Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Kaikenlaisia veikkauskilpailuja.
Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Mardis » 17 Touko 2013 00:19

Mietin aivan liikaa! 5/10, ilmeisesti. Alkuperäisellä oisin saanut 6/10. Romanian ja Georgian jatkoon pääsystä vielä olin hyvin varma ennen tulosten julkistamista, mutta jostain syystä ne vain jäivät uupumaan paria minuuttia ennen kirjotetusta veikkauksesta. Poissuljettavia maita oli tosi vähän tällä kertaa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 17 Touko 2013 00:29

^Mä en koskaa ajatellukaa et Georgia pääsis jatkoon, mut Romaniasta olin varma. En myöskää ajatellu et Armenia tai Malta pääsis jatkoon, mut niin vaan kävi. :D San Marinon putoaminen oli pettymys.

Tirkka on myöhässä! :ruoska: Missä se kuhnii vai pitääkö tässä ite ruveta toimimaan? [smilie=a_tongue.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Mardis » 17 Touko 2013 00:34

Niin, Tirkka! :ruoska: Tahtoo nukkuun. :scry:

Georgian ajattelin sen takia menevän jatkoon, koska aina finaalissa on vähintään yksi hempeilyduetto. Asia varmistui päässäni valitettavasti liian myöhään. Armenia finaalissa on suuri ylläri, mutta San Marinon tippuminen vielä suurempi.

Paha aavistus, että viimeseksi tässä jäädään, vaikka välillä johdettiinkin. [smilie=a_tongue.gif]

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Touko 2013 00:35

Oon laskemassa just. Meni aikaa hiukan muissa jutuissa. [smilie=a_tongue.gif]
Edit: Toisen semifinaalin pisteet (suluissa ekan semifinaalin pisteet):

Jonksu 7 (9)
Marika1 5 (9)
Zygerö 7 (8)
calderyon 7 (8)
Scherzy 7 (8)
Tirkka 7 (8)

Loppupisteet:

1. Jonksu 16
2. calderyon 15
2. Scherzy 15
2. Tirkka 15
2. Zygerö 15
3. Marika1 14

Kakkossijan jakaneet tietysti samalla sijalla kaikki, laitoin tuohon listaan nyt aakkosjärjestykseen.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Mardis » 17 Touko 2013 00:54

Joo terve. [smilie=a_okbyenow.gif] Jotain niin arvattavaa, että mä jään muokkaukseni myötä yksin viimeiselle sijalle. Huoh. [smilie=yawn2.gif]

Mutta onnea Jonksu!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 17 Touko 2013 00:56

Hahhahaa! Laskin ihan oikein sit, et olen kärjessä ja vähän otin eroa Marika1:stä! En mä nyt kauheasti kärjessä ole, mut en yleensä koskaan voita näis nii nyt hetken ainakin tuuletan. [smilie=a_teeth.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Touko 2013 01:11

Mä olisin voittanu tän, jos olisin jaksanu muokata veikkausta. Sveitsi ja San Marino pois ja Islanti ja Romania tilalle. Israelia en olis ottanu pois ja Armeniaa en olis koskaan veikannu.

Onnea Joksulle voitosta! Kokeillaan paremmalla onnella finaaliveikkausta.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Euroviisut 2013 - Semifinaaliveikkaus

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Touko 2013 01:38

Itse kopioin tuon veikkauksen suoraan vastaavasta, vähän laajemmasta veikkauksesta viisukuppilasta. Vähän meni toiveajattelun puolelle sikäli että Islannin ja Romanian enemmän toivoin kuin veikkasin olevan ulkona ja oikeesti en ois ikinä uskonut Unkarin pääsevän finaaliin. Armenian en ois myöskään ikinä uskonu pääsevän finaaliin, enkä ois uskonut San Marinon ja Israelin olevan ulkona. En ois kyllä voittanut vaikka olisin veikannut kuten olisin oikeesti aatellut käyvän, että ei tuo kyllä juurikaan sijoitusta muuttanut vaikka olikin vähän toiveita mukana. :)
Edit: Ja finaaliveikkaus on jossain muodossa tulossa, luultavasti perjantain aikana. Toteutustapa ja järjestäjä on vielä vähän neuvottelujen alla. :blackeye
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Veikkauskilpailut”