voinut olla liikkumatta, Veera nyyhki lattialla.

Veeran kohtalo oli joutua suoraan häätöäänestykseen Seis-tehtävässä epäonnistumisen johdosta.

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... en-vieraan
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja calderyon » 11 Marras 2011 14:50

bigbrother.fi kirjoitti:Elina kuuli lähdön olevan lähellä – murtui kyyneliin

Vierailevan asukkaan Elinan aika talossa on lähellä loppua. Tieto herkisti BB-juontajan.

Heti viikkotehtävän onnistumisen jälkeen Elina kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen.

– Kumman haluat valita, juontohommat vai asukkaana olemisen? Big Brother kysyi häneltä päiväkirjahuoneessa.

Elina vastasi, että tämä riippui aikajänteestä.

– Ei sinulla ole vaihtoehtoa, me tarvitsemme sinua. Sinulla on puoli tuntia aikaa pakata, Big Brother ilmoitti Elinalle.

Tieto sai Elinan murtumaan itkuun päiväkirjahuoneessa. Hetken rauhoituttuaan hän siirtyi pakkaamaan tavaroitaan talon puolelle.

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/ ... -kyyneliin
Olen todella, todella pettynyt. :(

Elinan vierailu jäi totaaliseksi torsoksi. Järjetön temppu. :noup:
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Marras 2011 16:52

calderyon kirjoitti:Elinan vierailu jäi totaaliseksi torsoksi. Järjetön temppu. :noup:

Päinvastoin. Eiköhän suurin osa odottanut Elinan kuitenkin viipyvän talossa huomattavasti lyhyemmän ajan. Ihan hyvä juttu että näinkin kauan kesti. Oikeastaan ihan hyvä ettei Elina enää talossaoloaan jatka, kun ei se oikea asukas kuitenkaan ollut.

Mä tykkäsin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 10 Joulu 2011 04:31

Omasta mielestäni oli kiva nähdä kaikki ex-asukkaat hyvillä mielin juhlimassa talossa ja muistelemassa kulunutta kautta.

(No, Salarin mielialoista en ihan ottanut selvää: kiusanhenkisyys ja hankalan härkäpäinen oudosti virnuileva pikku pirunsarvisuus tuntui siellä puskevan taas päälle. Alkoi taas rasittamaan viimeistään siinä vaiheessa kun jallitti Suvia Ori-jutusta ja rupesi aukomaan altaassa tyttöjen bikinien yläosia.)

Tuotannon osalta tämä oli kyllä taas tällaista puolivaloilla himmailemista: juhlista olisi voinut tehdä paljon mieliinpainuvammatkin ja juhlijoiden läsnäolosta ottaa enemmän irti kuin vain eri puolilla pitämistä ja typerää sermillä leikkimistä. Mutta kuitenkin ihan kiva että toteutettiin edes tällä tavalla. Siinä, että tuotanto ei läheskään aina viitsi, halua tai osaa rakentamiaan ja hehkuttamiaan juttuja hyödyntää oikein loppuun saakka ja se viimeinen hyvän maun jättävä loppusilaus jää suunnitelmista ja niiden toteutuksesta puuttumaan ei sinänsä ole enää mitään uutta... valitettavasti.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja mirian » 10 Joulu 2011 13:27

Olihan tuo vähän pettymys etteivät päässeet kunnolla yhdessä juhlimaan, mutta toisaalta ehkä tällä haettiinkin taas tuota eripuraa ja epäilyksiä kenenkin suosiosta/epäsuosiosta ja kilpailuvietin tuomaa riitaisuutta. Aika hyvät matskuthan tuo eilinen anti illan koosteeseen tuo: ensin hyväntuulista muisteloa gaalan parissa ja sitten kunnon raivaria ja patoutumien purkua itse kultakin.

Kun nyt kunnon jälleennäkemistä ei tullutkaan, niin olisi kyllä hienoa jos tämän kauden porukalle järkättäis katsojillekin näytettävä yhteinen keskustelukokoontuminen tms., missä sitten käydään vielä kunnolla läpi kausi ja katsojat saisivat tietää, mitä ajatuksia juonittelu sun muut selän takana tapahtuneet touhut ovat heissä herättäneet. Tänä vuonna kun tuo juonitteluaspekti tosiaan on varmaan jättänytt sekä katsojat että asukkaat epävarmoiksi sen suhteen, mitkä ovat todellisia ystävyyssuhteita ja mitkä vain pelaamista.

Edelleen haluaisin nähdä Salarin ja Benin kohtaamisen, Minnan, Annikan ja Veeran mietteet röökiepisodin tiimoilta, Tanjan ajatukset epäluuloisuudestaan ja vainoharhaisuudestaan talokokemuksen ja todellisten nimeäjiensä valkeamisen jälkeen, Sebun ja Suvin suhtautuminen juonitteluringin pääpudotuskohteina olemiseen (k*rpä/p*llu-nimittely), muiden asukkaiden reagointi Benin selän takana jauhamisiin ja väänneltyihin totuuksiin, Sebastianin, Janican ja Suvin mietteet Salarin (jonka kaikki kokivat ystäväkseen ja eniten kaipasivat) juonittelusta heidän tippumisekseen jne.

Tuntuu, että tuo juonitteluteema vaan heitettiin sekoittamaan pakkaa, mutta nyt kauden loppuessa ja asukkaiden saadessa vähitellen selville talon ulkopuolella kauden todelliset kuviot, jää parhaimmat kertomukset katsojille välittämättä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”