Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Keskustelua liittyen Suomen kahdeksanteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Joulu 2012 15:54

Aika monesta paikasta on saanut nyt lukea tuota, että Iidan numero olisi ollut varattuna siinä vaiheessa, kun jäljellä oli vain Teija ja Iida. Tiedä sitten, mistä johtuu. Joku minussa haluaisi enemmin uskoa, että Teija on tuotannon valitsema voittaja kuin että katsojat tosiaan halusivat tuollaisen voittajan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Kausi ohi - Jälkipuintia

Viesti Kirjoittaja Rita » 04 Joulu 2012 15:59

Mullakin on aina silloin tällöin epäilyksiä tuotantoa kohtaan. Toivoisin kyllä selitystä tohon juttuun. Ihme, ettei kukaan Teijan fani oo tainnut tulla sanomaan että Teijaa ei olisi voinut äänestää?
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Ongelmia Iidan äänestämisessä?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Joulu 2012 16:12

Tein aiheesta oman ketjunsa, koska ei oo todellakaan mistään pikkuasiasta kysymys. Kenellä oli ongelmia Iidan (tai muiden) äänestämisessä? Tuuttasiko Iidan numero todellakin varattua? Menikö viestit perille? Puidaan nyt tämä asia kunnolla läpi.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Ongelmia Iidan äänestämisessä?

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 04 Joulu 2012 16:12

Laitoin Teijalle äänen vikan 3 minuutin aikana ja ei ole vieläkään mennyt perille.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Ongelmia Iidan äänestämisessä?

Viesti Kirjoittaja Sky » 04 Joulu 2012 16:14

Samanlaisia kommentteja luin facebookin BB sivuilta silloin kun Johanna tippui. Useampi valitti, kun viime hetkellä numero tuuttasi varattua. Nää kommentit kuitenkin mystisesti katosi aika nopeasti.

Mä laitoin Iidalle muutaman tekstarin ja mun oletus on et ne meni perille.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Joulu 2012 16:15

Omasta puolestani voin sanoa, että oma turbosoittoni Iidalle ainakin rekisteröitiin miesäänen mukaan. Vikan kolmen minuutin aikana tein soiton.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Rita » 04 Joulu 2012 16:26

Mun yhden kaverin mukaan ei mennyt perille kun laittoi ties kuinka monta turboa (siis todella, todella monta), mutta silti laskutettiin. Aika arveluttavaa.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja mrj » 04 Joulu 2012 16:32

Rita kirjoitti:Mun yhden kaverin mukaan ei mennyt perille kun laittoi ties kuinka monta turboa (siis todella, todella monta), mutta silti laskutettiin. Aika arveluttavaa.
tietääkseni jos ne on laskutettu, silloin ne on menny perille?!
JuHu - :drink55:

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja seb » 04 Joulu 2012 16:33

Mistä tietää menikö turboviesti perille? Tuliko siitä jokin kuittausviesti?

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Rita » 04 Joulu 2012 16:38

Aa. Siis tää mun kaveri sano kun tarkistin viestin, niin että oli eka laittanu puhelimella viestejä mutta kun huomasi, ettei mitään muutosta tapahdu niin soitti Iidan numeroon. Puhelu meni poikki samantien, ennenkuin ehti painaa sitä äänestysnumeroa tai mikä onkaan, ja siinä tilanteessa silti laskutettiin.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Sky » 04 Joulu 2012 16:44

Tosta Ritan viestistä palasi mieleeni, kun viime vuonna soitin turbonumeroon miesääni kiitti äänestämisestä ja puhelu katkes ennen kuin ehdin näppäillä yhtään mitään. Seuraavassa väliaikakatsauksessa Benkku oli kärjessä, eli mun äänet meni varmaan sinne sitten. [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 04 Joulu 2012 17:19

seb kirjoitti:Mistä tietää menikö turboviesti perille? Tuliko siitä jokin kuittausviesti?
Mulle tulee viestin alalaitaan lukemaan "Toimitettu *pvm klo*". "JONNAA":t toimi edellisellä viikolla ja samoin finaalin aiemmissa vaiheissa lähetetyt "TEIJA":t, mutta loppukirin aikana toinen viesti jäi linjoille odottelemaan.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Joulu 2012 17:28

rubyblue kirjoitti:Omasta puolestani voin sanoa, että oma turbosoittoni Iidalle ainakin rekisteröitiin miesäänen mukaan. Vikan kolmen minuutin aikana tein soiton.
Samma här!

Olen kuullut näistä äänestyshäiriöistä jostain vuodesta '07 asti. Jotain ääniä ei ollut mennyt Kadille ja jotain ääniä ei mennyt Timolle.
Tekstareihin en itse luota ollenkaan, koska niistä joskus tulee vahvistusviesti ja joskus ei.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja seb » 04 Joulu 2012 17:33

[juuso] kirjoitti:
seb kirjoitti:Mistä tietää menikö turboviesti perille? Tuliko siitä jokin kuittausviesti?
Mulle tulee viestin alalaitaan lukemaan "Toimitettu *pvm klo*". "JONNAA":t toimi edellisellä viikolla ja samoin finaalin aiemmissa vaiheissa lähetetyt "TEIJA":t, mutta loppukirin aikana toinen viesti jäi linjoille odottelemaan.
Ok, kiitos!

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 04 Joulu 2012 19:30

Sen tarkemmin tämän kyseisen tapahtuman yksityiskohtia tuntematta, niin olihan tuossa Teijan ja Iidan välillä sen verran suuri ero sitten kumminkin lopulta, etten jaksa usko tällä sen suurempaa vaikutusta olleen. Ainahan se menee varmaan niin, että loppuminuuteilla annetaan niin paljon ääniä, etteivät kaikki mene millään läpi, vaikka niiden tietysti pitäisi. Sama se lienee olleen Teijan kuin Iidankin kohdalla. Ennen kuin toisin todistetaan siis.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 04 Joulu 2012 19:43

Kyllä ainakin mun soitot ja viestit meni läpi :) yksi frendi kuitenkin sanoi että jotkut Iidan äänet ei menneet läpi.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Ongelmia finaaliäänestyksessä?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 05 Joulu 2012 16:30

rubyblue kirjoitti:Aika monesta paikasta on saanut nyt lukea tuota, että Iidan numero olisi ollut varattuna siinä vaiheessa, kun jäljellä oli vain Teija ja Iida. Tiedä sitten, mistä johtuu. Joku minussa haluaisi enemmin uskoa, että Teija on tuotannon valitsema voittaja kuin että katsojat tosiaan halusivat tuollaisen voittajan.
Kuulin juttua myös, että Iidan numero olisi tuutannut varattua. Olen todellakin nyt sitä mieltä, että Teija ei voittanut rehellisesti, sillä hänellä on niin suuri vihaajajoukko, joista varmasti osa yritti estää Teijan voiton äänestämällä Iidaa. Iida oli tuotannolle varmaan liian tavallinen voittajaksi? Silloin kun olivat häädössä Iida, Teija ja Anne niin Iida oli ylivoimaisesti suosituin, ja Teijan kannatus on mennyt koko ajan alaspäin..

Edit. Ehkä ihan hyvä etten äänestänyt finaalissa ollenkaan. [smilie=a_tongue.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2012”