Iloisia asioita

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 23 Marras 2020 21:42

Harmittelin somessa muutama viikko sitten kun ei ole painopeittoa.
Eräs pitkäaikainen ystävä oli puhunut siitä samalla kumppanilleen että voivoi kun Kanelikierre harmittelee tämmöistä.
Kumppani oli todennut että osta sille semmoinen, onhan meillä varaa.

Sain juuri viestin että on tehnyt tilauksen sellaisesta tuotteesta mitä halusin ja sen pitäisi tulla viikon sisällä.
Oon vähän liikuttunut tästä nyt.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 24 Marras 2020 18:57

Painopeitot on kyllä kivoja. Ostin tuossa joitain kuukausia sitten sellaisen puolisolle. Ja sitten lopulta kuitenkin päädyin aika pian vain itse pötköttelemään sen alle. Puolisoraukkakin joutui avautumaan kavereille, että miten hirveä muija sillä onkaan, kun ensin ostaa sille jotain, mutta sitten ryövääkin sen itse. :D
Yöllä kyllä erityisesti tulee joskus sellainen tunne, että jaloille pitäisi saada jotain painoa. Silloin painopeitto on kiva vetäistä jalkopäädystä jalkojen päälle. Tosin harvemminpa mitään lisäpainoa välttämättä jaloille tarvitsee, koska toinen koirista nukkuu lähes poikkeuksetta jalkojeni päällä. Ehkä se outo tunne tuleekin välillä yöllä jalkoihin juuri sen vuoksi, että koira ei joskus poikkeuksellisesti nukukkaan niiden päällä.

Herttileeri sentään, tännekin on tullut kissakahvila. :in love: Saa nähdä, saako suosikkikahvilani kilpailijan. Suosikkikahvila on kyllä esteettisessä mielessä ja tunnelmaltaan aivan täydellinen. Mutta sieltä puuttuu kissat.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 24 Marras 2020 20:23

Viikko olikin alle vuorokausi!
Hain peiton ja nyt hengailen tässä kissan kanssa.

Itsellä on sellaisia rajoitteita etten usko voivani nukkua peiton kanssa. Huomaan että paino on toisella jalalleni vähän liikaa ja nostin peiton niin ettei hermovaurioinen jalkaterä ole peiton alla.
Väitän hengailevani tämän kanssa aika tavalla. Ainoastaan pitäisi olla Joku Muu siirtämään tätä paikasta toiseen.

Tampereella mun lemppari on pupukahvila! Siellä on niin söpöjä ne puput, vaikkei paikka ihan täysin esteetön olekaan.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 24 Marras 2020 20:25

Kierrekaneli kirjoitti:
24 Marras 2020 20:23


Tampereella mun lemppari on pupukahvila! Siellä on niin söpöjä ne puput, vaikkei paikka ihan täysin esteetön olekaan.
Mitä, onko siellä pupukahvilakin? :in love: Siellähän on ihan kaikkea! Pitänee koittaa käydä sitten seuraavalla Tampereen reissulla sielläkin.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 24 Marras 2020 20:32

Joo!
Se on vähän hämmentävästi 3D Crush Café nimeltään.
Ihana paikka!

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 24 Marras 2020 20:50

Wendla kirjoitti:
24 Marras 2020 20:25
Mitä, onko siellä pupukahvilakin? :in love: Siellähän on ihan kaikkea! Pitänee koittaa käydä sitten seuraavalla Tampereen reissulla sielläkin.
Joo täällä on pupukahvila ja on tultua siellä käytyä pari kertaa siskon kanssa. Söpöjä on puput ja niille täytyy ostaa syötävää tai ei pääse sinne katsomaan niitä. Niin ainakin viimeksi oli, mutta mielellään maksaa kun näkee niitä [smilie=a_smitten.gif]
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 26 Marras 2020 17:33

Nyt pitää vähän kehuskella, nimittäin taisi nyt Kuopio päihittää Tampereen. Se onkin nimittäin kisu- ja pupukahvila. Siellä on kuulemma sekä kissoja, että pupu. :in love:

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 26 Marras 2020 17:38

Wendla kirjoitti:
26 Marras 2020 17:33
Nyt pitää vähän kehuskella, nimittäin taisi nyt Kuopio päihittää Tampereen. Se onkin nimittäin kisu- ja pupukahvila. Siellä on kuulemma sekä kissoja, että pupu. :in love:
Oiiii! :lets dance: Tampereella on myös kissakahvila, mutta yhdistettyä versiota en tiedä :scratch
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 27 Marras 2020 18:19

Tampereen kissakahvila on kyllä kiva. Siellä pikkuinen kisu iski tassunsa puolison kakkuun. Ah sitä vahingonriemua.

Viikonloppu. :Love: Kyllä se aina jaksaa ilostuttaa. Sai vain kiskaista aikuisten potkupuvun päälle, avata 24/7:n ja jämähtää ajan kanssa sohvalle. Ja kohta voi laittaa saunan lämpiämään. Pakko myöntää, että miusta on tainnut tulla jonkinsortin himosaunoja.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 27 Marras 2020 19:07

Painopeiton alle, lonkero kylmään ja odottamaan illan koostetta!
Löysin meidän k-supermarketista Tornion Panimon lonkeroa!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Marras 2020 12:47

Kierrekaneli kirjoitti:
27 Marras 2020 19:07
Painopeiton alle, lonkero kylmään ja odottamaan illan koostetta!
Löysin meidän k-supermarketista Tornion Panimon lonkeroa!
Jäi näköjään eilen tämä lukematta, mutta kommentoidaan nyt jälkikäteen. Hyvältä kuulostaa! Mikäs oli mielipide lonkerosta? :P Itse en oo vielä tuotteita ostanut, mutta nettisivuilla olen käynyt pyörähtämässä :bidmouth:
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 28 Marras 2020 14:41

ramasee kirjoitti:
28 Marras 2020 12:47
Kierrekaneli kirjoitti:
27 Marras 2020 19:07
Painopeiton alle, lonkero kylmään ja odottamaan illan koostetta!
Löysin meidän k-supermarketista Tornion Panimon lonkeroa!
Jäi näköjään eilen tämä lukematta, mutta kommentoidaan nyt jälkikäteen. Hyvältä kuulostaa! Mikäs oli mielipide lonkerosta? :P Itse en oo vielä tuotteita ostanut, mutta nettisivuilla olen käynyt pyörähtämässä :bidmouth:
Lonkero oli ihan hyvää. Pidän jos gini maistuu vähän läpi, mutta en pidä sokerilitkuisista lonkeroista. Tavalliset lonkerot on mun mielestä kamalia suurin osa. Tornion panimon lonkero on parasta todella kylmänä, lämmetessään makuun tulee minulle kylmiä väreitä aiheuttava vivahde.
Närästys tosin vaivasi juoman loppupuolella, mikä ehkä vähän vaikutti kokemukseen.
Voisin ostaa toisen ruokajuomaksi, mutta montaa en jaksaisi samalla kertaa.

Ehkä aavistuksen heikompi esitys kuin Olvin Iisalmi puolukka. Torniolla on parempi gini.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja ramasee » 28 Marras 2020 14:55

^Oh, kiitos. Tämähän oli varsin kattava analyysi. Voisin laittaa testiin. Pitäänee laittaa hetkeksi pakkaseen ennen avaamista siis ;)
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 28 Marras 2020 15:22

ramasee kirjoitti:
28 Marras 2020 14:55
^Oh, kiitos. Tämähän oli varsin kattava analyysi. Voisin laittaa testiin. Pitäänee laittaa hetkeksi pakkaseen ennen avaamista siis ;)
Jos tykkää Kyrön karpalolonkerosta, niin varmasti Varpu maistuu.
Vaikka karpalo on eri marja kuin mitä Varpussa on, niin jotain samanhenkistä näissä lonkeroissa on.
Ehkä se on ginin pohjassa oleva yhtäläisyys mistä se tulee, vaikka selkeästi eritavoin maustetut viinat kyseessä.
Itse pidän Kyrön ginistä muutenkin, siksi heidän karpalolonkerokin maistuu.

Tälle illalle olen varannut tuollaisen Olvin puolukan, haluan jännätä taas painopeiton ja kissan kanssa viimeistä lauantailähetystä.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Marjo » 28 Marras 2020 21:45

Ehdittiin pitkästä aikaa istua yhdessä molempien lasten (16v ja 19v) kanssa iltapalapöydässä ja juteltiin kaikenlaista heidän lapsuusajan säätämisistään ja muista jutuista. :Love: Alkaa olla aika harvassa tuollaiset hetket, kun heillä on kuitenkin jo niin paljon omia juttuja ja omat aikataulut.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 30 Marras 2020 09:56

Kävelin tänään aamuhämärässä keskustan lävitse. Oli kyllä kaunista, kaikki se jouluvalojen ja katuvalojen loiste, upeat historialliset rakennukset. Täällä on loppujen lopuksi säästetty aika paljon historiallisia rakennuksia, monet rakennukset tyyliltään sellaisia, että sanoisin 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa rakennetuiksi. Kyllä varmasti myös 1700-luvulla rakennettuja löytyy. Alan kyllä pikkuhiljaa vain rakastumaan tähän kaupunkiin enemmän ja enemmän. Ykköskaupunki tämä ei ehkä ihan vielä sydämessäni ole, mutta en oikeastaan edes tiedä, onko minkään kaupungin realistista edes päihittää ykköskaupunkiani. Ykköskaupunkiin kun kuitenkin on tietyllä tapaa sidottu niin voimakkaita tunnekokemuksia. Mutta kyllä tämä nykyinen kaupunki vahva kakkonen on. Olen erittäin tyytyväinen siitä, että asun täällä. :Love:

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 30 Marras 2020 15:29

Wendla kirjoitti:
30 Marras 2020 09:56
Kävelin tänään aamuhämärässä keskustan lävitse. Oli kyllä kaunista, kaikki se jouluvalojen ja katuvalojen loiste, upeat historialliset rakennukset. Täällä on loppujen lopuksi säästetty aika paljon historiallisia rakennuksia, monet rakennukset tyyliltään sellaisia, että sanoisin 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa rakennetuiksi. Kyllä varmasti myös 1700-luvulla rakennettuja löytyy. Alan kyllä pikkuhiljaa vain rakastumaan tähän kaupunkiin enemmän ja enemmän. Ykköskaupunki tämä ei ehkä ihan vielä sydämessäni ole, mutta en oikeastaan edes tiedä, onko minkään kaupungin realistista edes päihittää ykköskaupunkiani. Ykköskaupunkiin kun kuitenkin on tietyllä tapaa sidottu niin voimakkaita tunnekokemuksia. Mutta kyllä tämä nykyinen kaupunki vahva kakkonen on. Olen erittäin tyytyväinen siitä, että asun täällä. :Love:
Mistä olet siis kotoisin ja nykyisin asut siis Kuopiossa? Varmasti kauniin näköistä! [smilie=a_smitten.gif]
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 30 Marras 2020 15:37

Siru84 kirjoitti:
30 Marras 2020 15:29
Wendla kirjoitti:
30 Marras 2020 09:56
Kävelin tänään aamuhämärässä keskustan lävitse. Oli kyllä kaunista, kaikki se jouluvalojen ja katuvalojen loiste, upeat historialliset rakennukset. Täällä on loppujen lopuksi säästetty aika paljon historiallisia rakennuksia, monet rakennukset tyyliltään sellaisia, että sanoisin 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa rakennetuiksi. Kyllä varmasti myös 1700-luvulla rakennettuja löytyy. Alan kyllä pikkuhiljaa vain rakastumaan tähän kaupunkiin enemmän ja enemmän. Ykköskaupunki tämä ei ehkä ihan vielä sydämessäni ole, mutta en oikeastaan edes tiedä, onko minkään kaupungin realistista edes päihittää ykköskaupunkiani. Ykköskaupunkiin kun kuitenkin on tietyllä tapaa sidottu niin voimakkaita tunnekokemuksia. Mutta kyllä tämä nykyinen kaupunki vahva kakkonen on. Olen erittäin tyytyväinen siitä, että asun täällä. :Love:
Mistä olet siis kotoisin ja nykyisin asut siis Kuopiossa? Varmasti kauniin näköistä! [smilie=a_smitten.gif]
Olen kotoisin eräältä pieneltä paikkakunnalta Karjalasta. Paikkakuntaa en ehkä viitsi tänne mainita, koska sen verran pieni paikka ja pienet piirit kyseessä. Ihan mukava paikka se on, mutta erinäisten tapahtumien ja kokemusten vuoksi en sinne ehkä kuitenkaan välttämättä takaisin kaipaile. Voimakkaita tunnemuistoja siihenkin paikkakuntaan kyllä liittyy, mutta valitettavasti pääosin negatiivisia. Sen paikkakunnan jälkeinen asuinpaikkani, Lappeenranta, on sen sijaan vienyt sydämeni täysin. Ja nykyisin tosiaan Kuopiossa. (:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Marras 2020 17:18

Wendla kirjoitti:
30 Marras 2020 15:37
Paikkakuntaa en ehkä viitsi tänne mainita, koska sen verran pieni paikka ja pienet piirit kyseessä. Ihan mukava paikka se on, mutta erinäisten tapahtumien ja kokemusten vuoksi en sinne ehkä kuitenkaan välttämättä takaisin kaipaile. Voimakkaita tunnemuistoja siihenkin paikkakuntaan kyllä liittyy, mutta valitettavasti pääosin negatiivisia.
Ihan kuin mun kynästä, tai no tässä tapauksessa näppikseltä. Itsekin pikkukylästä kotoisin. Pienet on piirit ja kaikki muut tietää sun asiat paremmin kuin sinä itse. :roll: Pienten paikkojen huonoja puolia. Ihan kiva tuolla on vanhempia ja siskoja käydä katsomassa, mutta enpä kyllä itsekkään ole synnyinkuntaani koskaan takaisin kaipaillut. Onneksi Suomessa on vapaus valita missä asut. :thumbsup
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 30 Marras 2020 17:59

Skygge kirjoitti:
30 Marras 2020 17:18

Ihan kuin mun kynästä, tai no tässä tapauksessa näppikseltä. Itsekin pikkukylästä kotoisin. Pienet on piirit ja kaikki muut tietää sun asiat paremmin kuin sinä itse. :roll: Pienten paikkojen huonoja puolia.
Jeps, sellaista se tuppaa usein olemaan pienillä paikkakunnilla. Lisäksi pienillä paikkakunnilla on aika haastavaa pyrkiä irroittautumaan siitä roolista, mikä itselle on muotoutunut vuosien aikana. Poishan sieltä oli lähdettävä. Jonnekkin, missä kukaan ei tiennyt tai tuntenut.
Se oli kyllä melkoinen hetki, kun kamat oli pakattu ja kaarrettiin iskän kanssa autolla pois pihasta, kohti uutta kotikaupunkia. Oli hieman haikea olo. Jännitti. Mutta ennenkaikkea oli myös toiveikas. Sitä vain toivoi niin paljon, että jos sitä oikeasti pääsisi ikään kuin aloittamaan alusta. Että uusilla kulmilla kaikki alkaisi mennä paremmin. Ja niinhän se menikin. Elämä sai ihan uuden suunnan.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Wendla » 01 Joulu 2020 06:40

Ihana aamu, koen itseni niin hemmotelluksi. Puoliso oli käyttänyt koirat aamulenkillä puolestani. Lisäksi toi aamukahvin sänkyyn. Ja nyt vielä rentoutumishetki hieromatuolissa ennen töihin lähtöä. Ei huonompi alku työviikolle.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 01 Joulu 2020 11:54

Täällä myös yksi pienen paikkakunnan kasvatti :banana Laitoin Markolle yksityisviestiä instagramissa että varmasti tietää Kokemäen josta olen kotoisin ja sanoi Kokemäen olevan best, hah! :lol: Mutta se oli kanssa sellanen paikka, että ihmiset tietävät sun asiat. Säkylä josta Marko on kotoisin on tosiaan naapurikunta. Onneksi muutin Tampereelle niin ei täällä jokainen tunne mua tai mun vanhempia :bidmouth:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”