Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta.
Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja calderyon » 01 Syys 2008 21:16

Toisaalta, kun tehtävä ja häätöäänestykseen joutuminen yms. paljastetaan muille, voi olla että Marko saa sympatiapisteet itselleen, koska periaattessa uhrasi itsensä.

Ja ehkä tuo paluu huomenna esim. aamulla olisi saanut paljon laimeamman vastaanoton, kun kaikki ovat hirveessä krapulassa, eivätkä olisi välttämättä jaksaneet illakoida samoin Markon paluusta kuin tänään.

Mutta kyllä minä silti hieman pettynyt olen...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 01 Syys 2008 21:27

calderyon kirjoitti:Toisaalta, kun tehtävä ja häätöäänestykseen joutuminen yms. paljastetaan muille, voi olla että Marko saa sympatiapisteet itselleen, koska periaattessa uhrasi itsensä.
En usko, että sitä paljastetaan, miksi paljastettaisiin? Voihan Marko olla häätöäänestyksessä, nimeämiset tapahtua normaalisti, eikä silti asukkaiden tarvitse tietää..

Sanotaan siis luonnollisesti häätöäänestykseet joutuneet ja Markonkin nimi, mutta ei sitä, miksi Marko on siinä, kun voisi olla muutenkin..?
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja rink » 01 Syys 2008 22:05

Häntäheikki kirjoitti:Ei tuo Markon veto ihan täysin tyhmä ollut. Ei se mistään "kestämisestä" ollut kiinni. Markolla on vain oltava hyvät perustelut poistumiselle. Sehän pääsee kertomaan perustelunsa Päiväkirjahuoneessa milloin haluaa. Jos sillä on hyvät perustelut, kyllä se selvittää äänestyksen. Ja riippuu siitä, ketä muita on äänestyksessä. Esim. Minna putoaa varmasti, jos se on äänestyksessä.

Hyvä perustelu Markon tehtävän keskeyttämiselle voi esim. olla:
- haluaa viettää aikaa jonkun kanssa talossa (esim. ihastunut johonkin tytöistä)
- halusi osallistua Cheryllin synttäreille sillä riskillä, että voikin joutua ulos viikon päästä
- katsoi tilanteen niin epäreiluksi, kun sai seurata "kärpäsenä katossa" muiden juttuja, että luovutti sen vuoksi
- koska muut asukkaat eivät tiedä tehtävästä (että Marko luovutti tehtävän), he todennäköisesti eivät antaisi siitä miinusta Markolle ja eivät antaisi ehkä, vaikka tietäisivät, kun haluaisivat kuitenkin hänet takaisin taloon; eli jos Marko haluaa testata kannatustaan sunnuntaina ja jää taloon, hänellä voi olla hyvät mahdollisuudet jatkossa

Ilman hyvää perustelua luovuttamisessa ei olisi mitään järkeä. Ja ei Marko ihan tyhmältä vaikuta kyllä.
Noiden lisäksi Marko saattoi liikuttua tai nolostua muistelusessiosta. Olihan se vähän liikaa.

Lisäksi jos oikein ajattelee mitä Markolle tarjottiin ja mistä olisi pitänyt luopua oliko ne asiat oikein tasapainossa? Yhden viikon koskemattomuus ei ehkä sitten Markon mielestä ollut tarpeeksi "kivusta ja särystä". Jos Marko olisi tehtävän onnistuessaan "voittanut" jotain myös muille tämä olisi voinut päättää toisin.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 01 Syys 2008 22:41

ei ollut markosta pelimieheksi :?

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 02 Syys 2008 00:05

Huomasitteko, minkä laulun Marko lauloi tultuaan taloon? Liittyy ihan selkeästi sen ratkaisuun tulla alas.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 02 Syys 2008 00:10

Tässä sen laulun sanat. Se jätkähän on miettinyt noi jutut ihan huolella. Ettei vaan oikeasti olis kätyri tai näyttelijä?

Toisien mielestä lienen mä kurja kulkuri vain
Koska maallista mammonaa kokoa en
Mä kurkkuuni kumoan sen, ja ja
Mä kurkkuuni kumoan sen

Äiti näin matkaan laittoi, laula laulujas vain
Rahan jäljessä muiden jouksevan näin
Mä yksin vain laulamaan jäin, ja ja
Mä yksin vain laulamaan jäin

Annan toisten mä talletella suuret setelit
Ne multa pitkät vain saa, elän, pelaan, kuljen ja laulu soi
Kas osaansa ei muutella voi, ja ja
Osaansa ei muutella voi

Kun täältä erkanet kerran, jätkä missä markkasi on
Päivät pitkät raadoit unohtaen
Lyhyt on elo ihmisen, ja ja
Lyhyt on elo ihmisen

Annan toisten mä talletella suuret setelit
Ne multa pitkät vain saa, mä elän, pelaan, kuljen ja laulu soi
Kas osaansa ei muutella voi, ja ja
Määräänsä ei muutella voi, ja ja
Loppuaan ei vältellä voi
Loppuaan ei vältellä voi

Annan toisten mä talletella suuret setelit
Ne multa pitkät vain saa, mä elän, pelaan, kuljen ja laulu soi
Kas osaansa ei muutella voi, ja ja
Osaansa ei muutella voi

Tavallaan asukkaat eivät tajunneet noiden sanojen symbolista merkitystä välttämättä, kun ei tienneet "tehtävästä", mutta fiksut katsojat tajusi.
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
jarkko+
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 07 Joulu 2007 11:19

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja jarkko+ » 02 Syys 2008 16:11

Marko tietää itsekin ettei kyllä tule häädetyksi. Itsensä uhraaminen Cherylin synttäreiden johdosta lisäsi varmasti muiden arvostusta Markoa kohtaan... Moni olisi pysynyt yläkerrassa.
BB TOP5:1. Kaki 2. Niko N 3. Johan 4. Aso 5. Tatu 6. Timo 7. Jarkko 8. Mika 9. Kaarlo 10. Sauli

NIKO N BB VOITTOON 2010!
Kuva

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja VeePee » 02 Syys 2008 16:46

Markon päätös paljastaa itsensä oma-aloitteisesti oli osoitus siitä että Markoa ei äänestykset pelota. Olisihan se toki ollut mukavaa kukkua siellä BB-talon vintillä pidempäänkin ja naureskella sitä litteetä telkkaria siellä mutta loppupeleissä Markokin taitaa olla senverran seuraihminen ettei kovin pitkää jaksanut olla yksinään pienessä huoneessaan eikä alakerran kommando-reissuilla itseään paljoa pysty viihdyttämään.

Kuten täällä muut ovat sanoneet, moni olisi pysynyt yläkerrassa mutta tahtoisin lisätä että moni ei olisi hyvällä tuurilla edes pystyneet tuohon 17 tuntiin mihin Mame pystyi, riskejähän se kuiteskin otti esim ekana yönä kun käväsi alakerrassa rosvo-retkellään sillä kuka tahansa vessaan menijä olisi voinut nähdä Markon kommando-pipoilemassa.

Ei voi muuta kuin sanoa että hieno ja peloton Mies tämä Marko on!

Avatar
jarkko+
Intruuderi
Viestit: 264
Liittynyt: 07 Joulu 2007 11:19

Re: Markon Salahuonetehtävä-keskustelua

Viesti Kirjoittaja jarkko+ » 03 Syys 2008 16:14

rauskumanteri kirjoitti:Mutta eikö tehtävä jo kosahtanut kun epäilivät että "kätyri on käynyt".?
Se oli vain asukkaiden läppää. Ei kukaa olis uskonu, että Marko oikeesti yläkerrassa asustelis
BB TOP5:1. Kaki 2. Niko N 3. Johan 4. Aso 5. Tatu 6. Timo 7. Jarkko 8. Mika 9. Kaarlo 10. Sauli

NIKO N BB VOITTOON 2010!
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”